PDA

Volledige versie bekijken : Lavinia (Roemeense) ex-Anna World

Jorah Mormont
18 oktober 2009, 17:37
http://www.pcwize.com/thebat/pcwsmileys/pcwimages/FlagRomania.jpg

Naam : Anna

Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : slank / b-cup

Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels, Spaans en Roemeens

Leeftijd : 19

Tatoeages/Piercings : Navelpiercing

Service: PZC, NMC, Beffen, Uitbundig zoenen en GFE

Voordelen: Prachtige naturelle verschijning

Nadelen: Geen

Tijdsduur : 30min

Prijs : € 50,00

Met Anna tref je een uiterst naturel poppetje. Mooi rond gezicht met een vriendelijke, zachte, opgeruimde en sexuele uitstraling. Een Sonnymeisje pur sang dus. Anna was mijn eerste verovering op een uiterst aangenaam bezoek aan FKK-World.

Als pre-sales geeft Anna je het gevoel totaal niet met een DVP van doen te hebben. Lekker rustig, niet gejaagd en keuvelen over koetjes en kalfjes. Ze kruipt lekker tegen je aan waarbij je van haar heerlijke zijden zachte huid kan genieten. Anna dringt absoluut niet aan naar de sleutelvraag. Het initiatief moest duidelijk van mijn kant komen. De pre-sales voelde goed aan met Anna en naar verloop van tijd nodigde ik haar uit om elkaar beter te leren kennen op een kamer.

Het was vroeg in de middag, dus geen enkel probleem om snel op een kamer te belanden. Bij Anna geldt de stelling "Stille wateren hebben diepe gronden" Eenmaal op de kamer neemt deze piepjong ogende Roemeense dame direct het hef in handen. Vol tongzoenen waarbij zij duidelijk voor een huigverwijderingsbijdrage in aanmerking zou kunnen komen. Haar even moeten afremmen, gezien ik meer zin had aan een meer knuffel sessie. Ze begreep mijn ingrijpen en gaf zich welwillend over aan mijn inzet. Lekker knus tegen elkaar aan knuffelen, zoenen teneinde haar oraal te verwennen. De 19 jarige had niet veel nodig om haar threshold te bereiken. Met een grote glimlach op haar smoeltje was ik aan de beurt om oraal door haar verwend te worden. Pijpen deed ze voortreffelijk. Met gevarieerde geslachtsgemeenschap bracht Anna mij tot mijn eerste ejaculatie die dag.

Anna doet me duidelijk denken aan Kinga welke in YY werkt. Goed geluimd, vriendelijk en super lief. Al met al een zeer goede ervaring met Anna welke de investering van € 50,00 dubbel en dwars waard was.

Sonny

bergm550
14 april 2013, 17:24
Anna werkt nu in Oase. Haar service is nog steeds uitstekend.

vrije jongen
14 april 2013, 20:03
Naam is nu Lavinia en is wat afgevallen;).

MiniME
14 april 2013, 21:21
Werkt al sinds 2012 in Oaee.........lekker koppie en kontje............full service voor de liefhebbers!