PDA

Volledige versie bekijken : Nelly (bulgaars/grieks)

timjava
10 oktober 2009, 11:00
Naam : Nelly

Nationaliteit / taal : Bulgaars/Grieks / Duits

Leeftijd : ?

Haarkleur/lengte : zwart haar

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank /b-cup

Tatoeage /Piercing : nee / nee

Service : PZC,NMC

Extra :tegen betaling wil ze wel zoenen

Prijs/ tijdsduur : € 35,-- / 12 minuten.

Deze dame viel mij op vanwege haar mooie lange zwarte haar en leuk gezichtje. Bij binnenkomst op de kamer wilde ze weten hoe lang ik zou blijven. IK gat aan dat het mijn bedoeling was om 30 minuten te blijven. Echter mevrouw bleek een echt afwerkstertje te zijn. Een zoen op mijn tepel, snel pijpen en het condoom erop. Tijdens het neuken (waarbij ze wel lekker in je nek zoent) wilde ik haar een zoen op de mond geven. Echter mevrouw gaf aan dat dat extra kost. Meteen kromp mijn jongeheer in elkaar en was niet meer uit zijn schulp te krijgen. Gelukkig heeft de VM de regel dat het € 35,-- is voor 20 minuten. Snel de kamer verlaten, zodat ik niet nog meer geld haar hoefde te besteden. Herharling gevaar: overbodig om te schrijven, maar nooit weer. Joop heeft ook een paspoortje geopend van een Nellie, maar gezien die beschrijving kan ik bijna niet geloven dat dat dezelfde is.

Jünther
10 oktober 2009, 11:56
Ogenschijnlijk een vriendelijke, gereserveerde beer, onze TimJava, maar als hij wordt genaaid: snoeihard.

timjava
10 oktober 2009, 12:11
Ogenschijnlijk een vriendelijke, gereserveerde beer, onze TimJava, maar als hij wordt genaaid: snoeihard.

Een gewaarschuwd ijsbeer telt voor twee!

Bosco
10 oktober 2009, 12:13
Ik wilde ook eerste instantie met haar kameren, omdat het één van de mooiste dames in huis was.
Maar toen Joop vertelde dat het geen "fata morgana" was die ik buiten had zien lopen, maar op haar gewacht. :freu::freu::freu:

timjava
10 oktober 2009, 12:17
Ik wilde ook eerste instantie met haar kameren, omdat het één van de mooiste dames in huis was.
Maar toen Joop vertelde dat het geen "fata morgana" was die ik buiten had zien lopen, maar op haar gewacht. :freu::freu::freu:

Wat dat betreft, vallen wij qua uiterlijk op dezelfde dames:wink:

ijsbeer11
10 oktober 2009, 12:32
Is de prijsstelling 35 euro voor 20 minuten??? Wist ik niet eens
En wat is de prijs voor een uur dan??

Big30
10 oktober 2009, 12:36
Is de prijsstelling 35 euro voor 20 minuten??? Wist ik niet eens
En wat is de prijs voor een uur dan??

20 min. voor € 35,-
30 min. voor € 50,-
45 min. voor € 75,-
60 min. voor €100,-

Big30

foots
10 oktober 2009, 14:40
Heren, beren,

Tja ik keek al erg lang uit naar VM en RP had mij al een foto van deze dame gemaild (met toestemming). Hij kent mijn smaak en vertelde dat Nellie beter bij mij zou passen dan de nog knappere Julia. Uiteraard had hij gelijk en ik belande op kamer met Nellie. Op bed vroeg ze of ik 20 of 30 minuten wilde blijven, ik zei we zien wel. Ook de extra's werden genoemd kussen was € 30,- en FT is wel genoemd, maar zonder meerprijs, daar heb ik geen idee van en anaal doet ze niet, ik trouwens ook niet.

Goed ik wilde een sessie met kussen en zo geschiedde, het kussen was kort en toen begon ze te pijpen, dit was prima, niets mis mee. Omdat ik een snelle gast ben de eerste keer ging ik weer over in kussen want ik wilde toch wel iets meer dan 1 minuut van het extra kussen genieten. Dat was ook geen punt daarna ging ze met de condoom te werk en ik wilde missionaris omdat ik haar graag wilde zien en kussen. Snel was het gebeurd, een rappe sessie want dat was een krap kwartier.

In de kleedkamer vroeg ik hoeveel het was en € 35 + 30 extra is volgens haar telling € 70,- :nocom[1]: Ik gaf honderd maar ze had maar € 20,- terug. Goed ik had er al mijn buik vol van, hier heb ik toch altijd zo'n enorme pesthekel aan zeg. Ik zeg da's goed, waarmee ik bedoel 1 keer en tot nooit meer ziens. Ik heb de theke er niet op aangesproken, dat vind ik nog veel erger dan te veel betalen, klagen bij de kleuterjuffrouw.

Jammer dat je dit vaak vind in clubs waar ze gewoon de dames niet in de hand hebben, dat maakt of breekt een club mijns inziens.

Groet, Foots :ranting2:

Big30
11 oktober 2009, 01:19
Dit is een recensie topic geen discussie topic! Derhalve de laatste 11 (!!!) reacties verwijderd (je kunt ook niet even rustig een avondje naar PHG gaan :wink:).

Gr.,
Big30

joop slim
14 oktober 2009, 09:57
Dinsdag 13 oktober,

rond 17:30 kwam ik aan, bij binnenkomst al spontaan begroet door isabelle en carmen, maar uiteraard moet ik even een blik werpen in de woonkamer voor ik de trap afdaal naar de kelder......

in de twee bankjes lagen de gezusjes "kleine hekse" und "gute Fee", G(H)eute bin ich wieder da............

de meiden even begroet en julia trok me al de bank op waar ze onder een deken lag, ze waren net terug en hadden het een beetje koud......maar ik wou liever ff bij nellie liggen nu...nog steeds niet omgekleed.
Na een paar minuten bij julia te hebben gelegen richting nelli gelopen en haar begroet en even lekker bij haar op de bank gekropen, ze is een mooie dame met een rustige uitstraling, vaak vraag ik me af wat er allemaalk schuilt gaat achter zo'n gezichtje.....ja kweet ut niet altijd goed om te doen, maar ik zit nu eenmaal zo in elkaar......
Ondertussen dat ik bij nellie lig een beetje julia plagend waarna al snel de waxinelichtjes me om de oren vliegen lol.
Nelli heeft haar zwarte hoog uitgesneden jurk aan wat haar mooi staat.....maar moet nu toch maar eens gaan omkleden, ik sta op en loop via de rokersruimte langs isabelle en geef haar nog een knuffel waarna ik mijn weg naar beneden vervolg ;)

omkleden, douchen en weer naar boven, boven aangekomen was ondertussen het eten ook gereed en konden we aanvallen.
Die avond zit ik nog even bij erpee op de kamer als dani vraagt of dat nelli ook komt, het duurde madam te lang dus joop naar beneden en grijp de hand van nelli, ze staat op en loopt met me mee.
Boven op kamer 4 zitten we tot een uurtje of 9 tot er geklopt wordt en carmen komt zeggen dat ze naar huis gaat en tegelijk ook vraagt of we even een cappucino samen gaan drinken, ja sure why not.

Het hele zakie verhuis weer naar beneden en ondertussen waren de dames schoenen aan het5 uitzoeken, en nelli even later weer aan de bar verschijnt, nelli wou ik sowieso mee naar de kamer vanavond aangezien ze ook naar huis gaat vrijdag.

Julia uitdagend als altijd kan altijd leuk de sfeer brengen maar mijn doel was toch nelli.
Nelli een beetje maserend op de barkruk.......tot het moment daar was en ik haar voor de 2de keer aan de greep om mee naar boven te gaan, maar nu hadden we een sleutel nodig........petraaaaaaaaaaaa.......slusschel

We belanden op kamer 7, de spiegelkamer, we praten een beetje, maar echt veel fut hadden we allebei niet haha, tja hoe zou dat toch komen erpee ??? LOL
Nelli doet het licht uit het is donker en kruipen tegen elkaar aan, lepeltje lepeltje......heerlijk, tot de stem in het donker klonk...."ficken ? ".....
maar ik lag eigenlijk wel lekker.....en nelli ook wel, haar vraag beantwoorde ik met een wedervraag, "willst du ficken ?"

ik wou niet lang op de kamer blijven maar ach scheiss egal......heerlijk wat een lieve meid, mooi maar door het leven getekend en deze sessie ? ik had graag willen blijven slapen.......... ;)

en bij het verlaten van marisol nog een dikke knuffel en joop moet het er 10 dagen mee doen.......shit...helaas kan ik niet eerder dan zaterdag weer.......maar is dan al weg naar huis.

Groet, Joop

joop slim
17 oktober 2009, 06:57
vanaf gisteren is ze nu 10 dagen afwezig