PDA

Volledige versie bekijken : Himena, Hongaars (maar spreekt Roemeens)

Pistol Pete
1 november 2009, 08:25
Naam : Shimena (klinkt als...)

Nationaliteit/Taal : Hongaars/Roemeens / Duits

Leeftijd : piepjpong

Haarkleur/-lengte : zwart, lang

Lengte dame : 155 cm, kan ook nog kleiner zijn)

Postuur/Cupmaat : tenger / a-cupjes, klein maar fier

Tatoeages/Piercings : op arm diverse onopvallende tattoos

Service: NMC, PZC, TZ, FT (?), GFE.

Voordelen: Voor de echte lolitaliefhebbers, daarvan waren er velen in World dit weekend. Plaatje om te zien, op de kamer voornamelijk een Optick-fick. Desondanks was ze volgens mij zo een beetje de drukst bezette dame, zeker op de zaterdag. Doet ook aan triootjes, zo mocht ik meemaken. Duosessie was beter, zw as actiever en er werd geen roemeens :) gesproken...
Herhalingsgevaar: als ik de kans krijg, zeker!

Nadelen: geen

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 30 minuten 50 euro.

Pistol Pete
29 november 2009, 19:51
:aola::aola::aola::aola:

Ook afgelopen zaterdag weer gekozen voor een ouderwetse optick fick. Bij mijn twee eerdere sessie wist ik dat ik zelf de sessie zou moeten sturen en bepalen. Maar de kleine sexy Hymena die super-erotische dansjes ten beste gaf had mij weer helemaal gek gemaakt. Ze is dan ook een op en top pistolmeisje :annieengel::annieengel::annieengel: (zie de beschrijving hierboven). Ze schijnt nog maar enkele maandjes 18 jaar te zijn, erg jong maar ik ben niet de zedenprediker die daar over valt:rofl::rofl:.

We maakten er weer een heerlijke orale show van. Zonder condoom werden alle orale standjes afgewikkeld. Toen ze met een condoom aankwam liet ik haar in plaats van het rubber aan te meten weer in de facesitting plaatsnemen. Vervolgens kwam ik via een handjob gierend tot een hoogtepunt. Na stipt 23 minuten stond ze direct op, gaf mij nog wat tissues en had haar highheels al weer aan. Ik had nog even in gedachten om er een verlengde sessie van te maken maar Hymena is echt een roemeense meid voor een half uurtje (ervaren saunaclubgangers weten wel wat ik bedoel:huch:).

Ach, normaal hou ik er als rasechte GFE-liefhebber er van nog even wat na te kwebbelen maar Hymena wou weer dansen en verleiden. En daar heb ik nou ook wel alle begrip voor. Zo stond ik dus vrij snel weer buiten maar was toch zeer tevreden over de sessie. Ik vrees dat ik ook een volgende keer Hymena niet zal passeren, wat een plaatje en wat een performance buiten de kamer. Dat er op de kamer maar een krappe 7 overblijft vind ik helemaal niet erg. Hymena is gewoon het snoepje van de avond....

:aola::aola::aola::aola: