PDA

Volledige versie bekijken : Diana (Russische)



Josef
27 oktober 2009, 20:20
Haarkleur/-lengte : Donkerblond,krullend tot op de schouder.
Lengte dame : 1.70 m.
Postuur/Cupmaat :Normaal,C.
Nationaliteit/Taal : Rusland,Russisch,Duits,Engels.
Leeftijd : 35 Jaar.
Tatoeages/Piercings :Geen.
Service: Zeer Goed Tongzoenen,PZC,NMC.
Voordelen: Beleefd er zelf veel plezier aan.
Nadelen:Geen.
Tijdsduur :1 uur.
Prijs :100 Euro
Extra’s bij het bezoek:Is een vriendelijke dame die je later als ze je tegen komt vriendelijk begroet.


Josef is Zaterdag voor het eerst in Parksauna Residenz geweest. En heb met Diana een lekker uur gekamert.En later met een Poolse dame en met Jamila [Russische}.En verder heb ik daar lekker gegeten in het restaurant.Je kon een gerecht uit zoeken en werd dan bereid door de koks.En als het klaar was dan brachten de dames van de bar het eten naar het restaurant.Dan riepen ze je sleutel nummer om,dat je bij je bestelling moest opgeven.Dit nodigt Josef uit om nog eens terug tekomen.Alles was perfeckt? Maar er waren niet zoveel dames,de verhouding was wat scheef te veel ijsberen.En wat ik een min puntje vond waren de douche,jes sommige deden het niet of stopten te gauw.En de handoeken daar moest je om vragen! Of als je geluk had lagen er wat bij de sauna,die overgens niet zo proper waren.Ze waren al zoveel gewassen,dat ze aan vervanging toe zijn.Als club moet je hier goed op letten,en je moet ze zelf kunnen pakken bij de douche.En verder was het een heele mooie club.

Silvester
25 november 2010, 09:09
Diana paradeert al weer een hele tijd in PSR en wat andere clubs rond.
Haar niet te missen opvallende verschijning doet altijd wat Wild West / Can Can achtig aan, setjes met veel ruches, touwtjes en kant, echt retro dus.

Retro is ook Diana's uitgebreide service, dus gewoon ouwerwets erg goed.

Het is een dame zonder vaste agenda, als ze zin heeft gaat ze op tour.
Door haar verschijning en haar felle oogopslag zullen veel ijsbeertjes haar niet als 1° keus zien, anderzijds kamert ze ook niet met zo maar iedere ijsbeer.
Het moet klikken, en als het dat doet, dan heb je een prima date aan haar.
Haar fel priemende oogopslag verandert dan in een wellustig geile blik, die als het allemaal goed gegaan of gedaan is, uiteindelijk eindigt in een stel kijkers in zwijm.
Want zoals Josef al ontdekt had: ze beleeft er zelf ook heel veel plezier aan.

Silvester

Duitslandvaarder
8 februari 2011, 22:18
*Diana was bij het animeren bijzonder spontaan. Op het schommelbed aan het zwembad pzc. Voorspel op de kamer was lang en uitgebreid, edoch, weinig initiatief van haar kant.
*De beurt op zich vond ik niet bijzonder. Diana had pijn tijdens het neuken (niet nat genoeg). Diana bleef op haar rug liggen en ondernam pas initiatief op mijn commando.
*Aftersales waren goed en zeer teder.

Diana is niet een aanrader voor ijsberen die ruige sex met een slanke blonde van ong. 20 jaar willen hebben. Diana zal het vooral goed doen bij ijsberen die de tijd nemen en van zachte tedere sex houden. Ik heb haar daarna nog vriendelijk gegroet maar ik hoef er nooit meer op.

Josef
19 december 2011, 19:22
Diana Russisch.

Deze dame tegen het lijf gelopen en zij is net zo goed op de kamer als Natalie.
Met Diana heeft Josef de dag afgesloten en daar heb ik geen spijt van gehad.
Wat een kwalitijd levert deze Milf ze is zeker geen 18 meer maar in bed merk je daar niets van.

Een uithoudings vermogen heeft deze dame dat houd je niet voormogelijk.
Diana is niet het type waar Josef mee wil trouwen!!!
Maar de bedpresstatie's van deze dame daar wil iederen man van dromen dat hij zo,n vrouw thuis in bed had.

In een woord geweldig,geweldig één dikke 10 op het rapoort voor Diana.
Diana is een helen lieve warme vrouw,waar Josef het nog heter van krijgt/wordt.

BefBeer
22 mei 2012, 21:10
Mijn relaxdag-PSR moest ten einde komen.
Ik was er al vele uren en moest voor donker thuis zijn :baby2: !

Nee, nee; niet voor het vrouwtje oid!! :baeh:

Direct toen ik Diana zag wist ik dat ik hier mee moest verder doen!
Mannelijk voorgevoel :rolleyes:

Lekker samen de koffie laten smaken en al kletsend (effe wennen aan haar manier van Duits sperken!) eens toch besloten een kamer te zoeken.

Zalig uurtje GFE en Diana lust er pap van.
Ze zorgt er echt wel voor dat ze zelf goed bediend wordt maar ook dat het wederzijds top is.
Zoenen is al hemels zacht en lang. Super subtiel.
Pijpen; ik wordt nog hard als ik dit schrijf en tot de top-3 behoort ze zekers.
Beffen is een feestje dat niet hoeft te stoppen.
Neuken was gewoon met een vriendin in positieve zin.

Dromen bestaan met Diana gewoon! :freu:

BefBeer

primus1968
24 juni 2012, 14:06
Gisteren zat ze de hele tijd achter me aan. Geil lachen en in het passeren in mijn lul knijpen. In het bubbelbad lachte ze weer naar me maar ze was al bezet door een andere beer. Bij terugkomst werd ik letterlijk door haar in de tang genomen. Ik mocht nu echt niet meer ontsnappen. Ze vertelde me dat ze de vorige sessie snel had afgemaakt (de beer wilde alleen gepijpt worden) om met mij te kunnen kameren. Of dat waar is weet je natuurlijk niet. Wat ik wel weet dat ze me totaal verkrachte in de kino. Ze moest gewoon sex, sex, sex en nog eens sex.. Diep pijpen, ballen likken, geil zoenen.
Wat een sexmachine zeg.. En ook nog eens erg aardig, geen oppervlakkig gelul maar een vrouw met levenservaring...
Ze is niet moeders mooiste maar dat vind ik nooit zo´n probleem.. Het gaat om de inzet en die vind ik bij oudere dames vaak beter. Nadeel vond ik dat ze niet helemaal fris rook, beffen heb ik dus maar vermeden... Weel een zeer goede GFE !! Top !