Volledige versie bekijken : vrouw versus saunaclubdame
seksenfun
20 oktober 2009, 22:24
Heb je een vrouw/vaste vriendin nodig?
Zouden we niet beter uit gaan of op een andere niet-saunaclubmanier wat vrouwenvertier/relatie zoeken?
Je kan je de bedenking maken. Ben ik nu fout bezig? In plaats van veel meer naar een danscafé of wat dan ook te gaan verdoe ik mijn tijd met betaalde seks. Gemakkelijkheidshalve zwijgen we hier maar even over de dating sites en huwelijksbureaus die meestal wel veel geld kosten maar vaak weinig effectief resultaat opleveren.
Fout bezig? Tja,… een uitzondering niet te na gesproken zal je door in saunaclubs te vertoeven geen nieuwe vriendin vinden voor het leven, om het zo maar even duidelijk te stellen. De jaren dat we in die clubs rondhangen worden we er niet jonger op. Elk jaar een jaartje ouder :beerchug:. Net 40 geworden, voor we het weten de 50 gepasseerd. Nee,… de vrouwen op straat worden er ook niet mooier op, op die leeftijd. Zouden we dan toch maar niet snel beter stoppen met naar de clubs te gaan en een vriendin rijker worden in een danscafé of zo? Rijker worden? Kost een vriendin nu niet net heel veel? Jawel, maar als je gelukkig bent samen dan is al wat je haar gunt met plezier gedaan.
Stoppen of doorgaan? Natuurlijk is dat persoonlijk maar ik wou er toch even bij stilstaan. Het is maar hoe je het bekijkt. Wat je wil in het leven. Persoonlijk ben ik lange tijd getrouwd geweest. De eerste jaren waren fantastisch. Dan ging het berg af, berg af, berg af… en stijl bergaf… oeps ineens het ravijn in. Natuurlijk herstel je van de schade… en dan sta je voor de keuze. Proberen we opnieuw? Of net niet?
Niet dus, in mijn geval. Heel eerlijk? Ik voel me nu alleen veel gelukkiger dan gemiddeld genomen over de gehele periode met mijn wederhelft. Ik doe wat ik wil, punt uit. Ja, daar komt het toch op neer.
Mis ik een vaste vriendin/vrouw? Waarom? Om ’s avonds samen thuis van het werk te komen, de frustraties van de dag te vertellen, kokkerellen, gezellig samen aan tafel zitten, gezellig samen tv kijken, tot bedtijd, met wat geluk enkele keren per maand een vluggertje in bed, telkens weer op die vrijdag- of zaterdagavond.
Ik ben dan nog zo katholiek dat ik vind dat een relatie hebben en vreemd gaan (bijvoorbeeld saunaclubs bezoeken) not done zijn. Ik doe dus nu iets dat ik niet meer kan doen als ik weer een nieuwe vriendin heb. Laat me dus nog maar gerust van dit zalige leventje even genieten. Steeds een jong poppetje om me heen, de seksfrequentie ligt veel hoger, meer naar mijn behoeften (ja, ook de kwaliteit ligt hoger omdat elke keer je een andere meid neemt het weer anders is, er komt geen routine), het veel geplaagde gezegde: “afwisseling doet eten”: neem dit in de clubs maar heel letterlijk, ondertussen vermaak je je onder vrienden, je bent op café, op restaurant, in een wellnesscenter… noem maar op.
In een club vind je niet de intimiteit die je in je vaste relatie krijgt? Dat is waar. Een negatief puntje aan de zaak. Alhoewel. Wie dat zoekt noemt men een gfe-beertje. Je vindt dat dus wel. Laat het net dat ietsje minder zijn maar je hebt ook een hoop balast (dagelijkse sleur) minder. De balans helt dus duidelijk over in positieve zin.
Naar een club gaan is toch zo makkelijk. Je keurt, kiest het beste en betaalt (dus je bepaalt in zekere zin toch wel altijd minstens een beetje). Is het slecht geweest dan kan je nog gaan reclameren. Reclameer je bij je vriendin krijg je een schop in je ballen :aqsshole:.
De kunst van het versieren bestaat dus niet? Toch wel? Voor mij persoonlijk dan toch. Ik stap in een club nooit zomaar naar een dame. Ik tracht er steeds een spelletje van te maken. Ik geef haar subtiele (of minder subtiele) hints door de dag heen. Ik laat haar voelen, zien dat ik ogenschijnlijk heel graag met haar zou willen gaan kameren. Ik bouw het ook vaak een beetje op, vooraleer ik op kamer ga. Het is natuurlijk niet zoals in de echte wereld. In de clubs komen ze al heel snel op je af, altijd een glimlach. In het echte leven moet je vaak al eens twee of drie grapjes maken vooraleer je haar aandacht goed vast krijgt.
Trouwens, verleiden… dat doe ik continue. Een voorbeeldje. Op de trein bijvoorbeeld. Ik ga steeds naast een mooie jonge dame zitten (een beetje in verhouding tot mijn leeftijd, oeps weeral een voordeel van de clubs, daar hoef je daar niet op te letten :festeer:). Een praatje maken, wat grappig doen en we zien wel tot wat het leidt. Je wordt dan ook met de werkelijkheid geconfronteerd. De jonge poppekes waar je eerst naar zou willen kijken, nee dat is onrealistisch in de echte wereld. En je droomt weeral van een saunaclub.
En wat als je wat ouder bent? Meer hulpbehoevend? Niets beter dan dat je dan een vaste relatie hebt, toch. O.k., volledig mee eens maar zo ver ben ik nog lang niet. Laat me nu nog maar even genieten, genieten, genieten, genieten… in de saunaclubs.
Bijna achter mijn hoek is een discotheek. Op zondag speciaal voor vrijgezellen van alle leeftijden. Ik ben daar enkele keren binnen geweest. Ik was daar piepjong :longtom023[1]:. Op zich eventjes leuk maar zoals ik al stelde: ik heb nog tijd genoeg voor die ouwe dag samen in de zetel.
Misschien nog een laatste puntje. Liggen de zaken niet helemaal anders als je nog jonger bent? Ongeveer 25 om maar wat te noemen. Je bent jong en je wilt wat. Het normale leven ligt nog voor je. Een gewone vrouw leren kennen in een discotheek. Net als al de rest. Misschien ligt het probleem bij de jonge beertjes wel hier. Ze leren toevallig zo’n club kennen. Proberen eens en staan versteld van de mooie jonge meiden, gewoon voor het grijpen met wat geld. De knapste eerst, je bent jong, van kijken alleen schiet je al bijna :seiltanz:. Het weekend daarop kom je terug in de discotheek. Effe kijken, wie is hier de knapste griet. Effe een pintje in de hand (toont struis), een beetje stoer doen, mijn tatoo goed laten opvallen. Ik zeg maar wat. Wat blijkt… die allerknapste griet van de disco ziet jou nog niet eens staan. Je moet de flirt of one night stand met een heel wat mindere stellen. Volgend weekend weer in de club. Weer een Shakira look a like nemen. Wat kan het leven toch mooi zijn!!
Maar… je mist dan wel het échte leven op den duur. De stap terug uit de clubs is moeilijk want verslavend. Je geraakt op den duur geïsoleerd van je normale vriendenkring. Voor je het weet heb je nooit geweten wat de gewone gang van zaken inhoud. Misschien toch iets om over na te denken.
Ik doe in elk geval lekker voort zoals ik bezig ben. Heel bewust.
foots
20 oktober 2009, 22:53
Beste S&F,
Wat een mooie woorden en ongelovelijk wat een overwegingen. Zelf schreef ik eens een topic niet lang geleden over het vergelijk tussen een lief en een hoer, maar hier kwam alleen ambras van. De woorden vielen niet in de smaak, ik was een zwartgallige frustratieneuker die relatietherapie nodig had.
Afijn ik heb mijn frustraties voor een klein deel geloosd en ik zal nog maar eens op de kern van het probleem terug komen. Awel ik had een lief, mooi (voor mij) en trouw en haar hobbies zijn koken, poetsen en tuinieren, tja dat klinkt pas echt goed voor mij. Toch is het er niet bij te harden, wanneer mevrouw boos is en dat kan om het minste of het geringste, bv een verkeerd geinterpreteerde zin van mijn zoon die wordt gestookt door mijn ex, ja leuke spelletjes zijn dat he. Dan kropt ze dat op, explodeert en zijn maakt het dan alleen maar mogelijk om te communiceren per SMS, zonder de redenen te noemen overigens, want dan kun je er nog op reageren.
Wel ik heb besloten dat er in mijn leven geen enkele vrouw mij nog zodanig in de problemen kan gaan brengen dat ik daarvoor moet gaan verhuizen. Dit betekend vervolgens heel simpel dat ik met geen 1 vrouw meer kan of wil trouwen. Het meest vreemde is dat als je dit nog eens duidelijk uitlegt dat je er dan natuurlijk helemaal hebt gestaan, want dan zijn ze weer op geld uit en vertrouw je ze niet terwijl ze zelf een toonbeeld zijn van onbetrouwbaar of wispelturig gedrag.
Kortom ik heb besloten dat ik geen vrouw meer wil, wel een vriendin, maar als ze volledig flipt wil ik onder geen enkele voorwaarde meer "de klos" worden. Ik laat mijn leven niet afhangen van een door emoties gedreven mens, wat de meest vrouwen zijn (en een calculerend type lijkt me ook niets). Daarom zal ik wel een saunaclubganger blijven. Ik heb er vrede mee moeten nemen.
Toch is het zeker niet slechter dan vele in een vaste relatie. De voordelen die ik toen noemde gelden een DVP wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin. Graag hoorde ik de voordelen van een vriendin terug in mijn topic destijds, maar door de bewoording kwam het er niet uit. Ik zal nu zelf maar een voorzet geven een vriendin kan koken, wassen, poetsen, op kinderen passen en tuinieren. Verder kan je er elke dag bovenop, (ik vrees dat ik weer in mijn eigen bewoording terug val) maar meestal wil ze je vrije weekend besteden aan familiebezoek waar ik geen boodschap aan heb, zeg maar gerust een dodelijk saaie gast die zelfs in de GT niet aan de wand blijft kleven.
Het wordt nu echt te gortig, ik vrees dat ik er gewoon geen positief woord meer over vaste relaties meer kan bedenken. Graag vraag ik jullie hulp om toch zo objectief mogelijk een vergelijking te maken tussen een lief en de lieve geldwolvinnen van de saunaclubs.
Groet, Foots :znaika[1]:
P.S. en wee degene die aan komt zakken met therapie :noooo[1]::boixen::kreuz: (ik kon de dame met deegroller even niet vinden)
Dalton
20 oktober 2009, 23:48
S&F heeft gelijk als je ouder wordt en hulpbehoevend heb je toch een echtgenote nodig om je de kont af te vegen en je lul uit te schudden.
Wij kunnen ons hier in de stad opgeven voor thuiszorg en dan komt er een jong hertje bij je thuis 's morgens lekker wassen en aankleden.
Als het toevallig een bulgaarse of roemeense is die pijp je voor 50 euro ook nog en dan hoef je niet eens meer naar de club.
Wij hebben het voordeel hier in nederland word je namelijk verzorgt van de geboorte tot in je graf.
De extra's moet je zelf voor zorgen en daarom heb ik besloten om te gaan trouwen met simona.
Omdat ik foots wil laten zien dat wanneer je getrouwd bent ook nog gelukkig kan zijn.
Het is gewoon fantasties wanneer je de hele dag lekker verwend wordt maar ik kan je nu al vertellen dat ik na 3 dagen de benen zou nemen want niks is saaier en zinloos dan iedere dag hetzelfde te moeten doen.
Het is veel leuker wanneer er na 3 dagen een andere dame komt om mij te helpen van het overtollige gift af te komen en van haar pijp en neuk technieken te genieten.
En dat soort dingen kan je niet doen wanneer je getrouwd bent dus zal ik wel vrijgezel blijven of simona moet nog 52 zussen hebben die elkaar dan aflossen dan kan ik het een jaartje proberen.
Picasso 1
21 oktober 2009, 00:50
GFE in clubs is een complete illusie. Echte GFE heb je alleen maar in een echte relatie. Ik kan me ook niet voorstellen dat GFE types naar clubs zouden gaan indien ze een stabiele relatie zouden hebben. Het lijkt meer een gemis in het echte leven wat deze beren lijken te willen opvullen in een club. Indien niet echt dan maar een illusie, maar die illusie moet wel bijna niet van echt te onderscheiden zijn, die dames moeten als het even kan ook gevoelens voor je krijgen. Sterker nog, dit type wil dat ze stralen als ze hun zien en dat ze gemist worden als ze er niet zijn.
Bij PSE types (waartoe ik behoor :smile:) zie ik dat anders. Ongeacht het wel of niet hebben van een relatie willen deze type ijsberen gewoon lekker sexen met mooie dames zonder al teveel behoefte aan binding. Het maakt dit type ijsberen ook weinig uit of de dames ze wel of niet missen (hooguit enkel en alleen om hun ego te strelen). Dit soort ijsberen past meer bij het vluchtige en oppervlakkige van de saunaclubs en kunnen dit doorgaans goed combineren met een goed lopende privé-relatie. Het gaat ze niet echt om een gemis in het privé leven, het gaat dan gewoon om lust en iets lekkers proeven.
Verder zijn er ijsberen die tussen deze twee types in zitten. Die hebben het echt klote :biggrin:
Ik verneem het wel in de reacties of ik bevooroordeeld ben :gnade[1]:.
Jabberwalkie
21 oktober 2009, 01:02
"Waarom probeer je eens geen man uit, want vrouwen deugen toch niet, en willen enkel je centen..."
groet
erpee :festeer:
Is dit een open sollicitatie erpee ?
Big30
21 oktober 2009, 02:19
GFE in clubs is een complete illusie. Echte GFE heb je alleen maar in een echte relatie. Ik kan me ook niet voorstellen dat GFE types naar clubs zouden gaan indien ze een stabiele relatie zouden hebben. Het lijkt meer een gemis in het echte leven wat deze beren lijken te willen opvullen in een club. Indien niet echt dan maar een illusie, maar die illusie moet wel bijna niet van echt te onderscheiden zijn, die dames moeten als het even kan ook gevoelens voor je krijgen. Sterker nog, dit type wil dat ze stralen als ze hun zien en dat ze gemist worden als ze er niet zijn.
Ik verneem het wel in de reacties of ik bevooroordeeld ben :gnade[1]:.
Soms wil je iets zeggen, een punt maken maar soms hoeft dat helemaal niet en volstaat slechts de quote knop in te drukken want je punt is al gemaakt.
In dit geval door P1!
Een GFE is niet alleen een complete illusie het is ook nog een duur gekochte illusie.
Naar een club ga je om plezier te hebben, lekker te relaxen, als het mee zit goed te eten, vaak ook leuk om daar je clubmaatjes te zien en wat te dollen, maar toch primair om daar sex te hebben. Niet meer en niet minder.
Naar een club ga je niet voor een surogaat vriendin laat staan voor zo iets als liefde. Dat hoort in een club ook niet thuis. Dat er soms bepaalde gevoelens ontstaan voor een dame die in een club werken is te begrijpen maar realiseer je wel dat dames niet naar een club komen om daar "vriendjes" te ontmoeten (die hebben ze vaak al)!
Nee, Dames die in een club werken zien het als "arbeit" ze willen daar geld verdienen om welke reden dan ook. Dat is op dit moment al lastig genoeg.
Als je een vrouw ziet als een economisch gebruiks object zoals helaas blijkt uit het verhaal (en de frustaties van foots) dan is het inderdaad beter naar een club te gaan en niet op zoek te gaan naar een serieuze relatie buiten een club.
Over emoties, liefde, trouw valt veel te zeggen, maar dat is iets wat niets met clubbbezoek te maken heeft!
Rp heeft daar ook al wat over gezegd in dit topic, waar ik me goed in kan vinden!
Clubbezoek is gewoon een hele mooie en heerlijke verslaving en als je die wat onder controlle kunt houden kun je daar veel plezier aan beleven.
Maar vergeet nooit dat er buiten het clubleven ook nog een ander leven bestaat wat veel belangrijker is en wat we niet moeten verwaarlozen!
Dominee Big30 heeft gesproken :wink:!
Zakkenleger
21 oktober 2009, 09:43
Verder zijn er ijsberen die tussen deze twee types in zitten. Die hebben het echt klote :biggrin:
Integendeel! Met de rest van je verhaal is ZL het grotendeels wel eens, maar het is nog anders.
ZL kan zowel van GFE als PSE genieten, en de combi is natuurlijk het mooiste.
Dat de GFE puur illusie is, is ook niet waar. Ja veel dames doen dat uit klantenbinding, niets mis mee. Maar soms gebeurt iets wat die illusie overstijgt, zonder dat de beer of de dame aanstuurt op een relatie. Het is maximaal genieten van elkaar, en het daar bij laten. Elkaar meer dan aardig vinden, elkaar vertrouwen, zonder wens of verwachting om dit uit te bouwen.
Inderdaad zit vrijwel geen enkele dame in een club te wachten op een relatie, en is het daarom niet slim van beren juist daar naar een relatie te zoeken. Iets wat ZL toch vaak ziet (en ook hoort van dames). Het is zeker voor beginnende beertjes een valkuil ('want de dames zijn zo lief, meneer') waar ook ZL in is gedonderd. Maar als je een tijdje in de clubwereld rondgewandeld hebt, moet je als beer beter weten. Maar sommigen leren het nooit :wink:.
ZL is er inmiddels wel achter gekomen na verschillende langdurige relaties dat hij een trouweloze hond is en blijft. Hoe goed, lief etc een dame ook is, na een tijdje zoekt hij toch weer een andere. Het clubleven is daarvoor ideaal. Lekkere GFPSE sex met mooie en lieve dames, en ZL kan het harde leven weer aan :biggrin:.
joop slim
21 oktober 2009, 10:05
Maar sommigen leren het nooit :wink:.
:eek: :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
ZL is er inmiddels wel hond, na een tijdje zoekt hij toch weer een andere.
Tell me something new.....:biggrin::biggrin::biggrin:
heerlijk die quote knop misbruiken :rofl:
Kom nu gaan we gezellig naar het topic van foots verder ouwehoeren over verschil clubdame en vrouw (or whatever):biggrin::biggrin:
TT Man
21 oktober 2009, 11:25
Als je een vrouw ziet als een economisch gebruiks object zoals helaas blijkt uit het verhaal (en de frustaties van foots) dan is het inderdaad beter naar een club te gaan en niet op zoek te gaan naar een serieuze relatie buiten een club.
Naast de hele posting van Picasso (niks aan toe te voegen) raakt dit citaat van Big30 de spijker op zijn kop.
Wat een onzinnige opmerkingen in de trant van "Ik ga naar de club want een vrouw IRL kost ook geld". Als men niet in ziet wat een relatie IRL kan betekenen (in goede en ook in slechte tijden) dan is dat jammer voor de onwetenden.
mager
21 oktober 2009, 15:22
Jij hebt gewoon een goede psychiater nodig, geen lief of een vrouw of wat dan ook.....
erpee :hammer_2:
SF is gewoon heel openhartig. Ik vind het niet sympathiek om dan meteen maar te schrijven dat hij naar een psychiater moet.
TT Man
21 oktober 2009, 17:18
Om ’s avonds samen thuis van het werk te komen, de frustraties van de dag te vertellen, kokkerellen, gezellig samen aan tafel zitten, gezellig samen tv kijken, tot bedtijd, met wat geluk enkele keren per maand een vluggertje in bed, telkens weer op die vrijdag- of zaterdagavond.
Ja daar noem je een paar hele goede redenen op om een relatie te onderhouden. En als je libido te hoog is en de vluggertjes zijn niet meer voldoende, dan weet ik de weg naar het Oosten wel te vinden...
Als je alleen maar in de clubs rondhangt dan ontstaat er een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid, althans bij mij is dat zo. Nadat ik het ijzeren hek achter me dicht heb getrokken en de speelplaats heb verlaten, begint het echte leven weer. Om eerlijk te zijn bevalt mij dat toch wel goed.
Picasso 1
21 oktober 2009, 19:08
ZL is er inmiddels wel achter gekomen na verschillende gesloten forumdiscussies dat hij een trouweloze hond is en blijft. Hoe goed, leuk etc een discussie ook is, na een tijdje zoekt hij toch weer een andere. Het forumleven is daarvoor ideaal. De zaak lekker opschudden met leuke stellingen en argumenten, en ZL kan het harde leven weer aan :biggrin:.
Oké duidelijk :rofl:
Dalton
21 oktober 2009, 19:31
Waar tikken jullie over dat je de ware niet in een club kan vinden?
Big kijk eens naar willem en gabi en naar jezelf dus picasso het is best mogelijk dat je de ware tegen komt in een club.
Rp je bent zelf alweer hopeloos verliefd op dani en hoeveel slechte relaties heb je al achter de rug?
Jullie kunnen een voorbeeld nemen aan foots want die man weet donders goed waar hij mee bezig is en het gaat hem echt niet slecht.
Foots gaat net als ik naar een club om te neuken en een beetje plezier te hebben en de rest interesseert hem geen ene moer.
Hij is niet in een club om een echtgenote te zoeken zoals de meeste van jullie maar wil alleen op een leuke manier zijn zaad verspillen.
Ik heb zaterdag ook eens een nieuwe dame uitgeprobeerd die pas 1 week werkte en dat werd natuurlijk een groot fiasco want die dame moet alles nog leren en dat is nu precies wat foots altijd doet nieuwe dames pakken en dan kan het verkeerd lopen.
Rp ik weet niet wat je bedoeld met kindjes maken maar dat is iets dat ik aan jou en dani overlaat ik kan dat niet meer.
Mijn kinderen zijn allemaal volwassen en toen ze nog thuis waren was hun vader daar ook en konden ze met hun problemen bij mij komen wat normaal is.
In die tijd waren er voor mij geen hoeren maar mijn gezin kwam op de eerste plaats'
Ik weet natuurlijk niet of jij dezelfde opvatting erop na houdt maar foots zorgt goed voor zijn kinderen daar werkt hij hard voor en geef ze een mooi huis wat heel belangrijk is.
En ze kunnen op foots steunen die zal zijn kinderen nooit laten versukkelen.
Je moet je de ogen uit je kop schamen om foots zo te behandelen rp wat heeft hij je gedaan dat je altijd zo op hem afgeeft.
Volgens mij ben je gewoon jaloers op zijn levenswijze.
Bosco
21 oktober 2009, 19:37
Klopt Picasso, ik heb een klote leven. :biggrin::biggrin::biggrin:
Picasso 1
21 oktober 2009, 19:53
.....naar jezelf dus picasso het is best mogelijk dat je de ware tegen komt in een club.
Dan kan ik met haar nagenieten van de geile recensies van zo'n beetje het halve forum over haar totdat de dood ons scheidt :eek:
Dalton
21 oktober 2009, 20:04
HAHAHAHAHAHAHAHA
seksenfun
21 oktober 2009, 20:28
een vriendin kan koken, wassen, poetsen, op kinderen passen en tuinieren. Verder kan je er elke dag bovenop,
Dat laatste klopt langs geen kanten foots. Een paar keer per maand. Dan zeggen sommige: dan halen we dat in met wat seks in de saunaclubs. Fout!! Als je voor een relatie kiest en je vindt dat er de weinig seks is, moet je er voor gaan, er over praten, haar op allerlei manieren meer zin doen krijgen: werk aan de winkel met andere woorden.
In een club heb je enkel de lusten, in een relatie moet je ook de lasten, de moeilijkheden dragen en ze niet uit de weg lopen (in de clubs).
foots
21 oktober 2009, 21:08
Beste Seksenfun,
Ik kan het niet voor jou beoordelen, maar ik ga je nu toch echt vertellen dat als een vrouw langs mij slaapt dat ik ze pak, elke nacht, zowel toen ik getrouwd was en ook met mijn inmiddels exvriendin. Een paar keer per maand :eek: ik schrik me echt rot en vergeet de morgens niet, want ook 's morgens is het mooiste excuus om te laat op je werk te verschijnen.
"Ochtendstond en niets is mooier dan sperma in de mond." door Foots; hang deze maar boven je bed !
Groet, Foots ::fickdich:
P.S. en ik heb nog geen een reden kunnen vinden voor een vrouw dan de reeds genoemd door mijzelf, kortom heren beter je best doen. :chair:
seksenfun
21 oktober 2009, 21:24
Foots, je boft als je dat voor mekaar kreeg. De meeste vrouwen willen ook dingen niet, die je in een club wel mag van de dame. Daar had ik dan weer niet over te klagen. Maar goed.
Even iets anders. Ik vind dat foots gelijk heeft als hij zegt dat een vrouw uit is op je geld. Foots verwoordt het alleen nogal kras. Laten we het anders stellen (maar het komt op het zelfde neer).
Een vrouw zoekt in eerste instantie (boven alles, dat wezen vele onderzoeken al uit, maar is ook logisch en hoeft niet onderzocht te worden in feite) zekerheid. Meerbepaald finaciële zekerheid. Een vrouw zoekt dus een goed bemiddeld man. Een man die vaak een pak meer verdient als zij zelf. Dat zit nu nog eenmaal zo ingebakken in de mens. Trouwens ook dat blijkt nog steeds een feit: de kloof tussen wat vrouwen ten opzichte van mannen verdienen, zelfs voor dezelfde functie.
O.k., je gaat trouwen, zij verdient een stuk minder als jij. Je past dus (graag) heel het huwelijk, zolang het goed gaat (en 55% van de huwelijken in België lopen tegenwoordig op de klippen, een kans van meer dan 1 op 2 dus) bij. Ineens loopt het fout. Echtscheiding komt er aan. Tja, dan wil de vrouw dikwijls graag zo veel mogelijk geld. Ik maakte het ook mee (dat zijn er al 2, he foots). Ze wou financieel veel meer dan de helft, ze wou materieel alles in twee + de auto en nog wat grote stukken + alles van mijn dochter (speelgoed, kleding). Ze wou geen co-ouderschap, ze wou, ze wou, ze wou.... Wat nu? Hoe vermijd je dat je langs alle kanten kaalgeplukt wordt? Door het bedrag van een grote luxewagen met verschillende opties in bedragen uit te geven aan een advocaat. Wat is dan het resultaat? Financieel nog steeds verlies want... de vrouw heeft volgens de rechter nog steeds een specialere band met haar kind dan de man omdat ze ze gedragen heeft. Ook de regelingen rond het kind vallen in jouw nadeel. Je betaalt je ex een deel omdat zij dus (weet je nog van daarnet) een pak minder inkomsten heeft dan jij. Ze leert een nieuwe vriend kennen --> samen zijn de inkomsten dan voordeliger dan als alleenstaande. Denk je nu dat de regeling automatisch aangepast wordt? Nee hoor. Terug procederen, weer een dure wagen er aan verspillen? Zo blijf je bezig en wees gerust: procederen wreet aan je, je wordt er ziek van.
;)
Dalton
21 oktober 2009, 21:30
He he eindelijk begrijpen jullie foots dat vertelt hij al een hele tijd of lezen jullie nog niet zo goed.
foots
21 oktober 2009, 21:40
Moet ik nog een tijdje doorgaan? Verder vertel jij ons steeds over emoties, over hoe onbetrouwbaar vrouwen wel zijn, met steeds GELD in je achterhoofd. Want jouw leven kapot maken is volgens jou aan je poen zitten.
ik vrees dat je nooit gelukkig kan en wil worden.
Ik stel me zelfs openlijk de volgende vraag: "Waarom probeer je eens geen man uit, want vrouwen deugen toch niet, en willen enkel je centen..."
groet
erpee :festeer:
RP elke keer als ik met je spreek over mijn ellende betreft het inmateriele zaken, mijn zoon, mij vriendin of andere zaken. Volgens mij heb ik nog NOOIT over ellende betreffende geld gesproken. Maar mijn geheugen is kort en ik weet het niet zeker, wel weet ik nu zeker dat ik je dit op het forum al eens vaker precies hetzelfde heb uitgelegd.
Een man uitproberen ? een transke al gehad, maar als ik het weet werkt er iets niet meer, ondanks dat deze bloedmooi was, mooier dan menig (lees heeel erg veel) vrouwen durf ik zelfs te stellen, een 9,5, gelijkwaardig qwa uiterlijk aan Chantal en Rachel beide PHG), trouwens dat was de derde en de eerste 2 waren minder mooi, maar zonder dat ik het wist en de sex was geweldig.
Zakkenleger
22 oktober 2009, 18:14
...
Het wordt nu echt te gortig, ik vrees dat ik er gewoon geen positief woord meer over vaste relaties meer kan bedenken. Graag vraag ik jullie hulp om toch zo objectief mogelijk een vergelijking te maken tussen een lief en de lieve geldwolvinnen van de saunaclubs.
Groet, Foots :znaika[1]:
P.S. en wee degene die aan komt zakken met therapie :noooo[1]::boixen::kreuz: (ik kon de dame met deegroller even niet vinden)
P.S. en ik heb nog geen een reden kunnen vinden voor een vrouw dan de reeds genoemd door mijzelf, kortom heren beter je best doen. :chair:
Als ik dit zo lees, en combineer met wat je eerder schreef over alimentatieverplichtingen, je ex, dat je je de laatste tijd klote voelt etc, vraag ik me af of je echt die hulp van ons zoekt, of toch liever je eigen mening bevestigd ziet...
Big30
22 oktober 2009, 18:37
Als ik dit zo lees, en combineer met wat je eerder schreef over alimentatieverplichtingen, je ex, dat je je de laatste tijd klote voelt etc, vraag ik me af of je echt die hulp van ons zoekt, of toch liever je eigen mening bevestigd ziet...
Men zegt wel eens "de vraag stellen is het antwoord geven :wink:!". Sterkte foots.
Big30
Jetliner
22 oktober 2009, 19:16
Een vrouw zoekt in eerste instantie (boven alles, dat wezen vele onderzoeken al uit, maar is ook logisch en hoeft niet onderzocht te worden in feite) zekerheid. Meerbepaald financiële zekerheid.
Onder andere financiële zekerheid. Niet meerbepaald!
Er zijn nog wel andere zekerheden waar vrouwen verdoken behoeftig naar zijn. Maar wij, simplistische kerels zijn niet veelzijdig genoeg om die te ontdekken, laat staan te bevredigen.
Dus als vrouwen ons willen treffen (jah, ze zijn veel gemener dan wij) doen ze dat op onze zwakste kant, natuurlijk. Materieel bezit is een achillespees, waar vrouwen je maar al te graag op tackelen.
Die kant waarvan wij arme stumpers nog altijd denken dat het ons stokpaardje is. Meneer die meent de sok te beheren. Dit rot cliché mss maar 'ns begraven?
Alle jongedames waar ik mee heb aangelegd (generatie vrouwen die vandaag circa 30 jaar oud zijn) leefden onafhankelijk en hadden een eigen auto, de meesten met grotere cilinderinhoud dan de mijne :redface:
Hoe vermijd je dat je langs alle kanten kaalgeplukt wordt?
Door onze hele levenshouding eens te veranderen. Stoppen met op de poef te leven. Overal in ons verkavelde landje rijzen kasten van villa's op... waar dan 1 jaar later, een bordje "te koop" aan de deur hangt. Nog voor het bouwende paartje z'n intrek neemt in de droomwoonst is het uit mekaar gevochten. Je ziet véél van die leegstaande nieuwbouw. Allemaal amoureuze annex sociale drama's. De liefde woog blijkbaar niet op tegen de kosten. Of beter: de druk van het schone leven te willen lijden.
Wie schoon wil zijn moet in de schulden zitten. Dat hebben wij gemeengoed gemaakt, in ons verziekte beeld van hoe het leven moet geleden worden. Met een lekker wijf, een kar die goed optrekt en drie keer per jaar in de après-ski.
Ik zie alleen maar dikke voitures op de baan rijden. Wij zijn allemaal ministers en bankdirecteuren? Ons hele wagenpark bij gratie van de bank. Iedereen in de beschutte werkplek heeft een BMW. Ik kan geen BMW betalen zonder lening aan te gaan en WIL er ook geen geld aan spenderen. Want ik hoef niet persé stijlvol, comfortabel of gelukkig te leven. Niet tot een prijs die ik mij niet kan permitteren. Of mijn verdere leven "mijn kak te moeten inhouden" :tongue: (eene Vlaamsche uitdrukking)
Alles moet altijd maar afgemeten worden aan welstand. En meerbepaald financiële welstand :biggrin:
Het is gewoon absurd. Jij spreekt hier au fond ook alleen maar over poen. Herlees jullie eigen woorden maar.
Ons geluk is louter een balans van kosten-baten geworden. Kredietcrisis, proef maar eens van dat woord... vooral ingedachtig je relaties met vrouwen. Want zeker in de man-vrouw-verhouding woedt er serieus kredietcrisis.
Armoedzaaier Jet, zonder ballast.
foots
22 oktober 2009, 19:25
Heren,
Ik hoef geen topic over mij :ot:. Het is beter bij de essentie te blijven en als je over mij wil praten schiet me dan zelf maar aan in de club. Geen behoefte om mijn prive hier openlijk verder uit de doeken te doen.
Groet, Foots :14[1]:
Zakkenleger
22 oktober 2009, 19:32
...Een vrouw zoekt in eerste instantie (boven alles, dat wezen vele onderzoeken al uit, maar is ook logisch en hoeft niet onderzocht te worden in feite) zekerheid.
...
Rare redenering. Als het niet nodig is om te onderzoeken hoeven er ook niet veel onderzoeken te zijn. :rolleyes:
Vrouwen, net als mannen, zoeken zekerheid ja. Dat is een open deur. Maar iedereen zoekt verschillende soorten van zekerheid: financieel, emotioneel, status bijv.
Wat veel alimentatiebetalende heren voor het gemak vergeten is dat zij meer konden verdienen omdat hun partner voor de kinderen en het huishouden zorgde... Ze konden meer tijd besteden om carriere te maken, of een zaak op te bouwen. Een huwelijk is niet alleen een emotionele verbintenis, maar ook een zakelijke. In feite is het een VOF, of bij gescheiden financien, een werk BV met twee holdings.
Tegenwoordig zie je steeds meer dat beide partners inkomen binnenbrengen. Daarmee wordt terecht ook rekening gehouden bij het bepalen van alimentatie.
Ook willen papa's nog wel eens onderschatten dat kinderalimentatie hoog is omdat kindertjes nou eenmaal geld kosten. Dat staat volledig los van partneralimentatie.
foots
22 oktober 2009, 19:35
Weer off topic !!! het gaat niet over alimentatie. Lezen is een kunst die helaas niet een ieder gegeven is.
Zakkenleger
22 oktober 2009, 19:55
Weer off topic !!! het gaat niet over alimentatie. Lezen is een kunst die helaas niet een ieder gegeven is.
Grapjas ben je toch foots. Eerst hulp vragen, dan zeggen dat je geen topic hoeft (vraag dan ook niet om hulp...) en dan zeggen dat eea off topic is. Wat het overigens niet is, want het gaat in op S&Fs argument dat vrouwen (financiele) zekerheid zoeken en dat sommige beren (ik noem geen namen :rolleyes:) klagen dat ze uitgebuit worden door hun ex partners...
:lol_4:
foots
22 oktober 2009, 20:22
Ik heb voor jullie beiden eigenlijk maar één vraag, Foots en Seks en Fun, die ik graag met een ja of een neen zou beantwoord zien.
Makkelijke vraag.
Zouden jullie WEL terug de stap overwegen te huwen of te gaan samenwonen met een vrouw indien ze bij onenigheid (scheiding, uit mekaar gaan), met niets zou kunnen gaan lopen? Dus zouden jullie je wel aan een relatie wagen indien niemand met jullie geld en eigendommen zouden kunnen gaan lopen?
erpee
Erpee ik heb je vraag gelezen en mijn antwoord is je hopelijk duidelijk. Ik zou zeker met mijn vriendin trouwen als ik zeker wist dat ik niet met mijn zoon op straat gezet zou kunnen worden door een rechter. Helaas dit is niet zo.
Daarom overweeg ik samenwonen wel, maar trouwen nooit. En niet nog een keer vragen naar iets wat je allang weet.
