PDA

Volledige versie bekijken : Amsterdam - Lin Thaise Massage...



Gustomass
14 oktober 2009, 23:09
Onlangs mocht Gusto nog eens over de Wallen slenteren.
Het was in de avonduren, dus alles lekker verlicht en in mooie sferen.
Tja, ben je in de buurt, even aanwippen kan geen kwaad en wie weet tref je nog iets leuks.

De sfeer zat er goed in. Wil je nationaliteiten zien, loop dan gewoon lekker tussen de toeristen in Amtserdam. Internationaler kan het niet. Even een lekkere Vlaamse friet , een Scharnilleke genomen en vol energie richting Wallen.

Veel mensen, véél jonge mensen die rondslentereden en gekheid met elkaar maakten. Hier kan Gusto zo heerlijk van genieten en dat deed ie dan ook.
Bij het bloemenwinkeltje en meteen links na de grote Weedwinkel de wallen opgelopen, richting die mooie Kerk.
De eerste dame, een vriendelijke goed gevulde Afrikaanse dame... Ze m oest eens weten hoe gek deze Gusto op Afrika is....
Verder was het al gelijk als met een dikke vette mokerhamer.
Links ligt het winkeltje waar dames hun spulletjes halen, condooms en andere toebehoren... Dan het museumpje en daarna begonnen de ramen....begonnen de ramen. Ook hier waren "ateliertjes "ingericht. Eentje met glazen penissen en vibrators, verder allemaal shit. Enkelen met een werkbank erin, wat "rommel"als zijnde een atelier waarvan de kunstenaare even een ommetje aan het maken is. Kijk dat wat de dames doen fake is en een spel, dat weten we, maar zo een fake zooi als al deze shopjes en ateliertjes, zo heb ik het nog nooit gezien....Ik wil er niet aan denken met wat voor gedachten en verhalen al die buitenlandse toeristen teruggaan over ": The Red Light District" Wat een fake zooi.
Echt de Wallen worden in sneltreinvaart afgebroken..
wil je nog wat zien, ga snel.
Alle bruine dames achter de kerk,l alles weg, gewoon weg.
Bleven er voor amre Gusto enkel de blankje dames over. Het overgrote deel leek me uit OOstblok , het zuiden ervan te komen.
Ongelofelijk wat een vervlakking aan aanbod hier.
Enkele rondjes gemaakt en even de oversteek over gemaakt naar de andere kant van de Kalverstraat. Daar stond, hoog, opd e derde verdieping een heerlijke en vrolijke Afrikaanse te dansen, te lonken alsof zij wél wist waar Gusto's voorkeuren liggen...
Heb haar weertsaan en ben de ramen enkele ekren op en neer gelopen.
Weer terug naar de wallen.
Daar even binnen bij het gangetje bij La Vie en Rose.... Daar zaten in begin geen dames, alles donker en doods. Later stonden er 2 (!!) dames, die er wel plezier in hadden. Een stond met een rolcentimer te spelen en te gekken...
Ik gaf al aan dat die van mij te klein was....rondje gelopen en haar aangegevn dat ie met elk rondje 1 cm groeide....Kom binnen, ik wil je dick meten, alleen maar meten hoor.....
De dame was goed gemutst...
Straatjes nog even door. Achter de ramen waar Gusto een jaar of 5 geleden hele goede "gewone massages"ging ondergaan door een Duitse dame, was nu ....wéér een massage dame aanwezig. Thai massage, footmassage, body to body...."please knock on door..." bij de volgende ronde was er een geschreven A4 tje geplakt...Sorry, Busy!!!... het ijzer smeden als het heet is...
uurtje later kwam ik erlangs en liep er een Thais dametje de straat op... even wat pakken of zo.... lekker guitig...mmmm

Toch maar doorgelopen en bij de The Old Sailor een lekker biertje gedronken.
Mooi is daar dat je zo zicht hebt op enkele ramen( deuren ) eigenlijk, waarin een dame zich stond te presenteren zoals we het eigenlijk graag zien.....
Een slanke dame, lange zwarte haren smal snoetje en vriendelijk lachend, ik denk Roemeens of mogelijk zuidelijk type. Deze dame heeft in die 20 minuutjes dat Gusto zijn pilsje genoot de hele tijd staan dansen, verleidend staan bewegen. Alle langskomers vriendleijk toelachend, soms verl;eidelijke trekken op gezicht, met vingertjes uitnodigen, gespeeld teluergested reagerend als ze allemaal gewoon doorliepene. En ook altijd mannen helemaal nakijken, zodat degenen die nog effe omkeken , nog steeds dezelfde uitnodigende lach kregen als toen ze aan kwamen loipen,. Het was een genot om te zien... Om de 10 passanten deed ze de deur even open en stond ze manne te woord, vaak waren deze met 2 of 3..... leuk babbeltje van 10 -15 sec en genoeg was het weer. De dame heeft niet gescoord...jammer, deze verdiende het zo zeer.


Verderop een straatje met dames met penis.... hoe noem je ze. Enkelen hadden een flinke bos hout voor de deur, maar dan van onderen...hetw as een genot om te zien...komt er een groepje jeugdige meiden en enkele jongens aanlopen. Enkele meiden zien een negerdame met een ontiegelijk grote penis in een speierwitte slip....de dames schaterden het uit van het lachen...dit is genieten voor Gusto als passant..echt lekker genieten...

Er was volop leven in de brouwerij, ondanks dat veel ramen dicht zijn en omgetoverd zijn. enkele hebben ze spiegels en bed laten zitten. Het bed blijkt een betonnen bak met randen, waar juist een eenpersoons matras in pasten....De wasbak was er nog en verder stond er een paspop met een mantelpakje aan...
Toch een mooi inkijkje voor al die genen die nooit binnen zijn geweest...

Nu weer wat verder gewandeld...Tja wat doe je...
effe snel neuken, nee laat maar zitte...
Eens effe informeren bij die Thaimassage dame....
Even aankloppen en jawel hoor, komt er Thais dametje opendoen. Er komt een muur van warmte op me af...ze had de evrwarming op volle toeren draaien kou daar hebben deze dametjes ene hekel aan,....
Even binnen gaan staan en tja, dan ben je eigenlijk al verkocht., Gusto vond dat niet erg,... even geinformeerd naar de mogelijkheden... Half uurtje Thaimassage was 50 euro en met erotisch massage en happy ending vroeg ze 80 euro voor...niet voor niks,eigenlijk heel duur...als je in Eindhoven voor 100 euro een uur een topmassage kan krijgen van Parel, een dominicaanse lekkernij... maar Gusto, je bent nu niet in Eidnhoven maar in Amsterdam, op de Wallen, nu ze er nog zijn.,....
Effe gedubd en gekozen voor de erotisch versie...even gaf ze nog aan, begin gewoon met die van 50 en beslis later of je meer wil....
Dametje heette trouwens LIN..... Tja , alweer Lin voor Gusto, maar nu een andere dan van de GT...
Lin liet me uitkleden en legde de handoeken gespreid uit op het bed. Naast het bed een mooie grote spiegel zodat je alles goed mee kon krijgen. Onlangs op massage cursus nog bevestigd gekregen dat mannen visueel opgegeild worden.... Deze spiegels en met name de plaatsing tov het bed, daar kan menig saunaclub nog een voorbeeldje aan nemen....
Lin ontdeed zich van haar bikini achtig setje. Voor het weggaan nog even geinformeerd, maar ze had het inderdaad helemaal zelf eigenhandig gehaakt, zoals dat heet.... mag niet veel kosten blijkbaar en het stond haar heel mooi en vriendleijk.
De massage was heel erg ok...had ietsje harder gemogen, maar ok.
Toen mocht ik me omdraaien en legde ik me neer op mijn rug, Nu begon ze de rest nog wat te masseren maar al gauw richte haar aandacht en haar handjes zich op mijn edele delen...
Even lekker wat aangeraakt en ze nam plaats tussen mijn gespreidde benen. Nu toverde ze 2 handschoentejs uit ene doos een deed deze aan. Zuster Lin was er helemaal klaar voor.... Toch een lekker en erotisch gevoel geeft dat. De nodige olie erop en het feest werd uitbundiger en uitbundiger. Aan de penis had ze niet genoeg en met één hand ging ze wat dieper zoeken.,.. gelukkig had ze het gauw gevonden en gaf daar een heerlijke goede massage...deze dame weet haar weggetjes wel te vinden...Intussen ging de penismaasage steeds heftiger en begon ze met geluiden mijn opwarmen te stimuleremn.... Nu zou het toch wel heel snel kunnen komen, heb haar gemaand even pauze te nemen....De penishand nam rust, haar andere niet...Ze deed een hele goede prostaat massage en langzamerhand nam ze mijn penis ook weer aan....
Bij een goede prostaatmassage verloopt het hardwiorden van penis lekker langzaam, maar het gevoel was héél erg goed....
Langzaam maar zeke ging het toch naar een hoogtepunt en op het laatst gaf ik nog even het laatste zetje.... Ze gebruikte nu haar handjes heel mooi...
Kwam naast me liggen en behandelde mijn tepels...
Ik mocht haar borsten kneden met mijn andere hand...het kwam dichterbij en nu bleef ze me aankeken, daarbij haar ogen steeds groter makend, steeds vragender makend en haar geluidsniveau en haar frequentie steeds wat op te voeren....Het hoogtepunt was gewoon heerlijk....Ze nam een flinke bos tissuepapier en werkte een en ander weg, daarbij luid lachend van verbazing...ze moet iets gezegd hebben van ,... wat een berg, waar háál je het vandaan of iets dergelijks...
De tijd was nog niet om...terwijl gusto nog wat opveegde begoin ze een heerloijke voetmassage te geven....heerlijk...mag je weer bijkomen van je orgasme en deze Lin geeft je een geode massage aan je voeten....
Tot.... dat ze haar handen op mijn voeten legde, deze vastpakte en verder stopte...het moment van...zo. en dat was het dan was dáár..jammer maar wel voldaan...
Lin had er iets moois van gemaakt....
alsof ze aan klantenbinding deed...
Hoevaak ik in de buurt was....
Nou enkele keetjes per jaar als het meezit....
Maar nu weet ik je te vinden.....
Met een heerlijk gevoel nog even een afscheidskusje gegeven en gekregen en met een goed gevoel de lange thuisreis aangevangen...
Ïk kan vanavond heerlijks slapen als ik thuis kom" gaf ik haar aan...."Yes, I think you will sleep like a baby...." zei ze me met een mooie Thaise glimlach....
Lin had in een half uur heel goed verdiend, Gusto had méér uitgegeven dan ie zich had voorgenomen., maar ....Gusto had ook meer gekregen dan ie van een dame op de Wallen had verwacht......

Toch nog eens terug...zolang het nog kan....

Gustomass weer helemaal in zijn sas....