Mauriceyep
9 oktober 2009, 22:51
Sinds kort gaat Massage Welt in Monchengladbach verder onder een erg Nederlandse naam, het is namelijk een vestiging geworden van Massagewereld: http://www.massagewereld.com/nl/index.php?id=1
Ik ben er vorige week geweest, er waren 5 dames aanwezig, waarbij "duitse" Luna uit Macedonie mijn voorkeur had.
Ik was erg moe en heb daarom gekozen voor een zachte massage van een uur met de naam "streichelmassage":)
Het was een prima erotische massage, waarbij je vooraf met de masseuse onder de douche gaat en die wast je van top tot teen met bijzondere aandacht voor de meer gevoelige onderdelen van de man, waardoor je al snel wakker bent;) Aansluitend start de massage, waarbij het nodige body-to-body masseren plaats vind en deze masseuse was zeker niet preuts:)
Het was een zeer plagende massage, waarbij ik alles kon aanraken bij haar dat ik aan zou willen raken, het gaat echter vooral om het relaxed ondergaan. Absoluut een van de betere massages die ik ooit gehad heb. Van begin tot het einde werd ik in opgewonden staat gehouden en na de verdiende explosie, was er nog voldoende tijd om rustig te relaxen.
Tot slot werd ik weer van top tot teen gewassen met wederom de juiste aandacht voor alles:)
Totale kosten van deze massage 100 euro (voor 1 uur).
Badslippers
17 mei 2011, 23:15
Zoals het een goeie linkse sodemieter betaamd, moet ik weer eens naar het Roermonds gerechtsgebouw om wat kansarme jeugd te ondersteunen en de rechter overtuigen dat een slechte jeugd invloed kan hebben hun gedrag en verdere persoonlijkheidsontwikkeling. Na dat geitenwollensokken gedoe heb ik de behoefte om in de buurt nog wat ontspanning op te zoeken. "YY", denk je dan onmiddellijk maar de "Tantra's en Chakra's" aldaar heb ik al zo vaak ondergaan dat ik er langzamerhand de zeik van krijg. Nou weet ik uit de grijze massa van mijn hersenpan nog een adresje in M'gladbach op te diepen. Iets met massage, heel veel olie en vooral glibberig en geil.
Snel even "Googlen" op mijn "Galaxy Tab" en ja hoor, daar spuit het ding als een op springen staande lul het adres al uit. Op naar de "FliethStrasse 68" . (http://maps.google.nl/maps?hl=nl&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&um=1&ie=UTF-8&q=fliethstrasse+68,+monchengladbach&fb=1&gl=nl&hnear=0x47c74536619b71eb:0xdcf87736e805618d,Venlo&cid=0,0,2512491101041871907&ei=lNbSTb7rFcmhOuzJ4PYK&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=1&sqi=2&ved=0CBoQnwIwAA) "Blonde Miep" instellen en karren maar. Het pand ligt aan deze drukke straat. Schuin aan de overkant kun je parkeren. 1,50 voor drie uur.
Ik heb nog niet eens tijd om op de bel te drukken of de deur zwaait al open en een rondborstige dame ontvangt mij. Na het gebruikelijk: "Sind sie das erste Mahl hier", geeft zij mij tekst en uitleg. Ze vertelt er uitdrukkelijk bij dat het hier EROTISCHE massage betreft. Waarschijnlijk benadrukt ze dat omdat ik me onwetend en wat onnozel gedraag. "Das hört sich gut an. Ich brauche ja richtige entspannung denn ich bin ziemlich generft und gestresst", doe ik er nog eens een schepje bovenop. "Dann sind sie hier an die richtige Stelle mein Herr", antwoordt ze licht fluisterend en knipogend. Ze vervolgt met een discrete opsomming van de mogelijkheden en tot slot zegt ze dat de dames zich een voor een zullen voorstellen.
Ik installeer mij comfortabel in een van de zetels van het zitje en onder het genot van een glaasje water komen er 4 dames hun opwachting maken. Nou Ja opwachting, ze komen zo snel dat ze de honderd meter waarschijnlijk in 11 rond lopen zo snel gaat het. Ze schudden mijn hand, zeggen hun naam (die ik direct vergeet) en rennen weer weg. Oef, er is amper tijd om ze goed in me op te nemen. De eerste is een wulpse vrouw, ik schat zo'n 30 plus, stevige tieten, lekkere kont, blonde haren. Het tweede mokkel is van hetzelfde laken een pak maar heeft een strakke blik. Die valt dus onmiddellijk af. Er moet bij BS wel altijd gelachen worden. De derde, is een blonde stoot. Ik ben direct overtuigd. Vrolijke kop, zandloper figuur, lekkere memmen. De vierde is een aardige dame maar te mager. En aangezien het hier om "Body-to-body" gaat, lijkt me zo'n gratenpakket niet geschikt. De derde dus. Ze heet Ina.
