PDA

Volledige versie bekijken : DSB: Duizenden spaarders zonder garantie

Big30
12 oktober 2009, 18:31
http://www.nu.nl/economie/2100374/duizenden-spaarders-zonder-garantie.html

De banken lieten maandag weten geschrokken te zijn van de noodregeling bij DSB en te betreuren dat er geen alternatief is gevonden.

De banken ING, Rabobank, ABN Amro en SNS Reaal zullen hulp verlenen aan DSB-klanten om bij hun betaalrekeningen te komen. Klanten die spaargeld bij DSB Bank hebben, kunnen daar niet meer bij.

Klanten met een betaalrekening kunnen tot en met woensdag 250 euro per dag pinnen bij andere banken.

Je zult als IJsbeertje maar spaartegoeden bij de DSB bank hebben :eek:! Maar IJsbeertjes hebben hun spaarcentjes waarschijnlijk veilig opgeborgen bij de Icesavebank in IJsland :biggrin:!

Big30

El Conquistador
12 oktober 2009, 18:36
Nou weet ik waar de afkorting voor staat: Duizende Spaarders Beduveld

Zakkenleger
12 oktober 2009, 18:45
ZLs geld staat geparkeerd bij de Banca Romanica, filiaal Grefrath. :rolleyes:

CLUBSPORT
12 oktober 2009, 21:13
ZLs geld staat geparkeerd bij de Banca Romanica, filiaal Grefrath. :rolleyes:

hoeveel rente krijg je daar? :biggrin:

Befke
12 oktober 2009, 21:30

Ongeveer 1 theelepeltje per keer denk ik.

Zakkenleger
12 oktober 2009, 21:46

50% GFE, 50% PSE :biggrin:.

Maar ik moet wel regelmatig geld bijstorten ;).

The Joker
13 oktober 2009, 14:02
Mensen die meer dan 100K bij DSB hadden staan zijn gewoon dom geweest, de dreiging was de laatste weken duidelijk genoeg.
Zeker toen die Lakeman opriep om je geld weg te halen bij DSB was het duidelijk dat de boel zou ploffen.
Mensen met een achtergesteld deposito waren gewoon fucked, dat geld was op geen enkele manier terug te krijgen.
Die mensen adviseer ik ook Lakeman aansprakelijk te stellen voor de geleden schade.
Zelf stort ik enkel bij de spermabank, waar elke storting een goed gevoel geeft....

TT Man
13 oktober 2009, 14:59
Ben het met Sir W eens. Lakeman :Big_gun:heeft dit balletje aan het rollen gebracht. Ik vraag me af of er zonder zijn interventie ook aan faillissement zou zijn gevolgd.

Gelukkig heb ik zelf geen spaargeld. Alles gaat naar the ladies.

facial
13 oktober 2009, 15:12
bij mijn PHG Bank krijg je tenminste gratis Bier en Eten. En mag je ook nog eens met de mooiste baliemedewerksters een potje flink :Xrated::blow::Sandwich-sex: en je houd er nog meer geld over dan bij de Failiette DSB Bank