PDA

Volledige versie bekijken : Hasselt, Siam Touch



JANGAS
19 oktober 2009, 13:11
Vandaag een bezoekje gebracht aan Siam Touch in Hasselt. Dit is een bijgebouw van Thaicafe Paradise. ik werd er ontvangen door een supervriendelijke dame die zich Naan noemde. Gekozen voor BTB gedurende een uurtje. Eerst lekker samen in de douche waar ik al goed verwend werd door deze uitdagende schoonheid. Nadien een massage met haar prachtige lichaam en mooie handjes, zonder haar wondermooie borsten te vergeten. Er werd geen stukje lichaam overgeslagen. a ls je sex wil moet er iets bijbetaald worden maar dit is dan ook de moeite waard. Eerst lekker beffen en ze werd zelf ook zo geil als boter. dan 2x hoogtepunt en nadien nog een echte massage. Ik werd nadien niet gauw gauw naar buiten gewerkt zoals dikwijls na het klaarkomen. Werkelijk een toppertje en ze zal me snel terugzien. Nog eens bedankt voor dit uitermate aangename uurtje.

Big30
19 oktober 2009, 13:19
http://www.siamtouch.be/

Big30

Gustomass
19 oktober 2009, 13:53
http://www.siamtouch.be/

Big30

De site ziet er erg aantrekkelijk uit, zo ook de recensie van Jangas.
Zijn er meer ijsbeertjes die deze alternatieve route naast de saunaclubs wel eens bewandelen ??
Ben benieuwd naar je ervaringen.
mag via dit draadje, mag ook per IM.

Alvast bedankt,

Gusto Thai massage

JANGAS
19 oktober 2009, 21:35
Bij aankomst was er maar 1 dame aanwezig. Misschien door het vroege uur.Waarschijnlijk had ik toch voor haar gekozen indien er meerdere dames aanwezig waren. Voor 1 h BTB wordt je meegenomen naar een zeer nette kamer in het thaicafe, douche en zeer proper.Ze was niet opdringerig toen ze tijdens de BTB vroeg of er ook intiem gewenst was. Wie kan weigeren op zo een moment. 50 eoro bijbetalen heb ik me niet beklaagd. je mag beffen en lekker neuken in diverse standjes. de tweede keer lekker met massageolie en zachte handjes laten aftrekken. In deze omstandigheden zeker zo lekker als neuken. Na deze sessie nog een lekkere rugmassage gehad en dus zeker niet vlugvlug buitengewerkt. Kan ook aan mij liggen want ik heb deze lieve dame met veel respect behandeld en geen eisen gesteld. Zo krijg je gewoonlijk veel meer gedaan van een dame dan bruutweg te denken dat je alles gedaan krijgt omdat je enkele euro's betaald.

lustman
19 oktober 2009, 22:19
...omdat je enkele euro's betaald.
Wat betaalde je in totaal ?

Bief2
19 oktober 2009, 23:25
Wat betaalde je in totaal ?

Doorgaans betaal je in dergelijke massagesalons 50 € voor een half uur, 80 € voor een uur (alleen voor een BTB massage, eventueel met een 'happy end'). Wil je ook sex betaal je 50 € extra.
Dus wil je een uur met intiem, betaal je 80+50= 130 €.

JANGAS
20 oktober 2009, 20:47
HEEL JUIST

spunk
5 november 2009, 14:56
Doen ze eigenlijk enkel intiem bij een BTB? Of kan je ook de andere massages daarvoor gebruiken? :wink:

creamontop
6 juli 2010, 09:18
is té duur. Wil je deze attracties beleven zoals het hoort, ga dan op reis naar Thailand, meer specifiek Bangkok of Pattaya. Daar betaal je minder dan de helft voor één uur. (inclusief de wip). Massa's mogelijkheden en keuze soms uit meer dan 60 masseuses die samen achter één grote ruit zitten (the fishbowl genaamd). Kies je "nummertje" uit de vitrine, betaal en je vertrekt ermee naar een kamer. (systeem sabai sabai - wet/soapy massage)

Doen ze eigenlijk enkel intiem bij een BTB? Of kan je ook de andere massages daarvoor gebruiken?
==> Thai salons in de originele vorm is steeds met een happy end (met de hand of intiem (erop of eronder), ongeacht de vorm van massage, zit in de prijs inclusief. Als ze hier in BE of NL denken dat dit door geografische omstandigheden anders moet, zitten ze al naast de opzet van hun Thai Salon. Zo is het nu éénmaal in het land van herkomst, zo zou het hier ook moeten. Maar .... dat doen ze doelbewust niet, omdat dan hun totaalprijs uiteindelijk té duur uitkomt. Zo weten de NIET Thai kenners waar ze ook aan toe zijn.
(voor de LOL broeken: ik ben geen 100 % Thai kenner, maar weet wel waarover ik praat, dus hou maar jullie "gezever" voor jullie zelf).