Volledige versie bekijken : Stel me even voor..
Joke
28 oktober 2009, 20:29
Hoi hoi,
Ik ben Joke, van Cor. Sommige kennen me misschien van Hookers of Kinky. Type me rot daar :smile:
Heb dit forum al lange tijd op het oog, maar mij vandaag eens aangemeldt. Vindt het leuk om mee te kleppen, maar probeer dit wel altijd netjes te doen.
Ik ben ( wij zijn ) commercieel, maar loop er niet te koop mee. Dus zal er verder niet op ingaan :amen[1]:
Leuk om eens tussen de ijsberen te belanden, ben gek op beren :ola2:
Joke
28 oktober 2009, 20:31
Oh ja...voordat er vragen komen...de avanter is van mijzelf, een D-cup en geen siliconen!
Big30
28 oktober 2009, 20:32
Welkom Joke bij de IJsberen! Veel lees en schrijfplezier toegewenst.
Groet,
Big30
Joke
28 oktober 2009, 20:35
Nou dat gaat vast lukken met zo'n hartelijk welkom! :wink:
Jullie bijten toch niet he?
Big30
28 oktober 2009, 20:39
Nou dat gaat vast lukken met zo'n hartelijk welkom! :wink:
Jullie bijten toch niet he?
IJsberen zijn als blaffende honden, die bijten ook niet :tongue:!
Jünther
28 oktober 2009, 21:21
Joke Bruis? Leuk.
Jabberwalkie
28 oktober 2009, 22:07
Nee, Cor Ruys :biggrin:
Joke
28 oktober 2009, 22:39
Heel grappig! :confused: Ook leuk om kennis te maken :patpat[1]:
Jansen
28 oktober 2009, 23:42
Dag Joke,:biggrin:
Sorry Cor maar ik wordt moe van al die ijsberen op dit forum ;)
Ook ik ben commercieel heb net nog enkele euro's uitgegeven in GT.
p.s. ik ben wel wat verlegen vandaar ik niet zoveel schrijf.:eek:
Ik wens jullie veel lees en schrijfplezier.
Joke
30 oktober 2009, 09:42
Dag Joke,:biggrin:
Sorry Cor maar ik wordt moe van al die ijsberen op dit forum ;)
Ook ik ben commercieel heb net nog enkele euro's uitgegeven in GT.
p.s. ik ben wel wat verlegen vandaar ik niet zoveel schrijf.:eek:
Ik wens jullie veel lees en schrijfplezier.
He hallo ;)
Even ter informatie: het is Joke die altijd berichten plaatst in forums. Cor leest af en toe wel eens een bericht waar ik op heb gereageerd, maar dit komt eigenlijk weinig voor.
Hij zit wel vaak op de Hookers chat tegenwoordig, maar daar zitten soms leuke meiden dus..tja..het is en blijft een vent :tongue:
Ik ben nog niet zo bekend met de afkortingen in dit forum, vermoed dat GT iets van een club zal zijn? Ik hoop dat je iig waar voor je geld had ;) en veel lol natuurlijk!
Ik zie idd dat je een heel verlegen type bent, je hebt weinig postings :e010[1]:
Dit forum heeft wel hartstikke leuke smiley's zeg! Vindt deze wel heel erg cool: :Sandwich-sex: Komt me bekend voor, want dat doe ik ook wel eens. Het is alleen wel erg warm tussen die mannenlijven in :angel2-1:
:flatto-bye:
seksenfun
30 oktober 2009, 21:32
Het is alleen wel erg warm tussen die mannenlijven in :angel2-1:
:flatto-bye:
Echt iets voor de komende koude dagen :smile:.
foots
30 oktober 2009, 21:42
Dame en heer,
Nou laat maar eens wat gangbang info los op dit forum waar veel beren zijn die gangbangs maar vieze gelegenheden vinden. Dit terwijl ze er nooit zijn geweest en zelf wellichy veel viezere dingen op de kamer uithalen.
Zelf ben ik dol op gangbangs voorheen ging ik wel eens een keer naar gangbang Babbette. Ik vind gangbangs erg leuk, want er is toch niets leuker dan een beetje samenwerken met een leuke jongedame die er zelf zo van kan genieten.
Kortom laat de gangbang info maar komen, mocht het te commercieel zijn dan zal een mod je wel een add aanbieden, maar voor gewone info staat dit liberaale forum open en ik brand van de nieuwsgierigheid welke gangbangs er te bezoeken zijn.
Groet, Foots :welcome2:
Joke
31 oktober 2009, 09:58
Je doelt zeker op mijn handtekening?
Dat is iid in de planning, maar we moeten eerst een goede en GROTE locatie vinden, zijn we mee bezig, zodra dat er is dan plannen we een datum.
Het zal wel op een woensdag gaan vallen, want dat is de enige dag dat ikke kan :biggrin:
Een gangbang is geen vies iets, Joke is heel erg oplettend op hygiene en een schone omgeving en de andere meiden ook!
Een gangbang is wel druk ( meestal ) en je moet er tegen kunnen dat je bekeken wordt en soms zelfs opzij geduwd kan worden! Dit laatste gebeurd vaak in clubs waar grote GB's gehouden worden :frown:. dat is erg jammer!
Maar dit soort gedrag tolereren wij níet, Cor is aanwezig om bijv. dit soort gedrag de kop in te duwen. Wij vinden dat iedereen minstens 1x zijn ding mag en kan doen, als je dan voordringers hebt is dat natuurlijk niet leuk :noooo[1]:
Zodra ik meer weet laat ik het wel weten hoor Foots!
Dalton
31 oktober 2009, 12:39
Is dit de GB waar een man met 40 vrouwen moet neuken dan wil ik me meteen laten inschrijven.
Joke
31 oktober 2009, 13:17
Helaas geen 40, slechts 7.
Maar zou je 40 echt volhouden dan??
sofaking
31 oktober 2009, 18:08
Je doelt zeker op mijn handtekening?
Dat is iid in de planning, maar we moeten eerst een goede en GROTE locatie vinden, zijn we mee bezig, zodra dat er is dan plannen we een datum.
:noooo[1]:
Zodra ik meer weet laat ik het wel weten hoor Foots!
Misschien kun je de oude Za Zen afhuren. Geen idee hoeveel dat kost, maar al het nodige mbt douches, bar enz.... voor een seksfeestje zal hier wel aanwezig zijn denk ik.
http://www.saunaclubzazen.nl/
Joke
31 oktober 2009, 18:50
Dank je wel, heb ze een mail gestuurd. Afwachten maar...
Joke
31 oktober 2009, 19:03
Ik zag trouwens dat iemand anders een heel leuk lijstje gemaakt had van zichzelf, aangezien ik mij niet echt heb voorgesteld zal ik dat als nog even doen...
Grootte; 1m69
Postuur; Normaal
Gewicht; ong. 70kg
Oorsprong; Oer Hollands
Kleur ogen; grijs/groen
Kleur haar; rood geverfd
Kapsel; kort
Cupmaat; 85D
Tattoo/piercing; Geen
Roken; Ja, niet vlak voor date
Stijl; Sexy en normaal
Outfits voor daten; sexy jurkjes, body's, kousen, bh met slip of string
Voorkeur; mannelijk, soms bi
Intiem kapsel; Kaal
Taalkennis; Engels & Nederlands
Pretpakket: Zoenen, pzc, anaal mc, prostaatmilking, intiem mc, russisch, erotische massage en gewone, aftrekken op een wel hele speciale manier..
Werkdagen: Woensdag op de dag samen met een vriendin. Door de weeks elke avond trio met mijn vriend Cor en uitzonderlijk met mij alleen. Vrijdagavond is nooit mogelijk, weekend is bespreekbaar.
Zoooo, volgens mij weten jullie nu wel eventjes genoeg :rolleyes:
Joke
3 november 2009, 11:38
Er werd verzocht om foto's, hier is er 1. In mijn nieuwste jurkje en met mijn nieuwe laarzen!
http://forum.kinky.nl/picture.php?albumid=71&pictureid=677