PDA

Volledige versie bekijken : ADSL Storing Het Net

Big30
27 oktober 2009, 13:35
Storing ADSL diverse regio's

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Indien u telefonie of televisie via internet van ons afneemt dan kunnen deze diensten door de storing verstoord zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Starttijd: 2009-10-27 10:10 Eindtijd: onbekend

http://www.kpn.com/web/show/id=904882?sc_5=klantenservice:plein:storing:intern et-en-interactieve-tv

Het Net had/heeft een storing. Bij mij is het probleem gelukkig nu opgelost. Maar vanaf gisteren eind van de avond tot even na 11u waren bijna alle sites onbereikbaar dan wel lagen er weer snel uit. Was een probleem met de DNS server.

Eind van de middag zouden alle problemen opgelost moeten zijn. Zit je bij Het Net en heb je wat problemen met de bereikbaarheid van onze site dan ligt het deze keer dus aan het net :rolleyes:!

Big30

Big30
27 oktober 2009, 17:32
Storing ADSL diverse regio's (opgelost)

Als gevolg van een storing kon u mogelijk in enkele gebieden in de regio X niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Indien u telefonie of televisie via internet van ons afneemt dan kunnen deze diensten door de storing verstoord zijn geweest. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen.

Starttijd: 2009-10-27 10:10 Eindtijd: 2009-10-27 14:05

En nu maar hopen dat het niet meer zal gebeuren! Ik koos bewust voor Het Net van KPN want dacht die zijn zeer betrouwbaar!

Big30

Silvester
28 oktober 2009, 10:10
.....Ik koos bewust voor Het Net van KPN want dacht die zijn zeer betrouwbaar!....
Hmmm, gebeurde me ook wel eens bij clubdames...., veel beloven, maar als piemeltje bij poesje komt...

:bowlol: