Volledige versie bekijken : Olesia (Oekraïense)
Willi69
14 oktober 2009, 21:03
Name: Olesia :a_t_nu06:
Haarfarbe/-länge: blond, kurz
Größe: ca. 170 - 175 cm
Figur: schlank, A/B-Cup
Herkunft/Sprache: Litauen, englisch
Tattoos/Piercings: ?, nicht gesehen
Service: ?
Sonstiges: ---
Lebenslauf: ?
Seit circa 10 Tagen im PHG, trägt Schuhe mit superhohen Absätzen :eek:, tanzt an der Stange, küsst schon im Barraum, bleibt meist mindestens eine Stunde auf dem Zimmer.
Wer weiß mehr? :vraag:
Paspoort update:
Naam: Olissya (Olesia ?)
Haarkleur/-lengte : blond, kort
Lengte dame : 1m70
Ogen: blauw
Postuur/Cupmaat : slank, A/B cup
Nationaliteit/Taal : Oekraïense / Oekraïens, Russisch, Roemeens, Spaans, beetje Pools, Engels, Bulgaars en Italiaans (hoezo talenknobbel :) )
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : tongpiercing
Service: TZ, PZC, NMC, liever niet beffen
Voordelen: intelligent en lief engeltje
Nadelen: zéér groot herhalingsgevaar ;)
Extra’s bij het bezoek: 300% GFE
dupke
16 oktober 2009, 14:08
Deze dame heeft een leuk kortgeknipt kopje met een mooie strakke body eronder.
Tot 2x toe heb ik haar een prachtig showje in de bar aan de danspaal zien geven en een beertje mocht nadien een erg opwindende lapdance ontvangen waarna nog meer overtuigende middelen werden ingezet.
Het moet nog getest worden ja, maar van wat ik tot nu toe heb kunnen observeren zou deze dame wel eens een zeer goede service inclusief tongzoenen kunnen geven. Ze staat in ieder geval op m'n to do lijstje dus wordt vervolgd....
hara1d
14 november 2009, 15:29
traf ich gestern kurz vor "Redaktionsschluss" an der Theke. Sie war mit einem Gast länger als 2 Stunden auf dem Zimmer (er sah zufrieden bis paralysiert aus) und sie hielten noch etwas AST. Ich sprach sie auf das slawische Aussehen an, sie nannte mir ihren Namen und sagte dass sie Ukrainerin ist und sie sich wundere dass sie für eine Rumänin, Russin older Polin gehalten wird. Einen Erfahrungsbericht kann ich nicht liefern, wenn ich sie zu früherer Zeit treffe gelobe ich diese leckere Maus zu testen und naturalmente zu berichten. So gab es nur ein "ochen priadna und poki schmoki" (schön Dich zu treffen, Tschüss und Küss)
SFL
27 november 2009, 07:33
Name: Olesia :a_t_nu06:
Wer weiß mehr? :vraag:
Deze is blijkbaar nog druk bezig met een personage uit te vinden en te vertolken. Ze ziet er noord Russisch uit, vertelde mij dat ze van Oekraiene kwam en praatte vloeiend Roemeens. Blijkbaar zei ze tegen het heerschap hierboven dat ze dan weer litouwse is. Het maakt mij allemaal niet uit en het is best een lekker ding, maar "de klik" was er niet en dus deed SFL niet mee!
Big30
16 januari 2010, 00:34
Deze is blijkbaar nog druk bezig met een personage uit te vinden en te vertolken. Ze ziet er noord Russisch uit, vertelde mij dat ze van Oekraiene kwam en praatte vloeiend Roemeens. Blijkbaar zei ze tegen het heerschap hierboven dat ze dan weer litouwse is. Het maakt mij allemaal niet uit en het is best een lekker ding, maar "de klik" was er niet en dus deed SFL niet mee!
Wel grappig jouw bericht! Toen ik haar voor het eerst in PHG zag was mijn eerste reactie ook 100 % Russin. Heb haar trouwens tijdens mijn spaarzame PHG bezoekjes in December en Januari niet meer gezien. Maar dat zegt ook niet alles ;)!
Benieuwd of iemand deze Dame recent nog in PHG heeft gezien.
Big30
Zedd
18 januari 2010, 22:20
Paspoort update:
Naam: Olissya (Olesia ?)
Haarkleur/-lengte : blond, kort
Lengte dame : 1m70
Ogen: blauw
Postuur/Cupmaat : slank, A/B cup
Nationaliteit/Taal : Oekraïense / Oekraïens, Russisch, Roemeens, Spaans, beetje Pools, Engels, Bulgaars en Italiaans (hoezo talenknobbel :) )
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : tongpiercing
Service: TZ, PZC, NMC, liever niet beffen
Voordelen: intelligent en lief engeltje
Nadelen: zéér groot herhalingsgevaar ;)
Extra’s bij het bezoek: 300% GFE
Zedd
18 januari 2010, 22:32
Wel grappig jouw bericht! Toen ik haar voor het eerst in PHG zag was mijn eerste reactie ook 100 % Russin. Heb haar trouwens tijdens mijn spaarzame PHG bezoekjes in December en Januari niet meer gezien. Maar dat zegt ook niet alles ;)!
Benieuwd of iemand deze Dame recent nog in PHG heeft gezien.
Big30
En of... Dit engeltje schiet vanuit het niets in één keer naar mijn absolute Nr. 1 positie en daar zal ze nog heel lang onbedreigd blijven staan. (zie hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153596&postcount=308))
Mij vertelde ze inderdaad Oekraïense te zijn (zelfs uit welke streek maar dat houd ik prive) al ziet ze er eerder Russisch uit. Dat SFL haar Roemeens heeft horen praten kan kloppen, ze beweert 9 talen te spreken waarvan Oekraïens, Russisch, Roemeens en Spaans (daar ook gewerkt) vloeiend. Ze blijft nog tot februari in PHG en gaat dan weer even terug naar huis.
hornyharry79
19 januari 2010, 22:27
Was 2 weken geleden bij PHG en mij werd verteld dat ze daar niet meer werkt, maar ik begrijp dat ze er weer is??? Want dit is zeker een topper daar in Oedt!!!
Ik hoor het graag...
Zedd
19 januari 2010, 23:02
Was 2 weken geleden bij PHG en mij werd verteld dat ze daar niet meer werkt, maar ik begrijp dat ze er weer is??? Want dit is zeker een topper daar in Oedt!!!
Ik hoor het graag...
Ze is met de kerstperiode even terug geweest maar is er nu weer, zoals gezegd tot eind februari.
Snoepveter
20 januari 2010, 22:13
...zal volgende week donderdag eens van dichtbij gaan bekijken :)
Chris71
21 januari 2010, 18:02
Hab mit ihr letzten Samstag den ganzen Abend verbracht. :tongue::tongue:
Sie bleibt bis mitte Februar und fliegt dann für einige Tage nach Hause.
egon, Dr. Rammler
29 januari 2010, 10:22
Hab mit ihr letzten Samstag den ganzen Abend verbracht. :tongue::tongue:
Sie bleibt bis mitte Februar und fliegt dann für einige Tage nach Hause.
Wie ? Du bist noch Mitglied der "PHG-Lobby" ????????? :angst:
Wie man so hört sind ja schon eine Menge Herren dort nicht mehr vertreten :baby2:
Gruss Egon :smoke:
Chris71
29 januari 2010, 19:57
Tja was soll ich sagen, ich kann nichts dafür das die Herrn dort nicht mehr vertreten sind!
egon, Dr. Rammler
1 februari 2010, 15:07
Tja was soll ich sagen, ich kann nichts dafür das die Herrn dort nicht mehr vertreten sind!
:biggrin: ok, aber wohl eine Dame die mit V anfängt und den Verlust von Evi verschuldet hat :biggrin:
Brian Jones
4 februari 2010, 10:12
Hoi, deze dame werkt nu in fungarden in Emmerich,heb al van haar kunsten mogen genieten.Toppie
11cc
4 februari 2010, 17:58
Wie evi ?
Willi69
4 februari 2010, 18:14
Evi ist doch nicht im Fun Garden? :confused:
Chris71
4 februari 2010, 20:08
Nein, Evi ist nicht im fungarden.
Olesia ist seit Dienstag im fungarden!
nixus
6 februari 2010, 10:14
Olesia heb ik gisteren in FG gezien. Hele mooie slanke dame, met inderdaad duidelijk russisch slavische trekken. Dacht dat ze Roemeense was, omdat ze zich moeiteloos vestond met de Roemeense dames, en duidelijk niet in het Duits of Engels.
Zedd
7 februari 2010, 22:11
Jammer dat ze uit PHG weg is, maar goed excuus om FG eens te bezoeken.
Gebruikt ze in FG ook de naam Olesia nog of heet ze daar anders?
(dan kan ik van tevoren even naar die club bellen of ze er is).
Brian Jones
8 februari 2010, 22:55
Oleseia uit phg gebruikt gewoon de zelfde naam in FG.
casanova111
10 februari 2010, 08:42
vorige week in fg geweest ,aangenaam verrast door het hoge aantal beren en mooie nieuwe dames.
heb haar dus ook gezien(ze valt gewoon op...) helaas had ik te weinig tijd om met haar te praten/kameren, ze was nogal druk...
maar gezien haar recensies en ons oogcontact toch maar snel er heen.
als je haar aankijkt ben je verkocht(tenminste ik dan..)
nixus
10 februari 2010, 10:26
Olesia komt uit de Oekraine (Odessa) vertelde ze mij. Een super mooie dame, die echter wat onderkoeld en gesloten overkomt, maar die je gehad moet hebben. Ze leek mij wat last van heimwee te hebben, maar ik heb me desondanks toch aangenaam met haar kunnen onderhouden, maar je moet er wel wat energie en geld in steken.
In de bar wilde ze niet zoenen, maar dat is in FG ook niet gebruikelijk. Op de kamer wel en biedt ze een combinatie van GFE en PSE, ze is duidelijk een pro. FT en anaal doet ze niet, waarom zou ze ook, ze is mooi genoeg.
Brian Jones
14 maart 2010, 00:55
De laatste berichten over olesia zijn,dat ze is verdwenen.
hornyharry79
14 maart 2010, 16:19
Is ze helemaal verdwenen uit FG? Dat zou inderdaad erg jammer zijn, vond het altijd een leuke en lieve meid...
HH
Of het bovenstaande (geheel) waar is durf ik te betwijfelen, feit is wel dat er tussen Olissia en de vrouw/vriendin van FunGarden's eigenaar blijkbaar iets gebeurd is. Wat precies weet ik niet maar ik zal het verhaal even bij het begin beginnen.
Drie weken geleden stuurde ik mijn ijsschots voor het eerst naar FunGarden. Op de ijsberentelex hadden Nixus en BrianJones immers de aanwezigheid van m'n PHG lieveling Olissia in FunGarden gemeld. Aangekomen (om 14:55, nog net die korting meepakken ;) ) zag ik haar nergens. Dus maar navraag gedaan bij de Roemeense theke. "Jazeker, maar ze slaapt nog" was het andwoord. "Ik zal haar even wakker gaan maken en zeggen dat je er speciaal voor haar bent". 20 minuten en enkele koffies later ging er een zijdeurtje open en daar wandelde mooie Olissia naar binnen in haar dagelijkse outfit. Ze zag me zitten en glimlachte herkennend, kwam me een zoen brengen en excuseerde zich dat ze zich nog even op moest knappen (had van mij niet gehoeven, ze zag er zo al adembenemend uit). 15 minuutjes later was ze weer terug, nu in een heerlijk roze setje. Ik werd meegetrokken naar een stiller hoekje waar we een uurtje bijbabbelden over o.a. haar vertrek uit PHG. Toen besloot ze maar eens een schlussel te gaan halen. "Mét een bubbelbad als het kan", riep ik haar achterna. Dat kon maar koste wel €20,- extra. Geen probleem! Boven aangekomen in een mooie grote kamer liet ze snel het bad vollopen en plonsten we erin. Ik zat er nog niet in of haar handjes vonden al hun weg naar beneden terwijl haar lippen de mijne vonden. De daaropvolgende drie uur, waarin we continu van bed naar jacuzzi en weer terug gingen, waren overheerlijk. Zo'n overdonderend bijzonder meisje dat ik op de terugweg naar huis enigszins moeite had om op de weg te blijven letten. Ze had me bij het afscheid gezegd zich nu op haar gemak te voelen hier in FunGarden maar wel over 1,5 tot twee weken weer terug te moeten naar de Oekraine voor wat jurisch gedoe met haar ex. Ze hoopte vervolgens wel weer hier naar toe terug te keren. Van één ding heb ik achteraf ontzettend spijt en dat is dat ik op dat moment vergat haar telnummer te vragen...
...De vrijdag erop spoedde ik mij wederom naar FunGarden, kon ik Olissia nog snel even zien voordat ze de week erop weer naar huis zou gaan. In de bar was ze weer nergens te zien, ze zal wel weer uitslapen dacht ik. Achter de bar zaten nu een andere thekedame en de eigenaresse (of iig de vrouw van...) Toen ik de theke naar Olessia vroeg ging ze even informeren hoe laat ze die dag zou beginnen. "IST WEG", kreeg ze alleen als snauw van de bazin. Toen ik rechtsreeks aan de bazin vroeg of ze er dan misschien 's-avonds zou zijn kreeg ook ik een snauw, "NEIN, WEG"! waarop ze zonder me aan te kijken wegliep. Verbaast keken de theke en ik elkaar aan, zij wist overduidelijk nog van niets. Later hoorde ik van een andere dame dat Olissia al enkele dagen niet meer gezien was in de Vrolijke Tuin. :(
Later die week nog gemaild met FunGarden en na dagen kreeg ik toch nog kort antwoord. Ze was inderdaad weg en het was niet waarschijnlijk dat ze snel terug zou komen. Daar moeten we het dan maar mee doen. Of ze dus gewoon naar huis is zoals ze zelf al weken daarvoor aankondigde of er iets anders aan de hand is weet ik dus ook niet. Wel dat ze blijkbaar plotseling een probleem met FG's eigenaresse had. En of die op haar beurt nu van alles rondbazuint of het bij het rechte eind heeft, in dit wereldje weet je het toch nooit... :confused:
Als iemand haar elders weer ziet opduiken hoor ik dat heel graag.
En zo niet dan hoop ik voor haar dat ze ergens goed terechtkomt!
.