Eigenlijk kan ik jullie mijn hele verhaal besparen want het gaat precies zoals Mauriceyep al aangeeft. Maar toch, voor de liefhebbers. Ina is een lieve meid die me meeneemt naar een mooie, sfeervolle en royale badkamer op de begane grond. Het licht wordt gedimd en een "New Age" deuntje klinkt op de achtergrond. De ruimte is voorzien van douche en bad. Er ligt een plastic matras op de grond maar dat lelijke plastic wordt aan het zicht onttrokken door de handdoeken die er op liggen. Ina vraagt of ik me wil uitkleden dan zal zij mij douchen. Tjonge, ik heb al een stijve terwijl ik nog aan mijn onderbroek moet beginnen. Ze lacht discreet en knikt naar de douche. Ze zeept me in waarbij ze sensueel met een vinger door mijn reetspleet gaat. Het hele lichaam wordt afgesopt waarbij ze haar tieten royaal gebruikt. Na zo'n tien minuten sta ik al op springen.
Vervolgens gebaart ze dat ik op het matras kan plaatsnemen. Omdat die loodzware erectie enigszins in toom te houden kies ik voor de veilige buikligging. Ze olied me in en gaat met zachte en dan weer stevige strelingen te werk. Omdat je op je buik ligt kun je niet precies zien wat ze doet en dat maakt het eigenlijk geil en spannend. Op een gegeven moment masseert ze mijn hele lijf met haar reet. Dan gooit ze haar hele wulpse lijf in de strijd en glijdt als een paling over me heen waarbij ze zachtjes hijgt en me in mijn oor blaast. Man wat is dat geil. De door mij gekozen veilige buikligging heeft nul komma nul effect op mijn erectie. Die paal staat zo stijf als een schietlood. Dan hijgt ze zachtjes in mijn oor: "Wenn du möchtest, kannst du dich drehen". Het hele circus begint van voor af aan en ik kan niet anders zeggen dat Ina een uitstekende "body-to-Body" geeft met dat geile lijf van haar. Ze weet de spanning er goed in te houden door niet lukraak aan je paal te trekken alsof ze op de kermis bij het touwtje trekken staat . Haar strelingen en knedingen zijn subtiel en sensueel. Daarbij komt dat dit mokkeltje een geile blik in haar ogen heeft. Dan gaat ze zich steeds intensiever met mijn gereedschap bezig houden. Man ik wist niet dat je zoveel met een lul plus eikel en kloten kon doen. Het liefst zou ik haar ter plekke neuken maar dat mag niet. Dat is de afspraak. Er wordt ook niet gepijpt of gezoend. Louter massage. Maar wat doet ze dat goed. Op het einde neemt ze mijn knuppel eens goed te grazen en voert ze het tempo op. Hier is geen kruid tegen gewassen en omdat ze het zo goed heeft opgebouwd, ontploft de boel behoorlijk krachtig. De sperma vliegt me om de oren en zij maar verder rukken. Als de druk van de ketel is liggen wij nog zo'n vijf minuutjes aangenaam te strelen. Dan is het weer douchen en tenslotte aankleden. ik krijg nog een drankje aangeboden en de "Thekefrau" vraagt in het bijzijn van de dame of alles naar wens was. Nou dat was het zeker. Als afscheid krijg ik een paar stevige zoenen van beide dames.
Conclusie: leuke afwisseling deze massagesalon. Voor 100 euro ben je een uur zoet en krijg je op het eind een "Happy Ending". "Mijn" dame, Ina was zeer vaardig en voelde precies aan hoever ze kon gaan. Hierdoor wist ze de spanning goed op te bouwen. Ik heb bewust niet aan haar zitten friemelen of strelen omdat ik het wou ondergaan. Zij was "In Control" en ik hoefde niks maar dan ook helemaal niks te doen. Is ook weleens lekker. Er werden 4 dames aan me voorgesteld maar er waren meerdere dames op de kamers aan het werk. Bovendien zouden er nog een paar komen die dag. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.