Groet, Foots :wakeup[1]:
seksenfun
22 oktober 2009, 21:15
1) Eigenlijk heeft deze posting geen verdere uitleg nodig, nog krasser is dat jij op zoek bent naar GFE, en brengt je dat niet nog meer ellende? Want ineens loopt het ook fout, en wil ze je geld.....
2) Ik heb voor jullie beiden eigenlijk maar één vraag, Foots en Seks en Fun, die ik graag met een ja of een neen zou beantwoord zien.
Makkelijke vraag.
Zouden jullie WEL terug de stap overwegen te huwen of te gaan samenwonen met een vrouw indien ze bij onenigheid (scheiding, uit mekaar gaan), met niets zou kunnen gaan lopen? Dus zouden jullie je wel aan een relatie wagen indien niemand met jullie geld en eigendommen zouden kunnen gaan lopen?
erpee
1) Is een verschil. In een club "koop" je de GFE van de dame. Ik vind het zelf een verschrikkelijke stelling zo, maar goed, dat even ter zijde. Je weet dus perfect wat het gaat kosten.
2) Deze vraag is al even zo ingewikkeld gesteld als de Lange Wapper Brug-vraag :wink:. Ik hou ervan om het simpel te houden als het effe kan :wink:. Bovendien is de vraag onnodig want mijn antwoord staat al in mijn beginstukje :wink: maar dat is lang, lang, lang... dus zal ik het antwoord sebiet kort geven, zoals je vraagt: simpel met ja of nee :rolleyes:.
Eerst nog even zeggen dat er in dat lange stukje heel veel staat en dat daar niet op ingegaan wordt. Moet ook niet.
Mijn antwoord rplover luidt: ja! Het antwoord ook al zo simpel als dat de mensen moesten antwoorden op de ingewikkelde lange Lange Wapper Brug-vraag. Met een kort antwoord kom je niet echt veel te weten maar kan je je enkel nog meer vragen beginnen stellen.
Een correcter antwoord is: ja ook dan zou ik een nieuwe relatie starten maar ik ben sowieso van plan om nog een nieuwe relatie te starten maar niet nu direct. Ik ben niet zoekende maar een plotse gunstige draai in die zin in mijn leven zal ik met open armen ontvangen. Trouwen zal ik echter nooit meer doen.
Picasso 1
22 oktober 2009, 21:32
Foots, dit moet je zien !!! :biggrin:
http://www.youtube.com/watch?v=NgIJdtSWtGA
I see a lot of you ladies going:"Get all the money you can, shit.I'm glad she did get all that money :ledy-in-red:.
"She earned it. She earned it. :ledy-in-red:
That... You damn right.
"She was married to him, she deserved that money." :ledy-in-red:
Get the fuck out of my face
with that bullshit. :thefinger:
No. Stop it. No, don't get me wrong. If you marry somebody
and neither one of you have anything and you build 300 million together,
you deserve half. But Johnny was 300 million in when they met.
And I'm quite sure she knew :biggrin:.
Even if the pussy was great and sparks shot out the woman's ass and cannons blared and the mountains crumbled and the seas roared, no pussy is worth $150 million!
No pussy. I'd like to meet some pussy like that :bowlol:.
foots
22 oktober 2009, 23:02
Picasso,
Eddie Murphy is de zwarte foots, alleen hij doet het voor de show, ik meen elke woord wat ik zeg.
Trouwens hij heeft ook ooit de fout gemaakt te trouwen, blijkbaar moet iedereen die fout een keer maken:bud[1]:.
Groet, Foots :need_vac[1]:
Picasso 1
23 oktober 2009, 00:06
Picasso,
Eddie Murphy is de zwarte foots, alleen hij doet het voor de show, ik meen elke woord wat ik zeg.
Trouwens hij heeft ook ooit de fout gemaakt te trouwen, blijkbaar moet iedereen die fout een keer maken:bud[1]:.
Groet, Foots :need_vac[1]:
Mensen kunnen ook trouwen onder huwelijkse voorwaarden. Huis en ander oorspronkelijk bezit blijft je eigendom bij een eventuele scheiding. Ook het inkomen van elk van de partners tijdens het huwelijk kan gescheiden worden.
Het beste was natuurlijk geweest trouwen op jonge leeftijd op het moment dat je beiden niks had en het samen hebt moeten opbouwen.
Kinderalimentatie moet je zowieso altijd betalen maar dat staat helemaal los van getrouwd zijn of niet. Als ijsberen een DVP neuken zonder condoom en het gevolg daarvan is een zwangerschap, dan mag je kinderalimentatie aan haar betalen totdat het kind 18 jaar is :cool:.
joepie
23 oktober 2009, 00:33
Ik ben ook de ware tegengekomen in club haha en ga ook weer trouwen en kindjes maken. Trouwen in gemeenschap why not ze mogen ook wel wat hebben lol
MeesterMixer
23 oktober 2009, 09:35
Mensen kunnen ook trouwen onder huwelijkse voorwaarden. Huis en ander oorspronkelijk bezit blijft je eigendom bij een eventuele scheiding. Ook het inkomen van elk van de partners tijdens het huwelijk kan gescheiden worden.
Het beste was natuurlijk geweest trouwen op jonge leeftijd op het moment dat je beiden niks had en het samen hebt moeten opbouwen.
Kinderalimentatie moet je zowieso altijd betalen maar dat staat helemaal los van getrouwd zijn of niet. Als ijsberen een DVP neuken zonder condoom en het gevolg daarvan is een zwangerschap, dan mag je kinderalimentatie aan haar betalen totdat het kind 18 jaar is :cool:.
Dit is helaas niet helemaal waar. Als je bv een flink vermogen hebt in een eigen bedrijf, zul je, ook als er huwelijkse voorwaarden zijn, concreet afspraken moeten maken over de jaarlijkse waardestijging en dit ook elk jaar vastleggen (soort virtuele rekening courant positie tussen jou en je vrouw). Bij uit elkaar gaan zal die R/C dan dus verrekend moeten worden met je vrouw, en als je bedrijfje succesvol is kan dat aardig oplopen. Laat je na om dit elk jaar (tijdens het dan nog florerende huwelijk) netjes (door een accountant) vast te leggen, dan ben je bij een echtscheiding aan de beurt, omdat dan een externe partij (ingehuurd door je ex-vrouw) hier een inschatting van gaat doen van wat er de afgelopen x jaar aan waarde in je BV is opgebouwd.
:keesmi[1]:
Verder begrijp ik deze hele discussie niet echt goed. Het hele ijsberenwereldje wordt door een aantal beren wel heel erg geromantiseerd (tot en met witte ridders aan toe :D) terwijl het gewoon een dienstverlenende sector is, met hele lieve, goedbedoelende meisjes, met hele foute, geraffineerde meisjes, met hele zielige slachtoffer meisjes, etc, etc, net als in het normale leven. En als ijsbeer bepaal je zelf of je hier uberhaupt gebruik van maakt (om sex te krijgen, geen liefde, dat is nog steeds niet te koop volgens mij....) en of je uit bent op PSE of GFE (of een combi), waarbij GFE iets anders is dan liefde, maar te maken heeft met een rijke GirlFriendExperience en dus een illusie door de dame in kwestie in stand gehouden zodat jij een mooie ervaring hebt. Daar betaal je haar dan (terecht) goed geld voor, en beide partijen tevreden. Prima model, en niet te vergelijken met een relatie/huwelijk die als het goed is op liefde gebaseerd is en, als je mazzel hebt, ook nog GFE en PSE ervaringen biedt, maar waar je voor dit alles niet direct betaald. Indirect zijn de kosten van relatie/huwelijk echter vele malen hoger dan de meeste ijsberen hier per jaar aan DVPs uitgeven. dus die rekensom is snel gemaakt (alleen onzinnig, omdat beide proposities niet echt vergelijkbaar zijn).
:)
seksenfun
23 oktober 2009, 22:08
ik kende jullie antwoorden al vooraleer jullie de vraagstelling hadden gelezen.
gewoon bladvulling dus :badidea[1]: :hammer: (nog irritanter dan spam :hop:)
foots
23 oktober 2009, 22:13
MM,
Moeilijke woorden, maar zeker heb je goede punten. Ik vrees dat Picasso er inderdaad zeker langs zit in ieder geval vergeet hij de partner alimentatie voor het gemak gebaseerd op het inkomen wat de jonge dame gewend was te verspillen tijdens het huwelijk, ook al doet ze zelf de hele dag niets anders dan bellen, roddellen en uiteraard vreemd gaan, ja ik ben niet negatief ik had even zin om eens lekker stevig te schrijven, zodat iedereen het tot in zijn tenen begrijpt.
Toch vind ik het jammer dat ik niet meer argumenten hoor waarom een vrouw/lief handiger zou zijn dan een dvp, daarom voeg ik er nog een toe, een waar ik volledig achter sta. Het is de strijkwas, want als ik ergens een hekel aan het is het dat stopzinnige strijken, dat ze daar nog geen dienstbedrijven voor hebben opgericht, ik snap er werkelijk niets van.
Groet, Foots :muahaha:
Zakkenleger
23 oktober 2009, 22:29
...
Toch vind ik het jammer dat ik niet meer argumenten hoor waarom een vrouw/lief handiger zou zijn dan een dvp, daarom voeg ik er nog een toe, een waar ik volledig achter sta. Het is de strijkwas, want als ik ergens een hekel aan het is het dat stopzinnige strijken, dat ze daar nog geen dienstbedrijven voor hebben opgericht, ik snap er werkelijk niets van.
Strijken en/of wassen kun je toch bijv door een schoonmaakster laten doen? En als je een villa hebt, neem je een huishoudster in dienst die alles doet en ook nog kookt. En misschien ook nog de tuin.
Maar niet met haar neuken want anders zit je er zo weer aan 'vast' :wink:.
seksenfun
23 oktober 2009, 22:40
In België, beste foots, hebben ze zoiets dat dienstencheques noemt. 7.5 euro per uur en al je strijk is gedaan :wink:.
voordeel/nuancering
- gezellig knus mekaar affectie geven in de loop van de avond/talloze soaps, spellekes en irl-evenementen op T.V. verbrodden dat
- je komt niet alleen thuis en je hoeft niet tegen jezelf te praten/talloze soaps, spellekes en irl-evenementen op T.V. en urenlang bellen met ma doorkruist dit
- heerlijk warm tegen mekaar liggen onder de lakens in de winter/ontbreekt
Picasso 1
23 oktober 2009, 23:06
MM,
Moeilijke woorden, maar zeker heb je goede punten. Ik vrees dat Picasso er inderdaad zeker langs zit in ieder geval vergeet hij de partner alimentatie voor het gemak gebaseerd op het inkomen wat de jonge dame gewend was te verspillen tijdens het huwelijk, ook al doet ze zelf de hele dag niets anders dan bellen, roddellen en uiteraard vreemd gaan, ja ik ben niet negatief ik had even zin om eens lekker stevig te schrijven, zodat iedereen het tot in zijn tenen begrijpt.
Als ik zo alles van je lees, mag je best wel bij jezelf te rade gaan of je alleen maar de gevolgen ondervindt of zelf aan de oorzaak ten grondslag ligt :heul:
Dalton
24 oktober 2009, 01:05
Goed zo heren peper het er maar flink in dat heeft foots nodig om tot rust te komen wat een stelletje gezellige ijsberen zijn jullie toch en maar door blijven gaan.
Je kan dit topic beter een andere naam geven bijvoorbeeld het natrappen tegen foots.
Maar jullie vergeten een ding foots is een man van 24 miljoen en helemaal van staal dus kan hij tegen een trapje maar wel zielig van sommige ijsberen om hem zo te behandelen.
Het lijkt net een kleuterklas die met zijn allen een jongetje aan het pesten zijn.
Ik geloof dat jullie als kind zijnde allemaal gepest werden op school en nu je gram probeert terug te halen via foots.
Vertel eens iets over jullie exen dan kan foots pas echt lachen want de meeste van jullie zijn gescheiden omdat ze maar een keer in de maand op de kut mochten.
Foots moest het vijf keer per dag en daarom heeft hij er maar een eind aangemaakt want anders had hij de mooie tijd in de saunaclubs niet meer kunnen meemaken.
Of heb ik het verkeerd heren ijsberen kom op met die mooie verhalen van jullie exen,en waarom jullie naar de hoeren gaan.
Om te neuken natuurlijk daar weten we alles vanaf dus dat hoef je niet te vertellen maar wel wat je bij je ex niet mocht daar zitten we op te wachten.
Zakkenleger
24 oktober 2009, 01:28
..Of heb ik het verkeerd heren ijsberen
...
Ja. Er staat zoveel onzin in je bericht (goed lezen is ook een vak :wink:) dus ik ga er verder maar niet op in.
Typische Dalton techniek, de Averell variant dit keer. :e010[1]:
Dalton
24 oktober 2009, 01:39
Ja. Er staat zoveel onzin in je bericht (goed lezen is ook een vak ) dus ik ga er verder maar niet op in
Ach zl heb je zelfs nog geen echtgenote gehad om er verder niet op in te gaan.
Omdat je toen ook maar een keer in de maand erop mocht indien je wel een ex had durf je hier zeker helemaal niet op te reageren.
Dit moet wel een blamage voor je zijn foots 5 keer per dag en jij 1 keer in de maand hahahaha .
Zakkenleger
24 oktober 2009, 02:07
... durf je hier zeker helemaal niet op te reageren.
....
Kleuterschoolgedrag, waar je toch echt iets te oud voor bent. :rolleyes:
Leer trouwens eens goed quoten. Zo moeilijk is dat toch niet? ;)
MeesterMixer
24 oktober 2009, 09:36
Bij mij hier in de buurt zitten gelukkig 2 strijkservices, en dat bevalt me prima! :smile:
foots
24 oktober 2009, 12:49
Mods,
Helaas is dit topic compleet naar de gort geholpen, ik geloof niet dat S&F of ik zelf hier nog iets nuttigs gaan lezen. Gooi maar op slot, wat mij betreft. Jammer vroeger kwam deze onzin altijd in de nieuwstpoic, maar dat is helaas niet meer.
Groet, Foots :wand:
Jünther
24 oktober 2009, 14:12
Verder begrijp ik deze hele discussie niet echt goed. Het hele ijsberenwereldje wordt door een aantal beren wel heel erg geromantiseerd (tot en met witte ridders aan toe :D) terwijl het gewoon een dienstverlenende sector is, met hele lieve, goedbedoelende meisjes, met hele foute, geraffineerde meisjes, met hele zielige slachtoffer meisjes, etc, etc, net als in het normale leven.
Opletten erpeen en Jopie, deze beer begrijpt het.
Het zakelijke van het romantische/zielige scheiden.
En als ijsbeer bepaal je zelf of je hier uberhaupt gebruik van maakt (om sex te krijgen, geen liefde, dat is nog steeds niet te koop volgens mij....) en of je uit bent op PSE of GFE (of een combi), waarbij GFE iets anders is dan liefde, maar te maken heeft met een rijke GirlFriendExperience en dus een illusie door de dame in kwestie in stand gehouden zodat jij een mooie ervaring hebt. Daar betaal je haar dan (terecht) goed geld voor, en beide partijen tevreden. Prima model, en niet te vergelijken met een relatie/huwelijk die als het goed is op liefde gebaseerd is en, als je mazzel hebt, ook nog GFE en PSE ervaringen biedt, maar waar je voor dit alles niet direct betaald. Indirect zijn de kosten van relatie/huwelijk echter vele malen hoger dan de meeste ijsberen hier per jaar aan DVPs uitgeven. dus die rekensom is snel gemaakt (alleen onzinnig, omdat beide proposities niet echt vergelijkbaar zijn).
:)
Prima, geweldig model, nooit meer aan tornen graag.
Yep, goed gezien MM, nou mag het topic op slot :tongue:
Zakkenleger
24 oktober 2009, 15:41
Nu voor mod, Jünther
Goed idee, erpee! Wordt het forum vast beter van. :biggrin:
Hup Jünther, doe je best! Willem, benoem die man! Zijn enige fout is zijn voorliefde voor rare voetbalclubs (elke voetbalclub is raar :rolleyes:).
palingboer
24 oktober 2009, 15:45
Is dit een forum voor volwassenen of voor kinderen?
Jünther
27 oktober 2009, 21:39
Promotie? Nu voor mod, Jünther :vraag::vraag::vraag:
erpee
Als ik mag van Extince en ZL.
Nee geintje, Big is een goeie voor de job. Behalve dan zijn blinde, allergische afkeer van generaliseren (heeft hij van jou erpee, je hebt veel invloed).
Generaliseren, het mag weer en het is altijd geoorloofd op basis van onderliggende statistieken.
Jetliner
29 oktober 2009, 20:35
Trouwens, verleiden… dat doe ik continue. Een voorbeeldje. Op de trein bijvoorbeeld. Ik ga steeds naast een mooie jonge dame zitten. Een praatje maken, wat grappig doen en we zien wel tot wat het leidt.
Dan twijfelen wij of je wel spoort. :tongue:
Vast niet om 7 uur richting Brussel, want geen zitplaats vrij en allemaal een ochtendhumeur :sleep:
foots
29 oktober 2009, 20:58
In België, beste foots, hebben ze zoiets dat dienstencheques noemt. 7.5 euro per uur en al je strijk is gedaan :wink:.
voordeel/nuancering
- gezellig knus mekaar affectie geven in de loop van de avond/talloze soaps, spellekes en irl-evenementen op T.V. verbrodden dat
- je komt niet alleen thuis en je hoeft niet tegen jezelf te praten/talloze soaps, spellekes en irl-evenementen op T.V. en urenlang bellen met ma doorkruist dit
- heerlijk warm tegen mekaar liggen onder de lakens in de winter/ontbreekt
Die dienstencheques inderdaad, die gebruik ik ook voor de kuisvrouw en ik heb ze pas nog uitgebreid voor de strijkwas. Trouwens als je in Belgie belasting betaalt krijg je nog € 2,45 terug per uur ook, goh totaal vergeten:forgetit[1]:.
En S&F heerlijk warm tegen elkaar aan liggen onder de lakens in de winter, NEE, dat heb ik nooit gehad, wel koude kikkerpoten op mijn warme benen, dat wel:eek:.
Picasso reageert alleen nog maar in het algemeen, inhoudelijk op de argumenten durft hij niet meer in te gaan:uzi:.
Groet, Foots :engel:
rplover
29 oktober 2009, 21:38
Picasso reageert alleen nog maar in het algemeen, inhoudelijk op de argumenten durft hij niet meer in te gaan:uzi:.
En ik mag niet meer reageren, want dan noem je het terreur (figuurlijk het doorprikken van een ballonnetje) :flitsch::biggrin:;)
erpee ;)
seksenfun
29 oktober 2009, 21:40
Dan twijfelen wij of je wel spoort. :tongue:
Vast niet om 7 uur richting Brussel, want geen zitplaats vrij en allemaal een ochtendhumeur :sleep:
Toevallig tussen 8 en 9 's morgens afgelopen maandag nog gezellig praatje gehad met twee Braziliaanse dames :smile:. Zij moesten 3 uur wachten op de aansluiting TGV naar Parijs voor de vlieger. Ik ben maar wat later begonnen op het werk (gelukkig kan ik mij dat permitteren). Samen nog wat gaan drinken, kan zeggen dat het twee zotte dozen waren. Ik had nu liever in Brazilië met hen gezeten :wakeup[1]:.
Picasso 1
29 oktober 2009, 21:47
Die dienstencheques inderdaad, die gebruik ik ook voor de kuisvrouw en ik heb ze pas nog uitgebreid voor de strijkwas. Trouwens als je in Belgie belasting betaalt krijg je nog € 2,45 terug per uur ook, goh totaal vergeten:forgetit[1]:.
En S&F heerlijk warm tegen elkaar aan liggen onder de lakens in de winter, NEE, dat heb ik nooit gehad, wel koude kikkerpoten op mijn warme benen, dat wel:eek:.
Groet, Foots :engel:
Tja, strijken en dat er eten voor je wordt gemaakt, etc zijn voor mij volledig irrelevante argumenten. Wat ik er over denk mbt bezoek saunaclubdames en met welk doel men dat doet heb ik hier al beschreven: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=142744&postcount=5
Voor mij is een relatie/vrouw: liefde, intimiteit en kiezen voor gezin/kinderen. Voor geen van deze drie zaken zal je behoefte bevredigd worden in een club. Het valt dus totaal niet te vergelijken met saunaclubdames. Saunaclubdames zijn voor mij enkel en alleen maar lust. De enige vergelijking is een kille kostenberekening waarin je appels met peren vergelijkt (lust vs liefde).
Je bent volgens mij inderdaad goedkoper af met clubbezoek dan in een relatie maar in de hele scala aan behoeftes die we hebben wordt maar eentje vervuld bij een clubdame: lust. Als je denkt dat andere behoeftes ook te bevredigen zijn bij clubdames dan vrees ik dat je je overlevert aan oppervlakkigheid (de diepgang van gevoelens van een echte relatie maakt plaats voor gfe toneel van een clubdame).
Deze twee werelden zijn dus niet met elkaar te vergelijken; een kostenplaatje heeft geen enkele zin (eigen gezin/kinderen is duurder dan een DVP en dus maar geen vrouw/kinderen? :nixweiss[1]:)
Als je behoefte hebt aan liefde en genegenheid dan dien je een partner te zoeken en niet deze behoefte proberen te bevredigen in clubs. Als je gewoon lekker van bil wil gaan met verschillende dames dan is een saunaclub de gelegenheid bij uitstek en dit staat helemaal los van het wel of niet hebben van een relatie
foots
29 oktober 2009, 21:52
Wat een mooie reactie Pic1, mooier kun je het niet zeggen.
Tja daar zal ik het mee moeten doen. Ik denk dat ik verkies om van 2 walletjes te snoepen en dat is wellicht 1 meer dan jullie hadden gedacht.
Hahaha, die Foots :herz: :guilty[1]: