Volledige versie bekijken : Kleinere club en waarom ?
foots
22 oktober 2009, 20:32
Heren, beren,
Velen zijn blijkbaar gek op grote clubs met veel dames en zodoende veel keuze. Een bewijs daarvan is GT, en terecht vanuit dit oogpunt, dit is een grote club met veel dames en veel keuze.
Toch zijn er ook diverse kleine clubs, met iedere club zijn eigen dingen, karakter, stijl noem het zo je wil. Waar ik nou zo nieuwsgierig naar ben is welke kleinere club trekt je en wat me nog veel meer boeit is waarom net deze club.
Ik trap zelf af; van de kleine clubs houd ik bijzonder van PSR. Natuurlijk de goede freet en de uitstekend ruime, mooie en goed verzorgde faciliteiten. Wat mij echter zeker ook goed bevalt is dat de dames er niet jagen, een standaard zeer goede service geven, maar vooral de ontspannen en ongedwoingen manier waarop de vrouwen daar rondlopen. Een club waar ik tot rust kom en mijn enige zorg is of er een gezellige sfeer hangt en of er wat gezellige beren zijn om wat mee te lullen.
Heren ik ben razend benieuwd naar jullie voorkeuren en laten we in dit topic lekker iedereen zijn eigen favoriete tent aanprijzen maar vooral de redenen goed lezen, wellicht kun je er dan iets voor jezelf uithalen.
Groet, Foots :innoc[1]:
seksenfun
22 oktober 2009, 20:56
Wat is klein, wat is groot? Wat bedoel je met klein, wat bedoel je met groot?
PSR is zowat de grootste club na World. GT (in de winter, zonder tuingebruik) zowat de kleinste. Contradictorisch bevat de kleinste club de meeste dames, de bijna grootste club niet de meeste dames :6[1]:.
Ik weet wel wat je bedoelt of wil zeggen. Voorgaande geeft wel precies aan waarom GT niet mijn favoriete club is, want ook de beren lopen daar op mekaar geplakt (onnodige niet graag gewilde wrijvingen voor mij :rofl:).
Een grote ruime club als PSR met alle mogelijke faciliteiten die je je maar kan bedenken is geweldig, in verhouding tot de grootte van de club niet veel dames (maar ik heb met 1 genoeg -Maureen- :liebe2: :)). Je kan er even uit de aandacht.
World heeft ook alles qua faciliteiten, is nog groter, dus je kan daar ook even op jezelf zijn én een massa mooie dames. Nog beter dus.
Een kleine club kan mij erg bekoren als ze een je-komt-thuisgevoel- bewerkstelligt én ook alle mogelijke faciliteiten biedt. Het nadeel dat je je niet even weg kan stoppen maakt dan minder uit, maar blijft toch spelen.
Een mooi voorbeeld hiervan maar helaas vergane glorie was Sans Soucis.
Jetliner
22 oktober 2009, 21:38
bErNdZ aka Hof Van Leien geef ik het label "bij de meisjes thuis".
De keet en het gehucht zijn bescheiden, wat sterk bijdraagt tot de mystiek.
Hier heb ik weinig last van keuzestress. Geen gejaag tot kamergang. Er zijn maar een handjevol meisjes en die vallen allemaal aan te bevelen. Als low fare ficker ga ik overigens steeds voor 2 sessies. Met een aanbod van 70 dames vang ik dus niet veel aan.
Aan wellness, ambiance, faciliteiten heb ik weinig boodschap, dus die kan ik hier gerust ontberen ("ontberen" huh-huh). Volstaan voor mij een drankje en een zetel om de vrouwen te observeren :smile2: De ruimte is beperkt, er kan niet veel volk binnen. De kans dat je hier beduveld wordt is zo klein als de eethoek. Je bewaart goed overzicht van waar de meisjes zich bewegen en wanneer ze vrij zijn. Je kan meeleven met de bewoonsters en meeluisteren met hun gesprekken. Want er knalt geen gangsterrap uit de versterker. De bezoekers hangen meestal niet in groep en gedragen zich ingetogen. De sfeer is huiskamer te noemen. Er is chips. De kamers hebben geen sleutel. Behalve de Bärenzimmer, in de uil onder de leien, voor als de overige matrassen volzet liggen :tongue:
Pitoreske locatie: het ligt midden in een stille woonwijk, waar je zo'n kilometer doorheen kronkelt alvorens toe te komen. VV daarentegen ligt miserabel, op een kruispunt van gewestwegen langs dooie akkers... De Happy Seksplaneet ligt op een industrieterrein. Dat voelt toch niet als de bestemming voor een dagje eropuit?
Lichtenberg is een vakantieoord in de heuvels. Restaurant en hotel meteen als je buitenkomt. Eigenlijk wil ik er, buiten de muren van de club, een poos ontspannen en een lange wandeling gaan maken.
Het ligt ook dieper Duitsland in en de club is gesloten in het weekend. Dat maakt dat ik er maar sporadisch naartoe kan en de sleet niet gauw in de vooruitzichten zal zitten.
facial
23 oktober 2009, 17:49
In princiepe ga ik toch liever naar een wat grotere club en dan meestal naar PHG, veel aanbod van verschillende dames lekker eten en een goede relaxte sfeer niet zo jagerig als GT. In VV heb ik een aanvaring gehad met de leiding (ging eigenlijk nergens om) maar daar kom ik nooit meer terug. Dus voor mij geen kleine club, er was 1 uitzondering en dat was SS in Tegelen dit vondt ik een hele gezellige club met als favoriet Sonja/Anna die nu met het werk gestopt is, maar helaas is deze club er niet meer. Hier was het ook meer een gezellige bar met daarbij wat dames. Het enige wat ik in m'n favoriet club PHG wel mis is een wirlpool of kemers met bad/douch zodat we eerst even lekker met de dames kunnen spelen met water voordat we sex hebben. Misschien een idee als de leiding van PHG nu meeleest.
SFL
23 oktober 2009, 18:04
Klein, groot... Maakt niet uit!
Liefst met minumum 25 impala's aanwezig, zodoende dit leeuwenmannetje zichzelf niet verveelt. En ze moeten er liefst niet te lamlendig bijliggen... Een beetje onoverdreven animatie kan gerust.
Goeie sfeer moet er zijn en natuurlijk Heineke uit het flesje (laatste is geen must).
Op tijd en stond wat te vreten (voor als de impala's mijn maag niet vullen) en een degelijk aanbod wellness.
SFL is een gemakkelijk man en snel tevreden!
Zakkenleger
23 oktober 2009, 18:16
Ik bekijk 'klein' en 'groot' vooral vanuit het damesaantal. Mijn voorkeur gaat dan uit naar groot.
Een paar jaar geleden ging ik nog redelijk vaak naar LR, tot ik te vaak vrijwel geen dames meer aantrof naar mijn smaak. Die kans is minder groot in 'grote' clubs. Vandaar dat ik ook niet snel naar een 'kleine' club zal gaan. Bernds is daar de uitzondering op, ook leuk voor af en toe maar te ver om vaak heen te gaan.
GT is weer het andere uiterste qua aantallen dames, daar kom ik zelden meer maar dat heeft vooral te maken met de ruimte: te veel herrie (vooral 's avonds) en te veel rook. Zeker in de winter vind ik dat niet te doen.
Clubs als VV en PHG zijn qua aantal dames en voorzieningen (2 ruimtes, 1 niet roken) voor mij het beste, waarbij VV wint op inrichting, mooie kamers, Thekenfrauen en interieur. Paradiso qua dames prima maar qua sfeer niks.
Dan ga ik ook nog wel eens naar partytreffs, die zijn kleinschalig (5-10 dames) maar hebben toch zo hun charme. ;)
El Conquistador
23 oktober 2009, 18:57
Ik weet wel wat je bedoelt of wil zeggen. Voorgaande geeft wel precies aan waarom GT niet mijn favoriete club is, want ook de beren lopen daar op mekaar geplakt (onnodige niet graag gewilde wrijvingen voor mij :rofl:).
Nee je moet natuurlijk de ruimte hebben om eerst eens een anderhalf uurtje te dansen ik snap het :happy:
Picasso 1
23 oktober 2009, 19:09
GT is weer het andere uiterste qua aantallen dames, daar kom ik zelden meer maar dat heeft vooral te maken met de ruimte: te veel herrie (vooral 's avonds) en te veel rook.
......................................
Clubs als VV en PHG zijn qua aantal dames en voorzieningen (2 ruimtes, 1 niet roken) voor mij het beste, waarbij VV wint op inrichting, mooie kamers, Thekenfrauen en interieur.
In VV heb je twee ruimtes, de grote niet-roken ruimte is leeg en heeft hangbanken en in de kleine ruimte (inclusief eetzaal) draait een dj muziek op volumemaximum (er een gesprek houden heeft geen enkele zin) en is het blauw van de rook.
De kleine ruimte is dus erger dan GT en de grote ruimte is vast een verademing voor je met al die lege beschikbare hangbanken :rofl:
Zakkenleger
23 oktober 2009, 19:22
...
De kleine ruimte is dus erger dan GT en de grote ruimte is vast een verademing voor je met al die lege beschikbare hangbanken :rofl:
Wederom een erpeeiaanse verdraaing van wat ik schrijf :wink:.
GT is erger omdat zowat iedereen in een relatief kleine (volle) ruimte zit. There's no escape, tenzij je naar de kino gaat waar je verkracht wordt, of naar buiten en daar zijn geen dames (in de winter).
In VV en PHG heb je de keuze om in de herrie / rook te zitten of in de rust / geen rook, en dat maakt het verschil. En je kunt een dame meenemen daar naar toe. Maar alleen bankhangers kunnen dat natuurlijk :rolleyes:.
Wat is jouw mening eigenlijk over de vraag van Foots?
Picasso 1
23 oktober 2009, 19:33
Wederom een erpeeiaanse verdraaing van wat ik schrijf :wink:
Nee hoor, het was niet mijn intentie je te beledigen :rofl:
Wat is jouw mening eigenlijk over de vraag van Foots?
Liever een grote club aangezien ik graag veel dames afwissel (blijf zelden bij eentje hangen :rolleyes:) en er meer keuzemogelijkheid is.
Tiga
23 oktober 2009, 19:49
...waarbij VV wint op inrichting, mooie kamers, Thekenfrauen en interieur.
Inrichting...van de mooie kamers? Of van het interieur? Waar de mooie kamers dan ook bij horen? En de thekefrauen...tja meestal ook onderdeel van de inrichting... of toch het interieur :rolleyes: Veel woorden om te zeggen dat je het er mooi vindt :betrunken:
(nee je hoeft de van dale er niet bij de halen om duidelijk te maken wat het verschil is)
Zakkenleger
23 oktober 2009, 19:55
Inrichting...van de mooie kamers? Of van het interieur? Waar de mooie kamers dan ook bij horen? En de thekefrauen...tja meestal ook onderdeel van de inrichting... of toch het interieur :rolleyes: Veel woorden om te zeggen dat je het er mooi vindt :betrunken:
(nee je hoeft de van dale er niet bij de halen om duidelijk te maken wat het verschil is)
Inrichting en interieur was dubbel ja ;)
Thekenfrauen kunnen per dag wisselen dus horen niet bij het interieur.
En nu jouw mening graag Tiga! (Nadat de server weer wat sneller is, het is traag als stroop vandaag.)
foots
23 oktober 2009, 22:00
Heren, beren,
Vergis jullie niet ik ga erg graag naar grotere clubs, zeker PHG, vanwege leuke dames, relaxte sfeer en de goede freet. Maar mijn vraag was welke kleine club vind je leuk en wat trekt je daar precies, de kleinere (in aantallen dames gemeten) daaronder valt voor mij VV, VM, PSR en wellicht nog vele vele anderen. Ik hdenk dat ieder club wel iets anders heeft dan een andere en omdat iedereen anders is mag ook iedereen wat anders vinden en schrijven uiteraard.
Groet, Foots :walking:
The Joker
23 oktober 2009, 23:14
Big is Beautiful.
En dan vooral het aantal dames, volgens de wet van de grote getallen zullen er dan ook 1 of meerdere volgens de smaak van een kieskeurige beer rondlopen...
Dalton
24 oktober 2009, 01:26
Ik weet uit ervaring dat beren niet kieskeurig zijn het zijn gewoon dooie visjes eters en anders niks en ook nog makkelijk te pakken die dooie visjes.
Het maakt mij niks uit of een club groot of klein is want daar kom ik niet voor maar wel voor minimaal 3 dames in een club die mij lekker verwennen en indien er maar een in een club zit dan gaat deze ijsbeer wel naar drie verschillende clubs waar altijd wel een schatje van hem rondloopt.
CLUBSPORT
25 oktober 2009, 11:01
GT blijft op mij een grote aantrekkingskracht houden , noem het sentiment omdat het de eerste duitse saunaclub is waar ik echt een heerlijke tijd had .
Toch kan een kleine club als Bernds mij zeker ook bekoren , jetliner heeft het al prima verwoord denk ik , huiselijke sfeer ,geen harde muziek , geen gejaag en weinig kans op een slechte sessie .
Ben ik de drukte van GT effe zat dan ga ik graag naar deze toptent toe en dan weet ik bovendien bijna zeker dat het niet zal tegenvallen .
Het enige minpunt is de afstand .
Jünther
25 oktober 2009, 11:45
Als je erpee aan een uitdrukking koppelt, Zakkenleger, moet je dat correct doen.
Een erpeeiaanse verdraaiing zou best kunnen. Ook terug naar school gaan.
Gelukkig spreken we nog niet over een "vrouwengekdraai" :biggrin:;)
Of waar het hart van vol is, loopt de kont van over (mond) :boxen:
erpee:iloveyou:
Ik dacht vorige week op chat, dat jullie vrienden gingen worden.
Gelukkig maar. We zijn weer terug onszelf.
Zakkenleger
25 oktober 2009, 11:53
Ik dacht vorige week op chat, dat jullie vrienden gingen worden.
Gelukkig maar. We zijn weer terug onszelf.
Als ik weer een wingman nodig mocht hebben weet ik je te vinden :biggrin:.
Willi69
25 oktober 2009, 13:31
Het enige wat ik in m'n favoriet club PHG wel mis is een wirlpool of kemers met bad/douch zodat we eerst even lekker met de dames kunnen spelen met water voordat we sex hebben. Misschien een idee als de leiding van PHG nu meeleest.
Wurde schon oft gewünscht, wird es aber aus hygienischen Gründen vermutlich nie geben. :redface: Und: in der VV gibt es Jacuzzis, die werden aber (fast nie) benutzt. :rolleyes:
Picasso 1
25 oktober 2009, 13:49
Wurde schon oft gewünscht, wird es aber aus hygienischen Gründen vermutlich nie geben. :redface: Und: in der VV gibt es Jacuzzis, die werden aber (fast nie) benutzt. :rolleyes:
Ficken und küssen und blasen ist darentgegen sehr hygienisch :biggrin:
facial
25 oktober 2009, 14:23
Maar kamers met een normaal bad of douche zou ook welkom zijn hoeft niet meteen zo'n 10 persoons wirlpool te zijn. Ik vind dit het enige gemis in PHG.
Picasso 1
25 oktober 2009, 14:26
Hat man andere hygienische normen in GT, LR, YY, World, Oase, Paradise...?
Willi69
25 oktober 2009, 14:41
Hat man andere hygienische normen in GT, LR, YY, World, Oase, Paradise...?
Offensichtlich: ja. In der Villa muss man ja genau deswegen das Wasser im Voraus bestellen, weil sich Bakterien in warmem Wasser besonders gut vermehren. Der eine kann mit dem Risiko leben, der andere nicht.