PDA

Volledige versie bekijken : KD

Loretta
25 oktober 2009, 02:08
Hoi ,

netjes is jezelf even voorstellen , maar dat is best wel weer lastig als je anoniem wilt blijven. :biggrin:

Ikke dat is KD nee heeft niets mijn echte naam te maken , wel met hoe ik in het erotische leven sta.
Mijn nick dat is de huidige (amateurhoeren) naam van mijn geile vrouwtje.
Ik ga dus niet beweren dat ik zelf een kuDtje heb ;) .
Mijn Loretta en ik zijn ruimdenkende mensen met een gezonde sexdrive , waarbij ik de kijkerT ben en Loretta de doenerT. Na het kijken en doen van mijn schatje doe ik wel weer genoeg :smile: dat dan wel weer :tongue: .
Onze aankomend wapenfeit is een gb in Ede , een paar uur voor die tijd zal Loretta om in the mood te komen een paar man prive ontvangen.
Jonge blaadjes zijn we helaas niet meer (begin 40) , maar onze sexdrive wordt alleen maar groter,

KD

PS vragen staat vrij ( de zin om te antwoorden ook :bLuti_smilie_2a_640 )

Loretta
25 oktober 2009, 22:03
Of ik heb iets verkeerdst gezegd
Of ik schik mensen af
Of ik doe domme dingen
Of men is hier ondanks alle mooie praatjes toch niet zo heel sociaal
Of iets anders

Kortom ik stel me netjes voor , maar ik mis wel reakties van de leden.
kan aan mij liggen hoor , maar dat kan men rustig zeggen , ik kan wel ergens tegen,

KD

Zedd
25 oktober 2009, 22:45
Het is zondagavond KD, dan zijn alle ijsberen hier nog aan het bijkomen van hun lange reizen naar Duitsland en de inspanningen die daarop volgen ;) En een topic als deze is ook bedoeld om te lezen en minder direct om te reageren. Dat kan je doen op de chatbox (https://www.ijsberenforum.com/forum/misc.php?do=cchatbox) maar daar moet jij nog wat extra berichtjes voor tikken voordat je daar als nieuw lid toegang tot krijgt. Maar uiteraard :welcome: hier!

Loretta
25 oktober 2009, 23:07
Hahaha bedankt ,gelukkig heb ik meerdere opties getypt.
Je mag dus ook gewoon zeggen dat ik domme dingen typ :dontgetit[1]:

KD

Big30
28 oktober 2009, 17:27
Welkom op dit forum en veel lees en schrijfplezier toegewenst!

Big30

Loretta
28 oktober 2009, 17:36
Dank u meneer Groot :)

KD

ijsbeer11
28 oktober 2009, 18:00
Loretta mag wel een keer aan mijn lu zuigen hoor..

Mijn tarieven zijn 50 euro per half uur..

Ohja, aangezien ik niet in de Duitse clubs werk geldt PZC als extra en derhalve 25 euro extra

:thefinger: