thesickboy
22 oktober 2009, 10:47
Ik meen mij te herinneren dat deze dame Sandra noemt. Ik had haar naam niet echt goed verstaan door een luidruchtige Duitser, en na twee uur op de kamer durfde ik haar naam niet meer te vragen (Befke is ook vertrouwd met dit probleem ;))
Naam : Sandra
Nationaliteit /taal : Duits/Kroatisch, spreekt Duits
Leeftijd : 30 maar ziet er maximaal 24 uit.
Haarkleur/lengte : schouderlang, blond, maar het zijn extensions en ze vertelde dat die binnenkort wel eens zouden kunnen verdwijnen.
Lengte : maximaal 1m60
Postuur/Cupmaat : slank en strak lichaam dat ze verbergt in een zwart niemendalletje , een heerlijke A met pronte tepels
Tatoeage/Piercing : nada
Service : OMFG! :gnade[1]::hymnotized[1]::i_love_you_1:
Extra : met stip binnen in TSB's top drie allertijden, bij herhaling zal zij vermoedelijk Miss IJsberenforum 2009 (Ela) verdringen van haar zuurverdiende stek:redface:
Verslag volgt later, ik moet nog op zoek naar voldoende superlatieven
Naam : Sandra
Nationaliteit /taal : Duits/Kroatisch, spreekt Duits
Leeftijd : 30 maar ziet er maximaal 24 uit.
Haarkleur/lengte : schouderlang, blond, maar het zijn extensions en ze vertelde dat die binnenkort wel eens zouden kunnen verdwijnen.
Lengte : maximaal 1m60
Postuur/Cupmaat : slank en strak lichaam dat ze verbergt in een zwart niemendalletje , een heerlijke A met pronte tepels
Tatoeage/Piercing : nada
Service : OMFG! :gnade[1]::hymnotized[1]::i_love_you_1:
Extra : met stip binnen in TSB's top drie allertijden, bij herhaling zal zij vermoedelijk Miss IJsberenforum 2009 (Ela) verdringen van haar zuurverdiende stek:redface:
Verslag volgt later, ik moet nog op zoek naar voldoende superlatieven