PDA

Volledige versie bekijken : Katrin ex-Viktoria. Bulgaars ex-Vulkan



Pistol Pete
29 oktober 2009, 22:50
Naam : Viktoria

Nationaliteit/Taal : Bulgaars, beetje engels

Leeftijd : 19

Haarkleur/-lengte : zwart / schouderlengte

Lengte dame : 160 cm

Postuur/Cupmaat : zeer slank / stevige b-cups

Tatoeages/Piercings : geen / geen

Service: Heerlijk zoals een pistollady behoort te doen: GFE, PZC, FT, NMC, TZ

Voordelen: girl next door type, onwijs lekkere body met doorsnee gezicht.

Nadelen: Is pas sinds kort in een saunaclub werkzaam, weinig ervaring maar haar inzet compenseert dit volledig.

Tijdsduur : 1 uur / 80 euro (+ 20 euro voor kamer met grote Jacuzi)

Prijs :50 euro / 1/2 uur, 80 euro / 1 uur.


Toen ik haar zag staan was ik direct verkocht. Eerst toch maar even een praatje aangeknoopt bij de bar en later op de sofa. Viktoria droeg een super sexy setje waar haar fraaie borsten ruimschoots onder te zien waren, ook haar heerlijke kontje was goed zichtbaar. Ik wist genoeg, laat de whirlpool op de kamer maar volllopen. Een heerlijke uurtje volgde. Viktoria is redelijk nieuw in dit vak maar het pijpen doet ze alsof ze nooit anders heeft gedaan. Ook neuken gdoet ze heel lekker in diverse posities. Haar muschi is lekker strak en ook heerlijk om te zien. In een uurtje 2 keer een hoogtepunt bereikt. Na de sessie nog lang gekletst met Viktoria en vriendin Madonna, ook een eye-catcher trouwens. Verder heerlijk aan bankgehangen gedaan, de edele kunst van ZL afgekeken :), ach ja, mede-ijsberen waren er toch niet ;).
Na een uurtje of wat heerlijk voldaan de club verlaten maar niet nadat ik een herhalingsafspraak met Viktoria had gemaakt. Heerlijke meid.

Pistol Pete
7 november 2009, 09:07
Tijdens mijn bezoek gisteren aan Fun Garden kwam Viktoria tegen zessen binnen wandelen. Ik had net een date met Susanne gepland en dat betekende dat mijn favo dame in de wacht gezet werd:eek::eek:. Het is altijd goed als een dame weet dat ze niet het enige schatje is in de club. Het was dus pas tegen tien uur toen ik weer boven Pete:smoke: was na de wervelende sessie met Susanne. Omdat ik twijfelde tussen een half uur of een uur besloot ik dit keer geen whirlpoolsessie te doen. In mijn achterhoofd had ik nog dat het droogneuken na de jacuzzi mij de vorige sessie heel goed beviel. Dit keer daar dus mee begonnen. Heerlijk hoe Victoria het spel meespeelde. Afwisselend ik boven en effe later Victoria boven. Ik werd helemaal wild en dacht even....Nee. Toch maar een rubbertje omgeschoven en echt gefickt:tongue:.

Het kussen was nog steeds bescheiden maar af en toe voelde ik haar tong in mijn mond. De eerste sessie was dit nog wat minder het geval. Toen ik haar aangaf dat ik dat wel erg lekker vond ging haar mond nog een tikje wijder open en kon ik ook haar voorzichtig tongen. Een heerlijke tedere sessie:betrunken: ontspon zich. Omdat mijn geilheid nog steeds de baas is over mijn verstand:confused: besloot ik er een uur van te maken. Tegen het einde van het uur kwam ik heerlijk klaar en spoot weer een vingerhoedje sperma :mad:vol.

Toen Victoria opstond en ik nog lag na te genieten zag ik haar werkelijk zeer lekkere lichaam nog eens goed. Wow, wat een body:angst:. Ik werd opnieuw zo geil dat ik binnen 5 minuten op nieuw kwam, dit keer op de manual:rubbel::rubbel:. Om half twaalf denderde mijn bolide weer over de duitse en nederlandse autosnelwegen. Fun Garden is voor mij in alle opzichten een topclub, klein vergeleken met GT en FKK World maar de dames zijn er o zo goed als je een goede hand van kiezen hebt, zei de gek.:cool::cool:

:aola::aola:

soul4fun
6 februari 2010, 05:54
Werkt dit meisje nog steeds in Fungarden?

nixus
6 februari 2010, 09:59
Werkt dit meisje nog steeds in Fungarden?

Ik was gisteren nog in FG, Viktoria heb ik niet meer gezien. Wel een aantal nieuwe Roemeense dames en Carina is er ook weer.

yarholland
6 februari 2010, 13:12
viktoria werkt niet meer.. althans.. niet meer in fungarden.. helaas... en aan haar laatste sms te zien.. wilde ze ook niet meer terug komen.... dit alleen ter info voor jullie

Pistol Pete
6 februari 2010, 13:24
jammer voor Fun Garden, Viktoria was/is een toppertje in FG. Heb daar lekkere uurtjes in de kamer met jacuzi mee doorgebracht. Jammer. Maar wie weet duikt ze weer ergens op.

janjanjan
7 februari 2010, 01:26
Maar wie weet duikt ze weer ergens op.

Dat is een 100% zekerheid.

Charly_Brown
5 maart 2011, 11:49
==> Vulkan, Haus 17-19, Zimmer 312

Pistol Pete
10 september 2012, 00:40
Viktoria is al weer geruime tijd werkzaam in Dolce Vita. Ze heet nu Katrin. Toen ik te laat bleef hangen moest ik ook, evenals fijnschieter eerder die dag, voor de bijl.

Oude tijden weerleefden zoals bijna 3 jaar geleden in Fun Garden. Alleen nu geen kamer met whirlpool. Het werd een prima sessie van een ruim uurtje.


Sent from my iPad using Tapatalk HD