PDA

Volledige versie bekijken : Sandra, Duits, Kroatische roots

thesickboy
22 oktober 2009, 10:47
Ik meen mij te herinneren dat deze dame Sandra noemt. Ik had haar naam niet echt goed verstaan door een luidruchtige Duitser, en na twee uur op de kamer durfde ik haar naam niet meer te vragen (Befke is ook vertrouwd met dit probleem ;))

Naam : Sandra

Nationaliteit /taal : Duits/Kroatisch, spreekt Duits

Leeftijd : 30 maar ziet er maximaal 24 uit.

Haarkleur/lengte : schouderlang, blond, maar het zijn extensions en ze vertelde dat die binnenkort wel eens zouden kunnen verdwijnen.

Lengte : maximaal 1m60

Postuur/Cupmaat : slank en strak lichaam dat ze verbergt in een zwart niemendalletje , een heerlijke A met pronte tepels

Tatoeage/Piercing : nada

Service : OMFG! :gnade[1]::hymnotized[1]::i_love_you_1:

Extra : met stip binnen in TSB's top drie allertijden, bij herhaling zal zij vermoedelijk Miss IJsberenforum 2009 (Ela) verdringen van haar zuurverdiende stek:redface:

Verslag volgt later, ik moet nog op zoek naar voldoende superlatieven

blauwebeer
22 oktober 2009, 11:46
Zoals veel Duits/Kroatische mixen geeft zij meer dan behoorlijke service.

Zorg er enkel voor dat je eigen hoogtepunt eerder dan het hare komt. :sleep:

Bb

thesickboy
26 oktober 2009, 19:04
Extra : met stip binnen in TSB's top drie allertijden, bij herhaling zal zij vermoedelijk Miss IJsberenforum 2009 (Ela) verdringen van haar zuurverdiende stek:

Een kleine week na datum wil ik bovenstaande uitspraak enigszins nuanceren...maar toch ook niet al te veel....

Het gesprek met Sandra wou in eerste instantie niet echt goed vlotten. Ze beantwoordde keurig mijn vragen maar veel vuur zat er niet echt in, toen we toevallig bij een gelijkaardige intresse kwamen begon het een beetje beter te votten. Sandra uiteindelijk toch maar uitgenodigd op een kamer waar we onszelf al gauw naakt naast elkaar bevonden.

Zoenen eerst voorzichtig, samen met zachte strelingen, de spreekwoordelijke stilte voor de storm... Wederzijds likken en zuigen.... voorboden van het stevige werk... Sandra neemt mijn vinger en duwt hem bij haar naar binnen, en dan nog een paar... TSB goes where no sickboy has gone before... 2u later: TSB ziet zichtzelf in de spiegel, achterop bij Sandra die plat op haar buik ligt, beiden verstrengeld in een ritme dat maar één kant uitgaat....richting 'la petite mort'...de ontlading is een metafysische ervaring...

Als we van de kamer strompelen (voor de BN ganger, het halfopen kamertje vlakbij de 'bar') krijgen we vragende blikken...

:a_t_ho02:
TSB:cool:

voyager
17 december 2009, 10:14
Sandra bietet einen sehr guten Service.
Geiles und tiefes (fast schon Deep throat) französisch ohne und beim ficken geht sie sehr gut mit.

Hatte das Vergnügen mit ihr am Mittwoch.

Jenny ist etwas korpulenter gebaut und was für gf6 Liebhaber. Ihr französisch ist auch gut.
Ich habe sie missioniert;sie ist sehr eng gebaut.

Nach der wilden Nummer mit Sandra war es genau das richtige Jenny zu buchen.

Mal schaun wann ich wieder in das Blue Note gehe.

blauwebeer
9 januari 2010, 13:05
Zoals veel Duits/Kroatische mixen geeft zij meer dan behoorlijke service.

Zorg er enkel voor dat je eigen hoogtepunt eerder dan het hare komt. :sleep:

Bb

Vervang 'Duits' maar door 'Kroatisch'.

De tweede regel leidt tot succes.

Bb :wink2: