PDA

Volledige versie bekijken : Op de parking van de Baumarkt ...

Jabberwalkie
25 oktober 2009, 17:41
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=16572

Zeg niet te gauw, het is weer eens een vrouw :biggrin::biggrin::biggrin:

Picasso 1
25 oktober 2009, 18:06
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=16572

Zeg niet te gauw, het is weer eens een vrouw :biggrin::biggrin::biggrin:

Dat gas- en dat rem-pedaal zitten ook zo dicht bij elkaar :biggrin:

Misschien is zelf parkerende auto's een idee voor deze vrouwen, dronkelappen of roemenen :rofl: : http://www.youtube.com/watch?v=2eng94_flJw&NR=1

Willem2
25 oktober 2009, 19:09
Ik moet alleen aan Big30 denken :biggrin: :wink: Maar dat is een ander verhaal ....

foots
25 oktober 2009, 19:37
Roemenen parkeren de auto niet, die nemen ze mee naar hun eigen land.

Dalton
25 oktober 2009, 20:53
Roemenen parkeren de auto niet, die nemen ze mee naar hun eigen land.

Niet alleen de auto's maar ook het geld uit de pinautomaten.

foots
25 oktober 2009, 21:45
Heren, beren,

Dalton heeft het precies goed, Roemenen hebben de naam van zigeuners, auto dieven, en pinautomaat criminelen. Dat is in het algemeen, ik heb niets specifiek beschreven. Over de Roemeense dames heb ik al helemaal geen slecht beeld, wat een klets.

Wederom haalt RP er een stukje prive van mij bij wat niet hoeft, onnodig is en tevens ook niet mijn reden is om het imago van Roemenen aan te halen, ik haal zijn prive dingen ook niet aan, stop gewoon daarmee.

Groet, Foots :g023[1]:

Loretta
25 oktober 2009, 23:47
@Voetjes ,gelukkig zijn er geen scimmers ,vrouwenhandelaren ,roofovervallers ed van die nationaliteit.
Eigenlijk is dat het fijnste volk wat er is.

Volgens mij is er een liedje over gemaakt.

Door ene B de G , meneer de president slaap zacht.

Ik heb met rijzende verbazing een ander topic over oost-europesche pooiers gelezen.
De tendens was. We weten dat het erg is maar als wij beren maar aardig zijn en flink doorneuken is het allemaal best goed.
Niemand die oppert, "zouden we niet eens aangifte doen bij de plaatselijke authoriteiten".

Mijn mening, prostitutie is prima , maar wel zolang het vrijwillig gebeurd.

KD

Big30
26 oktober 2009, 00:57
Ik moet alleen aan Big30 denken :biggrin: :wink: Maar dat is een ander verhaal ....

:biggrin::biggrin::biggrin:
Ja mijn gedachten gingen ook even 3j terug naar de Parking van de Baumarkt bij GT. 16 u Snel inkopen doen, het hek, het slot, 01u de taxi, het hotel, Brueggener Klimp, ... .
:tongue::tongue::tongue:

Dalton
26 oktober 2009, 05:38
Laat me eens raden, waar heb je geschreven dat je ex er met een Roemeen vandoor is? Is dat de reden dat je weer naar die bevolkingsgroep moet uithalen?
Tenzij ze een kutje hebben en in de clubs rondlopen (lees: tenzij de Roemeense Meiden), die betast je maar al te graag, en dan hoor ik je niet zaniken dat ze SLECHTE service bieden of hun mannelijke wederhelften auto's stelen.....

erpee

:hah::klo1::badidea[1]::badidea[1]::badidea[1]::kreuz::asshole2::respekt: