PDA

Volledige versie bekijken : Hebben Roemeensen een slechte(re) reputatie?

Zakkenleger
25 oktober 2009, 11:06
...
- verandering variatie nationaliteiten naar steeds meer roemeens en die nationaliteit heeft een slechte reputatie bij veel klanten. Dat weten de dames ook en daarom zijn ze meestal spaans
...

Dit vind ik interessant. Hebben Roemeensen een slechte reputatie bij veel klanten?

En zo ja, waarom?

Als erkend Roemeentjesliefhebber heb ik zeer goede ervaringen met Roemeensen en ik zou niet kunnen bedenken waar die slechte reputatie dan op gebaseerd is. Het service aanbod is vergelijkbaar met andere nationaliteiten, de prijzen ook, dus wat is het dan?

Wat vinden jullie?

timjava
25 oktober 2009, 11:23
Bij mij hebben Roemeense dames absoluut geen slechte reputatie. Sterker nog mijn favoriete dames zijn Roemeens. Anca (PHG), Anna (PHG), Romana(world) Patricia (LR), Thea (LR), Ik denk dat ik er nu ook nog een paar vergeet.

Doordat er heel veel roemeense dames zijn, is de kans ook aanwezig dat je er 1 treft waarvan de service minder is.

lieget
25 oktober 2009, 11:29
Bij mij hebben Roemeense dames absoluut geen slechte reputatie.

Ben ik volledig met je eens.

Natuurlijk tref je wel eens een "mindere" dame, maar er zijn zeker ook veel goededames.

Ik noem er een paar: Thea (LR), Andrea (LR), Lorena (LR), Sakura (PSR), Sabrina (PSR), Anna (LR), Mirjam (Aca).

De Roemeense dames, die in het verleden inderdaad een slechtere naam hadden, realiseren zich denk ik ook wel dat ze een goede service moeten leveren.

Local Hero
25 oktober 2009, 11:30
Hebben Roemeensen een slechte reputatie bij veel klanten?

Dit is gewoon puur racisme ten top gedreven. Voor mij is een DVP niet zomaar een lustobject waar je een nationaliteit op kan plakken, maar een persoonlijkheid die ook dromen kan hebben ...

Ik hou van prostitués. Het zijn de eerlijkste mensen op aarde. We mogen ze niet veroordelen, on hen neerkijken of medelijden hebben. Ze verdienen respect, ze doen iets waartoe weinig meisjes bereid zijn.

Jünther
25 oktober 2009, 11:31
"Mmmmhhhh.......slecht, is niet het goede woord."

'Ze' zijn zo professioneel (wederom mijn gemiddelde ervaring, uitzonderingen altijd daar gelaten, voordat een bende van Erpee's, Bigs, en Joops over me heen valt) dat enige illusie van lovemaking al snel verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Het gaat met name de Roemeentjes om je munten voor een zeker standaard serviceprogramma. Dat is niet raar, want het zijn immers dames van plezier. Maar ik mis vaak een extra gevoel of klik bij sessies met Roemenen.

Ik vind het fijn als ik 20-30 minuten de illusie heb dat er iets moois is.

Maar ik kan niet zeggen dat de Roemeense dames je meer afzetten dan andere DVP's. Ook met de technische details zit het altijd wel goed (PZC is de norm), maar een goede sessie heeft voor mij ook te maken met een emotionele klik.
Die klik heb ik ook maar 1 op de 5 keer, maar met Roemeense dames is de kans daarop verwaarloosbaar klein.

En ja er was een uitzondering op de regel in Acapulco, die erop los knuffelde en passie gaf. Want vond ik dat een topattractie (de vriendin van 'lange Jenny', ook groot, blond, steil haar, ben haar naam helaas kwijt).

Generaliseren, het mag weer. Waarom ook niet, als je het kader goed schetst?
Dank ZL.

Bosco
25 oktober 2009, 11:38
Zoals jullie weten is Bosco ook een Roemeense dames fan. :annieiluvu:
Geheel onbewust is dat erin geslopen, vroeger was het meer Poolse en Russiche dames...maar dit jaar, 90% Roemeens.:imsorry[1]:

Nog nooit een slechte ervaring gehad met een Roemeense, dus waar hun slechte reputatie vandaan komt :nixweiss[1]: Ik heb maar 1 keer 'n echte slechte ervaring meegemaakt....en dat was met een Tjechiese dame.

Ik weet niet waarom ik speciaal door de Roemeense dames word aangetrokken, zijn het de ogen? de lichaamsbeweging? kweet niet. Offfff.....
komt het doordat 70% Roemeens is in de clubs?:exactly[1]:

Zakkenleger
25 oktober 2009, 11:50
Dit is gewoon puur racisme ten top gedreven.
...

Nou, nou, wel goed lezen LH, je lijkt erpee wel die ook al zo snel racisme kan roepen. :biggrin:

Picasso merkt op dat dat Roemeensen een slechte reputatie hebben als DVP, niet als mens.

Bosco
25 oktober 2009, 11:56
Maar ik mis vaak een extra gevoel of klik bij sessies met Roemenen.

Generaliseren, het mag weer. Waarom ook niet, als je het kader goed schetst?
Dank ZL.

Heb je wel een klik met andere nationaliteiten? :oha:

Loretta
25 oktober 2009, 11:56
Nou, nou, wel goed lezen LH, je lijkt erpee wel die ook al zo snel racisme kan roepen. :biggrin:

Picasso merkt op dat dat Roemeensen een slechte reputatie hebben als DVP, niet als mens.

Het kan geen racisme zijn , want we zijn van hetzelfde ras , discriminatie zou een beter woord zijn,

KD

SFL
25 oktober 2009, 12:03

Dan zal ik een poging doen tot racisme:
Meerendeel van de Roemeensen presteren ondermaats als DVP en trachten eveneens optimaal de klant financieel uit te zuigen. Ze hebben daar tal van trucjes voor, die de meeste onder ons niet eens opmerken. Natuurlijk zijn ze over het algemeen wel knap en hier en daar vindt je wel eens een toppertje. In mijn geval Carmen van YY.
Maar ook als mens, vindt ik over het "algemeen" dat de Roemenen een klootjesvolk zijn. Er zitten in Duitse clubs zoveel dames omdat het land de meeste mensenhandelaren telt. Ze staan ook bekend als volleerde dieven en tracten op te lichten daar waar mogelijk.
Pas op: ik bedoel in het algemeen, natuurlijk. Ik heb ook een roemeense vriending (geen waar ik mee neuk of die DVP is) en die is perfect geassimileerd in onze samenleven en keurt de tsjevenstreken van haar volk ook af. Ze denkt er juist hetzelfde over als mij.
Als jullie dat racisme vinden, dan is het maar zo... Ik vind dat dit gewoon de waarheid zeggen is die niet valt te ontkennen.
In mijn ogen zijn maximaal 20% van de Roemeense DVP's hun geld waard in de kamer en slechts 30% van de Roemeense bevolking is te vertrouwen en leidt een keurig bestaan.
Vrije meningsuiting moet er wezen! :teufel:

popey01
25 oktober 2009, 12:10
Neem maar van mij aan of het nou roemeense,poolse russische of nederlandse dames zijn het gaat alleen maar om de euro s en om niets anders.
vroeg of laat kom je er waarschijnlijk wel achter.

Bosco
25 oktober 2009, 12:10
Dan zal ik een poging doen tot racisme:
Meerendeel van de Roemeensen presteren ondermaats als DVP en trachten eveneens optimaal de klant financieel uit te zuigen. Ze hebben daar tal van trucjes voor, die de meeste onder ons niet eens opmerken. Natuurlijk zijn ze over het algemeen wel knap en hier en daar vindt je wel eens een toppertje. In mijn geval Carmen van YY.
Maar ook als mens, vindt ik over het "algemeen" dat de Roemenen een klootjesvolk zijn. Er zitten in Duitse clubs zoveel dames omdat het land de meeste mensenhandelaren telt. Ze staan ook bekend als volleerde dieven en tracten op te lichten daar waar mogelijk.
Pas op: ik bedoel in het algemeen, natuurlijk. Ik heb ook een roemeense vriending (geen waar ik mee neuk of die DVP is) en die is perfect geassimileerd in onze samenleven en keurt de tsjevenstreken van haar volk ook af. Ze denkt er juist hetzelfde over als mij.
Als jullie dat racisme vinden, dan is het maar zo... Ik vind dat dit gewoon de waarheid zeggen is die niet valt te ontkennen.
In mijn ogen zijn maximaal 20% van de Roemeense DVP's hun geld waard in de kamer en slechts 30% van de Roemeense bevolking is te vertrouwen en leidt een keurig bestaan.
Vrije meningsuiting moet er wezen! :teufel:

Als ik jouw was zou ik maar ff langs de doctor gaan, want het gips sluit het bloedstroom naar je hersens af. :e010[1]:

Zakkenleger
25 oktober 2009, 12:21
...
Ik vind dat dit gewoon de waarheid zeggen is die niet valt te ontkennen.

Het is niet DE waarheid maar jouw ervaring. Dat valt niet te ontkennen. :wink:

Mijn ervaring is juist omgekeerd. Ik heb zelden een slechte ervaring met Roemeensen gehad en vind ze (itt bijv Junther) zeer GFE. En belazerd ben ik ook niet meer dan met andere nationaliteiten.

Bovenstaande geldt overigens ook niet voor alle Roemeensen. Er zijn er zat met wie ik nooit de kamer op zal gaan. Maar ook dat geldt voor andere nationaliteiten.

...
Vrije meningsuiting moet er wezen! :teufel:Jazeker! Maar de mijne is toch de beste :k046[1]:.

Picasso 1
25 oktober 2009, 12:21
Ik vind ze persoonlijk over het algemeen minder dan poolse, russische en duitse (ik mis wat meer echt lijkende geiligheid) hoewel er voldoende roemeense toppers zijn zoals Mika, Anca, Chantal, Eva, Athene, Cindy etc. die onrecht wordt aangedaan als je het hebt over een wat slechtere reputatie.

Verschillende ijsberen bevestigen in de club bij me dit beeld en zo zijn er voorbeelden van ijsberen die toch uiteindelijk niet met een op voorhand interessante dame de kamer op gingen omdat ze roemeens bleek te zijn.

Vaak zijn het ook de roemeense dames die bij mij hun reputatie bevestigen:
Voorbeeldgesprekken:
- "je ziet niet roemeens uit"
- "ik weet dat wij roemeense dames een slechte reputatie hebben (niet goed op de kamer, geldkwesties), maar ik probeer mannen altijd een goeie tijd te geven"

- "waarom geef je je uit voor een spaanse?"
- "er zijn veel roemeense dames en we hebben geen goede reputatie"

Veel roemeense dames weten overigens de GFE minded ijsberen goed in te palmen, zie de lovende reacties hierboven :biggrin:.

MiniME
25 oktober 2009, 12:25
Ben zelf vaak ook wel gecharmeerd van Roemeense dames (vooral vanwege hun looks), maar kan me de discussie (en dus ook het contrast tussen ZL en P1 hun waarneming) wel voorstellen.

In mijn ervaring (zie disclaimer hieronder) is de geleverde service bji Roemeense DVPs op zijn zachtst gezegd nogal onvoorspelbaar. Het kan zeer, zeer goed zijn (recent had ik drie 9+ ervaringen op 1 dag met 3 roemeense dames) tot zeer, zeer matig (zie mijn LR recenties).

Kortom: het is en blijft heel persoonlijk en als er een gemeende klik is, er sprake van enige wederzijds respect, dan kan het top zijn. Maar goed, dit geldt ook bij DVPs uit Rusland, Polen, etc. Dan gaat persoonlijke smaak uiteindelijk toch een belangrijke rol spelen.

Jetliner
25 oktober 2009, 12:28
Roemenen zijn de Spanjaarden van centraal Europa. Misschien een apart temperament.
Ik herinner mij 4 Roemeense gelegenheidspartners (waaronder Lorre, PHG) en alles functioneerde prima. We mogen elkaar graag. Ook buiten de kamer sympathiek.

Het zijn echter de Magyaren bij wie ik er gelegen heb.
Glimlach ter kennismaking naar een dame, kijkt zij afkerig terug of negeert me straal, kan je er donder op zeggen dat ze Hongaarse is. Die weerzin is wederzijds geworden.

MiniME
25 oktober 2009, 12:29
zo zijn er voorbeelden van ijsberen die toch uiteindelijk niet met een op voorhand interessante dame de kamer op gingen omdat ze roemeens bleek te zijn.

en dat heb ik nu met Duitse en Poolse dames :cool: (maar gelukkig stap ik soms ook over dit vooroordeel heen, om dan heel af en toe verrast, maar helaas te vaak bevestigd te worden in dat vooroordeel :wink:)

Veel roemeense dames weten overigens de GFE minded ijsberen goed in te palmen, zie de lovende reacties hierboven :biggrin:.

Hehe, daar betalen die liefhebbers dan ook graag grof geld voor! :biggrin:

Bosco
25 oktober 2009, 12:29

:e010[1]:

Mika en Anca heb je al genoemd......maar war dacht je van Andrea, Daniella, Angelina, Loradana en p.s. voor mij Vera :exactly[1]:

Zakkenleger
25 oktober 2009, 12:32
...

Hoor ik een ondertoon van jaloezie? :e010[1]:

Picasso 1
25 oktober 2009, 12:43
Hoor ik een ondertoon van jaloezie? :e010[1]:

Ik heb persoonlijk buiten de kamer een zeer goede klik met ze, veel beter zelfs dan met mijn andere nationaliteit-voorkeuren (maar ik ga niet voor GFE). Ze mogen me vaak graag heb ik de indruk :rolleyes:. Hoewel misschien wordt ik daarmee ook ingepalmd :eek:

Willi69
25 oktober 2009, 13:20
Dit vind ik interessant. Hebben Roemeensen een slechte reputatie bij veel klanten? En zo ja, waarom?
In Deutschland, ja. Gilt genauso für Mädels aus Bulgarien.

- Sprechen oft weder Deutsch noch Englisch und bemühen sich auch nicht, eine der Sprachen zu lernen,
- Hängen daher oft in Gruppen zusammen,
- Schlechter Gesundheitszustand, besonders im Bereich der Zähne,
- Selten freiwillig in Deutschland, wie sollen sie auch alleine hierhin kommen?
- In ihrer Not eher zu AO (NZC) bereit (nicht über die Risiken aufgeklärt und unter "Erfolgsdruck"), vor allem im Bereich der Partyreffs.

Natürlich gibt es Ausnahmen, aber der Ruf allgemein ist schlecht.

Picasso 1
25 oktober 2009, 14:10
Hebben Nederlandse, Belgische en Duitse hoerenlopers een goede reputatie???

Ja, ze hebben een reputatieverschil. Vooral de latina's verkiezen in grote mate nederlandse ijsberen boven duitse. Ze missen vaak het persoonlijke contact met de duitse ijbeer en voelen zich teveel gebruiksvoorwerp. Nederlanse ijsberen daarentegen gaan ze graag mee de kamer op vanwege het veel persoonlijker contact.
Er zijn nou eenmaal cultuurverschillen die vooral bij sex een grotere nadruk krijgen.

Big30
25 oktober 2009, 14:17
Ik heb natuurlijk zo ook mijn mening maar dat zou een lang verhaal worden en ik moet zo de deur uit! Misschien komt een wat langere reactie later, maar kort dan.

- Ja denk dat Roemeense dames bij veel beren een slechte reputatie hebben. Of dat terecht is of niet dat is een andere vraag!
- Vaak spelen oude vooroordelen of generalisaties een rol, zie reactie van Willi69.
- Generalisaties als "ze zijn dieven" of "ze bedriegen je" zijn veel te algemeen en kunnen stigmatiserend werken.
- Echter ... . De Roemeense samenleving steekt wat anders in elkaar dan de onze met een ander normen en waarden patroon. Ik heb de afgelopen jaren wel eens met Roemeense jongemannen gesproken die naar Duitsland gekomen zijn om werk te vinden en laat ik het zo zeggen die zijn niet altijd lovend over het gedrag van sommige van hun landgenoten.
- Tuurlijk moeten we oppassen met generaliseren maar toen mijn bankpas geskimd was, was overal dezelfde reactie te horen "dat zal wel een Roemeen gedaan hebben!". Zuiver statistisch gezien is die kans ook zeer groot maar daarmee diskwalificeer ik niet de vele aardige en oprechte Roemenen die ik ook heb leren kennen!

Big30

Local Hero
25 oktober 2009, 14:18
Neem maar van mij aan of het nou roemeense,poolse russische of nederlandse dames zijn het gaat alleen maar om de euro s en om niets anders.
vroeg of laat kom je er waarschijnlijk wel achter.

godvermiljaardenondeju, Showmethemoney (http://www.youtube.com/watch?v=mBS0OWGUidc&feature=related), daar draait het blijkbaar alleen maar om :redface:

wel vreemd, enkele maanden geleden krijg ik een SMS van een favoriete dame die ermee stopt. Ik heb haar all the luck toegewenst en ook geschreven dat ik haar nooit van mijn leven zou vergeten. Ik heb toen achteraf door de emoties een serieuze huilbui gehad. Nog altijd denk ik af en toe aan al die mooie momenten samen met haar ...

ook vreemd, een tijdje geleden moest ik bij het horen van een liedje terugdenken aan al die mooie uren die samen met een andere dame in een club heb doorgebracht ...

en zeer vreemd: ik heb binnenkort een afspraakje met een zeer special lady, wat een enorm plezier geeft dat als je weken op voorhand kan teren op dat ene moment dat nog moet komen ...

Wie zei daar ook weer dat het alleen maar om euro's gaat en niets anders :hammer:

popey01
25 oktober 2009, 14:25
Local Hero gaat er ook nog achter komen.

facial
25 oktober 2009, 14:26
Ze hoeven niet persee slechter te zijn, maar tussen wat ze vertellen en de waarheid zit bij deze dames wel heel vaak meer verschil als bij dames uit andere landen is mijn ervaring.

Willi69
25 oktober 2009, 14:34
Shame on you both, en ik vernoem er graag in één trek Willy69 bij, en Dalton.
Damit kann ich zwar leben :rolleyes:, aber die Frage war, ob rumänische Mädels einen schlechten Ruf bei (deutschen) Gästen (allgemein) haben. Und die Antwort ist nun einmal: JA, aus den oben genannten Gründen. Das hat nichts mit (Rassen-)Diskriminierung zu tun, und muss auch nicht meine persönliche Meinung sein.

Wenn die Frage gewesen wäre, ob holländisches Gemüse oder holländischer Fußball einen schlechten Ruf in Deutschland haben, wäre die Antwort auch "JA" gewesen... :biggrin:

Jansen
25 oktober 2009, 18:07
Ze hoeven niet persee slechter te zijn, maar tussen wat ze vertellen en de waarheid zit bij deze dames wel heel vaak meer verschil als bij dames uit andere landen is mijn ervaring.

Ja ik ben het er helemaal mee eens,wil wel er bij vermelden dat daar waar de overlevings toestand slechter is om rond te komen dit dan daar ook vaker gebeurd.
Zoals ook in Venuzuela op Isla Margarita waar ze liegen en jatten op je hotelkamer in je broek en jas zitten om nog meer geld te jatten dan wat ze al krijgen en ook in nog andere landen in de caribieen, Afrika en sommige oost Europesche landen.

Picasso 1
25 oktober 2009, 19:56
en zeer vreemd: ik heb binnenkort een afspraakje met een zeer special lady, wat een enorm plezier geeft dat als je weken op voorhand kan teren op dat ene moment dat nog moet komen ...

Wie zei daar ook weer dat het alleen maar om euro's gaat en niets anders :hammer:

Weken op voorhand? In de tussentijd zijn meer vermogende types dan jij aan de beurt :capito[1]:

Dalton
26 oktober 2009, 06:48
Als ik dit zo lees zijn jullie een bende verwende nesten, waarvand e hersenen weigeren naar behoren te functioneren: ik verklaar me nader.
Hoe kan je nu een nationaliteit koppelen aan service? Onbegonnen werk, net zoals een standaardservice van de clubs hier te gaan evalueren (hoe verder Duitsland in, hoe beter????)
Als ik lees, Bulgaartjes en Roemeentjes slecht, op een uitzondering te na gelaten, denk ik toch dat er iets in 't koppie scheef zit.
Er zijn geen "slechte" nationaliteiten, want uiteindelijk komt het daar op neer.
In een wereld, waar eigenlijk de grenzen zouden moeten opengesteld worden, lees ik tussen de lijnen door volkerendiscriminatie tot volkerenhaat.
Het gaat niet de goede kant op met het "denkvermogen" van de gemiddelde ijsbeer. Dat het bloed uit jullie hersenpan trekt tijdens de geilheid, goed, maar die hersens mogen ook gebruikt worden om logisch te redeneren, gebruik jullie rechterhelft ook een keertje, ik weet het, het vergt training, dat bloed terug op de juiste plaats te krijgen, veel training... .
Veel te ver gaat het me volledige groepen te beschouwen als afwerksters, slecht, zigeuners, dieven, moordenaars, verkrachters, pedofielen, ... .
Ik vrees dat veel beertjes eens zichzelf de spiegel moeten voorhouden, en kijken wat voor "supermannen" zij wel zijn.
Shame on you both, en ik vernoem er graag in één trek Willy69 bij, en Dalton.

erpee

Toch wel goed van je om mij en willi69 als superman te betietelen :c014[1]: en we zijn heel blij dat je zo goed tussen de regels kan lezen. :lol:
Heb je daar een speciale bril voor nodig rp een 3 dimensionale misschien of +5 zou ook wel zo'n bril willen hebben .
Dat is makkelijk bij de nieuwe generatie tv's die eraan komen dan zijn wij vast uitgerust met een hulpstuk.
Ik ga nooit met een nationaliteit of een heel volk de kamer op 1 dame is genoeg voor mij en of ze zwart of blank is maakt me niets uit als ze maar lekker neukt :c014[1]::c014[1]::lol:
En vooral lekker kan blasen zonder de handen te gebruiken wat door de duitse dvp's te vaak gebeurd:blow::blow::bye:
Wij hebben geen bloed in onze aderen stromen daarom zijn we ijsberen geworden,alles zit vol met sperma en dat houd ons in beweging en gaan we van club naar club om ons territorium af te bakenen en kunnen niet wennen aan een vaste plek onder de zon.
We moeten blijven gaan anders verschrompeld ons verstand dat gebeurd wanneer je te lang op een plaats blijft zitten en stomp je af en word je kortzichtig .
Wanneer je niet verder dan 20 meter kan kijken begin je met het aftakelings proces en begin je je eenzaam te voelen ondanks dat je dezelfde mensen steeds om je heen hebt.
Een ijsbeer heeft de ruimte nodig en moet op zijn tijd een visje kunnen verschalken en van de vrije natuur genieten maar vooral het jagen zit hem in het bloed.
Een bekend spreekwoord "verandering van spijs doet eten" daarom is foots altijd onderweg en wordt goed gevoerd door de dvp's die hem op handen dragen en lekker verwennen.
Wat voor ellende heb jij de laatste maand zoal meegemaakt in vm vertel daar weer wat van dan kunnen we met je mee huilen en je nomineren voor een vrijkaart voor een andere club dan kan je weer tot jezelf komen en genieten met foots wat je altijd deed in de clubs.
Het is maar eenzaam op een eilandje van 100 bij 100 kan misschien iets groter zijn maar het blijft behelpen. :regionen0000[1]::regionen0000[1]:

Scoobert
26 oktober 2009, 09:55
Ik kan het niet meteen eens zijn met de bewering dat Roemeense meiden een slechte naam hebben, althans niet bij mij.
Ieder zijn eigen mening, maar ik heb meer dan voldoende goede ervaringen gehad met Roemeense dames, maar ook minder goede ervaringen.
Ik voel me aangetrokken door hun looks en soms schakelt dan het verstand uit en daar proberen ze van te profiteren :)

Meestal vind ik dat snel weer terug hoor en dan lopen de minder goede ervaringen ook meteen ten einde.
Maar in het algemeen valt het wel mee. Dat ze in groepjes hangen is wel zo en daardoor zeker voor onervaren beren minder goed benaderbaar, maar wellicht doen ze het daarom ook ?
Als ik gisteren een aantal niet-Roemeense meiden zag en hoorde schreeuwen, dan zakt me daar eerder de broek vanaf. En ook al is dat de bedoeling in een club, bij die voorbeelden hou ik hem liever aan !

Und Willy69, HollÄndisches GemÜse ist lecker :baeh:

The Joker
26 oktober 2009, 10:33
Ik denk inderdaad dat Roemeense meiden een slechte reputatie hebben.
Of ze ook echt slecht zijn is natuurlijk een andere vraag :)
Je moet zelf redeljk scherp blijven met een Roemeense meid, maar op de kamer heb ik nooit slechte ervaringen gehad, wel proberen ze je over het algemeen snel van de kamer te hebben, maar dat is een talent wat vele dames hebben.
Voor mij is het enige nadeel dat ze meestal zo klein zijn terwijl ik liever op dames van 1m80+ val, maar de meeste beren vallen wel op kleine meisjes types, dus dat speelt dan weer in hun voordeel...

Jünther
27 oktober 2009, 21:27
Here are the results of the Dutch jury :festeer: :

SFL: douze points
Willy69: dix points
Mineme: huit points
Picasso: six points

Erpéélovèrrrrrrrrr :longtom023[1]:: zééro points :muahaha: