Volledige versie bekijken : Klagende dames, minder ijsberen minder inkomsten ...
timjava
24 oktober 2009, 12:24
Veel verschillende vrouwen, voor ieder wat wils. Helaas blijven de dames klagen dat ze te weinig verdienen en dat ze gaan uitkijken naar een andere club. Het gezegde "het gras is altijd groener bij de buren" kennen ze niet. Ik denk dat als de dames blijven de gasten vanzelf wel weer terug komen.
/Note Big30: Uit PHG topic gekopieerd/
sunny
24 oktober 2009, 12:32
++++++++++++Helaas blijven de dames klagen dat ze te weinig verdienen en dat ze gaan uitkijken naar een andere club.++++++++++++++++++++++
Naja, die haben halt immer noch nicht begriffen, das das heutzutage fast überall so ist (selbst das GT war bei meinen letzten Besuchen nicht mehr sooooo voll, wie es mal war -was man ja zuletzt auch hier im Forum desöfteren lesen konnte-).
Vielleicht sollte man dann mal als Frau wieder guten Service bieten? Denn die entsprechenden Damen verdienen immer noch gut. Wenn ich manche aber so reden höre über uns Ijsberen...................... dann kennt man schon deren Einstellung zu dem "Job".
Viele Grüße
uurtje
24 oktober 2009, 12:40
De dames klagen altijd. Net zoals boeren, strandtent houders en andere lui. Uiteraard is er ook meer concurrentie bijgekomen. In NRW heb je bijna op elke hoek van de straat wel een FKK of een partytreff. Maar ja, dan moet je als ondernemer maar vindingrijk zijn. Toch?
Big30
24 oktober 2009, 12:53
De dames klagen altijd. Net zoals boeren, strandtent houders en andere lui. Uiteraard is er ook meer concurrentie bijgekomen. In NRW heb je bijna op elke hoek van de straat wel een FKK of een partytreff. Maar ja, dan moet je als ondernemer maar vindingrijk zijn. Toch?
Er is op dit moment zeker een reden voor de dames om te klagen. Feit is dat er inderdaad de laatste 2 jaren veel clubs bij zijn gekomen waaronder ook veel Pauschalclubs. Dus meer clubs, ook nog eens meer dames uit Oost-Europa (EU etc.). Maar er zijn niet evenredig meer beertjes die de clubs bevolken en ja dan nog eens het effect van de crisis.
Veel clubs proberen nu met kortingen, partys etc. te overleven. Natuurlijk de goede dames zullen nog steeds goed verdienen en niet alle dagen zijn slecht maar het beeld van de laatste paar maanden is dat het in veel clubs wat rustiger is kwa beren, er wel veel dames zijn en de beren die komen gemiddeld minder vaak naar de kamer gaan.
Gevolg is dat veel dames (het groene gras effect!) nu het eens in een andere club gaan proberen.
Er zijn welbeschouwd nu gewoon te veel clubs ben ik bang en ze vissen allemaal in dezelfde vijver met IJsberen. De trend? Om de paar weken bijna open een nieuwe club tegenwoordig vaak met Pauschal concept ... .
Groet,
Big30
Zakkenleger
24 oktober 2009, 13:34
...
Natuurlijk de goede dames zullen nog steeds goed verdienen en niet alle dagen zijn slecht maar het beeld van de laatste paar maanden is dat het in veel clubs wat rustiger is kwa beren, er wel veel dames zijn en de beren die komen gemiddeld minder vaak naar de kamer gaan.
Gevolg is dat veel dames (het groene gras effect!) nu het eens in een andere club gaan proberen.
Groet,
Big30
Mee eens. Ik hoor van de dames al een half jaar dat hun inkomsten drastisch minder zijn dan zeg 1-2 jaar geleden. En de laatste 2 maanden is dat fors erger geworden. Ik zie zelf ook dat het minder druk is (en hoor dat ook van andere beren over andere clubs).
Het gekke is dat veel dames toch niet echt doorhebben dat veel van de wel aanwezige beren domweg minder te verteren hebben. Als ze een wat flexibelere prijsstelling zouden hanteren zouden ze wellicht toch meer omzetten dan nu. Maar het omgekeerde is waar: er komen steeds meer dames die per half uur 50 EUR rekenen. Ik begrijp het geklaag wel maar dat zal niets aan de situatie veranderen. Dus kom op dames, wat meer creativiteit!
Stiffmaster
24 oktober 2009, 15:03
Ik ben het met Big eens dat de goede dames nog steeds goed verdienen en die hoor je niet of nauwelijks. De andere dames zouden eens iets beter hun best kunnen doen om deze teruggang een beetje tegen te gaan, het hangt toch ook vaak af aan hun manier van overkomen, al weet ik dat er ook onder ons beertjes grote hufters rond lopen die voor zijn € 50,- de dame in kwestie even willen uitwonen en verwachten dat alles mogelijk is, niet dus. :mad::mad:
Ja, de crisis is ook voor ondergetekende een reden om beduidend minder te gaan, je kan nu eenmaal niet geld blijven uitgeven als er ook weinig binnen komt, dus tot aan die tijd, wachten tot de crisis voorbij is en hopen dat we dan nog met zijn allen van de leuke dames mogen genieten, Stiffie houd het voorlopig voor gezien. :capito[1]::capito[1]:
SFL
24 oktober 2009, 15:17
Niet de crisis en wereldwijde recessie kunnen de erotische wereld en prostitutie wat maken. Hoerenlopers zijn er altijd. Het feit dat er zoveel club bijkomen nabij de Duits-Nederlandse grens, speelt daarin wel een rol. Maar vergeet niet dat NRW het drukstbevolkte gebied van Europa is en dat alle wegen van de buurlanden er naatoe lopen.
Als het de laatste maanden wat minder druk is, dan is het vanwege sinsterklaas en kerstmisperiode in het vooruitzicht. de hoerenlopende vaders willen nog wat geschenkjes voor de kids en hun vrouwlief kunnen kopen. Vandaar doen ze het met minder betreffende hun lusten. Na januari stijgt het clienteel weer.
Ook de felle opkomst van de All-In clubs halen het percentage van de gerenomeerde clubs wel naar beneden.
Scoobert
24 oktober 2009, 15:25
Het is ook echt in vele clubs rustiger dan het geweest is. Zoals al anderen zeggen net zoveel beren en steeds meer clubs.
De partys zijn voor mij juist geen reden om die club te bezoeken, de kortingen vallen ook wel mee (LR heeft dat kaartje altijd al gehad, PHG doet bijna niks, VV gratis entree op zondag).
Wat betreft de service van de meiden...die zal in grote lijnen wel hetzelfde blijven echter is het principe van sommige meiden van 50 euro per half uur nog meer een reden dat ze minder verdienen, alleen snappen ze dat niet. Weet dat een aantal meiden uit LR tijd terug zijn vertrokken richting Dolce Vita (tarief 100 euro per uur), maar ook daar al weer weg zijn omdat daar veel minder beren komen en dus de inkomsten uiteindelijk nog minder zijn.
Veel ijsberen willen wel blijven gaan maar hebben geen cent te makken en gaan dus alleen voor de lol en de drank. Ook dat is iets wat de meiden steeds meer ergert (en dat verzin ik niet, dat 'fluisteren' de dames me wel in)
Het zal wel weer beter worden maar hoe en wanneer...ik heb geen idee. Als ik dat wel had dan opende ik nu een club met dat idee :biggrin:
Ace2
24 oktober 2009, 15:41
Het is ook echt in vele clubs rustiger dan het geweest is. Zoals al anderen zeggen net zoveel beren en steeds meer clubs.
De partys zijn voor mij juist geen reden om die club te bezoeken, de kortingen vallen ook wel mee (LR heeft dat kaartje altijd al gehad, PHG doet bijna niks, VV gratis entree op zondag).
Wat betreft de service van de meiden...die zal in grote lijnen wel hetzelfde blijven echter is het principe van sommige meiden van 50 euro per half uur nog meer een reden dat ze minder verdienen, alleen snappen ze dat niet. Weet dat een aantal meiden uit LR tijd terug zijn vertrokken richting Dolce Vita (tarief 100 euro per uur), maar ook daar al weer weg zijn omdat daar veel minder beren komen en dus de inkomsten uiteindelijk nog minder zijn.
Veel ijsberen willen wel blijven gaan maar hebben geen cent te makken en gaan dus alleen voor de lol en de drank. Ook dat is iets wat de meiden steeds meer ergert (en dat verzin ik niet, dat 'fluisteren' de dames me wel in)
Het zal wel weer beter worden maar hoe en wanneer...ik heb geen idee. Als ik dat wel had dan opende ik nu een club met dat idee :biggrin:
Iedereen, of althans een beetje bekende beren, kennen de verhalen van klagende dames. Dat is altijd al zo geweest en zal altijd wel zo blijven, al is het tegenwoordig wel meer dan vroeger.
Volgens mij wordt er flink wat gefluisterd op de kamers.
The Joker
24 oktober 2009, 16:32
Basiskennis economie: Vraag en aanbod.
Aanbod van dames/clubs stijgt (meer dames die willen bijbeunen door recessie).
Helaas minder groei of wellicht krimp van het aantal beren (door recessie).
Prijsnivo van dames gaat omhoog (100/uur ipv 75, oude standaard service is nu ineens extra).
Gevolg: nog minder interesse van de vraagkant.
Oplossing: als dame goede service tegen scherpe prijzen bieden en je verdiend meer dan genoeg.
Dames die te veel vragen/slechte service bieden verdienen minder en minder en zullen na verloop van tijd een andere job zoeken.
Dan daalt het aanbod van vrouwen en zo is de cirkel weer rond...
sofaking
24 oktober 2009, 17:16
Misschien dat ze vroeg of laat wat uitwaaieren ipv allemaal op een kluitje gepakt te blijven zitten.
Mt een beetje geluk hoeven de westerberen dan niet meer zo ver te reizen.
Dat zal meteen het ijsberenaanbod verhogen ook.
Ace2
24 oktober 2009, 19:32
Basiskennis economie: Vraag en aanbod.
Aanbod van dames/clubs stijgt (meer dames die willen bijbeunen door recessie).
Helaas minder groei of wellicht krimp van het aantal beren (door recessie).
Prijsnivo van dames gaat omhoog (100/uur ipv 75, oude standaard service is nu ineens extra).
Gevolg: nog minder interesse van de vraagkant.
Oplossing: als dame goede service tegen scherpe prijzen bieden en je verdiend meer dan genoeg.
Dames die te veel vragen/slechte service bieden verdienen minder en minder en zullen na verloop van tijd een andere job zoeken.
Dan daalt het aanbod van vrouwen en zo is de cirkel weer rond...
Dat heet de varkenscyclus :exactly[1]:
The Joker
24 oktober 2009, 20:41
Dat heet de varkenscyclus :exactly[1]:
Precies, en zodra de varkens in de clubs vervangen zijn door lekkere kippetjes komt alles weer op zijn konijnenpootjes terecht...
Jansen
25 oktober 2009, 00:23
Het heeft wel een groot voordeel voor de ijsberen.
Je hoeft nu niet iedere keer naar een andere club te gaan om andere meiden tegen te komen ze komen nu allemaal naar jou toe, door het choppen van de dames naar alle clubs toe te gaan.
Gisteren waren er in VV ook weer 4 dames uit GT
en in GT enkele uit VV en PHG
in PHG woensdag ook 3 uit GT
en afgelopen vrijdag 3 uit LR in GT
Dus blijf in je club het roeleerd nu met de dames ipv de beren.:biggrin:
Picasso 1
25 oktober 2009, 07:47
Nog steeds crisis? De economie is zich wereldwijd aan het herstellen, banken maken weer voldoende winst en zijn weer bezig vette bonussen uit te keren, de vermogenspositie van de pensioenfondsen is aan het verbeteren richting wettelijke dekkingsgraad en in de meeste landen is er een sterke opleving van de aandelenbeurzen.....de werkgelegenheid volgt vertraagd deze groei.
De vooruitzichten zijn goed en velen van ons merken nu al verbetering.
Dat de recessie een rol speelde in de afname van klanten gedurende het eerste helft van het jaar lijkt me begrijpelijk. Nu spelen denk ik meer factoren, denk aan:
- flinke toename aantal clubs
- veel clubhoppen door vele dames waardoor de clubtrouw van de klanten afneemt
- toename geld jacht door de nieuwe aanvoer van dames gecombineerd met steeds verder afnemende service (6 jaar geleden in PHG en later GT was het ondenkbaar dat een dame niet kuste en pijpen met condoom was een utopie)
- grote toename aan 'toeristen' heeft het korte termijn denken van geldwolverige ingestelde dames versterkt. In crisistijd zijn het voornamelijk de 'toeristen' die weg blijven en veel voormalige trouwe klanten hebben hun heil ondertussen elders gezocht en zich verspreid over het grote aanbod aan clubs
- verandering variatie nationaliteiten naar steeds meer roemeens en die nationaliteit heeft een slechte reputatie bij veel klanten. Dat weten de dames ook en daarom zijn ze meestal spaans
- verzadiging van ervaren ijsberen die de gemiddelde kwaliteit van de service steeds verder zien afnemen
- gedwongen afname van het clubbezoek door verschillende ijsberen in het eerste helft van het jaar heeft als psychologisch bijeffect dat een stuk gewenning (elke week naar de club) is afgenomen en velen voelen zich daar prima bij
De oplossing voor een saunaclub is toch zich te richten op goede serviceverlening tegen een acceptabele prijs in een opwindende omgeving. Met deze insteek zal een club altijd goede dames aantrekken en vele trouwe klanten en zal in crisistijden veel minder lijden dan de rest.
En verder klopt het dat Ace2 in een cyclus zit :biggrin:
Local Hero
25 oktober 2009, 11:36
Een absoluut onzinnig topic. Zoiets is alleen interessant voor:
a) beren die ook pooier zijn
b) beren die graag de pooier willen zijn
c) beren die graag sauna-club uitbater willen zijn
d) retarted die stil zijn blijven staan in de tijd (vroeger was het beter)
Het leven is een strijd. Het is een strijd die iedereen bezig houd elke dag. Sommigen zijn succesvol, anderen minder. Ik ben een romanticus. Voor mij is een romanticus is iemand die in het leven van elke dag ondergedompeld is zonder al de mogelijkheden uit het oog te verliezen die het leven biedt. Dat niet uit het oog verliezen is dromen. Dit is hoe ik Land of Dreams zie: een middel of plaats om deze dromen mogelijk te maken ...
Zakkenleger
25 oktober 2009, 11:54
Een absoluut onzinnig topic. Zoiets is alleen interessant voor:
e) romantici die er toch op willen reageren :biggrin:
MiniME
25 oktober 2009, 12:14
+1
(en door de toename van de veel minder kritische "toeristen", zakt het nivo in de grensstreek, en trekken de kritische ijsberen verder Duitsland in, zodat azijnpissers die geen auto hebben hen er weer van kunnen beschuldigen dat die vermeend betere kwaliteit daar niet te controleren is :biggrin:)
Nog steeds crisis? De economie is zich wereldwijd aan het herstellen, banken maken weer voldoende winst en zijn weer bezig vette bonussen uit te keren, de vermogenspositie van de pensioenfondsen is aan het verbeteren richting wettelijke dekkingsgraad en in de meeste landen is er een sterke opleving van de aandelenbeurzen.....de werkgelegenheid volgt vertraagd deze groei.
De vooruitzichten zijn goed en velen van ons merken nu al verbetering.
Dat de recessie een rol speelde in de afname van klanten gedurende het eerste helft van het jaar lijkt me begrijpelijk. Nu spelen denk ik meer factoren, denk aan:
- flinke toename aantal clubs
- veel clubhoppen door vele dames waardoor de clubtrouw van de klanten afneemt
- toename geld jacht door de nieuwe aanvoer van dames gecombineerd met steeds verder afnemende service (6 jaar geleden in PHG en later GT was het ondenkbaar dat een dame niet kuste en pijpen met condoom was een utopie)
- grote toename aan 'toeristen' heeft het korte termijn denken van geldwolverige ingestelde dames versterkt. In crisistijd zijn het voornamelijk de 'toeristen' die weg blijven en veel voormalige trouwe klanten hebben hun heil ondertussen elders gezocht en zich verspreid over het grote aanbod aan clubs
- verandering variatie nationaliteiten naar steeds meer roemeens en die nationaliteit heeft een slechte reputatie bij veel klanten. Dat weten de dames ook en daarom zijn ze meestal spaans
- verzadiging van ervaren ijsberen die de gemiddelde kwaliteit van de service steeds verder zien afnemen
- gedwongen afname van het clubbezoek door verschillende ijsberen in het eerste helft van het jaar heeft als psychologisch bijeffect dat een stuk gewenning (elke week naar de club) is afgenomen en velen voelen zich daar prima bij
De oplossing voor een saunaclub is toch zich te richten op goede serviceverlening tegen een acceptabele prijs in een opwindende omgeving. Met deze insteek zal een club altijd goede dames aantrekken en vele trouwe klanten en zal in crisistijden veel minder lijden dan de rest.
En verder klopt het dat Ace2 in een cyclus zit :biggrin:
facial
25 oktober 2009, 14:19
Gewoon heel simpel de dames met goede service overleven en de rest gaat weg zo is het ook met bedrijven de goede overleven. En zo is de resessie ook weer goed want de goudzoekers verdwijnen van de markt. En er blijft een gezonde economie over :biggrin:
The Saint
25 oktober 2009, 14:30
Als ze een wat flexibelere prijsstelling zouden hanteren zouden ze wellicht toch meer omzetten dan nu. Maar het omgekeerde is waar: er komen steeds meer dames die per half uur 50 EUR rekenen. Ik begrijp het geklaag wel maar dat zal niets aan de situatie veranderen. Dus kom op dames, wat meer creativiteit!
Besef wel dat de regio NRW een uitzondering is qua prijsbeleid op de rest van Duitsland waar bijna overal 50 euro aangerekend wordt voor het 2de halve uur. In NRW worden we echt verwend....
seksenfun
25 oktober 2009, 14:38
en het gras? Af en toe regent het wel een keertje,
In PHG gisteren bijvoorbeeld. Een witte zee van beren, de dames deden kamer na kamer.
Picasso 1
25 oktober 2009, 14:50
Besef wel dat de regio NRW een uitzondering is qua prijsbeleid op de rest van Duitsland waar bijna overal 50 euro aangerekend wordt voor het 2de halve uur. In NRW worden we echt verwend....
Nee hoor, er is in NRW een enorm klantenpotentieel. Veel dames komen uit andere clubs dieper in Duitsland en zelfs uit Zwitserland, waar ze meer per uur en voor de extra's verdienden, omdat er in de NRW domweg meer klanten zijn. Regelmatig zijn het dames die verderop qua service/looks niet voldoende hebben kunnen concurreren met het erg grote aanbod daar.
Als ze naar NRW komen dan wordt van een omzetstijging uitgegaan ondanks de veelal lagere prijzen. Waarom denk je dat Acapulco (40 euro half uur, 35 euro entree) redelijk lijkt te draaien met voldoende dames en ijsberen in deze crisistijd?
Picasso 1
25 oktober 2009, 15:11
In PHG gisteren bijvoorbeeld. Een witte zee van beren, de dames deden kamer na kamer.
Maar de rest van de week hebben dames en club ook een beetje omzet nodig ;). Jij kan ook niet van één dag hard werken er van leven.
In Oase bijvoorbeeld is het ook vol op vrijdag/zaterdag maar de rest van de dagen zitten veel dames zich te vervelen
uurtje
25 oktober 2009, 15:43
Ik blijf erbij, de dames klagen veel. Het ophogen van prijzen is dan vaak een slecht idee. Uiteraard zijn er wellicht teveel clubs. De marktwerking zal vroeger of later zijn werk wel doen. Kan het trouwens zo zijn dat bij GT een stakker 75Euro/uur beleid is dan bij VV of PHG? Persoonlijk ga ik altijd graag een uurtje. Dan hoef je niet te haasten. Als ik weet dat het 75Euro is dan pak ik dat als regel meteen. In andere gevallen kijk ik eerst de kat uit de boom. Ik denk dat de 50-25-50-25 regel voor langere kamersessie zorgt. Ja, iemand kan dan wel roepn dat 5 sessies van een 1/2 uur lucratiever zijn, dat geldt alleen als ze naadloos op elkaar aansluiten. Voeg daarbij het douchen, aanbrengen van make-up (kost ook geld) en ik weet het wel zeker; langere sessie zijn beter....
The Saint
25 oktober 2009, 16:20
Kan het trouwens zo zijn dat bij GT een strakker 75Euro/uur beleid is dan bij VV of PHG? Ik denk dat de 50-25-50-25 regel voor langere kamersessie zorgt.
In GT komt het er in de praktijk op neer dat je 100 euro per uur betaalt als de dame dat op voorhand aangeeft. Doet ze dat niet en je gaat gaan klagen bij de theke, dan krijg je gelijk.
Ik vind ook dat je veel rapper een uur op kamer zal gaan als het 75 euro is; daarom doe ik in een NRW-club veel meer geld op dan bv in Oase waar ieder half uur 50 euro is en een FT 50 euro extra kost ipv 25 in NRW.
Picasso 1
25 oktober 2009, 16:35
Ik vind ook dat je veel rapper een uur op kamer zal gaan als het 75 euro is; daarom doe ik in een NRW-club veel meer geld op dan bv in Oase waar ieder half uur 50 euro is en een FT 50 euro extra kost ipv 25 in NRW.
In Harem heeft een dame uit zichzelf, terwijl ze bezig was me klaar te pijpen, met me onderhandeld over een FT prijs :eek::
zij: kom lekker in mijn mond
ik: nee, nee, ik kom niet in je mond
zij:als ik er 40 van maak doe je het dan wel?
ik:nee laat maar, ik heb er geen behoefte aan
zij: voor 35 dan?
ik: alleen voor 25 ben ik ertoe bereid :biggrin:
zij: oké :)
:rofl: en toen.......:blow:
MeesterMixer
25 oktober 2009, 16:36
In GT komt het er in de praktijk op neer dat je 100 euro per uur betaalt als de dame dat op voorhand aangeeft. Doet ze dat niet en je gaat gaan klagen bij de theke, dan krijg je gelijk.
Als er niet zoveel toeristen rondliepen in GT, was het iedereen duidelijk dat het "tussen de dames onderling afgestemde tarief" 50/25/25/25/25/25 is. De clubleiding ziet met lede ogen aan dat dit met voeten getreden wordt, maar kan niets doen als de beren gewoon 50/50/50/50 blijven betalen en niet hun beklag doen of de dame in kwestie gewoon links laten liggen.
uurtje
25 oktober 2009, 17:07
Nou, de clubleiding kan er wel wat aan doen. Ze roepen dat ze alleen de faciliteiten ter beschikking stellen en dat de dames vrije ondernemers zijn die met elkaar een prijs hebben afgesproken. Of in ieder geval iets van die strekking. Wat is er dan minder moeilijk om die afspraak (door een of meerdere dames geschreven) ergens op te hangen??????????????????????
Jansen
25 oktober 2009, 17:52
In Harem heeft een dame uit zichzelf, terwijl ze bezig was me klaar te pijpen, met me onderhandeld over een FT prijs :eek::
zij: kom lekker in mijn mond
ik: nee, nee, ik kom niet in je mond
zij:als ik er 40 van maak doe je het dan wel?
ik:nee laat maar, ik heb er geen behoefte aan
zij: voor 35 dan?
ik: alleen voor 25 ben ik ertoe bereid :biggrin:
zij: oké :)
:rofl: en toen.......:blow:
En laten we het nu gewoon bij E.50,-/25/25/25 houden, dat er dan een fooi gegeven wordt lijkt me dan op zijn plaats als een beer daar voor kiest.
Ik kies ook vaak voor een uur maar dan wel 50/25 als men mij zegt dat het 50/50 is dan wil ik eerst wel eens zien wat de service is het eerste half uurtje
Als mij dit zou gebeuren wat Picasso1 schrijft dat tijdens het pijpen gehandelt wordt over de prijs van een FT dan zou ik ze bij haar achterhoofd vast houden en zeggen als je nu niet ophoudt met praten tijdens deze PZC dan laat ikje stikken ipv slikken:bowlol:
Het lijkt wel een Roemeense die haar geld al teld wat ze van de vorige klant nog gejat heeft.
lustman
25 oktober 2009, 17:55
Volgens mij wordt er flink wat gefluisterd op de kamers.
Zeker weten. Er werd me ook al is ingefluisterd dat sommige beren het dubbel tarief betalen ( 150/200 per uur ) en hun spaarboekje leeg maken voor een clubdame. En dan maar klagen , omdat niet elke beer dit doet. :rolleyes:
Gewoon heel simpel de dames met goede service overleven en de rest gaat weg zo is het ook met bedrijven de goede overleven. En zo is de resessie ook weer goed want de goudzoekers verdwijnen van de markt. En er blijft een gezonde economie over :biggrin:
:exactly[1]:
Jabberwalkie
25 oktober 2009, 17:57
Als mij dit zou gebeuren dat tijdens het pijpen gehandelt wordt over de prijs van een FT dan zou ik ze bij haar achterhoofd vast houden en zeggen als je nu niet ophoudt met praten tijdens deze PZC dan laat ikje stikken ipv slikken.
Dat is GEWAAGD Janssen ! Stel dat ze kramp in haar kaak krijgt ?! :behead:
Willi69
25 oktober 2009, 18:06
Anders is het aanzetten tot prostitutie, en volgens mijn bescheiden mening is dat strafbaar, OOK in Duitsland.
Bitte nicht spekulieren:
Anstiftung zur Prostitution ist in Deutschland kein Straftatbestand mehr, es gibt diesbezüglich nur noch die §§180a (Ausbeutung von Prostituierten) und 181a StGB (Zuhälterei).
MiniME
25 oktober 2009, 21:01
Kijk jij maar eens na wat : aanzetten tot prostitutie betekent, wetboekje, en je zal raar opkijken. Aanzettten tot prostitutie niet strafbaar? Probeer het een keertje, en je zal je dagen niet meer doorbrengen in PHG, maar in een ander paradijsje.
Je bent echt niet zo dom, hoop ik, en zal goed genoeg beseffen dat, indien het niet strafbaar was, de prijzen van de service van de meiden in het GROOT zouden geafficheerd worden, OOK in PHG.
erpee
rpl heeft hier zeker een punt, namelijk dat "prostitueren" van DVPs niet zomaar mag/kan (ofwel: officieel kun je geen Zuhälter zijn, daarom worden de meeste maar schoenenverkoper :cool:)
De vraag is echter of het hanteren van "huisregels" hier ook onder valt.
Voorbeelden van clubs te over waar de prijzen gewoon zichtbaar als huisregel worden gecommuniceerd (zoals in PSR in elk kastje, inclusief de meerprijzen).
Als je als (vrije!) DVP deze huisregels niet aanstaan, ga je (als vrije onderneemster) gewoon een andere club zoeken waar de huisregels je wel aanstaan.
Hoe gaat dat eigenlijk in VM rpl? Zijn hier ook huisregels?
popey01
25 oktober 2009, 22:05
nou rplover queenies en relax was wel even een andere oorzaak dat deze niet meer open zijn
uurtje
25 oktober 2009, 22:34
Je spreekt jezelf tegen. Maar dat mag, wat erger is, wat jij wil dat de clubleiding doet, is aanzetten tot prostitutie.
En het is verboden een vraagprijs op te leggen aan vrije onderneemsters, de Meiden zijn gasten en de leiding kan en mag zich niet inlaten met de centen die afgesproken worden tussen gast en gast.
Anders is het aanzetten tot prostitutie, en volgens mijn bescheiden mening is dat strafbaar, OOK in Duitsland.
erpee
Ik spreek mijzelf niet tegen omdat ik de bal bij de dames blijf neerleggen. Ik hou de clubleiding er buiten. Een van de redenen waarom de leiding erbuiten wil blijven is niet zozeer het aanzetten tot prostitutie maar meer het voorkomen dat ze fiscaal op de vingers getikt gaan worden hoor.....
The Joker
25 oktober 2009, 22:51
Bij mijn weten heeft er in VM zelfs een prijslijst aan de muur gehangen met de tarieven per 20/30/45/60 minuten.
Dalton
26 oktober 2009, 05:50
Bij mijn weten heeft er in VM zelfs een prijslijst aan de muur gehangen met de tarieven per 20/30/45/60 minuten.
De prijzen stonden op de spiegel geschreven dat is dus een teken dat de dames in vm de prijzen opgedrongen zijn door de clubleiding.
20 minuten kost 30 euro is de goedkoopste van alle saunaclubs en alleen achter de ramen net zo duur.
Dus heren voor een vluggertje is vm heel lekker dan ben je kwijt voor een dagje sauna,eten en drinken geen alcohol en een snelle wip 65 euro goed voor de jongetjes die op springen staan.:dance00[1]::dance00[1]:
uurtje
26 oktober 2009, 07:23
Blue Note is nog goedkoper. Daar is het 30 Euro voor 30 minuten. Als je de 30 minutenprijs van Acapulca (40 Euro) omrekent is het ook bijna net zo goedkoop...
The Joker
26 oktober 2009, 10:29
gogogo runaway deflation!
Zakkenleger
26 oktober 2009, 11:51
En het is verboden een vraagprijs op te leggen aan vrije onderneemsters, de Meiden zijn gasten en de leiding kan en mag zich niet inlaten met de centen die afgesproken worden tussen gast en gast.
Dat is nog maar zeer de vraag. Als de dames zelf onderling prijzen afspreken, is het ook in hun belang dat alle dames zich daar aan houden. Dat de club die controleert namens de dames is zeer te verdedigen, want dat is in het belang van de klanten (die meer zekerheid hebben) en de dames (die bij tevreden klanten gebaat zijn).
Misschien zijn er beren die onderhandelen met dames over prijzen leuk vinden, en denken dat dat bijdraagt aan een goede sexervaring. Die beren kom ik niet tegen. Tijd voor een enquete lijkt me. :wink:
Dat de club een prijslijst ophangt namens de dames is nog niet aanzetten tot prostitutie. Voor mijn part hangen de dames zelf een prijslijst op.
SFL
26 oktober 2009, 14:25
Een prijslijst hangen heeft totaal niets te maken met prostitutie. Niet wettelijk (in Duitsland denk ik toch niet), noch ethisch gezien!
Indien men voor of na de daad met een meid zou gaan afrekenen bij de theke ipv de meid zelf, dan betreft het wettelijk gezien prostitutie... Of indien de meid wel afrekend, maar meer dan 40% moet afstaan, dan is het ook mafiya prostitutziya... Maar met de 30 tot 50euro die de dame aan entree betaald in diverse saunaclubs en zij ook als gasten aanzien worden, doet dat laatste niet ter zake.
Ik ken de Duitse wetgeving hieromtrent niet, maar de all-in clubs wandelen wel op een slappe koort en bevinden zich via tal van zijpoortjes in de grijze zone tussen pooien en enkel gelegenheid bieden voor de dames.
Jabberwalkie
26 oktober 2009, 19:11
Ten eerste, er hangt geen prijslijst (meer) in VM, noch staat dat op de spiegel. Als dat al zo was, was dat van "voor mijn tijd".
Klink wat tegenstrijdig toch ?! Lees die zin nog eens goed ? Dan kan Dalton toch gelijk hebben, maar was het gewoon "voor jou tijd".
rplover
26 oktober 2009, 19:52
Klink wat tegenstrijdig toch ?! Lees die zin nog eens goed ? Dan kan Dalton toch gelijk hebben, maar was het gewoon "voor jou tijd".
Heb ik goed doorgelezen, Jabber.
Ik heb nooit beweerd dat het in VM NIET zo was, enkel dat het niet meer zo is :wink:
En die zin is duidelijk, het is nu niet meer zo, wel worden de prijzen voor de service aan klanten die voor de eerste keer komen uitgelegd, zodat er geen problemen van komen na een sessie. Ik zou niet weten hoe je de standaardtarieven (als die er mogen zijn, zie Zakkenlegers topic daarvoor) anders aan de klanten kan meedelen.
erpee
seksenfun
26 oktober 2009, 21:31
Ja, iemand kan dan wel roepn dat 5 sessies van een 1/2 uur lucratiever zijn, dat geldt alleen als ze naadloos op elkaar aansluiten. Voeg daarbij het douchen, aanbrengen van make-up kost ook geld
Kost geld en tijd! Daarom zijn er wel wat dametjes die enkel half uurtjes willen doen, ze trachten je buiten te werken op 18' en zijn 5' na het afrekenen al klaar met douchen en make up aanbrengen. Deze dames verliezen dus hygiëne uit het oog om die halfuurtjes naadloos aan een te rijgen. Let maar 'ns op! (Ik zou hier een voorbeeld kunnen geven maar vind het schadelijk om één enkele dame hier als voorbeeld te gaan noemen.)
seksenfun
26 oktober 2009, 22:26
Afgelopen zondag een Belgische sauna(club) bezocht. Ik heb daar wat reclame gemaakt voor de Duitse clubs en het forum :wink:. Het was dan ook maar een flauw afkooksel in vergelijking met de Duitse clubs (of zijn we heel erg verwend)?
Ik heb er toch een fijne tijd beleefd. Meer later.
sunny
26 oktober 2009, 23:32
####Klagende Meiden heb je altijd, en de goede Meiden verdienen steeds geld, al is het gewoon voor alle Meiden dertig tot vijftig procent minder verdienen.######################################## #####
Hab jetzt aber mehrfach schon Damen selbst erlebt, die sonst eigentlich durchaus gut gebucht waren, das die jetzt desöfteren nur rumsitzen und im Besten Falle 1 Zimmer am Tag haben, manchmal aber auch keins :eek:
Davon abgesehen, weiss ich nicht, wies in Holland ist. Aber in Deutschland ist die Krise sicherlich noch lange nicht vorbei. Da schließen derzeit immer mehr Firmen und für Jahresende und nächstes Jahr werden drastisch steigende Arbeitslosenzahlen erwartet.
Auch in meiner Branche sitzen die meisten Kollegen nur noch unbeschäftigt rum, während nur einige wenige (Ausnahmen gibts halt immer) noch eine gute Auftragslage haben. Genauso, wie es auch immer noch einige Mädels geben wird, die die Krise nicht merken und viel Verdienen. Alleine glaub ich aber nicht mehr, das das noch, so wie vor einiger Zeit, die Mehrheit ist.
Viele Grüße
Dalton
27 oktober 2009, 00:59
Jouw zwartgalligheid en haat straalt uit je bericht Dalton.
Ten eerste, er hangt geen prijslijst (meer) in VM, noch staat dat op de spiegel. Als dat al zo was, was dat van "voor mijn tijd".
Ten tweede, beste Dalton, zoals steeds maak je je huiswerk slecht. Als de prijs op de spiegel stond.
Ga een anderhalf uur de kamer op, en betaal 50 euro, de theke zal je precies zeggen, als de meid gaat klagen, wat dat anderhalf uur je minimaal gaat kosten.
Je zit er weer eens mijlenver naast, dat is niet de eerste keer, en helaas zal het ook niet de laatste keer zijn dat je onzin uitkraamt.
erpee
Ik help je wel een beetje de prijs stond op de spiegel dat heb je goed gelezen dus waarom maak je zo'n poespas vraag het maar aan joop die zal het bevestigen .
Als ik tik zie ik alleen maar letters verschijnen op het scherm en zwartgalligheid en haat hoe ziet dat eruit.
Zou dat misschien tussen de regels staan wat jij altijd leest?
Daarom reageer je natuurlijk altijd als een incompetent mannetje,en vergeet vooral niet om van je gewone leven te genieten want dat maak je maar 1 keer mee.
Het zou ook eens beter zijn dat je de woordkeuze van je eens in de gaten houdt normaal redeneren is voor jou schijnbaar niet weg gelegd.
Of ben je misschien in opleiding voor pooier wat natuurlijk een eerbaar beroep wordt als jij het bent.:forgetit[1]:
Voor mijn tijd-- Je praat of die tent van jou is gewoon wakker worden en weer met beide benen op de grond gaan staan en niet naast je slippers gaan lopen je zit gewoon in een hoerentent en anders niks.
Met jou worden dan want ik zou zeggen dat je in een huis van plezier zit met allemaal lieve huisvrouwen die tegen een kleine vergoeding wel iets willen doen met de mannen.
Dat is pas een passende woordkeuze voor zo'n hoerenkot wat jij altijd zegt.
Ik kan zo de hele nacht doorblijven tikken maar dat heeft geen nut en de andere ijsberen vinden dit buitengewoon en zitten zich het apenlazerus te lachen .
rplover
27 oktober 2009, 01:31
Of ben je misschien in opleiding voor pooier wat natuurlijk een eerbaar beroep wordt als jij het bent.:forgetit[1]:
Ach, ik zal maar doen alsof ik het niet heb gelezen, anderzijds, het komt van Dalton, en dan weten de meesten al genoeg :rolleyes:
Voor mijn tijd
Voor mijn tijd (lees: vooraleer ik er kwam) ......
Ik geef je nog een klein voorbeeldje:
Weet jij hoe het was in 1999 in PHG, erpee?
Neen, Dalton, dat was van "voor mijn tijd" in PHG.
Je praat of die tent van jou is gewoon wakker worden en weer met beide benen op de grond gaan staan en niet naast je slippers gaan lopen je zit gewoon in een hoerentent en anders niks.
Met jou worden dan want ik zou zeggen dat je in een huis van plezier zit met allemaal lieve huisvrouwen die tegen een kleine vergoeding wel iets willen doen met de mannen.
Ach, alweer doen alsof ik het niet heb gelezen, het slaat weer nergens op, beste Dalton, en we weten alweer van wie het komt :rolleyes:
Als je zo respectvol bent tegen de meiden als je in voorgaand stukje wil laten uitschijnen, was je al op de goede weg.
Dat is pas een passende woordkeuze voor zo'n hoerenkot wat jij altijd zegt.
Ik kan zo de hele nacht doorblijven tikken maar dat heeft geen nut en de andere ijsberen vinden dit buitengewoon en zitten zich het apenlazerus te lachen .
Doen wat je niet laten kan, beste man, niemand houdt je tegen.
erpee
facial
27 oktober 2009, 09:20
Beste RP en Dalton kunnen jullie niet beter een appart kopje aanmaken zoiets als "dit vinden Dalton en RP van elkaar" dan blijven de rest van de discussies waar ze voor bedoeld zijn.
Joke
30 oktober 2009, 11:32
Ik begrijp dat de dames van 40 naar 50 euro per half uur willen hoor. Als je 19% inkomstenbelasting moet betalen ( in Ned. ) dan hou je 40 euro over excl. BTW en alle andere kosten. Wat ik zo hier en daar las, is dat ook de dames entree moeten betalen, dus die kosten moeten er ook uit!
Kijk het is altijd meer dan jij per uur verdiend, dat weet ik ook wel. Maar het is een zwaar vak, emotioneel gezien dan.
De meeste heren zijn netjes, schoon, respectvol en erg aardig. Maar er zijn er velen die dat niet zijn. En dat is lastig om mee om te gaan.
Het zal altijd wel een teer puntje blijven, de vergoeding.
Wel vind ik dat als een dame echt goede service geeft, zij daar ook een goede prijs tegenover mag zetten!
Ik werk niet in een club, zal ik ook nooit doen, blijf liever gewoon thuis mijn ding doen. Ik hou niet zo van apies kijken :biggrin:, of bekeken worden. Maar aan thuisontvangst of escort hangen andere prijzen dan in clubs, vanaf 100 tot 250 p.u. en dan zitten er soms zelfs nog extra bedragen aan vast.
Als jullie nou naar een club gaan, wat moeten jullie dan extra betalen voor bijv.:
Pzc
Anale sex
Zoenen
Trio met 2 dames
Daar ben ik nou wel eens benieuwd naar :wink:
Willem2
30 oktober 2009, 11:39
Als jullie nou naar een club gaan, wat moeten jullie dan extra betalen voor bijv.:
Pzc
Anale sex
Zoenen
Trio met 2 dames
Beste Joke,
De meeste antwoorden kan je makkelijk terugvinden op deze site maar hier komen ze :
ad1 PZC is standaard
ad2 Anale sex is onderhandelbaar en kost tussen de 50 en 100euro
ad3 Zoenen is standaard of wordt niet uitgevoerd
ad4 Dubbele prijs.
:wink2:
Joke
30 oktober 2009, 12:14
Lieve Willem,
He ik ben nieuw hier he? Ik kan niet in een paar daagjes honderden berichten lezen :D van al die geile witjassen:rolleyes:
Kom ik met me schramele 20 euri voor anale sex, wow vind 50 tot 100 euro een hoop geld voor een paar keer stoten :confused:
KevinK
30 oktober 2009, 19:16
Ik begrijp dat de dames van 40 naar 50 euro per half uur willen hoor. Als je 19% inkomstenbelasting moet betalen ( in Ned. ) dan hou je 40 euro over excl. BTW en alle andere kosten. Wat ik zo hier en daar las, is dat ook de dames entree moeten betalen, dus die kosten moeten er ook uit!
Kijk het is altijd meer dan jij per uur verdiend, dat weet ik ook wel. Maar het is een zwaar vak, emotioneel gezien dan.
De meeste heren zijn netjes, schoon, respectvol en erg aardig. Maar er zijn er velen die dat niet zijn. En dat is lastig om mee om te gaan.
Het zal altijd wel een teer puntje blijven, de vergoeding.
Wel vind ik dat als een dame echt goede service geeft, zij daar ook een goede prijs tegenover mag zetten!
Ik werk niet in een club, zal ik ook nooit doen, blijf liever gewoon thuis mijn ding doen. Ik hou niet zo van apies kijken :biggrin:, of bekeken worden. Maar aan thuisontvangst of escort hangen andere prijzen dan in clubs, vanaf 100 tot 250 p.u. en dan zitten er soms zelfs nog extra bedragen aan vast.
Pzc
Anale sex
Zoenen
Trio met 2 dames
Waar kan ik me aanmelden voor die 19% inkomstenbelasting?
Welke dames geven BTW op?
Bij het noemen van bedragen van 100-250 p.u. weet je waarom het merendeel van de beren hier naar Duitsland gaan.
The Joker
30 oktober 2009, 20:06
En jij denkt dat de dames in De ook BTW afdragen en hun inkomsten colledig opgeven, 5 december zet je ook je schoen zeker...
In DE hebben bepaalde clubs een voorheffing, daar betaal je als dame 35 entree incl belastingafdacht.
Ben je een topper die 500 omzet draait op een dag, praat je dus over een belastingdruk van 7%.
Voor die 35 euro heb je dan ook de hele dag eten en drinken en een slaapplaats.
Zowel voor de mannen als dames is het in DE dus een stuk aangenamer sexen dan in NL....
Jünther
30 oktober 2009, 20:36
In DE hebben bepaalde clubs een voorheffing, daar betaal je als dame 35 entree incl belastingafdacht.
Ik heb het taboe 'geld en afdracht' eens besproken met een dame in Acapulco. Daar is de regel nog gunstiger voor de dames: € 30,- moeten de dames per dag betalen, waarvan € 20,- naar de club gaat, en €10,- naar de Duiste fiscus.
Wat een lachertje, eigenlijk. Je kunt dus eigenlijk ook niet spreken van inkomstenbelasting omdat de afdracht geen afhankelijke is van de gerdraaide omzet van een meisje.
Dus een dame die 2 klanten heeft van €40,- en 1 van € 60,- (extraatje), vangt toch nog netto € 110,-. Dat is niet slecht in een crisistijd. De Duiste fiscus is al blij dat ze die €10,- vangen, en zijn niet ingesteld op volledige afdracht; ze begroten de hele sector op 0 en alles wat ze nu vangen is mooi meegenomen. Ze zijn al lang blij dat met dit beleid de ware identiteit van een meisje in 90% van de gevallen wordt 'verklikt', waardoor het illegaliteitsvraagstuk kan worden aangepakt.
Die Steuer is dus als loonheffing een wassen neus, maar dwingt wel tot een gewenste registratieplicht. Slim.
rplover
30 oktober 2009, 21:04
wo ist der Club indem man 35 Euro für Eintritt und Steuern und Übernachtung zahlt? Wieviel Frauen gibt es in jedem Club die täglich 500 € verdienen? Was denkt ihr, was der durchschnittliche Tagesverdienst ist, wenn die Mädels 10 Stunden anwesend sind (und viele sind im LR von 11 bis 3 Uhr nachts anwesend, ehe sie auf die Zimmer gehen dürfen und dort schlafen, zugedeckt mit den Bettlaken) Auf was für eine Stundenlohn kommt man im Durchschnitt?
Und ja. es wird in diesem Job viel verdient - wenn ihnen nicht irgend ein Mann das Geld wieder abnimmt. Und man zahlt auch wenig Steuern. Aber die Steuren die man im Club zahlt sind auch nur eine Vorabzahlung. Würde man es korrekt machen, müsste man wie in jedem anderen selbstständigen Beruf es ganz normal versteuern, mit ganz normalen Steuersätzen.....und privat Krankenversichern muss man sich auch, und die ausländischen Mädels, die nicht in den Clubs schlafen wollen, haben auch Übernachtungskosten im Hotel. Aber da haben sie wenigstens eine Bettdecke. im Club haben sie einen Schrank, der so groß ist wie der in den Männerumkleidekabinen und die Wäsche wird auf der Hand gewaschen und mit dem Fön getrocknet. Kein Buch, keine Zeitung, kein Fernsehen... Luxus pur.
Gabi,
ze kunnen en willen zich niet voorstellen, de ijsberen, hoe zwaar het is 24u op 24, 7 dagen op 7 in een club te moeten leven.
Ze hebben er gewoon geen flauw benul van hoe slopend en stresserend het is.
Dit kan niet in geld uitgedrukt worden.
Meiden die 500 per dag verdienen, ja hoor, die vind je heus wel en die drukken dan meestal nog een pak geld de neus in omdat ze anders geen 10 keer kunnen neuken, en om de ellende te vergeten), maar ik zou die Meiden, die gemiddeld niet meer dan 50 euro per dag verdienen, niet willen huisvesten.
En die arme donders zitten ook 24 uur opgesloten, reken dat maar eens uit per uur, mijn telmachientje rondt het af op 2 euro per uur.
Wie van jullie, heren beren, wil zich voor 2 euro per uur 24 uur per dag, dag in, dag uit, prostitueren? Kandidaten? Ik zie ze graag komen.
Ze beseffen niet hoe zwaar het leven van de Meiden in de saunaclubs is, of willen het niet weten. Arme dondertjes allemaal. En de meesten voor 2 tot 10 euro per uur dat ze aanwezig zijn (de laatsten zijn de "grootverdiensters" momenteel)...
erpee
erpee
Local Hero
30 oktober 2009, 21:40
Ze beseffen niet hoe zwaar het leven van de Meiden in de saunaclubs is, of willen het niet weten. Arme dondertjes allemaal. En de meesten voor 2 tot 10 euro per uur dat ze aanwezig zijn (de laatsten zijn de "grootverdiensters" momenteel)...
erpee
Hey erpee, ik hoor juist op de chat dat je innerlijk rust hebt gevonden in de club. Dat is prachtig en dit wens ik hierbij ook iedereen toe!
Echter het forum front echter zit je weeral dik de hypocriet aan het uithangen en moet ik mijn mede forumgangers toch waarschuwen voor dat zogenaamde 'respect' van jou tov van de Meiden in de saunaclubs.
Een tijdje geleden heb je in de chatbox nog een link vrijgegeven waarmee iedereen (onrechtsreeks) een foto kon bekijken van een van de dames (ik denk niet dat de dame in kwestie daar blij mee zou zijn geweest). Een ander voorbeeld is een andere dame werkzaam in VV die jij zomaar respectloos van 'Coke-verslaving' kan beschuldigen. Je bent ook maar een mens met fouten en goede kanten, maar please, hang niet teveel de witte ridder der DVP's uit want die ben je NIET :hammer:
Jünther
30 oktober 2009, 21:43
Nou, ik wil niet stoken, maar dat zijn pittige uithalen.
seksenfun
30 oktober 2009, 21:53
Arme dondertjes allemaal. En de meesten voor 2 tot 10 euro per uur dat ze aanwezig zijn (de laatsten zijn de "grootverdiensters" momenteel)...
Ik wil best geloven dat jouw stelling hierboven kan opgaan voor een club waar enkele beren per dag komen.
In succesvolle goeddraaiende clubs verdienen meiden wel een pak meer, lijkt me zo.
In grotere clubs waar pakweg 150 man langskomt en pakweg 2 keer geneukt wordt en waar 50 dames zijn: 300 neukbeurten voor 50 dames = 6 keer minimaal 50 euro voor de dame = verdiensten dame: minimaal 300 euro per dag à 14 uur = 21 euro per uur. 7500 euro per maand (als ze 5 of 6 dagen vrijaf nemen). Er zullen dagen zijn dat ze 6 kamer niet halen en maar 2 of 3, anderzijds zie ik in PHG in het weekend de goeie dames veel meer dan 6 keer naar kamer gaan. Zelfs al deel je mijn gemiddelde door 2, blijft bijna 4000 euro een mooi maandsalaris.
Dames die nog minder draaien, leveren een belabberde service en moeten dan ook niet klagen.
Wat de dames effectief zelf mogen houden (lees: wat pakken de schoenenverkopers af), is een heel andere discussie. Fooien zijn daarom erg leuk voor de dames die jou een mooie tijd bezorgden en dus beter zijn dan gewoon gemiddeld.
Zakkenleger
30 oktober 2009, 22:02
...
ze kunnen en willen zich niet voorstellen, de ijsberen, hoe zwaar het is 24u op 24, 7 dagen op 7 in een club te moeten leven.
...
Dat zijn denk ik toch de uitzonderingen, erpee. De meeste dames in clubs als VV / PHG etc zijn extern. Maar voor de dames die intern zijn is het zwaar, dat klopt. Niet voor niets dat ze zsm woonruimte zoeken buiten de clubs, zodra ze genoeg verdiend hebben.
Maar om het toch scherp te stellen: beren gaan naar een club voor hun plezier. Niet om dames te redden. De meesten weten best wel dat niet alles koek en ei is, maar dat wil ook niet zeggen dat alle dames het slecht hebben.
Zakkenleger
30 oktober 2009, 22:14
Liebe Gabi, denn auch alles mitrechnen. Die meisten Herren haben auch nicht sehr viel Geld... ;)
Um sag 200-250 EUR zu spendieren mussen die Meisten doch ziemlich lang arbeiten...
Joke
30 oktober 2009, 22:19
Ik heb het over Nederland en niet over Duitsland, ik heb niks met dat land en zal er ook niet komen...
Hier moet je nou eenmaal belasting betalen en ja dat doe ik! De fiscus zit achter iedereen aan in Nederland, er is echt een razzia bezig naar de zwartwerkers. Ze beginnen eerst met de grote steden en dan naar de dorpen, ook ik heb al controle gehad terwijl ik gewoon een boekhouding heb.
Clubs, escortburo's, privedames, raamdames, zelfs parenclubs zijn allemaal aan de beurt. Echt alles en iedereen komt aan de beurt, ooit!
Hoe dit in Duitsland gaat intereseert mij eigenlijk niet zo, ik wóón daar tenslotte niet :D
Ik heb trouwens laatst een collegavriendin gesproken die in een sexclub in Arnhem werkt, zij werkt van 11.00 uur tot 21.00 uur en heeft ( toen ik haar sprak ) die dag 10 euro verdient, de dag erna helemaal niets...
Goede verdiensten..? Tja...
Ik geef dus rplover volkomen gelijk, zo is het in Duitsland en zo is het in Nederland ook.
Het leven van een dvp is zwaar, ben blij dat ik het tenminste niet hoef te doen voor mijn brood anders zou de lol er heel snel vanaf zijn! :sorry:
Het moet wel leuk blijven..
Joke
30 oktober 2009, 22:22
Overigens de prijzen van 250 euro zijn meestal voor High class dames, de meeste dames vragen dit helemaal niet. Het was slechts een max. bedrag...
seksenfun
30 oktober 2009, 22:23
Beste Gabi,
Ik wilde ook geen punt maken over de prijzen. Ik wou enkel even de extreme (naar beneden) kant van rp wat nuanceren.
Mijn idee is dat je in de clubs een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding krijgt. Ik ben gelukkig met mijn inkomen, in ben gelukkig in de clubs, ik ben gelukkig elke dag :).
sofaking
30 oktober 2009, 22:44
Ik heb het over Nederland en niet over Duitsland, ik heb niks met dat land en zal er ook niet komen...
Hier moet je nou eenmaal belasting betalen en ja dat doe ik! De fiscus zit achter iedereen aan in Nederland, er is echt een razzia bezig naar de zwartwerkers. Ze beginnen eerst met de grote steden en dan naar de dorpen, ook ik heb al controle gehad terwijl ik gewoon een boekhouding heb.
Clubs, escortburo's, privedames, raamdames, zelfs parenclubs zijn allemaal aan de beurt. Echt alles en iedereen komt aan de beurt, ooit!
Hoe dit in Duitsland gaat intereseert mij eigenlijk niet zo, ik wóón daar tenslotte niet :D
Ik heb trouwens laatst een collegavriendin gesproken die in een sexclub in Arnhem werkt, zij werkt van 11.00 uur tot 21.00 uur en heeft ( toen ik haar sprak ) die dag 10 euro verdient, de dag erna helemaal niets...
Goede verdiensten..? Tja...
Ik geef dus rplover volkomen gelijk, zo is het in Duitsland en zo is het in Nederland ook.
Het leven van een dvp is zwaar, ben blij dat ik het tenminste niet hoef te doen voor mijn brood anders zou de lol er heel snel vanaf zijn! :sorry:
Het moet wel leuk blijven..
Ja de uurprijs zegt natuurlijk niet alles over het maand-inkomen van de dame.
Ikzelf kick niet zo op de jonge dingskes. De meer mature dames waarmee ik gesproken heb in de clubs lijken toch een redelijk goede levensstandaard te kunnen aanhouden. (Beter dan de mijne denk ik) Ze zijn niet opgesloten in de clubs, plannen hun eigen werkschema naargelang hun behoeften en nemen regelmatig luxueuse vakanties. Het is wel zo dat ze heel wat personen ten laste hebben, dus de inkomsten dienen ook voor de uitgebreide familie. Het is hen gegund net als elke dame van plezier.
sofaking
30 oktober 2009, 22:54
Gabi,
Meiden die 500 per dag verdienen, ja hoor, die vind je heus wel en die drukken dan meestal nog een pak geld de neus in omdat ze anders geen 10 keer kunnen neuken, en om de ellende te vergeten), maar ik zou die Meiden, die gemiddeld niet meer dan 50 euro per dag verdienen, niet willen huisvesten.
En die arme donders zitten ook 24 uur opgesloten, reken dat maar eens uit per uur, mijn telmachientje rondt het af op 2 euro per uur.
Wie van jullie, heren beren, wil zich voor 2 euro per uur 24 uur per dag, dag in, dag uit, prostitueren? Kandidaten? Ik zie ze graag komen.
erpee
erpee
Dat zijn inderdaad werkomstandigheden die niet meer van deze tijd zijn, maar wat kunnen beertjes daaraan doen, behalve de clubs waar zich dat afspeelt boycotten ?
Is het dat wat je wil RP ? Of zou er een structurele oplossing van de club en de meisjes uit moeten komen ?
Zakkenleger
30 oktober 2009, 22:55
Dat zijn inderdaad werkomstandigheden die niet meer van deze tijd zijn, maar wat kunnen beertjes daaraan doen, behalve de clubs waar zich dat afspeelt boycotten ?
De beertjes kunnen de dames 150 EUR / uur betalen, kunnen ze snel woonruimte zoeken buiten de clubs. :biggrin:
Is het dat wat je wil RP ? Of zou er een structurele oplossing van de club en de meisjes uit moeten komen ?
Wat erpee wil weet erpee zelf niet eens. ;)
sofaking
30 oktober 2009, 23:13
De beertjes kunnen de dames 150 EUR / uur betalen, kunnen ze snel woonruimte zoeken buiten de clubs. :biggrin:
Wat erpee wil weet erpee zelf niet eens. ;)
Mijn favorietje krijgt 150 Eur voor een uur :redface:
Maar effe serieus. Het gemiddeld maandloon in België is iets van 1300 EUR. Daarmee moet men dus ook een dak over het hoofd en eten en kleren kunnen kopen. Met het dubbele zou je dus kunnen verwachten om redelijk deftig kost en inwoon te kunnen financieren. Ieder heeft recht op het weekend ontspanning. Dus, 20 dagen werken per maand betekent 2600/20 = 130 EUR per werkdag.
Verdubbel dat om wettelijke verzekeringen, sociale zekerheid, belastingen en zo te betalen. Moet je 260 EUR gemiddeld per dag verdienen.
Aan de gewone prijs van 50/75 is dat 3,5 uur per dag op kamer (5/7).
Als dat niet kan en de dames dus gedwongen zijn om 24/24 7/7 in die club te blijven omdat ze daar geen inkomsten hebben dan zou ik ze dringend aanraden om een andere job te zoeken. Ze hebben dan misschien maar het gemiddelde van 1300 EUR, maar dat is blijkbaar veel beter dan wat ze in de club vangen en de levenskwaliteit zal ook nog eens oneindig veel beter zijn.
Zakkenleger
30 oktober 2009, 23:14
ich finde es muss fair für beide Seiten sein!
Dass ist es auch Gabi - wenn die Damen es zu wenig finden, gehen sie weg. Wenn die Herren es zu teuer finden, bleiben sie weg.
KevinK
31 oktober 2009, 00:31
Ik heb eens aan een Oost-Europese DVP gevraagd, wat ze dacht dat een modaal inkomen was. Volgens haar was 4000 euro netto een gemiddeld inkomen. Ik denk dat veel dames niet beseffen hoe weinig ijsberen verdienen, maar dat veel ijsberen ook alleen maar de dames zien die 500+ op een dag verdienen(eigenlijk logisch, iedereen gaat enkel met TA's naar de kamer). Bedenk dat er ook in clubs als GT meiden zijn die een gat in de lucht springen als ze eens op 150 euro uitkomen. Hiervan moeten ze nog hun kosten aftrekken, plus eventueel nog een vergoeding aan hun pooier betalen. Wat er dan overblijft is natuurlijk om te huilen.
sunny
31 oktober 2009, 00:32
++++++++En die arme donders zitten ook 24 uur opgesloten, reken dat maar eens uit per uur, mijn telmachientje rondt het af op 2 euro per uur.
Ze beseffen niet hoe zwaar het leven van de Meiden in de saunaclubs is, of willen het niet weten. Arme dondertjes allemaal. En de meesten voor 2 tot 10 euro per uur dat ze aanwezig zijn (de laatsten zijn de "grootverdiensters" momenteel)...+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++
Wenn ich MEIN Einkommen auf meine Stunden runterrechne, komme ich auch nur auf 1-2 EUR Stundenlohn :eek: (armer Musiker halt :rolleyes:).
Ich kenne aber keine DVP, die nur so wenig verdient. Und, Gaby, seien wir mal ehrlich: wer z.B. nicht in Clubs übernachten will + kein Hotel zahlen will von den Mädels, findet immer nen netten "Gast" bei dem sie zuhause übernachten können. Auch das nur mit "Laken" zudecken stimmt doch nur für die, die sich keine eigene Decke mitbringen. Und ich kenn keine, die nicht ihr eigenes Bettzeugs dabei hat. Achso, und Vollverpflegung hat man zumindest in den Clubs i.d.R. als Frau auch noch (benötigt also im Zweifelsfalle kaum Lebenshaltungskosten zuhause).
Und der Verdienst: ich brauch doch nur mal damit zu kalkulieren, das selbst die "schlechteste" DVP am Tag 2 Zimmer à 50 EUR hat. Sind am Tag 100 EUR x 30 Tage = im Monat 3000 EUR! Selbst nach Abzug der Kosten, sollten noch rund 2000 EUR überbleiben. Wieviele Leuten verdienen das denn in ihrem Beruf? Und dann reden wir in o.g. Fall ja noch nichtmal von der effektiven Arbeitszeit (die wäre bei 2 Zimmer nämlich "nur" 1 Stunde) sondern lediglich von der Anwesenheitszeit, die oft so lang ist. Aus eigener Erfahrung (denn auch mein Job bedingt oftmals eine lange Anwesenheitszeit, aber oft nur eine relativ kurze effektive Arbeitszeit) darf ich Dir aber versichern, das das so wohl angenehmer ist, als 12 Stunden nonstop im Akkord in ner Firma Kisten zu packen + stapeln.
Und von meinen Ex-Freundinnen aus diesem Gewerbe hatte keine weniger als im Schnitt ca. 8.000-10.000 EUR :eek:, da konnt ich auch in Nicht-Krisenzeiten nie auch nur annähernd mithalten.
Auch meine Frau, die ja bekanntlich derart tätig war, hat zwar gut vor mir ihre tatsächlichen Gewinne verborgen (damit sie mich noch zusätzlich gut schröpfen konnte :mad:), aber nachdem was sie in ihre Heimat geschickt hat und sich bzw. der Familie dort alles geleistet und gegönnt hat, dürfte sie pi mal Daumen auch nicht weniger als mindestens 4000 EUR/mtl. NACH !!! Abzug aller Kosten gehabt haben.
Seitdem seh ich das immer mit ganz anderen Augen, wenn die Mädels mal wieder jammern, wegen "so wenig Verdienst": meiner Meinung + Erfahrung nach haben die meisten immer noch soviel übrig (trotz der zugegeben nicht leichten Arbeit, ggf. langer Arbeitstage, oft schwieriger Arbeitsbedingungen etc.), das die meisten ihrer Gäste nicht annähernd soviel in ihrem Job verdienen.
Was eben auch ein Grund ist, um aufs eigentliche Thema zurückzukommen, das gerade in den momentan wirtschaftlich schwierigen Zeiten viele Gäste immer weniger verdienen und weniger Geld in der Taschen haben.
Wenn ich alleine in meiner Branche sehe, wieviele Kollegen da mittlerweile kurzfristig (innerhalb der letzten 1-2 Monate) ohne jegliche Aufträge nur noch Arbeitslos zu Hause sitzen und Däumchen drehen............... von denen geht mit Sicherheit keiner mehr in nen Club o.ä., Tendenz steigend.
Und selbst, wenn die Frauen aufgrund dessen im Schnitt statt 5000 EUR nur noch 2000 EUR in der Tasche hätten: wie jemand oben schon für Belgien schrieb, so malochen in Deutschland mittlerweile die meisten Menschen schon für rund 1000 EUR/mtl.. Da wär der DVP-Verdienst immer noch doppelt so hoch. Kann man nur vielleicht nicht mehr alles von D&G, Prada, Louis Vuiton, Gucci etc. kaufen.................. :tongue:
Viele Grüße
P.S.: Gaby, versteh mich nicht falsch. Der Job der DVP ist sicherlich alles andere als leicht. Und ich würd den nicht machen wollen.
Dalton
31 oktober 2009, 02:43
Wakker worden welke dame gaat met jou de kamer op voor 10 euro?
Niet een natuurlijk omdat het haar veel te weinig is .
RP lult weer uit zijn nek zonder erg natuurlijk 1/2 uurtje kost toch 50 euro . Andere tijden en bedragen worden toch ook afgesproken, ik ben nog nooit een dvp tegen gekomen die voor 2 euro ligt te neuken.
Of zijn dat de nieuwe prijzen voor vm.
rplover
31 oktober 2009, 02:58
Wakker worden welke dame gaat met jou de kamer op voor 10 euro?
Niet een natuurlijk omdat het haar veel te weinig is .
RP lult weer uit zijn nek zonder erg natuurlijk 1/2 uurtje kost toch 50 euro . Andere tijden en bedragen worden toch ook afgesproken, ik ben nog nooit een dvp tegen gekomen die voor 2 euro ligt te neuken.
Of zijn dat de nieuwe prijzen voor vm.
Hoe dom kan een mens niet zijn.......
Maar ja, ik had niet anders verwacht, Dalton.....
erpee :rolleyes:
Jünther
31 oktober 2009, 08:42
Het terugrekenen naar uurloon door erpee slaat helemaal nergens op (vlaams: trekt op niets :)). Kun jij even normaal doen erpee, om een punt te maken? Lekker infantiel om daarna Dalton met de roede te slaan.
Ik heb jullie voorgerekend dat in crisistijd de slechtsdraaienden vrouwen nog altijd minimaal 100 euro netto per dag meenemen. Dat is TOTAAL geen reden om medelijden te hebben met de dames.
Dan doen sommigen onder ons juist wel, omdat DVP's, in goede tijden van ca. 7 klanten per dag, minimaal 300 euro netto per dag verdienen, en het crisisloon dan weinig lijkt (relatief, vergeleken met die 300). Omdat de gemiddelde DVP een gat in haar hand heeft (kleren, makeup, drugs) klagen ze steen en been met die 'schamele' 100 euro per dag. Ze moeten maar eens 8 uur per dag achter de kassa gaan zitten, kapsels gaan knippen of notities aannemen van een chef.......ik noem maar wat.
Ik blijf jullie zeggen dat 100 euro per dag geen slecht netto loon is.
En 300 euro per dag (gemakkelijk haalbaar voor de meeste DVP's in goede tijden) is gewoon een toploon.
Dus Erpee en Gabi: stop met jullie overdreven roep om medelijden.
De dames moeten er ook gewoon hard voor werken, net als wij.
rplover
31 oktober 2009, 09:47
Het terugrekenen naar uurloon door erpee slaat helemaal nergens op (vlaams: trekt op niets :)). Kun jij even normaal doen erpee, om een punt te maken? Lekker infantiel om daarna Dalton met de roede te slaan.
Ik heb jullie voorgerekend dat in crisistijd de slechtsdraaienden vrouwen nog altijd minimaal 100 euro netto per dag meenemen. Dat is TOTAAL geen reden om medelijden te hebben met de dames.
Dan doen sommigen onder ons juist wel, omdat DVP's, in goede tijden van ca. 7 klanten per dag, minimaal 300 euro netto per dag verdienen, en het crisisloon dan weinig lijkt (relatief, vergeleken met die 300). Omdat de gemiddelde DVP een gat in haar hand heeft (kleren, makeup, drugs) klagen ze steen en been met die 'schamele' 100 euro per dag. Ze moeten maar eens 8 uur per dag achter de kassa gaan zitten, kapsels gaan knippen of notities aannemen van een chef.......ik noem maar wat.
Ik blijf jullie zeggen dat 100 euro per dag geen slecht netto loon is.
En 300 euro per dag (gemakkelijk haalbaar voor de meeste DVP's in goede tijden) is gewoon een toploon.
Dus Erpee en Gabi: stop met jullie overdreven roep om medelijden.
De dames moeten er ook gewoon hard voor werken, net als wij.
Jünther,
Hoe maak je je berekening, dat de Meiden minimaal 100 euro per dag verdienen in crisistijden? Waar baseer je je op?
Moet ik een voorbeeldje geven?
40 bezoekers en 40 kamers (van gemiddeld 35minuten) met 25 Meiden.
Denk nu niet dat er nog veel meer gekamerd wordt, echt niet, he gemiddelde per klant zal momenteel zo liggen, althans wat ik zie.
Mijn cijfers slaan nergens op? Ach, de jouwe uiteraard wel.
Ik sla niet naar Dalton, lees ook eens goed... .
50 euro dus maal 40, en dat te verdelen over 25 Meiden.... reken zelf uit per dag, na aftrek van de inkom van 35 euro (en waar betalen ze MAAR 35 euro), gemiddeld per Meid? Kom op, haal uw telmachien maar boven, Junther, en doe er Dalton ook eentje cadeau.
45 euro, lieve Junther
Jij die zo graag met gemiddeldes zwaait, zal niet kunnen ontkennen dat dat wel heel erg droevig is.
Ik had het dus over de Meiden die 24 uur in een club blijven, we zullen het nog wat aanpassen naar jouw zin.
Club opent om 11, vrouwen aanwezig om 10 tot 1.
15 uur gemiddeld? Komaan, 45 gedeeld door 15. We komen op een loon van? Juist Junter.
Draai met je kont zoveel je wil, je hebt geen enkel referentiecijfer, je zuigt alle cijfers compleet uit je duim. Gabi en erpee niet.
En reken het nu maar door per maand Junther, en kom dan met een maandloon om U tegen te zeggen. Gemiddeld. Ik spreek hier nog niet over de 2 pakjes die ze er dagelijks doorpaffen, Junther, ik heb het niet over hun wasjes en plasjes, die ze in veel clubs ook nog moeten betalen.
Geloof maar niet dat het zo makkelijk is, of dat ze er nog rijk van worden.
Je zit er compleet naast, geef ons cijfers waar je bewijzen van hebt, maar neen, vingertje in de lucht en gokken maar doe je liever ... .
En je zegt het juist, ze moeten maar eens 8 uur per dag, laat ons zeggen poetsen, laat ons zeggen aan 8 euro per uur? Die zijn veel beter af momenteel dan de gemiddelde DVP in deze tijd. En nu gaan er vragen: wat houdt hen tegen...retorische vraag heren, ze hopen op betere tijden, toen ze nog gemiddeld het dubbel pakten.
erpee
rplover
31 oktober 2009, 10:09
esvolle goeddraaiende clubs verdienen meiden wel een pak meer, lijkt me zo.
In grotere clubs waar pakweg 150 man langskomt en pakweg 2 keer geneukt wordt en waar 50 dames zijn: 300 neukbeurten voor 50 dames = 6 keer minimaal 50 euro voor de dame = verdiensten dame: minimaal 300 euro per dag à 14 uur = 21 euro per uur. 7500 euro per maand (als ze 5 of 6 dagen vrijaf nemen). Er zullen dagen zijn dat ze 6 kamer niet halen en maar 2 of 3, anderzijds zie ik in PHG in het weekend de goeie dames veel meer dan 6 keer naar kamer gaan. Zelfs al deel je mijn gemiddelde door 2, blijft bijna 4000 euro een mooi maandsalaris.
Dames die nog minder draaien, leveren een belabberde service en moeten dan ook niet klagen.
Wat de dames effectief zelf mogen houden (lees: wat pakken de schoenenverkopers af), is een heel andere discussie. Fooien zijn daarom erg leuk voor de dames die jou een mooie tijd bezorgden en dus beter zijn dan gewoon gemiddeld.
Wat een getallen, ik word er duizelig van.
Seks en Fun, jij hebt recht van spreken, dat een gemiddelde ijsbeer 2 keer de kamer op gaat. De laatste keer dat ik je zag had je en presales van 5 uur zonder hoeven te batalen, en je schreef nog fier dat je de Meid in kwestie de rest van de tijd werkloos hebt zien zitten.
Dus op die 5 uur heeft ze 0 verdiend, dat is een gemiddelde van?
Goeddraaiende clubs, S&F? Zie jij de sleutellijst in de club? Neen? Hoe kan je dan botweg met deze gemiddelden zwaaien? Ik heb hier dagelijks het gemiddelde van 1 kamergang momenteel per ijsbeer. Denk niet dat er nog veel meer naar de kamer getrokken wordt.
je vergeet blijkbaar dat de veelschrijvers hier antwoorden in dit topic, en blijkbaar ook de veelneukers. Het gemiddelde ligt momenteel per beer duidelijk NIET hoger dan één beurt per dag.
En noem me eens een succesvolle, goeddraaiende club, buiten GT. Ja, juist, je bent uitgepraat (en dan heb ik het over de grensstreek he).
pakweg is gewoon gissen met de vinger in de lucht, vriend.
Ik zal ineens maar reageren op onze Lokale Held, toen ik dat stukje las, zat toevallig manonnepon op de kamer bij me. Ja, Local, ik toonde en foto en ongewild stond daar ergens in een hoekje een foto. Manon heft me dat verteld en drie minuten later was dat euvel opgelost. Als je echt niks anders hebt om te trappen, ga dan met de Barbiepopjes spelen, er zijn er zelfs die tegen je kunnen praten (let maar op dat ze niet NEEN zeggen:biggrin:)
Beschuldigen? Dalton heeft me verteld dat ze volledig kapot is daar en maar een schim is van wat ze ooit geweest is. En Dalton kent er wat van, dus vraag die man maar om verdere uitleg.
Volgens Dalton is ze compleet overactief, danst ze de ganse dag, werkt ze bijna niet meer, is haar service veel slechter dan enkele maanden geleden, woont ze 7 dagen op 7 zonder tussenstop in de Villa, en staat ze redelijk scherp. Kijk nu toch eens aan Local, welke tekenen zijn dat allemaal?
of zou Dalton een roddel de wereld ingestuurd hebben?
Misschien wil Dalton enkel trappen naar VV, en sleurt hij de Meid graag mee, dat moet je maar aan hem vragen.
erpee
Zakkenleger
31 oktober 2009, 10:15
...
Beschuldigen? Dalton heeft me verteld dat ze volledig kapot is daar en maar een schim is van wat ze ooit geweest is. En Dalton kent er wat van, dus vraag die man maar om verdere uitleg.
Volgens Dalton is ze compleet overactief, danst ze de ganse dag, werkt ze bijna niet meer, is haar service veel slechter dan enkele maanden geleden, woont ze 7 dagen op 7 zonder tussenstop in de Villa, en staat ze redelijk scherp. Kijk nu toch eens aan Local, welke tekenen zijn dat allemaal?
of zou Dalton een roddel de wereld ingestuurd hebben?
Misschien wil Dalton enkel trappen naar VV, en sleurt hij de Meid graag mee, dat moet je maar aan hem vragen.
erpee
Ik zag die dame laatst ook nog in VV, erpee, en wat Dalton roept is volslagen onzin. Dat moet je toch inmiddels wel doorhebben. :wink: De dame is niet anders dan in haar begintijd in VV, heeft voor zover ik zie genoeg klanten en is zeker niet overactief.
Kies je bronnen zorgvuldig. Of geloof je ook alles wat in de Prive en Story staat? :biggrin:
Zakkenleger
31 oktober 2009, 10:21
...
Ik had het dus over de Meiden die 24 uur in een club blijven, we zullen het nog wat aanpassen naar jouw zin.
15 uur gemiddeld? Komaan, 45 gedeeld door 15. We komen op een loon van? Juist Junter.
...
Over hoeveel vrouwen (procentueel) van de clubdames gaat het hier? Ik heb geen harde cijfers, maar in VV, PHG en GT denk ik pak'm beet een kwart hooguit. De rest woont extern en komt/gaat wanneer zij willen (lees: genoeg verdiend hebben).
Maar zelfs al zou het 100% zijn: wat is volgens jou de oplossing? Dat wij beren meer betalen?
Joke
31 oktober 2009, 10:43
Wakker worden..hmm..ok..dat was ik al hoor, thanks!
Een rekensommetje: Stel een dame is ingedeeld voor 9 uur werken, betaald een entree van 35 euro ( wat jullie zeggen ) en krijgt 2x een klant van een half uur. Ze is heeeeeel duur, dus ze vraagt 50 euro p.k. Dat is 100 euro toch?
Nou daar trek je de 35 euro vanaf= 65 euro dat is dus ook nog steeds bruto want er zijn nog meer kosten, maar goed..
Dat bedrag delen we dan door 9 ( de uren dat ze ingedeeld is ), dan kom ik op 7,22 euro p.u. bruto uit. Het kan natuurlijk een hele andere berekening zijn als de dames langer ingedeeld staan, korter lijkt me stug..maar kan natuurlijk ook.
Nou eens heel diep in je verstopte hartje kijken...zou jij voor 7,22 euro bruto! per uur de hele dag pootjes willen geven en sex willen hebben met iemand die je niet kent?
Ik werk 4 dagen in een winkel en verdien bruto meer per uur dan een dvp die 2 klanten heeft, ben ik ff blij dat ik ook mijn dingetjes lekker thuis doe! Hoef ik alleen maar de belasting te betalen, poeh he!
Best goed deze discussie, ik weet nu iig waar ik níet naar toe moet gaan LOL.
Zakkenleger
31 oktober 2009, 11:03
...
Nou eens heel diep in je verstopte hartje kijken...zou jij voor 7,22 euro bruto! per uur de hele dag pootjes willen geven en sex willen hebben met iemand die je niet kent?
...
Nee. Ik zou dan ergens gaan werken waar ik meer kan verdienen. Of zorgen dat ik me anders opstel waardoor ik meer klanten krijg. Ook in deze crisistijden zijn er nog best veel dames die echt veel meer dan 2x50 eur omzet maken per dag in de club.
De DVPs leveren diensten, en net als buiten de clubs gaan de beste dienstverleners met het meeste geld naar huis. Crying all the way to the bank ;).
Dalton
31 oktober 2009, 11:43
Deze keer ben ik het volkomen eens met zl en hoef er niets aan toe te voegen ik ken zelf een paar dvp's die streven ernaar om iedere dag 500 euros mee naar huis te nemen wat ze vaak nog lukt en soms meer.
Maar die doen wat voor hun geld (volgens mij pijpen en neuken ze er flink op los)en proberen iedere beer te strikken.
MeesterMixer
31 oktober 2009, 11:47
Volgens mij gaat dit draadje eerder over klagende ijsberen, dan klagende dames.
De meest DVPs die ik ken (allen in Duitsland) verdienen echt wel Euro 400-800 per dag (bruto, dus daar moeten idd de entree en de overige kosten nog vanaf), maar als de dame in kwestie dan 10 dagen per maand werkt (dat is de helft van wat er in andere beroepen gewerkt wordt in een maand) dan is er een bruto inkomen van Euro 4000-8000 per maand, en dat is meer dan de meeste ijsberen hier verdienen.
En echt, ik ken ook DVPs die mij openlijk vertellen dat ze met 10-15K per maand naar huis gaan (en langzaam aan "verslaafd" zijn aan dit riante inkomen), maar goed, dat zijn mogelijk uitzonderingen (alhoewel, veel DVPs in de Duitse saunaclubs werken geen 10, maar wel 20-25 dagen per maand!).
De DVPs die structureel maar 1 keer per dag op de kamer zijn, zitten of in de verkeerde club, of moeten een ander beroep zoeken.
@Joke en Core: denk idd dat Duitsland niets voor jou (jullie?) is. TZ en PZC is normaliter bij de halfuur prijs van Euro 50 inbegrepen, en 1 van DE redenen dat de NL ijsberen massaal naar Duitsland gaan (dit levert nl meer intimiteit dan je normaliter in NL tegenkomt, uitzonderingen daargelaten). Als je nu in NL 150-250 euro per uur kan vangen (PMC en zonder TZ), moet je dat zeker blijven doen. Alleen met je AV propositie zou je dus goed geld kunnen verdienen in Duitsland, maar zoals je zelf al schreef, wil je helemaal niet met Duitsers de kamer op :biggrin:
Joke
31 oktober 2009, 12:11
@Joke en Core: denk idd dat Duitsland niets voor jou (jullie?) is. TZ en PZC is normaliter bij de halfuur prijs van Euro 50 inbegrepen, en 1 van DE redenen dat de NL ijsberen massaal naar Duitsland gaan (dit levert nl meer intimiteit dan je normaliter in NL tegenkomt, uitzonderingen daargelaten). Als je nu in NL 150-250 euro per uur kan vangen (PMC en zonder TZ), moet je dat zeker blijven doen. Alleen met je AV propositie zou je dus goed geld kunnen verdienen in Duitsland, maar zoals je zelf al schreef, wil je helemaal niet met Duitsers de kamer op :biggrin:
Oh jee...die afkortingen... Pmc en pzc die ken ik, TZ zou tongzoenen kunnen zijn, maar AV zegt me niks sorry :frown: Zal vast een compliment zijn, denk ik, maar weet niet wat het is :e010[1]:
Nee ik wil echt niet naar Duitsland, dat land zegt me echt helemaal niks. Daarbij..Beverwijk > Duitsland..is niet om de hoek :tongue:
Cor en ik doen vaak trio's, hartstikke leuk is dat, maar dat is 100 p.u., met pzc en tongzoenen en geen klokkijken :smile: Maar nu maak ik reclame en dat mag niet in deze rubriek :D
Zou graag weten wat AV is ;)
uurtje
31 oktober 2009, 12:45
Anal Verkehr.......Grieks......
ijsbeer11
31 oktober 2009, 12:52
Crisis?? De Heidweg staat nog steeds bomvol met geparkeerde auto's en als je geluk heb kan je hem bij de plaatselijke bouwmarkt kwijt, en ander een meter of 100 verderop in het weiland!
Denk dat de meeste dames zich vooral zorgen maken over hun inkomen omdat de pooier boos wordt als er te weinig in het laatje word gebracht.
En over het algemeen is het bezoeken van clubs een verslaving, en zeg nou zelf, gebruiken drugsverslaafde ook geen drugs in deze recessie?
Joke
31 oktober 2009, 14:15
Anal Verkehr.......Grieks......
Ha! Weer wat wijzer geworden, dank u!
uurtje
31 oktober 2009, 14:34
Geen dank hoor....
Local Hero
31 oktober 2009, 17:01
Ik zal ineens maar reageren op onze Lokale Held, toen ik dat stukje las, zat toevallig manonnepon op de kamer bij me. Ja, Local, ik toonde en foto en ongewild stond daar ergens in een hoekje een foto. Manon heft me dat verteld en drie minuten later was dat euvel opgelost. Als je echt niks anders hebt om te trappen, ga dan met de Barbiepopjes spelen, er zijn er zelfs die tegen je kunnen praten (let maar op dat ze niet NEEN zeggen:biggrin:)
erpee
Hey erpeeke, vergeet niet dat ik mijn berichtje begon met felicitaties rond jouw hervonden innerlijke rust in de club, en waar beter dan bij mannonepon kan je die rust vinden :tongue:
Als je nu ook nog om het forum wat kalmer aan doet, dan is voor mij alles okidoki :cool:
Toch nog een vraagje: dat jij de specialist ter zake bent rond sauna-clubs en prostitutie in het algemeen ga ik niet betwisten, maar ik vraag mij af, al dat cijfermateriaal dat je in dit 'klagende dames' topic naar boven haalt, is dat niet exclusief gebaseerd op de (niet zo rooskleurige) situatie in Villa Marisol?
The Joker
31 oktober 2009, 17:37
Laat RP zelf eens vertellen hoe vaak hij per dag naar de kamer gaat en de dames sponsort.
Of is hij het record bankhangen van zijn grote vriend zakkenleger aan het verbreken :)
Je kan hier jaren over doordiscusseren, maar het is vrij simpel: Als je als DVP gemiddeld geen 150 per dag omzet kun je beter een andere baan zoeken.
Maar bedenk wel dat een kapster in DE netto maar 50 per dag verdiend.
quitje
31 oktober 2009, 18:38
Jünther,
Jij die zo graag met gemiddeldes zwaait, zal niet kunnen ontkennen dat dat wel heel erg droevig is.
Draai met je kont zoveel je wil, je hebt geen enkel referentiecijfer, je zuigt alle cijfers compleet uit je duim. Gabi en erpee niet.
En je zegt het juist, ze moeten maar eens 8 uur per dag, laat ons zeggen poetsen, laat ons zeggen aan 8 euro per uur? Die zijn veel beter af momenteel dan de gemiddelde DVP in deze tijd. En nu gaan er vragen: wat houdt hen tegen...retorische vraag heren, ze hopen op betere tijden, toen ze nog gemiddeld het dubbel pakten.
erpee
Allé kom zeg, als iedere zelfstandige zijn volledig aantal uren optelt die hij werkt voor zijn zaak moet meetellen, dan werk ik aan 5/6 euro/uur (zonder details te geven : zit veelal 15-20-25m boven de begane grond te bengelen en dus ook met de nodige risico's:eek:). Ik wil hiermee zeggen dat je het aanwezig zijn niet moet meetellen, ik zie veel meiden paffen, aja de gokautomaten doen gouden zaken, e.d.(dit is toch ook verrekend in de werktijden zeker ) b Zo kan je alle discussies ontkrachten : erpee broer van den patrick jansens zeker:amen[1]: Zonder te willen zeggen dat ik hun werk onderschat hoor. Maar om nu te zeggen dat ze weinig verdienen komaan zeg :ibidumm[1]:
rplover
31 oktober 2009, 21:59
Laat RP zelf eens vertellen hoe vaak hij per dag naar de kamer gaat en de dames sponsort.
Ik ben aan het werk hier, Wanker.
Maar al je het graag wil weten: op 5 weken zonder neuken aan de meiden 1500 euro gespendeerd. Daar laat jij je 30 keer een halfuur voor in je ballen trappen, neen?
erpee
Zakkenleger
31 oktober 2009, 22:06
Je reageert weer selectief in dit draadje, erpee. Of komt er nog een antwoord? :wink:
rplover
31 oktober 2009, 22:15
Je reageert weer selectief in dit draadje, erpee. Of komt er nog een antwoord? :wink:
Zet de vragen eens op een rijtje, Zakkenleger, allemaal.
Ik ben aan het bodypainten, en heb geeneens het hele topic doorgelezen.
Dus als jij al die vragen wil neerpennen voor je, beantwoord ik ze zodra ik tijd heb.
Waarvoor dank uiteraard :wink:
erpee :wink:
Gondolas9
31 oktober 2009, 22:29
Gabi,
erpee
erpee
En toch ga jij daar elke keer naar toe????????? Dat spoort niet...
Zakkenleger
31 oktober 2009, 22:34
Zet de vragen eens op een rijtje, Zakkenleger, allemaal.
Ik ben aan het bodypainten, en heb geeneens het hele topic doorgelezen.
Dus als jij al die vragen wil neerpennen voor je, beantwoord ik ze zodra ik tijd heb.
Waarvoor dank uiteraard :wink:
erpee :wink:
Ja dahag, ik heb al wat vragen bij je uitstaan ;). Lees morgenochtend rustig bij de koffie met broodjes, en Dani op schoot, dit topic nog maar eens door. Er zijn nog zat onbeantwoorde vragen die een erpeeiaanse oplossing vragen. :biggrin:
rplover
31 oktober 2009, 23:47
Ja dahag, ik heb al wat vragen bij je uitstaan ;). Rustig de koffie met broodjes, en Dani op schoot
Dat is een zekerheid, de rest , tja, als jij geen moeite doet, dan blijft Dani gewoon op de schoot :biggrin:
erpee ;)
The Joker
1 november 2009, 01:27
op 5 weken zonder neuken aan de meiden 1500 euro gespendeerd.
Ik stel voor dat we RP heilig laten verklaren.
Iemand die 5 weken lang dag en nacht tussen de DVPs leeft en niet neuqt heeft een glanzende carriere in het vooruitzicht als dienaar van God!
rplover
1 november 2009, 01:59
Iemand die 5 weken lang dag en nacht tussen de DVPs leeft en niet neuqt heeft een glanzende carriere in het vooruitzicht als dienaar van God!
Daar moet je me niet heilig voor verklaren, en dan heb ik nog wel honderd keer neen gezegd, als ze geld, of klamotten, of tankstelle, of eplus, of sigaretten, of kleingeld vragen.
Reken het uit per dag en het is heel erg weinig, Wanker:biggrin:
En goede veertig euro per dag, als je weet dat het tankstelle vlakbij is en er wel iedere dag klamottenverkopers over de vloer komen. Zeg maar eens neen als een meid die je zeer goed kent komt showen in nieuwe sexy outfit.
Maar ik heb er veel meer voor teruggekregen, veel veel meer.
Voor Zakkenleger, komen de vragen nog, want straks (binnen een uur of drie) gaan de lichten hier uit en dan is het schootzitten geblazen, dan heb ik geen tijd meer ;)
erpee
sunny
1 november 2009, 05:55
++++++und wer selbst im Leben finanziell nichts schafft sucht sich dann Frauen oder Freundinnen die diesen Job machen - die dürfen dann sogar bei diesem großherzigen Mann übernachten.
Aber diese hinterhältigen Frauen unterschlagen dann ihrem Mann manchmal noch etwas Einkommen.
Ich rede nicht mit solchen Männern wie dir sonst hätte ich dir da einiges zu zu sagen - aber würde es solche Männer wie dich nicht geben, dann ginge es den Frauen auch besser!!!!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Gabi, Gabi. Wie kann man mich nur so missverstehen??? (vielleicht kann Willem Dir ja mal was über mich erzählen -aber nicht hier im Forum-)
Viele Grüße
Zakkenleger
1 november 2009, 09:45
Enquetetje?
1) Erpee is impotent
2) Erpee heeft SOA
3) Erpee is godsdienstwaanzinnig geworden en daarmeee celibatair
4) Erpee is gewoon gek, net als anders
5) Erpee is homo
6) Erpee neukt alleen 's ochtends en dat telt niet mee
7) Anders, leg uit
:biggrin::biggrin::biggrin:
@Erpee, de vragen staan allemaal in dit topic, gewoon even lezen dus :wink:
MeesterMixer
1 november 2009, 10:01
Denk dat zowel de clubleiding als de DVPs zich niet realiseren dat de aanwezigheid van deze White Knight wel eens kan bijdragen aan de matige omzet (van zowel club als dame). Welke ijsbeer wil nu (al dan niet terecht) openlijk op dit forum door deze ridder aan zijn spies geregen worden (bv doordat ie 5 uur lang met een DVP aan het dansen is, ipv de kamer op te gaan :rolleyes:), en als je dan als dappere ijsbeer toch besloten hebt VM te bezoeken, treft je dames aan die helemaal in de slachtoffer rol zijn gepraat, en dus niet meer willen (kunnen) voldoen aan hetgeen je in een Duitse club verwacht (TZ, PZC, etc) en hiermee is de negatieve (omzet) spiraal voor zowel de dame in kwestie als de club in gang gezet, en is er weer een extra voedingsbodem voor de White Knight om hier zijn klaagzang te doen, etc, etc.
Kijkend naar het (afnemende) succes van die andere clubs waarin de White Knight zijn sporen heeft achtergelaten (SS, YY, VV) is er toch wel zorgwekkende trend zichtbaar, dus clubeigenaren wees gewaarschuwd! :wink:
PS 1: iedereen die zich aangesproken voelt, zoek het woord ironie op en smile ipv cry! :cool:
PS 2: een White Knight is altijd nog beter dan een Dark Knight zoals 1 van die vier broers uit de Lucky Luke strip die hier op het forum totaal hersenloos rondstruint :biggrin:
Picasso 1
1 november 2009, 12:18
De meest DVPs die ik ken (allen in Duitsland) verdienen echt wel Euro 400-800 per dag (bruto, dus daar moeten idd de entree en de overige kosten nog vanaf), maar als de dame in kwestie dan 10 dagen per maand werkt (dat is de helft van wat er in andere beroepen gewerkt wordt in een maand) dan is er een bruto inkomen van Euro 4000-8000 per maand, en dat is meer dan de meeste ijsberen hier verdienen.
En echt, ik ken ook DVPs die mij openlijk vertellen dat ze met 10-15K per maand naar huis gaan (en langzaam aan "verslaafd" zijn aan dit riante inkomen), maar goed, dat zijn mogelijk uitzonderingen (alhoewel, veel DVPs in de Duitse saunaclubs werken geen 10, maar wel 20-25 dagen per maand!).
De DVPs die structureel maar 1 keer per dag op de kamer zijn, zitten of in de verkeerde club, of moeten een ander beroep zoeken.
Ik ken verschillende DVP's die mij hetzelfde vertellen. "ik ga uit van een verdienste van een ton per jaar" werd me enkele keren verteld terwijl tegelijkertijd minachtend werd gedaan over schamele DVP inkomsten van 4000 per maand. En dat van dames die niet bijzonder goed uitzien maar wel regelmatig kameren.
Vanuit het oogpunt van een leven na een DVP periode besef ik wel dat het belangrijk voor de dames is om erg goed te verdienen om met dat geld iets op te kunnen bouwen voor de periode dat ze niet meer als DVP werken.
Wat betreft het geklaag, er zijn in de verschillende clubs voorbeelden van dames die erg veel kameren en veel langdurige sessies hebben en bijna niet te boeken zijn. De klagende niet kamerende dames zouden misschien er beter aan doen de wel succesvolle dames te raadplegen inzake "do's and don'ts" (klanten bijvoorbeeld pulla noemen omdat ze später zeggen is een don't die potentiële klanten definitief wegjaagt).
Verder, aanwezigheidstijd en zelfs slaaptijd betrekken in de inkomsten per uur levert weinig realistische inkomensplaatjes op. Het gaat om een maandverdienste en het is verder aan de dames om te beslissen hoe ze qua dagen/momenten van aanwezigheid en clubkeuze hier het hoogste rendement op kunnen halen
Jetliner
1 november 2009, 12:59
Die suggestie plaatste ik weken geleden al op de chat.
Eddy Merckx heeft toegezegd voor het peterschap.
Ons voltallige kabinet is reeds onderweg voor de mis in Hamminkukelen.
Big30
1 november 2009, 13:27
Aantal berichte verplaatst naar dit topic omdat het een discussie betrof over of het goed/slecht gaat met Villa Vertigo.
Wie heeft de grootste ? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=144232#post144232)
Big30
sofaking
1 november 2009, 14:53
Denk dat zowel de clubleiding als de DVPs zich niet realiseren dat de aanwezigheid van deze White Knight wel eens kan bijdragen aan de matige omzet (van zowel club als dame). Welke ijsbeer wil nu (al dan niet terecht) openlijk op dit forum door deze ridder aan zijn spies geregen worden (bv doordat ie 5 uur lang met een DVP aan het dansen is, ipv de kamer op te gaan :rolleyes:), en als je dan als dappere ijsbeer toch besloten hebt VM te bezoeken, treft je dames aan die helemaal in de slachtoffer rol zijn gepraat, en dus niet meer willen (kunnen) voldoen aan hetgeen je in een Duitse club verwacht (TZ, PZC, etc) en hiermee is de negatieve (omzet) spiraal voor zowel de dame in kwestie als de club in gang gezet, en is er weer een extra voedingsbodem voor de White Knight om hier zijn klaagzang te doen, etc, etc.
Kijkend naar het (afnemende) succes van die andere clubs waarin de White Knight zijn sporen heeft achtergelaten (SS, YY, VV) is er toch wel zorgwekkende trend zichtbaar, dus clubeigenaren wees gewaarschuwd! :wink:
PS 1: iedereen die zich aangesproken voelt, zoek het woord ironie op en smile ipv cry! :cool:
PS 2: een White Knight is altijd nog beter dan een Dark Knight zoals 1 van die vier broers uit de Lucky Luke strip die hier op het forum totaal hersenloos rondstruint :biggrin:
Ik vind RP's beschrijving van de "opgesloten" dames in VM ook ontluisterend. Zeker als ik zie dat hun werk/verblijfsomstandigheden ook nog eens een maandenlange slaapberoving inhouden denk ik, in welk land leven wij ? Als ze in die -- zeg maar slavernij -- omstandigheden moeten werken dan zou ik me zelf een misbruiker voelen, moest ik met één van die meisjes meegaan.
Er bestaan nochtans arbeidsreglementen en dergelijke. Misschien zijn die niet "officieel" afdwingbaar in dit soort clubs, maar in het zgn. beschaafde westen zou het clubbestuur zelf ervoor moeten zorgen dat de gezondheid van de meisjes niet in gevaar komt. Uitgaande van wat ik hier lees gebeurt dat niet en rekent men op de psychologische bijstand van RPLover om de dames op de been te houden.
rplover
1 november 2009, 15:45
Ik vind RP's beschrijving van de "opgesloten" dames in VM ook ontluisterend. Zeker als ik zie dat hun werk/verblijfsomstandigheden ook nog eens een maandenlange slaapberoving inhouden denk ik, in welk land leven wij ? Als ze in die -- zeg maar slavernij -- omstandigheden moeten werken dan zou ik me zelf een misbruiker voelen, moest ik met één van die meisjes meegaan.
Er bestaan nochtans arbeidsreglementen en dergelijke. Misschien zijn die niet "officieel" afdwingbaar in dit soort clubs, maar in het zgn. beschaafde westen zou het clubbestuur zelf ervoor moeten zorgen dat de gezondheid van de meisjes niet in gevaar komt. Uitgaande van wat ik hier lees gebeurt dat niet en rekent men op de psychologische bijstand van RPLover om de dames op de been te houden.
SofaKing, ik schets een algemeen beeld van hoe het er aan toe gaat in alle saunaclubs, VM maakt hierop geen uitzondering. Dat is nu zo eenmaal met inwonende Meiden, maak je geen illusies dat het in andere clubs, incluis VV, anders zou zijn.
Het is gewoon zo, de kamers moeten leeg zijn, want de poetsvrouwen moeten tegen openingstijden de kamers klaar hebben. En voor sluitingstijd kunnen de Meiden normaal niet naar de kamer, gelukkig zijn ze daar in VM tolerant in, en zijn er geregeld meisjes die vroeger hun bedje induiken.
Ik schets een algemeen beeld, uiteraard subjectief geschreven, naar mijn gevoel.
Dat zal de club niet schaden, als ik een verhaal vertel over een Meid, die door de hel is gegaan, dan kan je dat doortrekken naar alle clubs, ze zitten hier NIET zomaar. En het zijn wezentjes met een verleden, hoe jong ze ook zijn.
Als dat iemand de lust ontneemt naar één bepaalde club te gaan, omdat IK hier zit en erover schrijf, is dat toch paardenkleppen opzetten.
Als mijn schijfsels je aan het denken zetten, goed, dan hebben de postings hun doel niet gemist. Als je echter dan laat verstaan: ow, niet naar die club, dan weet je het toch niet goed meer.
Denk er eens aan als je eender welke club binnengaat. En kijk eens goed om je heen, en kijk die schatjes eens diep in hun ogen. Maar beschuldig me nu niet dat ik slechte werkomstandigheden promoot, of beschrijf. Als ik mijn verhaal open en eerlijk weergeef zullen er schokkende, minder aangename dingen aan het licht komen, die gelden voor iedere club.
Ze mogen me dan een ridder op het witte paard, met sarcasme, noemen. Dat deert me niet, en dat ben ik ook niet. Ik ben een eenvoudige hoerenloper, een knettergekke schilder, en momenteel ook psycholoog, dat klopt. Maar met liefde gedan voor hen, en als ik ook maar bijdraag aan kleine momenten van geluk, voor die lieve schatjes ben ik gelukkig.
Meer dan dat is het niet. Zoek er dus niet te veel achter, en denk gewoon eens goed na, of sta af en toe eens stil bij hun ellende. Dat siert ons, mannen, echt wel.
erpee
Gondolas9
1 november 2009, 21:12
rplover, ik herhaal mijn vraag: hoe verantwoord jij het om daar te gaan neuqen?
rplover
1 november 2009, 21:33
rplover, ik herhaal mijn vraag: hoe verantwoord jij het om daar te gaan neuqen?
Ik neuk hier niet.
Waarom ik hier ben, effe zoeken in de VM topics, en je hebt het zo door.
erpee aka hugo de bokkenrijder ;)
rplover
1 november 2009, 21:44
Over hoeveel vrouwen (procentueel) van de clubdames gaat het hier? Ik heb geen harde cijfers, maar in VV, PHG en GT denk ik pak'm beet een kwart hooguit. De rest woont extern en komt/gaat wanneer zij willen (lees: genoeg verdiend hebben).
Maar zelfs al zou het 100% zijn: wat is volgens jou de oplossing? Dat wij beren meer betalen?
Dit is de enige vraag die ik van je vindt, ZL :biggrin:
En dan nog een onduidelijke.
Om te kunnen antwoorden op je vraag, een Meid die in de club blijft slapen, van een zevental tot een veertiental dagen en dan twee dagen naar haar appartement gaat, is dat inwondend bij je of niet?
Bij mij wel, die hun ritme wordt volledig bepaald door dat van de club.
En dan ligt het percentages aanzienlijk hoger dan jij inschat, denk ik.
Maar goed, ik hoor het zo dadelijk wel, en dan zal ik je cijfers geven, die ik ken uiteraard.
erpee
Gondolas9
1 november 2009, 21:54
Ik neuk hier niet.
Waarom ik hier ben, effe zoeken in de VM topics, en je hebt het zo door.
erpee aka hugo de bokkenrijder ;)
Nee, ik heb het niet door. Ik focus niet op VM, ik ben benieuwd hoe je in een betaalde situatie an sich kunt omgaan met meiden, binnen de nogal pijnlijke context die je schetst...
Zakkenleger
1 november 2009, 22:00
Dit is de enige vraag die ik van je vindt, ZL :biggrin:
En dan nog een onduidelijke.
De vraag is toch echt duidelijk: wat denk jij dat de oplossing is voor de dames die in de club blijven slapen en van 1 uur voor openingstijd tot 1 u na sluitingstijd werken? (vindt moet trouwens zijn vind, taalpurist :biggrin:)
Om te kunnen antwoorden op je vraag, een Meid die in de club blijft slapen, van een zevental tot een veertiental dagen en dan twee dagen naar haar appartement gaat, is dat inwondend bij je of niet?
Een vraag met een niet relevante tegenvraag beantwoorden is ook zeer erpeeiaans. ;)
Niet relevant, dus. Sommige dames blijven enkele nachten / week slapen, een aantal 7 van de 7. Weer anderen doen een 1 week op, 1 week af ritme. En sommigen zijn nooit intern. Het gaat er om dat elke dame haar eigen keus maakt, om welke reden dan ook. En soms is dat, dat zij te vast zit aan een pooier, en dat die keus voor haar gemaakt word...
Jij maakt je zeer druk over het zware leven van intern verblijvende dames. Ik zeg niet dat dat onterecht is, maar ik vraag je wat jij als oplossing hebt?
Het alleen maar noemen van het intern zijn verschijnsel, en expliciet de beertjes verwijten daar niet bij stil te staan, is nou niet bepaald sterk.
Gondolas9
1 november 2009, 22:27
Nee, ik heb het niet door. Ik focus niet op VM, ik ben benieuwd hoe je in een betaalde situatie an sich kunt omgaan met meiden, binnen de nogal pijnlijke context die je schetst...
Ik heb respect voor je, dit is geen persoonlijke aanval, maar je dartelt te vaak om indringende vragen heen. Graag een simpel antwoord op een simpele vraag: als er zoveel misstanden zijn, waarom ben je dan betrokken in de wereld van de betaalde liefde? Moet je dan niet je persoonlijke normen laten prevaleren, en zeggen, dit is voor mij een brug te ver, ik verander de wereld en begin bij mezelf???
rplover
1 november 2009, 23:22
Ik heb respect voor je, dit is geen persoonlijke aanval, maar je dartelt te vaak om indringende vragen heen. Graag een simpel antwoord op een simpele vraag: als er zoveel misstanden zijn, waarom ben je dan betrokken in de wereld van de betaalde liefde? Moet je dan niet je persoonlijke normen laten prevaleren, en zeggen, dit is voor mij een brug te ver, ik verander de wereld en begin bij mezelf???
Neen, vind ik niet.
Daarmee help ik niemand vooruit, tenzij mezelf, en dat is totaal irrelevant.
Ik zei in een voorgaande posting in dit topic: ik ben geen ridder, en al helemaal niet op het witte paard, ik ben een hoerenloper, maar kijk wel HELEMAAL anders tegen het wereldje aan dan anderhalve maand geleden.
Wat volgt, dat zal de toekomst uitwijzen.
erpee
paul22
2 november 2009, 18:36
Ten eerste, het skw is 24/24 actief. Shiften zijn van acht tot acht, en ja, die toppers doen dikwijls dubbele shiften (ik kende een Meid goed die drie weken doorwerkte, en er zelfs bleef slapen, inkomen 1500 euro per dag, maal 21, en zeg nu niet dat ik kom zeveren).
Zo ken ik ook Meiden (persoonlijk), die geregeld een rijke zakenman over de vloer krijgen, en die in het skw op enkele uurtjes 16000 tot 30000 euro achterlaat, sessie met drie Meiden naar keuze. Maar dat kan er bij U uiteraard niet in, dat er zo een mensen ook rondlopen ;)
Paola bijvoorbeeld maar even aanhalen als voorbeeld?
100 euro per uurtje, constant bezet, en dat aan 12 uur per dag (haar shift) is 1200 euro per dag minimum, 26 dagen per maand, reken zelf maar.
En dan praten we niet over de mannen die haar een uurtje of twee of een nachtje boeken en daar 1000 tot 2000 euro voor over hebben (niet iedereen is een budgetneuker, en sommigen smijten met geld).
Paola komt wel aan die 30000, maar daar kan jij met je clubprijsjes uiteraard niet bij.
Paola heeft ook wel wat wandelaars die haar overladen met goud en juwelen, en die met haar gaan stappen voor heel veel centen, of haar drie weekjes mee op verlof nemen (te moeilijk om te begrijpen? :luvlove:)
Maar ja, als we dat neerpennen kloppen de prijzen volgens u waarschijnlijk niet meer, en kan je terug beginnen zeveren over de uurprijs.
:wink:
Bovenstaande tekst komt van jou ,nadat ik moeite had te geloven dat jouw huisgenoten 30-40.000,- euro per maand verdienden op het SKW.
Gabi,
maar ik zou die Meiden, die gemiddeld niet meer dan 50 euro per dag verdienen, niet willen huisvesten.
erpee
erpee
Ben je niet crimineel bezig ?:ranting2: Je beschrijft de Dames van VM als toppertjes. Je laat ze werken in VM terwijl je weet dat ze rijk kunnen worden in het SKW. (zelfs als door de crisis de inkomsten met 50% zijn gedaald)
Paul die niet meer weet wat hij van RP moet denken.:confused:
timjava
2 november 2009, 19:30
pffffffffh, wat een discussie over veel of weinig verdienen. Als ik het goed heb begrepen zijn de dames zelfstandige ondernemers. Het is hun dus vrij om te gaan en staan waar ze willen. Als het werk als DVP te zwaar is, of de verdienste zijn te weinig, dan heb ik een advies. http://www.jobtrack.nl/jobtrack/?gclid=CJ_9t-347J0CFQ-A3godNTIULA
joepie
2 november 2009, 19:44
Ben het helemaal eens ze zijn zelfstandig dus goede tijden slechte hebben wij ook geen gezeur of ga wat anders doen.
rplover
2 november 2009, 19:57
Bovenstaande tekst komt van jou ,nadat ik moeite had te geloven dat jouw huisgenoten 30-40.000,- euro per maand verdienden op het SKW.
Ben je niet crimineel bezig ?:ranting2: Je beschrijft de Dames van VM als toppertjes. Je laat ze werken in VM terwijl je weet dat ze rijk kunnen worden in het SKW. (zelfs als door de crisis de inkomsten met 50% zijn gedaald)
Paul die niet meer weet wat hij van RP moet denken.:confused:
Voor iedereen nog eens duidelijk, het gaat over klagende meiden, en die zijn er overal, niet enkel in VM..
Als meneer Paul22 als bedrijfsleider, zo steltde ie het een jaar of zo geleden, hier publiek komt vertellen dat de "hoertjes" niet moeten klagen, want dat zijn werkneemsters geen 75 euro neto per uur verdienen, twijfel ik aan het vermogen om gezond te denken van diezelfde man.
Je haalt veel te veel dingen door mekaar (toppers en niet toppers, skw nu en twee jaar geleden, ... )
Probeer eens je hoofdje leeg te maken en kom met serieuze argumenten.
Waarvoor dank.
Hoe ik de Meiden die ik ken in VM beschrijf zijn mijn bevindingen, Paul22, en mijn bevindingen zijn subjectief, persoonlijk en vooral zoals ik ze ervaar (ja, dat is drie keer hetzelfde, maar dat is ook nodig).
Maar goed, het is plezierig zo die gieren te zien komen opdagen, jullie moeten wel lijken beroven, geen levende man :biggrin:
Om effe terug te komen op dat ik ze hier ZOU laten werken? Je bedoelt dat ik hen het skw moet aanwijzen? Waarom zou ik? Voor wie, voor wat? Zorg jij voor een appartement in Antwerpen, hun eten en drank iedere dag, speel jij taxi, zorg jij voor hun primaire, secundaire en tertiaire behoeften, ga jij er een raam voor huren, ga jij de huur voorschieten, ga jij hen condooms en glijmiddel kopen, keukenrol, hun was en hun plas doen en rondtoeren in het skw als ze iets nodig hebben? Iets voor jou?
Is het antwoord neen? Weet je, als ik daar nog maar aan zou denken,dan pas zou ik me een crimineel voelen, Paul22, en niet nu. Ik ben niet met zulke zaken bezig, paul22, jij zit er precies meer mee in je hoofd dan erpee.
Ik werk in VM, en basta. De rest heeft niemand zaken mee, en dat jullie je gaan afvragen hoe ik het in mijn privé regel, vragen over privézaken mogen gevraagd worden, per IM. Niet op het forum, en die vragen blijven onbeantwoord, ik bemoei me ook niet met jullie privézaken, en ik schrjf mijn privé niet open en bloot op dit forum.
erpee
Gustomass
2 november 2009, 19:57
Ben het helemaal eens ze zijn zelfstandig dus goede tijden slechte hebben wij ook geen gezeur of ga wat anders doen.
Denk je niet dat véél van die dames niet al eens voorzichtig met hun "vriendje" hierover gesproken hebben??
Dat het bij de meesten niet in hun nu nog ongeschondenden hoofdje opkomt om er überhaupt over te beginnen.....
Denk eens aan al die DVP's die uit Bulgaria, Roemenie, Hongarije komen en daar met een 7-daagse werkweek in een schoenenwinkel een kromme rug kregen en dan blij moesten zijn met 180 euro per maand. Ben vergeten of dat netto of bruto was. En dit is een verhaal van enkele jaartjes terug. misschien is het nu meer...of nóg minder....
Ik zal de laatste zijn om aan te geven dat het clubleven voor de dames "normaal"zou zijn...maar enige relativering is wel op zijn plaats.
Ik heb niet de oplossing, maar vast staat dat het is eenvoudig nog niet is.
Ik denk dat dames die geschikt zijn voor dit werk, in psychische zin, de knop wel kunnen omdraaien en dat langere of kortere aanwezigheidstijden iets minder relevant zijn.
Voor dames die niet geschikt zijn voor dit werk is denk ik een úúr al te lang.
Gustomass
timjava
2 november 2009, 20:13
Denk je niet dat véél van die dames niet al eens voorzichtig met hun "vriendje" hierover gesproken hebben??
Dat het bij de meesten niet in hun nu nog ongeschondenden hoofdje opkomt om er überhaupt over te beginnen.....
Denk eens aan al die DVP's die uit Bulgaria, Roemenie, Hongarije komen en daar met een 7-daagse werkweek in een schoenenwinkel een kromme rug kregen en dan blij moesten zijn met 180 euro per maand. Ben vergeten of dat netto of bruto was. En dit is een verhaal van enkele jaartjes terug. misschien is het nu meer...of nóg minder....
Ik zal de laatste zijn om aan te geven dat het clubleven voor de dames "normaal"zou zijn...maar enige relativering is wel op zijn plaats.
Ik heb niet de oplossing, maar vast staat dat het is eenvoudig nog niet is.
Ik denk dat dames die geschikt zijn voor dit werk, in psychische zin, de knop wel kunnen omdraaien en dat langere of kortere aanwezigheidstijden iets minder relevant zijn.
Voor dames die niet geschikt zijn voor dit werk is denk ik een úúr al te lang.
Gustomass
Kun je iets duidelijker zijn, ik begrijp niet wat je wil zeggen?
Gustomass
2 november 2009, 20:19
Kun je iets duidelijker zijn, ik begrijp niet wat je wil zeggen?
Hoi Timjava,
Joepie stelt dat de dames "zelfstandig"zijn en mocht het niet bevallen, "ga wat anders doen" is zijn advies...
Nou zo zelfstandig zijn ze niet, naar hun "vriendjes" toe bedoel ik en die "vriendjes"zullen ook niet zo happig zijn mocht de dame bij hen aankomen met "ik ga wat anders doen".
Kortom de keuzevrijheid van veel dames kan wel eens héél klein zijn.
Dat is het eigenlijk wel.
Gustomass
Zakkenleger
2 november 2009, 20:22
...Niet op het forum, en die vragen blijven onbeantwoord, ik bemoei me ook niet met jullie privézaken, en ik schrjf mijn privé niet open en bloot op dit forum.
erpee
Ik ben meer benieuwd naar de nog openstaande vragen in dit topic, niet je prive zaken. En ik heb nog wel meer vragen maar wacht even de eerste antwoorden af. ;)
Anvers
2 november 2009, 20:52
Ik ben meer benieuwd naar de nog openstaande vragen in dit topic, niet je prive zaken. En ik heb nog wel meer vragen maar wacht even de eerste antwoorden af. ;)
Zakkenleger hou nu eens op om rplover steeds uit te dagen hé maat ! :mad:
Schijnt wel een specialiteit van jou te zijn hé, steeds maar opnieuw beginnen, pf..................:redface:
rplover
2 november 2009, 20:53
Stel je vragen, ZL, ik wacht in spanning af, welke openstaande vragen je nog hebt. Zoek effe onder je eigen berichten, als je niet meer weet wat je vroeg ;)
Ik moet zo aan de slag in "zimmer eins", foto's maken van gekruisigde meiden en zo, en dan is het schootzitten geblazen, dus laat maar komen, grietje :hammer:
erpee
Anvers
2 november 2009, 21:00
WIE denk je wel dat je bent, de baas van dit forum???? :confused:
Zakkenleger
2 november 2009, 21:08
Stel je vragen, ZL, ik wacht in spanning af, welke openstaande vragen je nog hebt. Zoek effe onder je eigen berichten, als je niet meer weet wat je vroeg ;)
Ik moet zo aan de slag in "zimmer eins", foto's maken van gekruisigde meiden en zo, en dan is het schootzitten geblazen, dus laat maar komen, grietje :hammer:
erpee
Bij deze: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=144331&postcount=123
Was toch niet zo moeilijk vinden? :confused:
Zakkenleger
2 november 2009, 21:09
WIE denk je wel dat je bent, de baas van dit forum???? :confused:
Ja. Is dat niet zo, dan? :confused:
Anvers
2 november 2009, 21:17
Ja. Is dat niet zo, dan? :confused:
Denk JIJ, je was trouwens vroeger mod op dit forum onder je andere nickname, maar tja dit is van KORTE DUUR geweest hé maat. :redface:
Zakkenleger
2 november 2009, 21:20
Denk JIJ, je was trouwens vroeger mod op dit forum onder je andere nickname, maar tja dit is van KORTE DUUR geweest hé maat. :redface:
Ach Anvers, wat zal ik zeggen, voor sommigen was het nog veel te lang. ;)
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Hoog tijd dat jij eens uit het SKW komt, en naar een echte saunaclub in Duitsland gaat. :biggrin:
rplover
2 november 2009, 21:21
Bij deze: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=144331&postcount=123
Was toch niet zo moeilijk vinden? :confused:
Neen, maar ik heb andere interesses, dan een volledig topic te moeten doorschuimen, ha ha.
Anvers, Zakkenleger valt me niet aan hoor, hij vertoont gewoon erpeeiaans gedrag, werkt aanstekelijk.
Pffff, wat een vraag,ik dacht dat ik al gereageerd had, ZL.
Wat zijn volgens jou inwonende meiden, zeg me hoeveel nachten procentueel, anders zijn we daar weer niet over akkoord, en duurt het nog twee dagen.
Hoe hou je een topic populair, voor dummies
erpee
Zakkenleger
2 november 2009, 21:22
Je ontwijkt weer de vraag erpee.
Ik vraag je heel simpel wat jij als oplossing ziet voor die inwonende dames waar je zo begaan mee bent. Beperk het voor mijn part tot de VM dames. Of alle interne dames die jij kent.
rplover
2 november 2009, 21:32
Je ontwijkt weer de vraag erpee.
Ik vraag je heel simpel wat jij als oplossing ziet voor die inwonende dames waar je zo begaan mee bent. Beperk het voor mijn part tot de VM dames. Of alle interne dames die jij kent.
Eén, ik ben geen manager, ik ben enkel inwonende kunstenaar.
En addergebroed, en Hugo van de loonse Duinen, en erpee, en relnicht.
Helaas kan ik geen oplossingen geven, aangezien die steeds gekoppeld worden aan VM, en die tent heeft daar totaal niks mee te maken.
Ik ontwijk dus niks, maar door aasgieren ben ik voorzichtig.
De enige oplossing is menselijkheid van de club uit, ZL.
Menselijke werkomstandigheden, menselijke werkuren, menselijke behandeling.
Begrip, wederzijds respect, in groep werken en leven, maar ik praat weer naast de kwestie toch. Makkelijk te stellen, kom jij een keertje zes weken tussen hen wonen, en dan stel je heel andere vragen en vooral heel andere prioriteiten. Ik vecht voor hen, ZL, letterlijk en figuurlijk, er zijn hier al veldslagen uitgevochten, letterlijk en figuurlijk, en ik deel meer dan in de klappen. Meer dan, wees gerust. En toch zal ik verder vechten, voor hen, om hen een beter bestaan te geven, al is het maar die ene glimlach per dag/nacht. En ik doe het op mijn eigenste manier.
En daar streef ik naar, en als je me beter kent, weet je dat ik daar ook effectief iets aan doe.
Waar ik naar streef, zal ik op mijn manier proberen duidelijk te maken hier. En als dat bijdraagt tot betere werkomstandigheden, dan ben ik tevreden.
En de rest raakt mijn kouwe kleren niet. Helemaal niet.
erpee - ik kom er wel op terug, eerst een veldslag voeren hier...
Jansen
2 november 2009, 21:57
Ik vecht voor hen, ZL, letterlijk en figuurlijk, er zijn hier al veldslagen uitgevochten, letterlijk en figuurlijk, en ik deel meer dan in de klappen. Meer dan, wees gerust. En toch zal ik verder vechten, voor hen, om hen een beter bestaan te geven, al is het maar die ene glimlach per dag/nacht. En ik doe het op mijn eigenste manier.
erpee - ik kom er wel op terug, eerst een veldslag voeren hier...
Wanneer je meerdere meiden in een huis opsluit en dag en nacht met elkaar te maken hebben dan krijg je deze toestanden (jaloersheid op geld macht en schoonheid)
Het lijkt dan op Big Brother.
En dan komen ze bij jouw klagen en hart luchten.
Ik vind het prachtig dat jij zo begaan bent met deze meiden maar ik kan daar niets mee en ga dus alleen daar naar toe voor mijn eigen lusten.
Klinkt hard maar misschien is het goed dat ik daar sponser voor eigen gebruik en dan naar huis ga.
Als vele met mij dit doen dan hebben ze een inkomen wat niet slecht is en komen ze niets te kort omdat ik ook vriendelijk en respect vol met hun om ga.
rplover
2 november 2009, 22:18
Wanneer je meerdere meiden in een huis opsluit en dag en nacht met elkaar te maken hebben dan krijg je deze toestanden (jaloersheid op geld macht en schoonheid)
Het lijkt dan op Big Brother.
En dan komen ze bij jouw klagen en hart luchten.
Ik vind het prachtig dat jij zo begaan bent met deze meiden maar ik kan daar niets mee en ga dus alleen daar naar toe voor mijn eigen lusten.
Klinkt hard maar misschien is het goed dat ik daar sponser voor eigen gebruik en dan naar huis ga.
Als vele met mij dit doen dan hebben ze een inkomen wat niet slecht is en komen ze niets te kort omdat ik ook vriendelijk en respect vol met hun om ga.
Big Brother? Little Sister? :biggrin:
Vriend Jansen, gelukkig zijn er nog mensen zoals jij.
Het is het beste na het neuken naar huis te gaan, en hen te sponsoren, ik ben daar volledig mee akkoord.
Jij kan daar niks mee, voor mij is het een hel, paradijs, hel, paradijs, en vooral, ik leer iedere dag bij.
Ik kijk heel anders aan tegen de meiden dan zes weken geleden, en ben intussen een ervaring rijker, iets dat het mooiste is wat ik ooit kon meemaken, maar helaas tegelijk ook het zwaarste wat ik ooit heb meegemaakt.
Mein Kop is kapot gefickt, totaal, maar ik heb het er graag voor over.
maar we gaan veel te veel in op mij, en ik zit er maar in, de meiden zijn het echte lijdende voorwerp, en dat zal altijd zo zijn. Daar veranderen we helaas weinig aan, en kunnen hen enkel wat centjes en vriendschap geven, meer kunnen we niet doen.
erpee
sofaking
2 november 2009, 22:23
Ik ben aan het werk hier, Wanker.
Maar al je het graag wil weten: op 5 weken zonder neuken aan de meiden 1500 euro gespendeerd. Daar laat jij je 30 keer een halfuur voor in je ballen trappen, neen?
erpee
Dat is wel veel geld. Kan je dat blijven doen ? Zoniet, hoe gaan ze zich verder redden ?
Voor 1500 EUR had je 3 maand een appartementje voor hen kunnen huren om ze weer een beetje voeling met de gewone wereld te laten krijgen. (Pakweg 2 maand als je ook nog taxi/bus abonnementen erbij rekent, maar dat is nog altijd meer dan 5 weken)
Ik wil niet oordelen of andermans rekening maken, maar wat ik hier allemaal lees is redelijk hallucinant en ogenschijnlijk te vermijden met wat gezond boerenverstand.
Probeer eens een workshop financiële planning te organiseren met die meisjes ?
Zakkenleger
2 november 2009, 22:24
...
Of leer ze pokeren! :biggrin:
rplover
2 november 2009, 22:32
Dat is wel veel geld. Kan je dat blijven doen ? Zoniet, hoe gaan ze zich verder redden ?
Voor 1500 EUR had je 3 maand een appartementje voor hen kunnen huren om ze weer een beetje voeling met de gewone wereld te laten krijgen. (Pakweg 2 maand als je ook nog taxi/bus abonnementen erbij rekent, maar dat is nog altijd meer dan 5 weken)
Ik wil niet oordelen of andermans rekening maken, maar wat ik hier allemaal lees is redelijk hallucinant en ogenschijnlijk te vermijden met wat gezond boerenverstand.
Of leer ze pokeren! :biggrin:
Kunnen we overgaan naar klagende meiden, aasgieren.
Jullie stellen vragen, die ik dan ook beantwoord, en dan komen jullie met die ongelooflijke uitspraken.
3 maand een appartementje huren? En dan? Ga jij voor hen werken, SofaKing?
Je praat redelijk dwaze taal, en ik ga op zulke dingen dan ook verder niet meer in.
Geen tijd voor Zakkenleger, heb daar echt geen tijd voor :gruebel:
erpee
erpee
Picasso 1
2 november 2009, 22:35
En geen geld om in te zetten want die 1500 heb je weg gegeven aan de meiden :biggrin:
sofaking
2 november 2009, 22:47
Kunnen we overgaan naar klagende meiden, aasgieren.
Jullie stellen vragen, die ik dan ook beantwoord, en dan komen jullie met die ongelooflijke uitspraken.
3 maand een appartementje huren? En dan? Ga jij voor hen werken, SofaKing?
Je praat redelijk dwaze taal, en ik ga op zulke dingen dan ook verder niet meer in.
erpee
erpee
Je zegt dat ze 24/24 7/7 in die club zitten, gebonden aan een schema opgelegd door de club.
Dat appartementje zou hen toelaten daar uit te breken en hun eigen werkschema te bepalen.
Gewoon die meisjes de kans geven om terug wat onafhankelijkheid en zelfbeschikking te verwerven.
Nu ja, laat maar.
rplover
2 november 2009, 23:19
Je zegt dat ze 24/24 7/7 in die club zitten, gebonden aan een schema opgelegd door de club.
Dat appartementje zou hen toelaten daar uit te breken en hun eigen werkschema te bepalen.
Gewoon die meisjes de kans geven om terug wat onafhankelijkheid en zelfbeschikking te verwerven.
Nu ja, laat maar.
je leest heel slecht, ik schets het leven vanuit een club, en lees eens goed, het gaat hier over de inkomsten en klagende dames.
Je mag proberen een club onderuit te halen, maar doe het dan met ALLE clubs, beste sofaking, of blijf gewoon weg uit de clubs, als je pas nu je ogen opent.
Een appartementje?
Goed, laten we zeggen dat ik dat zou doen.
3 maanden borg, een appartmentje om 7 meiden te huisvesten die intern zijn kost hoe veel? Ik vrees dat je niet aan huren toe gaat komen met je schamele 1500 euro.
Wat denk je van het gewoon aangenamer maken, op momenten dat ze het moeilijk hebben, helpt hen veel meer dan geld.
Ik kan je zo een lijstje geven aan wat alles uitgegeven is, en ik vertel je nogmaals, dan moet je echt niet gek doen, ik leef hier ook 24 uur/ 24 uur.
En zet me even vast als hen, dat betekent, niet meer dan hen naar tankstelle, niet weglopen als het even te veel wordt, maar doen wat zij doen, behalve ficken dan.
Niet te licht opnemen, en nogmaals, praat er nog maar een keertje naast (de kwestie).
Laat maar vallen, je kan het je toch niet inbeelden, en als ik eerlijk antwoord, komen de scherpschutters.
erpee
Stiffmaster
4 november 2009, 10:16
Ik denk, nee ik weet het zeker na gisteren !!!!!!!!!!
Na gisteren ben ik van heel veel dingen persoonlijk een stuk wijzer geworden, mijne heren het is echt crisis in de clubs, ook de voor ons bekende toppers moeten ruim inleveren :eek:. Er werdt me eerlijk verteld wat de meeste dames vorig jaar nog verdienden en wat er nu soms in de week wordt verdiend, en geloof me of niet dat is verdrietig. Er zijn weken bij heren dat een dame met 5 dagen werken nog geen € 500,- verdienen en daar gaan hun onkosten ook nog vanaf, en dit voor een beroep waar veel van je geestelijk vermogen wordt gevraagd.
Er zijn dames ver weg van huis, en dan zullen er altijd weer lui zijn die zeggen "dat willen ze toch zelf" wel die klojo`s weten niet wat er in die hoofdjes spookt en wat ze er allemaal voor moeten doen. Asocialen die deze meisjes onder druk zetten om te neuken zonder condoom om toch nog maar inkomsten te hebben, ja heren u leest het goed NZC, anders geen geld. Gelukkig zijn er ook nog een aantal dames die hun eer hoog houden en dat niet doen, ze zien wel hoe ze het doen.
Ik keur geen meisjes af omdat ze NZC, nee ik keur de heren af die het lef hebben om dat te vragen, en ik weet vragen staat vrij, maar om dan druk uit te voeren vanwege de sores die deze meisjes hebben om het toch te doen vindt ik asociaal en absoluut ongepast. Maar ja ook hier komt weer het woord RESPECT om de hoek kijken en ik denk dat er veel mannen zijn die dit woord een beetje zijn kwijtgeraakt. Ik snap nu ook steeds meer waarom RP het er soms erg moeilijk mee heeft tussen deze dames, ja heren deze DVP vallen ook nog steeds onder de categorie mensen, laten we daar ook eens aan denken i.p.v. steeds meer vragen dan gebruikelijk.
Ik kan niks aan bepaalde situaties veranderen, dat is echt onmogelijk, maar ik heb het wel hier neer kunnen zetten op ons forum, en hoop dat er, al is het er maar eentje, over wordt nagedacht waar zijn wij nu in godsnaam mee bezig. Heren laten we genieten van deze mooie en heerlijke dames door ze recht te doen, recht te doen waar zij zeker recht op hebben.
Gr.Stiffie
Die zeker niet roomser is dan de paus
Saruman
4 november 2009, 12:10
[SIZE="3"][B] Er zijn weken bij heren dat een dame met 5 dagen werken nog geen € 500,- verdienen en daar gaan hun onkosten ook nog vanaf, en dit voor een beroep waar veel van je geestelijk vermogen wordt gevraagd.
1. 500 € per week is 2.000 € per maand, of ongeveer het dubbele van wat ze in Duitsland kunnen verdienen als kapster of tandartsassistente.
2. Er zijn ook dames die soms 500€ krijgen van 1 klant.
Of soms afklokken na 1.000 € per dag.
Dames die hun vak goed verstaan, en de beertjes goed in de watten leggen, kunnen volgens mij nog behoorlijk verdienen. Nog steeds ...
Echter, ik heb de indruk dat de laatste tijd het aanbod aan dames flink is gestegen, terwijl het aantal beertjes stabiel is of inderdaad licht achteruit gaat. Dit met verhoogde concurrentie tot gevolg.
En in deze concurrentiestrijd tussen dames, wordt er wellicht het hardst geklaagd door de dames die het minst verdienen. Degenen die goed verdienen klagen niet, die werken.
Daarom denk ik ook dat de klagers geen representatief beeld geven van de werkelijkheid. Als je alle inkomsten optelt, dan kom je gemiddeld nog zeer goed uit. Echter, er zijn er die altijd boven het gemiddelde scoren, en anderen zitten er altijd onder. Maar dat is in elk bedrijf zo, en in elke sector.
Ik vind niet dat dames moeten klagen over het feit dat beertjes te weinig naar de kamers gaan, of dat er te weinig beertjes komen. Als je bv. de gewoonte hebt om 2 keer op de kamer te gaan per clubbezoek, dan moet je je nu niet ineens verplicht voelen om 4 keer op de kamer te gaan, gewoon omdat er meer dames zitten.
Een ander punt is ook de overdreven zakelijke instelling van dames. Dan hebben ze een beertje vast, en dan proberen ze hem zo snel mogelijk uit te persen (financieel dan) door allerlei extra's aan te rekenen. Dat heeft dan een omgekeerd effect. Beertje eindigt sessie na 30 min. zonder extra's, en niks geen verlenging tot 1 uur of langer.
Als de dame hem daarentegen in de watten legt, en hem een goed gevoel geeft, dan kan ze hem ook aan zich binden, en zo een nieuwe stamgast verkrijgen. Klantenbinding is een kwestie van geven en nemen, en op termijn wordt de dame er financieel beter van.
Maar je kunt het sommige zeer jonge dames niet kwalijk nemen dat ze niet op lange termijn denken. Vaak staan ze onder druk, of hebben ze in hun jonge leven nog nooit over de lange termijn nagedacht.
In een normale marktwerking zou een verhoogd aanbod bij gelijke vraag moeten leiden tot lagere prijzen. Ook daar zijn vele dames nog niet uit. Ze vragen 100 € per uur, als ze dan al eens een beertje op de kamer krijgen. Maar als het beertje dat niet wenst te betalen, dan maakt hij de sessie af na 30 min, en moet de dame vervolgens weer 3 uur op haar kruk zitten tot de volgende beer zich aanmeldt. Beter was dan verlengen aan 25€, is toch 25€ extra in the pocket.
Ondertussen weten dames ook, dat ze daarmee soms bot vangen, en dan vragen ze het maar aan het einde van de sessie. Gevolg: beertje betaalt de 100€ wel, maar beslist om deze dame niet meer mee te nemen. Weg vaste klant.
In de plaats van prijzen te verlagen, gaan sommigen dan weer extra's aanbieden zoals NZC. Dit verhoogt alvast niet de veiligheid van beertjes en dames.
Dan lijkt het me toch beter om terug te gaan naar de oude regeling van 50+25+25+25... als commerciële geste, in plaats van dergelijk risicogedrag tentoon te spreiden.
Mogen we ook de beertjes even niet uit het oog verliezen. De grote meerderheid voelt de crisis ook. Misschien nog niet altijd in het maandelijkse inkomen, maar de golf van ontslagen komt steeds dichterbij, en dan worden mensen voorzichtiger. Besparen op luxe is dan een eerste maatregel. Dat kan je de beertjes ook niet kwalijk nemen. Dat is ook een harde realiteit. En ondanks wat de beleidsmensen ons willen doen geloven, is er op dit moment nog geen sprake van een duurzaam economisch herstel. De crisis in de reële economie resulteert dus ook in een crisis in saunaclubland.
De voorbije jaren zijn nieuwe clubs als paddenstoelen uit de grond gerezen. Daarbij zijn hele hordes nieuwe dames aangetrokken uit alle werelddelen. Je kan wel spreken van een "saunaclub-bubble".
Op een bepaald moment kon het geld rollen, en verdienden dames en clubeigenaars heel goed.
De huidige economische situatie brengt het overaanbod aan het licht. Om deze periode te overleven, zal er iets moeten gebeuren, bv. aan de prijszetting, bv. aan de verleende service, enz.
Sommige clubs zullen niet overleven, sommige dames zullen niet in de clubs blijven. De survivors kunnen daarna weer meer verdienen in de volgende fase van hoogconjunctuur. Maar daar zal nog een tijdje overheen gaan.
Al bij al is dit een dienstverlenende sector. En die is ook onderworpen aan marktwerking, net zoals andere sectoren. De dames oefenen een moeilijk beroep uit, en verdienen om op een menselijke manier behandeld te worden. Jammer genoeg is dat niet steeds het geval, maar daarvoor ligt de schuld niet bij de beertjes.
Dames mogen van mij ook veel geld verdienen, want het is een beroep dat veel vergt. Maar op dit moment is er een economische crisis aan de gang, en dan is het normaal dat ook op uitgaven in een saunaclub bespaard wordt door de meeste beertjes. Het is een realiteit waaraan we niks kunnen veranderen, ook niet door veel te klagen. Op dat vlak is het lot van de dames verbonden met dat van de beertjes, die uit die economie hun inkomsten moeten halen, om te kunnen spenderen.
Ik hoop dat we allemaal snel kunnen terugkeren naar een situatie van hoogconjunctuur, waar het geld kan rollen als nooit tevoren, maar ik vrees dat dit nog niet voor direct zal zijn. Om te overleven, zullen clubs en dames ook de tering naar de nering moeten zetten, net zoals ieder gezin en ieder bedrijf dat moet doen. Het overaanbod zal op termijn vanzelf verdwijnen, en ondertussen kunnen dames ook iets doen aan hun service, klantenbinding en prijszetting, waardoor beertjes al eens makkelijker beslissen om langer op de kamer te blijven.
Als ik een club bezoek, dan wil ik ook wel met alle toppertjes op de kamer, en ook de nieuwe dames een kans geven. Maar zoveel zaad en tijd heb ik niet, en dan moet ik toch een keuze maken met wie ik mijn tijd zal doorbrengen. Dat ik daarbij dames moet teleurstellen, is jammer maar helaas (stel ik ze teleur omdat ze mijn centen mislopen, of een ervaring met een echte sextovenaar? Dat laat ik in het midden :eek:)
Saruman, die ook zelfstandige is, maar voorlopig niet klaagt
P.S. Overigens behoort mijn favoriete dame ook tot de duurdere categorie, maar ik betaal haar graag voor het goede gevoel waarmee ik telkens weer bij haar vandaan kom :cool:
The Joker
4 november 2009, 12:47
Saruman omschijft het goed en feitelijk zoals het is.
Wellicht nog een rekenvoorbeeld om aan te tonen dat het in (de grotere) clubs nog volop feest voor de dames is.
Gemiddeld lopen er in GT over de hele week zo'n 55 meiden per dag rond.
Hier tegenover staan gemiddeld 200 geile beren per dag.
Na de entree zal de gemiddelde beer zeker 100 euro besteden aan de meiden (denk dat het meer is, maar ik hou het voorzichtig).
Per dag is er dus minimaal 20.000 euro te verdelen over 55 dames, dus gemiddeld ruim 360 euro per dag, bij een 5 daagse werkweek 7.800 per maand!
Trekken we daar de entree vanaf en de 'belastingen' blijft er nog zeker 6.000 schoon over in de maand.
En dit zijn gemiddelden, waar er aan de ene kant dames zijn die maar 50 of 100 per dag pakken (en die zullen vanzelf een andere carriere gaan zoeken) staan dus aan de andere kant dames die elke dag 500-1.000 schoon meenemen.
Nu weet ik dat een hoop beren zullen lachen om 6.000 netto in de maand, maar ik heb nog nooit 1/3e van dat bedrag gehad bij een baas...
En maar klagen over minder inkomsten als je per maand meer verdiend in een saunaclub dan in 25 maanden werken op een kutbaan in bv Roemenië.
En slimme meid zorgt dat ze dit werk 3 jaar doet en gaat daarna terug naar haar thuisland om als een multimiljonair te kunnen rentenieren.
foots
4 november 2009, 13:22
Heren, beren,
Ik denk zelf dat Sir W dat ook heeft gedaan.
Groet, Foots :baeh:
Willem2
4 november 2009, 13:28
Saruman omschijft het goed en feitelijk zoals het is.
Stiffmaster omschrijft het goed en feitelijk zoals het is in heel veel clubs.
Er zijn meer dames, meer clubs en in verhouding niet meer mannen bijgekomen. 1 vrouw heeft per dag ongeveer 3 mannen nodig. Mannen gaan tegenwoordig minder lang naar de kamer en betalen ook nog eens minder per clubbezoek.
rplover
4 november 2009, 13:38
Er zijn meer dames, meer clubs en in verhouding niet meer mannen bijgekomen. 1 vrouw heeft per dag ongeveer 3 mannen nodig. Mannen gaan tegenwoordig minder lang naar de kamer en betalen ook nog eens minder per clubbezoek.
Klopt.
Zo is het en niet anders, onze rekenwonders zien enkel de topverdiensters, op topdagen aan de slag (wanneer gaan jullie het liefste naar de club, toch als er heel veel meiden en gezellig veel beren zijn). Ze zien niet dat de maandag voor die 55 Meiden er maar 50 beertjes komen, die dan nog geeneens allen naar de kamer gaan, laat staan meermaals.....
Zoals Stiffie al schreef, je wil niet weten welke ellende ze hebben, deze multimiljonairtjes na drie jaar in hun land :confused:.
0,01 percent van de Meiden is multimiljonair na drie jaren in hun land, misschien 5 percent van de Meiden belanden na dit leven NIET in de goot, of raken uit de ellende uit, om het anders uit te drukken.
Je cijfers, SW, zijn gebaseerd op een illusie, die wij maar al te graag zien als waarheid.
Toch niet om ons gedrag goed te praten?
erpee
thesickboy
4 november 2009, 13:56
Wat zijn we vriendelijk voor elkaar....:freu:
Goede analyses van de tovenaar en de veelrukker!
RPL slaat (voor de verandering;)) jammer genoeg ook de nagel op de kop. Voor élke veelverdiener is er een veelvoud aan dames die nauwelijks aan de bak komen. Iedereen kent ze wel, de niet zo knappe, niet zo vaardige, angstige muurbloempjes die nauwelijks een klant krijgen. Zelfs in kleinere clubs zie je het (meer en meer?) dat deze dames een ganse dag op de bank zitten zonder één enkele klant.
Toch een kleine nuance: 5% dames die NIET in de goot belandden lijkt mij wel nogal pessimistisch, naar mijn aanvoelen ligt dit wel hoger. Ik kan evenwel een verkeerd beeld hebben want de dames waar ik mij (uitzonderingen niet te na gesproken) toe aangetrokken voel zijn vaak niet diegene met een hoog 'kneusjesgehalte'... no-disrespect.
TSB
Saruman
4 november 2009, 14:19
Na enkele jaren gaan rentenieren in eigen land, is volgens mij idd. te optimistisch gesteld.
Sowieso zijn er heel wat dames die niet veel verdienen. Dat zijn degenen die nu hard klagen, en waarover dit topic gaat. Die worden al zeker geen miljoniar.
Maar ook de dames met topservice en hoge inkomsten zetten niet elke euro opzij voor na hun "pensioen".
Verder zijn er dames die verplicht worden om iedere avond, bij het verlaten van de club, veel te dure schoenen te kopen. Die sparen ook niks.
Daarnaast gaat er nog wat geld naar een witte substantie die op poedersuiker lijkt, maar minder zoet van smaak is.
En dan zijn er nog de shopaholics.....
Sparen? Beleggen? Financial Planning? Deze termen zijn de meeste dames volledig onbekend. Gevolg: na jaren hard werken en veel verdienen, staan vele dames weer war ze begonnen zijn: zonder een cent op straat.
Toplonen maken dus geen miljonairs.
Maar dat geldt net zo voor DVP's als voor ondernemers, managers of andere grootverdieners. Sommigen gooien nu eenmaal het geld sneller buiten dan het binnenkomt. Dit fenomeen is dus niet beperkt tot saunaclubs. Het is "des mensen".
Enkele dames hebben hun zaken wel voor elkaar, en houden het hoofd koel. Ze kunnen nu goed leven, maar zetten ook een aardig bedrag opzij, "for a rainy day".
Vaak zijn dit dames van de categorie MILF, die iets meer levenservaring hebben dan de jongste poppetjes, en ook verantwoordelijkheid dragen over hun kind(eren).
Voor deze dames heeft Saruman een zeer grote bewondering. Want het is niet evident, zeker niet !!
paul22
4 november 2009, 16:30
0,01 percent van de Meiden is multimiljonair na drie jaren in hun land, misschien 5 percent van de Meiden belanden na dit leven NIET in de goot, of raken uit de ellende uit, om het anders uit te drukken.
J
erpee
Kortom bijna 95% van de meiden zit na afloop in de goot. En velen beschouwen hun CDL tijd als onderdeel van die goot.
Was de conclusie in de discussies over de schoenenverkopers niet dat je als ijsbeer moet stoppen. Alleen het wegvallen van de vraag zorgt ervoor dat CDL en de schoenenverkoper verdwijnen.
Persoonlijk vraag ik me af of het leven van de Dames voor hun CDL-loopbaan beter is/was. :forgetit[1]:
Maar met de afname van de vraag moeten heel veel mensen dus erg blij zijn!:cool:
rplover
4 november 2009, 17:04
Kortom bijna 95% van de meiden zit na afloop in de goot. En velen beschouwen hun CDL tijd als onderdeel van die goot.
Was de conclusie in de discussies over de schoenenverkopers niet dat je als ijsbeer moet stoppen. Alleen het wegvallen van de vraag zorgt ervoor dat CDL en de schoenenverkoper verdwijnen.
Persoonlijk vraag ik me af of het leven van de Dames voor hun CDL-loopbaan beter is/was. :forgetit[1]:
Maar met de afname van de vraag moeten heel veel mensen dus erg blij zijn!:cool:
Je cynisme is wel raak geformuleerd, alhoewel je het zo niet bedoelde ;)
Inderdaad, 95 percent van e vrouwen zitten op de één of andere manier gedwongen in dit wereldje, en hun leven is tijdens hun carriere niet veel beter.
Ervoor? Ik weet het niet, ik ken heel arme mensen in Sri Lanka, en die zijn gelukkiger dan wij. Dus ik twijfel dat geld IETS met geluk te maken heeft.
De situatie van de meesten, ja, die 95 percent, als je het zo wil stellen, is zo schrijnend dat ze om de één of andere reden in de prostitutie stappen.
Vandaag weer eentje gehoord die in het thuis land voor 500 euro verkocht is, en drie volle jaren heeft terugbetaald aan die 500 euro, de schoenenverkoper verhonderdvoudigde de prijs voor vrijkoop.
Geldzorgen, verkerde vriendjes, pooiers, schulden, uitzichtloze situaties, daarvoor stappen ze in dit wereldje, dus immer sprake van een zekere dwang.
En helaas is er maar een klein deel dat nadien een goed leven op zal bouwen.
Noem het mijn 95 percent, mag jij gerust.
Stoppen? Dat zeg jij, ik stop niet, ik ben ook een boterhoofd en een hoerenloper, en verslaafd. Ik de wel de ogen open, en help als ik kan.
Meer kan ik niet doen. Sust het mijn geweten? Gied, dan is het maar zo.
Over in de goot, lees de volledige zin, ik heb het opzettelijk anders gesteld, slechts een klein percentage, dat het nu 90 of 95 is, maakt me niet uit, maar slechts een klein percentage, zal een normaal leven kunnen opbouwen na hun carriere.
Hoe en waarom, daar kunnen we uren over doorgaan, maar wat wel zeker is, eerst hebben ze geen cent, of enkel schulden en nadien krijgen ze al dan niet heel wat geld in de polletjes.
Niemand leert hen hiermee om te gaan. Ze hebben geen bijstand hoe hun geld te beheren.
Wie er wel beter van worden?
De klamotenverkopers, die in deze slehte tijden veel meer langskomen.
De shoenenverkopers, die in deze tijden de laatste euro uit hun veel te dure schoenen willen.
Eplus en aanverwante mobiele providers.
De verkeerde vriendjes.
Wie er niet beter van worden? De Meiden zelf.
Als ze al, zoals de toppertjes, veel verdienen, geven ze evenveel uit.
Vergelijk het met een ijsbeer in een saunaclub tussen 80 mooie Meiden, die weet ook niet waar eerst kijken.
Deze Meiden hebben geen enkel benul van de waarde van geld, en zo makkelijk (het komt echt niet makkelijk, maar enfin) het binnen komt, des te makkelijker gaat het weer buiten. En anders wordt daar wel voor gezorgd.
Julia zou zeggen: "Ja, klar".
In deze club, waar ik nu zit, ken ik drie Meiden, van ALLE Meiden die ik tot op heden heb gezien, die weten waar ze mee bezig zijn, de rest zijn vogels voor de spreekwoordelijke kat.......
erpee
kater
4 november 2009, 18:08
De rest zijn vogels voor de spreekwoordelijke kat.......
erpee
Dan moet ik toch maar eens langskomen :fechten:
Gr ;)
Gr :hah: pje
Picasso 1
4 november 2009, 20:31
Het bericht van Saruman van 12.10 is een complete voltreffer. Hij beoordeelt hierin de situatie vanuit verschillende gezichtspunten en geeft een uitgebalanceerd betoog.
Verder heb ik niks met meningen van het type dat de dames zielig zijn en ijsberen de grote boosdoeners. Er zijn leuke en minder leuke dames net zoals leuke en minder leuke ijsberen zijn, net zoals in de rest van de wereld.
seksenfun
4 november 2009, 20:43
1. 500 € per week ......... haar vandaan kom :cool:
Ik wou niet alles quoten maar ik zou het niet beter kunnen zeggen. Zeer realistische benadering.
seksenfun
4 november 2009, 20:50
Ik wil dit wel even nuanceren. Ik zou dat zo nog niet weten. Ik zie mijn beste bere-maten niet beduidend minder en minder lang op kamer vertoeven. Ik zie ook de frequentie niet afnemen van saunabezoekjes.
De dames die het een dik jaar geleden konden runnen met: ficken? Dan op kamer afwerken op 18', zullen nu iets meer tijd in hun klant (vanwege de felle concurrentie) moeten steken. Dit is geven en dan neem je ook automatisch. Het is simpel. Een dame die mij probeert af te werken op kamer (en niet op haar standpunt terugkomt als ik het voorzichtig aangeef dat ik het liever anders heb) is me kwijt (voor altijd) op 30'. De dame die me lief verwent schaaktmat me voor minimaal een uur :smoke:. Nu er dus meer dames zijn en niet meer beren moeten de dames zich aanpassen aan de marktsituatie, dat moeten wij beren in ons gewone leven ook :wink:.
seksenfun
4 november 2009, 20:53
Klopt.
Zo is het en niet anders, onze rekenwonders zien enkel de topverdiensters, op topdagen aan de slag (wanneer gaan jullie het liefste naar de club, toch als er heel veel meiden en gezellig veel beren zijn). Ze zien niet dat de maandag voor die 55 Meiden er maar 50 beertjes komen, die dan nog geeneens allen naar de kamer gaan, laat staan meermaals.....
Zoals Stiffie al schreef, je wil niet weten welke ellende ze hebben, deze multimiljonairtjes na drie jaar in hun land :confused:.
Je cijfers, SW, zijn gebaseerd op een illusie, die wij maar al te graag zien als waarheid.
Toch niet om ons gedrag goed te praten?
erpee
Blijft het verschil tussen service hoor. Ik heb wel wat vaste vriendinnetjes en kenners weten dat dat dames zijn die topservice leveren. Geen van al mijn kamergenootjes heeft ook nog maar een keer geklaagd. Al mijn kamergenootjes zou ik zelfs moeilijk te pakken krijgen omdat ze steeds bezet zijn, moest ik niet zo hun liefje (in de club) zijn ;).
seksenfun
4 november 2009, 20:55
Voor élke veelverdiener is er een veelvoud aan dames die nauwelijks aan de bak komen. Iedereen kent ze wel, de niet zo knappe, niet zo vaardige, angstige muurbloempjes die nauwelijks een klant krijgen. Zelfs in kleinere clubs zie je het (meer en meer?) dat deze dames een ganse dag op de bank zitten zonder één enkele klant.
Helaas kan je dit ook weeral vergelijken met de real world. Een verkoper die niet kan praten, verkoopt slecht :wink:.
seksenfun
4 november 2009, 20:57
Daarnaast gaat er nog wat geld naar een witte substantie die op poedersuiker lijkt, maar minder zoet van smaak is.
En de gokautomaten...
seksenfun
4 november 2009, 20:59
Enkele dames hebben hun zaken wel voor elkaar, en houden het hoofd koel. Ze kunnen nu goed leven, maar zetten ook een aardig bedrag opzij, "for a rainy day".
Vaak zijn dit dames van de categorie MILF, die iets meer levenservaring hebben dan de jongste poppetjes, en ook verantwoordelijkheid dragen over hun kind(eren).
Hier zou het sypathiek zijn om mekaar wat te helpen maar ook in de real world is het helaas... IK en de rest kan....
Willem2
4 november 2009, 20:59
Helaas kan je dit ook weeral vergelijken met de real world. Een verkoper die niet kan praten, verkoopt slecht :wink:.
Pfff Even reclame maken voor een internetbedrijf www.bol.com Praten niet, verkopen het meest ;) :wink2:
Willem2
4 november 2009, 21:12
Ik wil dit wel even nuanceren. Ik zou dat zo nog niet weten. Ik zie mijn beste bere-maten niet beduidend minder en minder lang op kamer vertoeven. Ik zie ook de frequentie niet afnemen van saunabezoekjes.
Even nuanceren : Misschien bent U een uitzondering ;)
Zakkenleger
4 november 2009, 21:22
Saruman heeft het mooi verwoord. En ja er zijn zielige dames, maar ook daar zitten weinig beren op te wachten. De meeste beren willen ontspannen, genieten en daarvoor betalen. Met geld dat ook eerst verdiend moet worden. Zowel beren als dames moeten zich aanpassen aan mindere economische tijden. Of ze het nou leuk vinden of niet.
Big30
4 november 2009, 21:26
Je nuancering klopt niet d.i. wellicht dat bij jouw berenmaten de frequentie niet is afgenomen maar voor de meeste clubs geldt dat het er nu rustiger is dan in 2008.
De reden is ook helder. Er zijn vele nieuwe clubs bij gekomen, het aanbod van dames lijkt ook vrijwel onbeperkt maar de ijsberen populatie is niet evenredig toegenomen. Komt bij dat er nu door veel beren ook wat minder gekamerd wordt dan voorheen.
Laat onverlet dat in bepaalde druk bezochte clubs een aantal dames nog steeds goed verdienen. Maar gemiddeld genomen is het minder en een grote groep dames zeker in de minder druk bezochte clubs zijn nu al blij als ze 2-3 kamers op een dag kunnen maken.
Big30
seksenfun
4 november 2009, 21:45
Zo ik het begreep klaagden de dames vooral over de beren die te weinig uitgaven en dat het de beren hun fout was. Je noemt dus net tal van andere redenen. Maar ook dat is niets eigenaardigs. Als morgen ineens andere bedrijven in mijn branche als paddestoelen uit de grond rijzen... verdien ik minder en moet ik mijn strategie aanpassen (prijsveranderingen, extra services, nog meer kwaliteit en garantie geven...). Ik ga dan niet mijn klanten aanspreken.
rplover
4 november 2009, 21:49
Zo ik het begreep klaagden de dames vooral over de beren die te weinig uitgaven en dat het de beren hun fout was. Je noemt dus net tal van andere redenen. Maar ook dat is niets eigenaardigs. Als morgen ineens andere bedrijven in mijn branche als paddestoelen uit de grond rijzen... verdien ik minder en moet ik mijn strategie aanpassen (prijsveranderingen, extra services, nog meer kwaliteit en garantie geven...). Ik ga dan niet mijn klanten aanspreken.
Ja, vijf uur een Meid claimen om er dan NIET mee te gaan kameren, is ook een strategie, maar een slechte ....
Het is dus in uw specifiek geval de schuld van de beer :biggrin:
Het gaat veel slechter, maar ja, dansen in een gratis saunaclub, nu nog seks op de trein en alles komt wel goed met je....
erpee
Big30
4 november 2009, 21:55
Zo ik het begreep klaagden de dames vooral over de beren die te weinig uitgaven en dat het de beren hun fout was.
Dat is 1 van de redenen die ik al noemde, maar niet de enige reden.
Beren geven inderdaad gemiddeld genomen minder geld uit aan kamerbezoeken.
Das meer een constatering en zou dat geen fout willen noemen.
Big30
Picasso 1
4 november 2009, 22:01
Even nuanceren : Misschien bent U een uitzondering ;)
Dat is 1 van de redenen die ik al noemde, maar niet de enige reden.
Een andere reden is dat sommige ijsberen aan handen en voeten zijn gebonden :biggrin:
Jammer dat ik ook Extince niet mee kon quoten met bovenstaande heren :biggrin:
seksenfun
4 november 2009, 22:05
Ik bind me steeds aan bepaalde dames in een club, dan is die toch al zeker (als ik er ben :smiley:) maar ik moet dat veranderen en de rest ook een stukje van de taart gunnen, 'k ga m'n leven beteren :smoke:.
Willem2
4 november 2009, 22:16
Een andere reden is dat sommige ijsberen aan handen en voeten zijn gebonden :biggrin:
Misschien kijk ik daardoor nog meer achter de schermen :eek:
MeesterMixer
8 november 2009, 10:20
Op 1 november gepost............op 7 november waarheid geworden?
Ok, dit was wel een inkopper, maar kon het even niet laten :biggrin:
Ken de precieze achtergronden niet, maar ik wens rpl sterkte met de ontstane situatie en gezien zijn sterke schouders komt hij ook hier wel weer bovenop denk ik zo.
(en om de flamers voor te zijn: neem ajb niet alles wat hier gepost wordt zo zwaar en serieus, dan wordt het leven weer een stuk aangenamer!)
Dalton
8 november 2009, 13:48
MeesterMixer je hebt volkomen gelijk maar ik wil je even vertellen dat ik bij het neuken mijn hersenen niet hoeft te gebruiken en dat is toch waarom wij naar de hoeren gaan.
Gaan we ons verstand op scherp zetten dan worden we meteen klaar wakker en hebben de hoeren geen klanten meer.
Dat gunnen we die aardige dames welke vrijwillig of gedwongen worden ook weer niet dus geen hersenen meer kopen bij de slager meestermixer anders word je hoofd nog groter dan hij al is.
De groetjes van dat kleine lieve hersenloze daltontje met zijn kleine pikkie die iedere dvp aan het lachen maakt.
MiniME
15 november 2009, 11:10
Mittwoch 11.11.14.30 Uhr
Wie immer bin ich Mittwoch zum LR gefahren.
Als ich kam waren 32 Mädchen und 2 Männer anwesend und in der Zimmerliste konnte ich ersehen, dass bisher ein Zimmer gebucht war.
.... da bin ich einfach wieder nach Hause gefahren und habe mir einen freien Tag genommen. Mal sehen wie es nächsten Mittwoch ist.
Tja Sir Wankelot, könntest du gerade nochmals rechnen.
Dus Gabi, niet klagen, maar lekker van je vrije dag genieten en als het structureel is, bovenstaande tip opvolgen.
jeepie
15 november 2009, 11:37
we hebben geluk omdat we tegen NRW aan grensen. anders hadden we veel verder moeten reizen voor de goedkope wip. en dat NRW het dicht bevolkste gebied van Duitsland is met de meeste industrie. dus kun je ook wel verwachten dat er in NRW veel concurentie zit. en dat de prijzen wat lager liggen dan in andere provincies van Duitsland.
Big30
15 november 2009, 11:50
Dus Gabi, niet klagen, maar lekker van je vrije dag genieten en als het structureel is, bovenstaande tip opvolgen.
Dit heeft niets met klagen te maken als wel met de realiteit op dit moment in de meeste clubs. Dat jij dames kent die wellicht 400-800 euro/dag verdienden zegt in deze vrij weinig.
Wat zijn de simpele feiten op dit moment? Voor de meeste clubs (uitzonderingen zijn er altijd) komen op de meeste dagen nu amper meer bezoekers dan er dames zijn. Op de drukke dagen in de clubs zal dit op zijn hoogst >2 maal zoveel bezoekers als dames zijn.
Verder is het zo dat een IJsbeer gemiddeld niet meer dan 2 keer tijdens een club bezoek de kamer op gaat (sommigen gaan helemaal niet en sommigen gaan bv. 1 maal maar dan een lange sessie) maar gemiddeld verteert een IJsbeer 2 standaard sessies in een club.
Je kunt indien gewenst alle variabelen in een excel sheet zetten er wat mee spelen.
De eindconclusie is een hele simpele d.i. dat momenteel een dame gemiddeld per dag per niet meer kan rekenen dan op (2-3) * 50 Euro aan bruto inkomsten.
Let wel het is een gemiddelde, dat er ook nu nog dames zijn die per dag > 400 euro verdienen sluit dat niet uit. Wel met als gevolg dat er dus ook dames zijn die dus nog minder verdienen dan het gemiddelde.
Natuurlijk zijn er nu nog steeds clubs die wel redelijk lopen en waar een top-dame nog wel goed kan verdienen. Dat zal ik zeker niet ontkennen!
Zie ook,
Sinds lange tijd weer in Oase geweest. Het was weer een mooie bezetting qua dames (veruit in de meerderheid tov de ijsberen :)) en weer prima sessies gehad.
Voor ons natuurlijk TOP! Maar ja voor de dames toch wat minder ... .
Als dames veruit in de meerderheid zijn zullen ze nu eenmaal een stuk minder verdienen, vergeleken bij de "normale" situatie waarbij de beren domineren. Getalsmatig bedoel ik dat uiteraard ;)!
The Joker
15 november 2009, 14:00
Het probleem is dus erg verschillend per club, de laatste keer dat ik in LR was op een dinsdag was het voor 18:00 ong. 1 beer op 2 dames met idd weinig gekamer, in de avond trok het aan tot een 1 op 1 verhouding, met wel veel gekamer.
Het afgelopen jaar ben ik tegen mijn eigen verwachting in verreweg het meest in de 'gribustent' GT geweest en elke keer dat ik daar kwam lag de M/V verhouding op minimaal 3 op 1, afgelopen donderdag waren er in de avond meer dan 100 man aan het ijsberen en liepen er nog geen 10 vrije dames rond.
Dat zal ook wel de reden zijn dat veel LR meiden imiddels in GT opgedoken zijn.
Mijn laatste bezoeken in VV YY PHG gaven ook in de avonduren een minimaal 1,5-2 op 1 M/V verhouding.
Wellicht dat de dames dus beter in de avonduren kunnen gaan werken, of het in een andere club proberen als het aantal mannen in hun huidige club te laag ligt.
En voor de ijsberen dus een goed idee om naar LR te gaan als er daar nu zo'n vrouwenoverschot heerst!
Dalton
15 november 2009, 14:12
Let op dames en heren dit zijn de stille dagen voor kerstmis en geloof het of niet maar de clubs gaan het nieuwe jaar hun prijzen aanpassen.
Alle dames die dan nog in dit wereldje zitten volgen die trend anders kunnen ze het nieuwe jaar droog brood eten en veel water drinken ,wat natuurlijk wel goed is voor hun figuur.
Ga kijken bij acapulco een mooie club en 's middags veel vrouwen en ook veel ijsberen en vooral dat laatste ontbreekt in vele clubs behalve gt dat is een topclub.
VV wordt een club voor eters en drinkers wat ik altijd al heb gezegd ,de dames die daar lopen krijgen het steeds moeilijker met al die bezopen en volgevreten ijsberen.
Alleen happy garden zal altijd zo blijven als het geweest is die heeft teveel vaste klanten en dito dames die daar al jaren werken.
Want deze ijsbeer komt nog regelmatig in happy om daar van die authentieke sfeer te genieten waarmee alles omgeven is.
Tevens teveel goede herrinneringen in die club en dat hebben de meeste ijsberen tot de volgende keer janine en niet op de kortingskaartjes van 10 euro blijven zitten maar ook uitdelen want de meeste ijsberen willen zo'n kaartje natuurlijk ook inwisselen dus uitdelen de kaarten.
Klagen doen de ijsberen altijd want het zijn veelvraten maar dat wisten jullie al.
seksenfun
15 november 2009, 15:22
het is een gemiddelde, dat er ook nu nog dames zijn die per dag > 400 euro verdienen Wel met als gevolg dat er dus ook dames zijn die dus nog minder verdienen dan het gemiddelde.
Tja,... het ligt écht aan de dames zelf hoor. Toch vreemd dat een club als PSR, waar de sfeer gemoedelijk is tussen beren en dames, de dames niet klagen. Toch niet zo opmerkelijk dat in PSR meer gekamerd wordt dan in de meeste andere clubs. De service... daar zeg je zoal iets. Je hebt daar gegarandeerde service! Zo komen we meteen tot de dames in andere clubs die onder het gemiddelde zitten. Zij zitten qua service ook ver onder het gemiddelde. Het is een beetje aanpassen of....
Ik ga geen namen noemen (ben ik mee gestopt zoals je al wel wist) maar weet een dame in PHG die tussen al het geweld der klagende dames vér boven bigs gemiddelde zit, elke dag. Ze werkt er dan ook voor. Ze zit niet triest op een bankje mooi te wezen (wat ze wel is).
Big30
15 november 2009, 15:31
Tja,... het ligt écht aan de dames zelf hoor.
Ik ga geen namen noemen (ben ik mee gestopt zoals je al wel wist) maar weet een dame in PHG die tussen al het geweld der klagende dames vér boven bigs gemiddelde zit, elke dag. Ze werkt er dan ook voor. Ze zit niet triest op een bankje mooi te wezen (wat ze wel is).
- We zijn eruit het ligt het aan de dames :biggrin:! Nee S&F dat is niet de relevante factor dat er nu minder beren in de clubs komen en er minder gekamerd wordt.
- Het gemiddelde klopt en dat houdt in dat er sommige dames boven zitten en dus ook sommige dames eronder zitten ook dat klopt!
Big30
(Oja PSR kent ook een groot verloop, Waarom? De dames verdienen er te weinig.)
seksenfun
15 november 2009, 15:47
We zijn eruit het ligt het aan de dames.
(Oja PSR kent ook een groot verloop, Waarom? De dames verdienen er te weinig.)
Weer te simplistisch geredeneerd. De dames moeten een keuze maken, daar moeten ze mee beginnen. Wil ik als dame afwerksessies binnenrijven à la GT of ga ik voor GFE-services (geen lopende band systeem). Als de dame die keuze voor zichzelf gemaakt heeft en na uitproberen de juiste club te pakken heeft, loopt het voor haar zonder geklaag. In PSR zitten best heel wat vaste dames die het naar hun zin hebben. Enkele favoriete dames van sommige beren hier zijn naar een andere club gegaan. Mooi, dat beslist ze zelf. Ook hier kan ik een naam plakken op een dame die daar met super service, geen gejaagdheid en subtiele verleiding haar kamertjes binnenwandeld. Ook zij werkt er voor. Met op je gat te zitten... enkel de zon schijnt voor niets :smoke:.
Big30
15 november 2009, 15:49
In PSR zitten best heel wat vaste dames die het naar hun zin hebben. Enkele favoriete dames van sommige beren hier zijn naar een andere club gegaan. Mooi, dat beslist ze zelf.
Laten we dat hopen dat ze dat zelf kan beslissen S&F ;)!
Big30
seksenfun
15 november 2009, 15:57
Laten we dat hopen dat ze dat zelf kan beslissen S&F ;)!
Big30
Ik weet wat je bedoelt, iedereen, maar da's een grote discussie apart.
Picasso 1
15 november 2009, 16:36
- We zijn eruit het ligt het aan de dames :biggrin:! Nee S&F dat is niet de relevante factor dat er nu minder beren in de clubs komen en er minder gekamerd wordt.
- Het gemiddelde klopt en dat houdt in dat er sommige dames boven zitten en dus ook sommige dames eronder zitten ook dat klopt!
Het moge duidelijk zijn dat er een economische recessie is en dat hierdoor een bepaald percentage minder wordt uitgegeven. De aantrekkelijke dames die een goede service geven hebben hiervan echter weinig hinder.
Als je als dame een minder goede service geeft dan andere (afwerken, niet kussen,etc) of ijsberen hebt afgestoten door verrassingen bij de betaling, dan zal je de klap van de recessie harder merken en ook sneller geneigd zijn te klagen dan dames die een tevreden klantbestand hebben opgebouwd. Dus ja, in belangrijke mate hebben dames het aan zichzelf te danken door zeer gericht te zijn geweest op de korte termijn winsten.
seksenfun
15 november 2009, 17:16
ga een keertje een maand in een club wonen.
erpee
:hammer: :hammer: :hammer:
popey01
15 november 2009, 18:50
neem maar van mij aan dat ze vele malen meer verdienen dan jou rplover,anders zaten ze al lang in een andere club
edward
15 november 2009, 18:57
Je moet er ook vanuit gaan ,dat deze meiden met 18 jaar al vaak in een club werken.Dan gaan hier de meeste meisjes nog naar school.En hoe lang kunnen ze werken ?Tot welke leeftijd?En tot die tijd moeten ze zoveel verdiend hebben om er hun verdere leven van rond zien te komen.Ze hebben geen andere keus om iets anders te gaan doen .Dat weet ik wel zeker.Ga eens een kijkje nemen in Roemenie waar deze meiden het meest vandaan komen .En vooral in de kleindere plaatsen het zijn vaak schrijnende gevallen.Een beetje meer respect voor deze meiden zou wel op zijn plaats zijn.Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
groet edward
Picasso 1
15 november 2009, 19:09
lieber RP, ich kann nur über das sprechen, was ich im LR erlebe - aber Frauen die weniger als 150 € im Schnitt pro Tag verdienen kenne ich genau so wenige wie Frauen, die täglich mit 500 € nach Hause gehen. Und alles zwischen 150€ und sagen wir mal 300€ finde ich gute Verdienste - das heißt aber nicht, dass es leicht verdientes Geld ist. Dieser Job ist eine ziemlich hohe psychische Belastung - mich haben die 2,5 Jahre ziemlich geschafft, (obwohl ich nur einen Tag in der Woche in diesem Bereich arbeite!!!) und ich habe eine erheblich bessere Situation als viele andere Frauen in diesem Job.
Nein, es ist kein leicht verdientes Geld.
Tage wie letzten Mittwoch, so wie es mittags war -32 Frauen, 2 Männer, 1 Zimmer -sind hoffentlich die Ausnahme.
Eindelijk een stukje inzicht van iemand die er wel iets van weet.
Dalton
15 november 2009, 20:17
Wakker worden heren de clubs zijn als paddestoelen tevoorschijn gekomen.
Dat trekt natuurlijk veel nieuwe vrouwen aan maar wij als ijsbeer hebben nog niet geleerd hoe we ons in meerdere figuren kunnen veranderen.
De gemiddelde ijsbeer blijft niet meer in een club komen maar gaat ze allemaal eens bekijken en blijft soms een tijdje hangen in een of andere club waar hij een schatje tegenkomt die hem de 7de hemel invoert.
Het ijsberenforum is een handige gids voor ons en ook daarvoor opgericht met behulp van een paar mensen en laten we het ook daarvoor blijven gebruiken .
De beren die regelmatig de belevenissen beschrijven met de dames worden steeds minder omdat er een paar etterbakken steeds weer die beren afkraken terwijl ze zelfs nieteens weten hoe een kamer er in een club uitziet en hooguit eens per jaar, wanneer het vakantie geld binnen is,een dame nemen.
Alleen HARALD is een trouwe scrhijver gebleven en verteld nog eens iets,PP zie je niks meer van en is toch de man die het meeste in de clubs komt en met de dvp 's kamert,S&F noemt al geen namen meer JANSEN,SONNY ea schrijven niet meer of ze gaan niet meer ,maar dat geloof ik niet en waar blijven de belevenissen van ons opperhoofd WILLEM die hier mee begonnen is .
Kom op heren schrijven dan kan ik me tenminste achter de laptop suf rukken en hoef ik niet meer naar de club.
Stiffmaster
16 november 2009, 15:21
Even wat kleine kanttekeningen :heul:
Wakker worden heren de clubs zijn als paddestoelen tevoorschijn gekomen. Dat klopt volledig
Dat trekt natuurlijk veel nieuwe vrouwen aan maar wij als ijsbeer hebben nog niet geleerd hoe we ons in meerdere figuren kunnen veranderen.Ik denk dat dit niet te maken heeft met ons in meerdere personen opdelen, maar gewoon uit het feit dat we niet overal kunnen zijn in al die clubs en de financiën gaan ook meetellen.
De gemiddelde ijsbeer blijft niet meer in een club komen maar gaat ze allemaal eens bekijken en blijft soms een tijdje hangen in een of andere club waar hij een schatje tegenkomt die hem de 7de hemel invoert. Dalton daar zal zeker een reden voor zijn, als je een toppertje hebt ben je er zuinig op.
Het ijsberenforum is een handige gids voor ons en ook daarvoor opgericht met behulp van een paar mensen en laten we het ook daarvoor blijven gebruiken .
De beren die regelmatig de belevenissen beschrijven met de dames worden steeds minder omdat er een paar etterbakken steeds weer die beren afkraken terwijl ze zelfs nieteens weten hoe een kamer er in een club uitziet en hooguit eens per jaar, wanneer het vakantie geld binnen is,een dame nemen.
Alleen HARALD is een trouwe scrhijver gebleven en verteld nog eens iets,PP zie je niks meer van en is toch de man die het meeste in de clubs komt en met de dvp 's kamert,S&F noemt al geen namen meer JANSEN,SONNY ea schrijven niet meer of ze gaan niet meer ,maar dat geloof ik niet en waar blijven de belevenissen van ons opperhoofd WILLEM die hier mee begonnen is .
Kom op heren schrijven dan kan ik me tenminste achter de laptop suf rukken en hoef ik niet meer naar de club.
Er zijn nog genoeg schrijvende beertjes, alleen denk ik dat de vaste schrijvers waar je er een paar van aanhaalt zo ongeveer het meeste wel hebben beschreven en niet in herhalingen willen vallen. Kijk jij en ik willen bij bepaalde dames best vaker een stukje schrijven, maar eigenlijk is het niet meer dan een verkapte reclame voor de dame waar wij heel veel plezier aan beleven en ik vindt, gelukkig doet dit niet iedereen, enne wat W2 betreft, dat heeft zijn redenen en ik hoop voor hem dat dit nog heel lang mag duren. :liebe2::liebe2:
Silvester
16 november 2009, 18:08
Laatst was ik in het Bottropse ziekenhuis voor een scan.
Meteen als ik binnenkom loopt een zeer aardige verpleegster bij de ingang voor mij door naar een ruimte rechts....
En als ze die ruimte inloopt en het zicht op haar fraaie billen ontnomen wordt, valt mijn oog op een bordje boven de deur met de tekst "Aufnahme"....
De scan was verder goed, alleen moest ik wel iets aan mijn hogere bloeddruk gaan doen...
:smoke:
MiniME
16 november 2009, 23:47
@Gabi het is inderdaad te hopen dat de dag in LR die je beschrijft een uitzondering is (en fijn voor die ene ijsbeer dat je een keer een dagje vrij kon zijn! :rolleyes:); dat je gemiddeld tussen de Euro 150 en 300 per dag verdient klinkt reeel, ondanks dat het een zware klus is. Zeker met de toenemende concurrentie (zowel in aantal andere vrouwen als in hoeveelheid verschillende clubs) zal het niet makkelijker worden, als je zelf goed weet waarom je dit doet dan komt het allemaal wel goed met jou denk ik
Verder: dat de ijsberen (gemiddeld!) minder uitgeven geloof ik graag, en dat er meer dames (en clubs) zijn dan voorheen ook, maar gelukkig is het marktmechanisme heel simpel: de dames die een goede prijs/prestatie leveren blijven gewoon succesvol en kunnen nog steeds (meer dan) voldoende verdienen, de dames die de kantjes er af lopen, vallen nu door de mand (dit zie je ook bij bedrijven gebeuren: degene die adaptief/creatief zijn overleven, degene die het vroeger te makkelijk verdiend hebben, vallen nu om). En ook voor de niet-vrijwillige dames geldt dit, want als er niet voldoende omzet is, kan de schoenenverkoper ook niet leven en gaat ie andere manieren zoeken om wel geld te verdienen.
Zoals in elke markt is dit dus een prima mechanisme. Kwaliteit drijft vanzelf boven en er komt vanzelf weer een moment dat de vraag groter is dan het aanbod en dan zal de (te?) kritische ijsbeer zichzelf weer tegenkomen, omdat het aanbod zeer beperkt is en hij dus met minder genoegen moet nemen, etc, etc.
De laatste paar keer dat ik in GT was, leek het echter wel een homo-tent, dus zolang er nog zulke grote hoeveelheden toeristen massaal op dat soort tenten afkomen, zal het allemaal wel meevallen (alhoewel de meeste van die gasten alleen maar komen om te eten en te drinken en met mede ijsberen te OH-en...........dit zou verboden moeten worden..........ik stel een samenscholingsverbod voor voor groepjes groter dan 2 ijsberen, dat zou pas goed voor de omzet zijn!!)
Goed, alle beren die hier alleen maar chatten, en geen enkele zinvolle recentie meer schrijven mogen ook wel eens de hand in eigen boezem steken wat hun rol eigenlijk is in deze neergaande markt.
:freu:
TT Man
17 november 2009, 11:34
De laatste paar keer dat ik in GT was, leek het echter wel een homo-tent, dus zolang er nog zulke grote hoeveelheden toeristen massaal op dat soort tenten afkomen, zal het allemaal wel meevallen (alhoewel de meeste van die gasten alleen maar komen om te eten en te drinken en met mede ijsberen te OH-en...........dit zou verboden moeten worden..........ik stel een samenscholingsverbod voor voor groepjes groter dan 2 ijsberen, dat zou pas goed voor de omzet zijn!!)
GT was voor mij altijd the place to be. Soms uitstapje naar Bochum of Oedt, maar GT stond boven aan.
Na afgelopen vrijdag zien ze mij er voorlopig niet meer. Ik kan mijn draai er niet meer vinden. Er was inderdaad een enorm mannenoverschot. Weet niet precies wat er is, maar ik kijk er niet meer naar uit om naar GT te gaan. Tijd dus voor een ander clubje.
toko-9
17 november 2009, 12:24
GT was voor mij altijd the place to be. Soms uitstapje naar Bochum of Oedt, maar GT stond boven aan.
Na afgelopen vrijdag zien ze mij er voorlopig niet meer. Ik kan mijn draai er niet meer vinden. Er was inderdaad een enorm mannenoverschot. Weet niet precies wat er is, maar ik kijk er niet meer naar uit om naar GT te gaan. Tijd dus voor een ander clubje.
Ook ik kan mij draai daar niet meer vinden. Maar zijn er echte alternatieven?
Ben benieuwd waar de reis nu naar toe gaat!
TT Man
18 november 2009, 10:05
Er zijn meer alternatieven dan ik geld en zaad heb, dat kun je van mij aannemen :)
Maar voorlopig even pas op de plaats. Een zelf opgelegd clubverbod dus. Ik denk dat het zo'n drie a vier weken gaat duren :gruebel:. Misschien wat langer omdat de bezetting in de clubs aan het einde van het jaar wat minder is.
Willem2
18 november 2009, 10:20
Misschien wat langer omdat de bezetting in de clubs aan het einde van het jaar wat minder is.
Ik denk dat nu tot en met kerst de bezetting het grootst is.
TT Man
18 november 2009, 16:09
Ja en laat ik nu net mijn pauze in deze periode hebben bepaald. Soms moet je hard zijn voor je zelf.
timjava
18 november 2009, 19:58
leuk verhaal Timjava. En nou back to reality zou ik zo zeggen. Ik ga niet eens beginnen over het kunnen herkennen of iemand problemen heeft. Net zo min wil ik gaan beginnen over gedwongen prostitutie (in Nederland hebben we dat trouwens niet, daar laten ze mensenhandelaars vrij, dus zal er wel niets aan de hand zijn). En wat denk je dat er met dat extra geld gaat gebeuren?
De discussie kunnen we nu wel stoppen. Want bovenstaande suggereert dat het niet uit maakt of dames veel of weinig verdienen, want het komt toch niet bij de dame terecht?