Volledige versie bekijken : Wie heeft de grootste ?
Zakkenleger
1 november 2009, 10:31
...
Kijkend naar het (afnemende) succes van die andere clubs waarin de White Knight zijn sporen heeft achtergelaten (SS, YY, VV) is er toch wel zorgwekkende trend zichtbaar, dus clubeigenaren wees gewaarschuwd! :wink:
...
Sinds Erpee en andere bekende beertjes er niet meer komen, gaat het met VV weer een stuk beter! :ola2:
;)
Jansen
1 november 2009, 11:18
Sinds Erpee en andere bekende beertjes er niet meer komen, gaat het met VV weer een stuk beter! :ola2:
;)
Wie zijn die andere beertjes dan ?
Deze week waren er op de gewone door de weekse dagen een overvloed aan dames maar ook te weinig beertjes ?
Wat wil zeggen dat de inkomst dan ook laag is met weinig entree maar wel dezelfde kosten en lasten, op alleen minder was beurten van handdoeken en onderlakens na.
Dus het gaat met VV dus niet beter !!
Nu zelfs de verwarmingskosten er bij komen wordt het helemaal een uitzichtloze onderneming.
Personeelskosten iedere dag voor 15 personen.
(4 poetsers 2 man keuken 3 op kantoor 1 receptie 1 deur 2 aan de bar
2 washok )
Hypotheekkosten;deze is op drie eigenaren waarvan 1 zaakvoerder met vrouw
Onderhoud gebouw
Verwarming en ketelhuis voor 6000 kuub meter
Elektriciteit met sauna en alle verbruikers
Eten en drank
Kosten diverse service kontrakten i.v.m garanties
Machine afschrijvingen van wasmachines,vaatwassers,drogers en keukenmateriaal.
Willen de eigenaren dan ook nog een vet salaris hier uit dan zal er anders gewassen moeten worden van zwart naar wit !!!!
Optie en goede tip voor VV is misschien toch maar eens met ijsberenforum gaan praten voor sponsering,zodat er misschien weer meer ijsberen van hier terug komen.
Pak 15 ijsberen per week X E.50,- = E.750,- per maand = ruim E.3000,-
Voor de dames dan ook een extra inkomen.
Dus ZL jou verhaal klopt niet.:tongue:
Picasso 1
1 november 2009, 11:34
.............
...............
Zakkenlegers verhaal wordt volledig ontkracht door wat ik zelf zie wanneer ik er ben en wat ik van de enkele bekenden hoor die er nog regelmatig komen.
Zakkenleger is gewoon de tegenhanger van rplover en in dat licht dien je ook zijn uitingen te zien.
Zakkenleger
1 november 2009, 12:38
Ach zeg 3/4 van de bekende beertjes die 1-1/2 jaar geleden nog zeer vaak in VV kwamen, en nu niet meer? :wink:
Overigens lees ik ook weinig meer van die beertjes over andere clubs, dus weet weet zijn ze drastisch geminderd met clubben of helemaal gestopt? Of ze schrijven gewoon niet meer.
Deze week waren er op de gewone door de weekse dagen een overvloed aan dames maar ook te weinig beertjes ?
En is dat anders dan in andere clubs?
Sponsoren van IJBF door VV, ach dat moeten ze zelf beslissen. Voor zover ik weet zijn ze prima tevreden met de sponsoring van Hookers :wink:.
Je kostenberekeningen kloppen wel, Jansen, maar dat geldt net zo goed voor andere clubs.
Zakkenleger
1 november 2009, 12:40
Zakkenlegers verhaal wordt volledig ontkracht door wat ik zelf zie wanneer ik er ben en wat ik van de enkele bekenden hoor die er nog regelmatig komen.
Vertel eens, op welke punten ontkracht je mijn verhaal volledig? Alleen maar iets roepen zonder onderbouwing zegt niks. :rolleyes:
Zakkenleger is gewoon de tegenhanger van rplover en in dat licht dien je ook zijn uitingen te zien.
Jij bent anders ook lekker erpeeiaans bezig. :wink:
Picasso 1
1 november 2009, 12:49
Overigens lees ik ook weinig meer van die beertjes over andere clubs, dus weet weet zijn ze drastisch geminderd met clubben of helemaal gestopt? Of ze schrijven gewoon niet meer.
Het is je vast wel opgevallen dat het aantal recensies van clubs in Keulen (PSR) en Frankfurt (Oase, World) is aan het toenemen. Allemaal van beertjes die regelmatig in VV kwamen.
Picasso 1
1 november 2009, 13:09
Vertel eens, op welke punten ontkracht je mijn verhaal volledig? Alleen maar iets roepen zonder onderbouwing zegt niks. :rolleyes:
Als het minder druk is en vele bekenden (waaronder ook duitse stamgasten) er niet meer komen dan kan je moeilijk stellen dat het allemaal beter gaat
Jij bent anders ook lekker erpeeiaans bezig. :wink:
Lees eens de ophemelende recensies van rplover 1 jaar geleden over de Villa en vergelijk ze met jouw huidige recensies. Vraag je dan nog een keer af wie erpeeiaans bezig is ;)
Zakkenleger
1 november 2009, 13:11
;)
Herhaling is de kracht van reclame, dus voor slechtlezende beertjes: let op de smileys! Ironie-gevaar!
@Picasso 1: geen mens weet zeker of het met VV beter of slechter gaat dan met vergelijkbare clubs. Ik niet, jij niet, Jansen niet en erpee niet. We kunnen dingen inschatten op basis van onze eigen bezoeken en evt ervaringen van andere beertjes, maar die zijn niet 100% betrouwbaar.
Dat er op IJBF een aantal VV bashers rondloopt boeit me verder niet zo. Dat zegt meer over hun dan over VV. Die types mogen wat mij betreft wegblijven uit VV, ik zal ze niet missen.
Zakkenleger
1 november 2009, 13:14
Het is je vast wel opgevallen dat het aantal recensies van clubs in Keulen (PSR) en Frankfurt (Oase, World) is aan het toenemen. Allemaal van beertjes die regelmatig in VV kwamen.
*zucht* hoeveel % van het totaal aantal bezoekers schrijft op dit of andere forums?
Zakkenleger
1 november 2009, 13:29
Lees eens de ophemelende recensies van rplover 1 jaar geleden over de Villa en vergelijk ze met jouw huidige recensies. Vraag je dan nog een keer af wie erpeeiaans bezig is ;)
Jij, erpee en anderen :biggrin:. Ik beschrijf mijn ervaringen, niet meer en niet minder. Wat anderen daar van denken moeten ze zelf maar bepalen.
Picasso 1
1 november 2009, 13:30
Dat er op IJBF een aantal VV bashers rondloopt boeit me verder niet zo.
Valt wel mee. Meestal gaat het alleen maar om reacties waar jij zelf de trigger van bent.
Als er kritisch geschreven wordt over LR of VM ben je er zelf ook niet vies van het anderen onder hun neus te wrijven
Dat zegt meer over hun dan over VV. Die types mogen wat mij betreft wegblijven uit VV, ik zal ze niet missen.
Dat zei erpee ook vroeger ;)
rplover
1 november 2009, 13:33
geen mens weet zeker of het met VV beter of slechter gaat dan met vergelijkbare clubs. Ik niet, jij niet, Jansen niet en erpee niet.
Lekker, als iemand als Zakkenleger een uitdrukking aan je koppelt, erpeeiaans gedrag.
Mag het in "De Dikke", ZL? :biggrin:
Je neemt het zelfs al over in iedere posting, mijn gedrag ;)
erpee :rolleyes:
Zakkenleger
1 november 2009, 13:39
Valt wel mee. Meestal gaat het alleen maar om reacties waar jij zelf de trigger van bent.
Kijkkijk, het is meer ZL bashing dan VV bashing? :rolleyes:
Als er kritisch geschreven wordt over LR of VM ben je er zelf niet vies van het anderen onder hun neus te wrijven
En dus?
Verder denk ik dat het onder de neus wrijven wel meevalt (waar doe ik dat? quote graag!). Dat sommige beertjes erg lange tenen hebben kan ik ook niet helpen.
Dat zei erpee ook vroeger ;)En dus?
Picasso 1, je gaat qua suggestieve opmerkingen erpee nog inhalen als je niet oppast. :rolleyes:
Ik zal het nog 1 keer zeggen: ik schrijf op dit forum mijn ervaringen en mijn mening. Wat anderen daar van vinden moeten ze zelf bepalen. Ik heb verder geen dubbele agenda daar in (itt een aantal andere beertjes...).
Ik ben altijd bereid over meningen te discussieren. Laat maar weten...
Zakkenleger
1 november 2009, 13:41
Lekker, als iemand als Zakkenleger een uitdrukking aan je koppelt, erpeeiaans gedrag.
:wink:
Mag het in "De Dikke", ZL? :biggrin:
Van mij wel, maar ik ga daar niet over :biggrin:.
Je neemt het zelfs al over in iedere posting, mijn gedrag ;)
erpee :rolleyes::badidea[1]::imsorry[1]::annieiluvu::exactly[1]::hop:
Big30
1 november 2009, 13:46
Ik zal het nog 1 keer zeggen: ik schrijf op dit forum mijn ervaringen en mijn mening. Wat anderen daar van vinden moeten ze zelf bepalen. Ik heb verder geen dubbele agenda daar in (itt een aantal andere beertjes...).
Even een grapje tussendoor moet kunnen! ZL heeft zich inderdaad vele malen zeer negatief uitgelaten over VM maar en dat siert hem het was wel allemaal gebaseerd op eigen ervaringen :wink:! Zo hoort het ook.
Nu maak ik weer plaats voor ZL en P1 en rp en ... .?
Big30
Ace2
1 november 2009, 13:58
Het gerucht gaat dat er een Thaise in VV zou zijn gesignaleerd. Zo komt het van zelf goed met VV.
The Joker
1 november 2009, 14:16
2 washok )
Onderhoud gebouw
Eten en drank
Dit rijtje zegt dus helemaal niets, zonder er ook daadwerkelijke bedragen aan te hangen.
Daar tegenover staan natuurlijk elke week X beertjes a E50 en X dames a E20 en ook nog een behoorlijke drankomzet, in VV wordt er verdomd vaak een pasje neergelegd op de bar.
Maar goed, dit geldt natuurlijk voor elke club, alleen omdat VV de hoogste kostenkant zal hebben, zullen daar ook meer inkomsten tegenover moeten staan.
Zelf schat ik dat ze op DO-ZA het geld moeten verdienen, WO BE draaien en ZO-DI in de min staan, maar dat patroon zal voor meer clubs gelden.
Uit het hoofd lijkt me GT veruit de grootste cashcow van alle clubs in NRW, over YY wordt hier ook amper geschreven op het forum en die sponsoren ook niet, maar als je ziet wat die voor investeringen die hebben gedaan zal het zo slecht wel niet lopen.
Zakkenleger
1 november 2009, 14:25
Even een grapje tussendoor moet kunnen! ZL heeft zich inderdaad vele malen zeer negatief uitgelaten over VM maar en dat siert hem het was wel allemaal gebaseerd op eigen ervaringen ! Zo hoort het ook.
Je zwetst weer biggie :rolleyes:
Vertel eens waar ik zeer negatief schreef over VM? Het enige dat ik schreef was dat ik vermoed dat ik obv beschrijvingen en verhalen van beertjes VM waarschijnlijk geen ZL club zal zijn. Als dat ook al niet meer mag hier... :rolleyes:
sofaking
1 november 2009, 14:41
Wat wil zeggen dat de inkomst dan ook laag is met weinig entree maar wel dezelfde kosten en lasten, op alleen minder was beurten van handdoeken en onderlakens na.
Nu zelfs de verwarmingskosten er bij komen wordt het helemaal een uitzichtloze onderneming.
2 washok )
Onderhoud gebouw
Eten en drank
Willen de eigenaren dan ook nog een vet salaris hier uit dan zal er anders gewassen moeten worden van zwart naar wit !!!!
Optie en goede tip voor VV is misschien toch maar eens met ijsberenforum gaan praten voor sponsering,zodat er misschien weer meer ijsberen van hier terug komen.
Pak 15 ijsberen per week X E.50,- = E.750,- per maand = ruim E.3000,-
Voor de dames dan ook een extra inkomen.
Ik vermoed dat de operationele kost van een sauna club zeer goed vergelijkbaar is met die van een gewone publieke of privé sauna.
Nu ga ik zelf nooit naar zo'n sauna, maar het lijkt me wel interessant om eens het ( aantal bezoekers * inkomprijs ) van die twee te vergelijken.
Zijn hier ook gewone saunagangers die daar een goede kijk op hebben ?
Dalton
1 november 2009, 15:15
Heren beren zoals ik meegemaakt heb is gt overdag tot 11 uur "s avonds de beste en op de 2de plaats komt livingroom omdat die tot 3 uur open is.
Daar komen de beren de hele dag door binnen maar vooral om 11 uur 's avonds komt er nog een vloedgolf van jeugdige saunagangers naar binnen en kunnen we weer op de sleutel wachten maar we hebben de kino en de wihrpool en als het niet anders kan zijn er nog diverse banken waar we op kunnen spelen.
En ik geloof dat de olifant de grootste heeft daar gaat dit topic toch over.
Jansen
1 november 2009, 15:17
Ik vermoed dat de operationele kost van een sauna club zeer goed vergelijkbaar is met die van een gewone publieke of privé sauna.
Nu ga ik zelf nooit naar zo'n sauna, maar het lijkt me wel interessant om eens het ( aantal bezoekers * inkomprijs ) van die twee te vergelijken.
Zijn hier ook gewone saunagangers die daar een goede kijk op hebben ?
Ja ik kom regelmatig bijna wekelijks in een (luxe ) sauna.
Terma-Geldrop, Sauna Son, Kastelenplein,sauna Woensel en de nieuwe in D.Bosch.
Daar zijn de kosten nog veel hoger wat energie betreft.
Maar je betaald hier wel voor ieder drankje en eten dus het personeel en de keuken wordt al snel met winst terug betaald.
Gemiddelde inkom prijs voor sauna is E.25,- met handdoek,badjas en slippers lopen de prijzen op naar E.30,-
Bezoekers op een dag van 12.00 u tot middernacht ligt op ongeveer 150 in vakanties boven de 200
Ook hier moet men het hebben van minimaal 5 goede dagen met boven de 150 bezoekers.
Jansen
1 november 2009, 15:26
Dit rijtje zegt dus helemaal niets, zonder er ook daadwerkelijke bedragen aan te hangen.
Uit het hoofd lijkt me GT veruit de grootste cashcow van alle clubs in NRW, ov
De bedragen kan je ook inschatten SW daar heb je formules voor die ook de bank hanteerd.
Een ondernemingsplan kan je uitwerken met geschatte inkomsten en geschatte uitgave posten.
De meeste gegevens zijn bekend en terug te vinden zelfs op internet.
Ook ik ben van mening dat GT de meeste winst overhoud onder de streep.
Jansen
1 november 2009, 15:38
Ach zeg 3/4 van de bekende beertjes die 1-1/2 jaar geleden nog zeer vaak in VV kwamen, en nu niet meer? :wink:
En is dat anders dan in andere clubs?
Sponsoren van IJBF door VV, ach dat moeten ze zelf beslissen. Voor zover ik weet zijn ze prima tevreden met de sponsoring van Hookers :wink:.
Je kostenberekeningen kloppen wel, Jansen, maar dat geldt net zo goed voor andere clubs.
Bekende ijsbeertjes die toen kwamen zijn:
Dupke,Obelix,Sonny,Pistole Pete,Extince,Big30,Tiga,Raul7,Pic1,joop slim,foots,Rp en Jansen
Om maar een effe wat te noemen.
2 mensen sliepen daar en betaalde vaak dubbel entree
3 ander beren kwamen meerdere malen per week.
En deze beren gaan nog steeds naar de clubs alleen bijna niet meer naar VV
Deze beren gaan nu wel vaker naar andere clubs of hebben verkering:biggrin:
De sponsering bij Hookers kost geld daar vandaan komen maar weinig mensen naar VV zie ook naar de ressencxies daar waar ook enkele beren van hier schrijven onder andere nickname !
Dus nogmaals ZL. VV zou beter af zijn met Ijsberenforum dan hookers.
Kijk eens terug als we wat te vieren hadden dan kwamen er rond de 15 ijsberen speciaal naar VV.
Maar nu komen alleen hangberen die alleen gratis drank bestellen niet neuken en de dames van het werk af houden.
egon, Dr. Rammler
1 november 2009, 16:30
Maar nu komen alleen hangberen die alleen gratis drank bestellen niet neuken en de dames van het werk af houden.
gut gesprochen :biggrin: aber: das ist in anderen Clubs auch so :cool:
Picasso 1
1 november 2009, 17:55
De sponsering bij Hookers kost geld daar vandaan komen maar weinig mensen naar VV zie ook naar de ressencxies daar waar ook enkele beren van hier schrijven onder andere nickname !
Volgens mij is waar wel of niet gesponsord helemaal geen issue. Twee jaar geleden werd hier helemaal niet gesponsord en toen bezochten we ook volop de verschillende bekende clubs.
Geile damesrecensies trekt extra klanten (niet een advertentie) en klanten behouden doet de club en zijn dames line-up vervolgens zelf.
Sponsoring bij hookers zal volgens mij inderdaad weinig extra klanten trekken. Initieel obv vrijkaartjes etc. zie je vaak wel een klanttoename maar die is net zo snel weer weg wanneer het bij andere clubs beter vertoeven is qua sex en voor sommigen zodra de vrijkaartjes op zijn.
De ijsberen hier die nu niet naar VV gaan zullen niet spontaan wel gaan zodra hier een advertentieblok komt. Voldoende keus aan aantrekkelijke dames in een geile sfeer is het enige wat ons doet terugkeren naar clubs. En dat is de enige basics waar het om gaat.
sofaking
1 november 2009, 18:04
Volgens mij is waar wel of niet gesponsord helemaal geen issue. Twee jaar geleden werd hier helemaal niet gesponsord en toen bezochten we ook volop de verschillende bekende clubs.
Geile damesrecensies trekt extra klanten (niet een advertentie) en klanten behouden doet de club en zijn dames line-up vervolgens zelf.
.
Dat klopt, maar de vrijkaartjes zorgen naar mijn mening mee voor een paar bijkomende recensies die er anders misschien niet zouden zijn. Ik vind het bijv. treffend dat er zo weinig recensies van Yin Yang zijn, vergeleken met andere clubs. Zouden er niet meer YY recs komen als er ook hier vrijkaarten uitgedeeld werden ?
Local Hero
1 november 2009, 18:10
En ik geloof dat de olifant de grootste heeft daar gaat dit topic toch over.
:closed10[1]:
Picasso 1
1 november 2009, 18:18
Dat klopt, maar de vrijkaartjes zorgen naar mijn mening mee voor een paar bijkomende recensies die er anders misschien niet zouden zijn. Ik vind het bijv. treffend dat er zo weinig recensies van Yin Yang zijn, vergeleken met andere clubs. Zouden er niet meer YY recs komen als er ook hier vrijkaarten uitgedeeld werden ?
De enige bijkomende recensies voor YY zouden dan gaan over pijpen met condoom. Het gaat toch uiteindelijk om goede sex genieten en als dat voor velen van ons ontoereikend is dan zoeken we onze heil elders
YY heeft zich redelijk gered puur obv een goede dames line-up en verschillende toppers daartussen. De slimme kortingsacties levert ze ook vroeg op de dag zowel extra klanten als extra dames. Volgens mij zien zij commercieel geen extra toegevoegde waarde in sponsoring en dat is verder hun goed recht.
Overigens een paar jaar terug werden wel regelmatig recensies geschreven over YY. Veel schrijvende ijsberen hebben echter momenteel andere clubvoorkeuren (niet vanwege ontbreken reclame maar vanwege de wat matigere dienstverlening van de dames in vergelijking met andere clubs).
Zakkenleger
1 november 2009, 19:06
Bekende ijsbeertjes die toen kwamen zijn:
Dupke,Obelix,Sonny,Pistole Pete,Extince,Big30,Tiga,Raul7,Pic1,joop slim,foots,Rp en Jansen
Om maar een effe wat te noemen.
2 mensen sliepen daar en betaalde vaak dubbel entree
3 ander beren kwamen meerdere malen per week.
Dat zijn nog steeds weinig beertjes tov het totaal aantal schrijvende beertjes, laat staan de niet schrijvende beertjes.
En deze beren gaan nog steeds naar de clubs alleen bijna niet meer naar VV
Ja, en? Sommigen van hun komen trouwens nog steeds in VV, alleen niet meer zo vaak.
Verder ga je niet in op wat ik schreef: doet VV het beter of slechter dan andere vergelijkbare clubs? Dat kun je niet alleen afmeten aan het aantal veelschrijvende beertjes. Uiteindelijk meet je dat aan de omzet, ofwel de betaalde entrees. Minus uiteraard de kosten, die per club redelijk vergelijkbaar en voorspelbaar zijn.
Kijk eens terug als we wat te vieren hadden dan kwamen er rond de 15 ijsberen speciaal naar VV.
Wie weet heeft ook het feit dat er nu sowieso minder beren naar clubs gaan, daar mee te maken?
Of sponsoring van welk forum dan ook zinvol is weet ik niet. Dat moeten de clubeigenaars zelf bepalen. Als ik clubeigenaar was zou ik daar zeker mee experimenteren.
Maar nu komen alleen hangberen die alleen gratis drank bestellen niet neuken en de dames van het werk af houden.Die geluiden hoor ik ook over GT, PHG en LR. In VV valt me op dat er niet veel dronkelappen rondlopen, en ook weinig mannen die zich zeer luidruchtig gedragen.
rplover
1 november 2009, 19:10
Zakkenleger, ik wacht nog....en zo dadelijk gaat ze terug op de schoot, komt er weer niks van :biggrin:
erpee - schoothanger :hammer:
Zakkenleger
1 november 2009, 19:12
Zakkenleger, ik wacht nog....en zo dadelijk gaat ze terug op de schoot, komt er weer niks van :biggrin:
erpee - schoothanger :hammer:
Die wachttijd kun je beter besteden door dat topic weer eens te lezen. Als je een vraag vergeet zal ik je daar wel op wijzen :biggrin:.
Zakkenleger
1 november 2009, 19:15
...
De ijsberen hier die nu niet naar VV gaan zullen niet spontaan wel gaan zodra hier een advertentieblok komt. Voldoende keus aan aantrekkelijke dames in een geile sfeer is het enige wat ons doet terugkeren naar clubs. En dat is de enige basics waar het om gaat.
Adverteren en strooien met vrijkaartjes of kortingen kan een nieuwe club wel op de kaart helpen zetten. Maar een goeddraaiende club heeft dat niet meer nodig. Desondanks kan een club dat toch doen om goodwill te houden. Noem het een soort klantenbinding.
Maar inderdaad, uiteindelijk gaan we voor de dames en lekkere sex naar de clubs. De rest is bijzaak. Zijn we toch weer eens eens, Picasso ;).
Picasso 1
1 november 2009, 19:22
Verder ga je niet in op wat ik schreef: doet VV het beter of slechter dan andere vergelijkbare clubs? Dat kun je niet alleen afmeten aan het aantal veelschrijvende beertjes. Uiteindelijk meet je dat aan de omzet, ofwel de betaalde entrees. Minus uiteraard de kosten, die per club redelijk vergelijkbaar en voorspelbaar zijn.
Mijn indruk is dat VV het gemiddeld nou net zo goed/slecht vergaat als het merendeel van de clubs. De topclubs behoren nu echter uit te steken. GT steekt qua drukte met kop en schouders boven de rest uit. Ook VV is een topclub die absoluut alles in zich heeft en zou mijn inziens niet ergens in de middenmoot moeten hangen met vele andere clubs.
Dat het aantal schrijvende ijsberen van een bepaalde club sterk afneemt is overigens wel een teken aan de wand die je niet mag negeren
Zakkenleger
1 november 2009, 19:32
Dat het aantal schrijvende ijsberen van een bepaalde club sterk afneemt is overigens wel een teken aan de wand die je niet mag negeren
Nog niet heel lang geleden (enkele maanden) werd er heel veel geschreven over LR. Nu amper. Zegt dat iets over LR?
Ik denk dat je een veel te groot belang hecht aan een relatief kleine groep schrijvers. Nogmaals, uiteindelijk wordt het succes van welke club dan ook gemeten aan de kassa. Niet aan wat wie dan ook hier op een forum roept.
Picasso 1
1 november 2009, 19:47
Nog niet heel lang geleden (enkele maanden) werd er heel veel geschreven over LR. Nu amper. Zegt dat iets over LR?
Ik denk dat je een veel te groot belang hecht aan een relatief kleine groep schrijvers. Nogmaals, uiteindelijk wordt het succes van welke club dan ook gemeten aan de kassa. Niet aan wat wie dan ook hier op een forum roept.
Ja, ook Living Room maakte een flinke dip mee juist in dezelfde periode. Plotseling ontbraken erg veel dames en de recensies werden wat negatiever waarna nauwelijks meer geschreven werd.
Wat aan de kassa gemeten wordt weten wij niet. Wat wij wel kunnen zien is een bepaalde samenhang tussen drukte, sfeer, toename/afname dames en gasten en wel of niet enthousiaste recensies van een zeer diverse schrijversgroep van rond de 50 ijsberen.
MiniME
1 november 2009, 20:56
Zoals P1 (en feitelijk ook ZL) al schrijven: een consistent service nivo (van club en dames) is de reden dat ijsberen alsmaar terugkeren en lovend blijven schrijven. Vrijkaartjes helpen goed om een nieuwe club te leren kennen, daarna moeten zowel club als dames de belofte waarmaken en vasthouden.
YY, VV en LR vallen voor mij af vanwege (overwegend) matige service van de dames (bij LR is het meer de onvoorspelbaarheid, soms zeer goed, soms zeer slecht). Ook GT begint zich helaas langzaam deze kant op te ontwikkelen (zie andere thread over Nederlandse "toeristen" die de markt daar verpesten) maar daar zijn gelukkig zoveel vrouwen, dat er altijd wel wat goeds tussen zit.
PSR, Oase en (sinds kort ook weer) Freude onderscheiden zich door een consistent hoog service nivo, waarbij alleen Oase ook nog eens voldoende vrouwen heeft, zodat je niet onverrichter zake huiswaarts hoeft te keren omdat je favorietje er niet is.
PS: de mijne is duidelijk de kleinste......:asshole:
Picasso 1
1 november 2009, 21:21
PS: de mijne is duidelijk de kleinste......:asshole:
De grootste heeft Big30. Niet voor niks heeft hij deze topic geopend en gekozen voor die naam :thefinger:
Willem2
1 november 2009, 21:23
De grootste heeft Big30. Niet voor niks heeft hij deze topic geopend
Dat klopt
en gekozen voor die naam :thefinger:
Dat klopt niet.
Local Hero
2 november 2009, 18:25
Er zijn mijns inziens toch enkele objectieve criteria om te zien wie nu de grootste is. Ik denk hierbij aan het aantal views op YBF wat betreft het algemene topic van de club. Dan krijg je volgens mij een logische en natuurlijke pikorde :48[1]:
Geile Tijden : 289.652 views
Populaire Horny Gebeurtenissen : 178.183 views
Viva la Villa : 128.879 views / YY vragenbakje : 126.735 views
LR Algemeen : 64.050 views
Beregoeie sex capriolen : 45.314 views
Joke
2 november 2009, 18:39
Bekijken en werkelijk er heen gaan, zijn 2 aparte hoofdstukken. Ik lees er ook (sinds kort) maar kom er nooit en dan hoor ik ook in de 'views'.
Leuke optie, maar niet haalbaar!
Local Hero
2 november 2009, 19:49
De grootste heeft Big30. Niet voor niks heeft hij deze topic geopend en gekozen voor
die naam :thefinger:
Dat klopt
Ah, de mods komen effe uit hun hoge toren om zich onder het plebs te wagen. Daar moet ik eens van profiteren om die bal van Padre Jansen eens terug te sjotten:
Optie en goede tip voor VV is misschien toch maar eens met ijsberenforum gaan praten voor sponsering,zodat er misschien weer meer ijsberen van hier terug komen. Pak 15 ijsberen per week X E.50,- = E.750,- per maand = ruim E.3000,- Voor de dames dan ook een extra inkomen.
Zowel Sir Wankalot als Stephan hebben allang de spons (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=125556&postcount=169) over het incident geveegd. En ook RPLover kijkt wel HELEMAAL (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=144340&postcount=125) anders tegen het wereldje aan. Maar hoe zit dat dan met de forumleiding. Is die nog altijd in haar gat gebeten door de kwade telefoons van het VV-management toenertijd :confused:
rplover
2 november 2009, 20:07
Er zijn mijns inziens toch enkele objectieve criteria om te zien wie nu de grootste is. Ik denk hierbij aan het aantal views op YBF wat betreft het algemene topic van de club. Dan krijg je volgens mij een logische en natuurlijke pikorde :48[1]:
Geile Tijden : 289.652 views
Populaire Horny Gebeurtenissen : 178.183 views
Viva la Villa : 128.879 views / YY vragenbakje : 126.735 views
LR Algemeen : 64.050 views
Beregoeie sex capriolen : 45.314 views
Je doet je eigen club oneer aan, je houdt duidelijk geen rekening met hoe lang een topic open is, doe je berekeningen nog eens opnieuw, en maak een formule aan in een spreadsheet, rekening houdende met het schrijfgedrag in een topic.
"How to make a topic popular, for dummies"
Als er enkelen beginnen mekaar het leven moeilijk te maken (geweldig omschreven toch), volgen er ongelooflijk veel reacties, en komen de ramptoeristen kijken. Ik kan zo iedere club duizend klikt meer geven, gooi wat olie op een brandend vuurtje en alles gaat vanzelf.
Doe er een takje knoflook bij, en zet er een bank bij, dan komen ook de Zakkenlgers, en schrijf je een topic zo vol.
Na enkele dagen laat je het even rusten, je beantwoordt geen domme vragen, je reageert effe niet op de aasgieren.
Je vingers kriebelen, en dan zeg je iets onbeduidends, praat volledig naast de kwestie, en geeft wat hints, lezen doen ze toch niet meer.
Nadien ga je enkel in op onnozele dingen, die komen vanzelf, je laat er enkelen zeuren, en houdt dat vol, en als je het echt beu bent, dan ga je over de schreef, zodat Big of Willem het topic sluiten voor en bepaald tijdje.
Zo simpel is dat, en zo is het net met dit topic.
En nu on-topic: Zakkenleger duidelijk niet, ik heb er al bij geslapen, die heeft NIET de grootste:biggrin:
erpee - lekker onzinnig meedoen
Picasso 1
2 november 2009, 20:52
Zowel Sir Wankalot als Stephan hebben allang de spons (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=125556&postcount=169) over het incident geveegd. En ook RPLover kijkt wel HELEMAAL (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=144340&postcount=125) anders tegen het wereldje aan. Maar hoe zit dat dan met de forumleiding. Is die nog altijd in haar gat gebeten door de kwade telefoons van het VV-management toenertijd :confused:
Ik vrees dat je het met goede uitleg ook niet zou snappen.
Zakkenleger
2 november 2009, 21:06
Ik vrees dat je het met goede uitleg ook niet zou snappen.
Ik vrees, Picasso 1 snapt het ook niet helemaal... :rolleyes:
Anvers
2 november 2009, 21:14
Niemand snapt het, alleen JIJ, want JIJ weet immers steeds ALLES. ! :mad:
Picasso 1
2 november 2009, 21:16
Dan mag jij het LH gaan uitleggen (op een van de banken in de Villa)
rplover
2 november 2009, 21:17
En ook RPLover kijkt wel HELEMAAL (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=144340&postcount=125) anders tegen het wereldje aan. Maar hoe zit dat dan met de forumleiding. Is die nog altijd in haar gat gebeten door de kwade telefoons van het VV-management toenertijd :confused:
Ik ben nog altijd voor vrije meningsuiting, en tegen inmenging van clubeigenaars op dit forum.
En al zeker geen doodsbedreigingen, dus ik kijk er er nog steeds hezelfde tegen aan, LH.
erpee
Zakkenleger
2 november 2009, 21:21
Niemand snapt het, alleen JIJ, want JIJ weet immers steeds ALLES. ! :mad:
Kijk, Anvers begrijpt het tenminste! :biggrin:
Anvers
2 november 2009, 21:47
Kijk, Anvers begrijpt het tenminste! :biggrin:
ONNOZELAAR. :mad:
Een afgedankte mod van ijsberen en nu nog een beetje de GEK houden met mij; hou je met ZINNIGE zaken bezig, als je dat KAN tenminste. :mad:
timjava
2 november 2009, 21:57
over YY wordt hier ook amper geschreven op het forum en die sponsoren ook niet, maar als je ziet wat die voor investeringen die hebben gedaan zal het zo slecht wel niet lopen.
Kosten gaan voor de baten uit. Als het slecht gaat, kun je de tent sluiten, of je doet investeringen om het beter te laten draaien.:rolleyes:
Picasso 1
2 november 2009, 22:00
Kosten gaan voor de baten uit. Als het slecht gaat, kun je de tent sluiten, of je doet investeringen om het beter te laten draaien.:rolleyes:
En als de tent failliet gaat, hoeven ze de schulden ook niet meer af te lossen :rolleyes:
sofaking
2 november 2009, 22:14
En als de tent failliet gaat, hoeven ze de schulden ook niet meer af te lossen :rolleyes:
Aan de andere kant lijkt hun Za Zen experiment slecht afgelopen. De recente investeringen zullen dan wel vijf keer overwogen zijn zeker ?
The Saint
2 november 2009, 22:15
Oase onderscheidt zich door een consistent hoog service nivo, waarbij alleen Oase ook nog eens voldoende vrouwen heeft, zodat je niet onverrichter zake huiswaarts hoeft te keren omdat je favorietje er niet is.
Als ik de laatste berichten op Youppie mag geloven van oa cularo gaat het niet al te goed met oase. Veel minder beren, veel toppertjes die niet meer terugkeren en de vele kritiek op de hygiëne, eten, drinken ....
Volgens Youppie lijkt de leiding van Oase te beseffen dat er idd dringend wat moet gebeuren op het gebied van hygiëne, eten en drinken m.a.w. ze erkennen het probleem.... hopelijk gaan ze dit ook in daden omzetten...
want world steekt op dit moment ver boven oase uit hoewel het met de hygiëne daar niet veel beter gesteld is.... het eten is er wel beter.
Picasso 1
2 november 2009, 22:25
Als ik de laatste berichten op Youppie mag geloven van oa cularo gaat het niet al te goed met oase. Veel minder beren, veel toppertjes die niet meer terugkeren en de vele kritiek op de hygiëne, eten, drinken ....
Volgens Youppie lijkt de leiding van Oase te beseffen dat er idd dringend wat moet gebeuren op het gebied van hygiëne, eten en drinken m.a.w. ze erkennen het probleem.... hopelijk gaan ze dit ook in daden omzetten...
want world steekt op dit moment ver boven oase uit hoewel het met de hygiëne daar niet veel beter gesteld is.... het eten is er wel beter.
Ze erkennen het probleem? Zolang er vele gasten kwamen hebben ze er gewoon jarenlang volledig schijt aan gehad. Het is maar dat er zoveel spectaculaire dames rond lopen want verder krijgt de club een dikke 0.
Crisistijden zijn erg bevorderlijk voor kwaliteitsverbetering op alle terreinen blijkt maar weer.
Zakkenleger
2 november 2009, 22:27
Ze erkennen het probleem? Zolang er vele gasten kwamen hebben ze er gewoon jarenlang volledig schijt aan gehad. Het is maar dat er zoveel spectaculaire dames rond lopen want verder krijgt de club een dikke 0.
Crisistijden zijn erg bevorderlijk voor kwaliteitsverbetering op alle terreinen blijkt maar weer.
Da's best vergelijkbaar met GT en het eten daar. Dat was ook jaren minder dan slecht. Maar de hygiene was wel heel goed.
Over de drank had ik geen klagen in Oase. Alleen de koffie had wel GT/PHG/VV niveau mogen zijn.
MiniME
2 november 2009, 22:47
Oase als club is inderdaad dramatisch (qua hygiene, eten, drinken, etc) maar de dames die er rond lopen horen echt tot de top. Ken geen andere club waar je keer op keer met drie a vier (nieuwe!) toppers de kamer op kan met dus redelijk voorspelbaar service nivo (van de dames welteverstaan). Zodra deze dames zich en masse zouden verplaatsen naar een andere club, dan zou zelfs VV een aardige club worden om naar toe te gaan :biggrin:
World is vele malen mooier, en qua inrichting, eten, etc 1 van de mooiste clubs ter wereld. De dames bekoren mij echter totaal niet (kijk ook naar timjava zijn dag in World: 4 sessies, waarvan 3 zonder enig herhalingsgevaar.....tsja, en goede DVPs is voor mij toch DE reden om naar een club te gaan, goed eten kan ik thuis ook). Ook ervaren beer P1 is deze mening toegedaan lees ik zojuist in het World draadje.
Goed, het is te hopen dat Oase haar hygiene, eten, etc flink verbetert, dan levert dat nog meer klanten op (nu zit het vaak vol met vrouwen, en lopen er regelmatig minder ijsberen dan DVPs rond, dat kan niet lang goed gaan).
Willem2
4 november 2009, 15:02
Ah, de mods komen effe uit hun hoge toren om zich onder het plebs te wagen. Daar moet ik eens van profiteren om die bal van Padre Jansen eens terug te sjotten:
Per interne mail al lang antwoord gegeven.
a) Zitten wij niet in een hoge toren
b) Hoef ik geen antwoord te geven ( ZLZiekte ?) maar b2)doe ik dat toch weer
c) De bal ligt bij dhr SH na meerdere pogingen van onze kant
d) De bedreigingen en beledigingen ten opzichte van ijsberen en dames waren zeer ernstig
e) Titel is aangepast om bedreigingen tegen te gaan
f) Titel is aangepast om misbruik tegen te gaan
g) :asshole: :moon:
h) Jansen had gelijk
i) P1 gedeeltelijk
j) Zakkenleger moet je gelijk geven want anders :bibber_2: (
Herhaling is de kracht van reclame ;))
klm) Overgenomen door Air France :rolleyes:
n) Youppie.net ook zwaai zwaai :wink2:
o) Het aantal views zegt niet zoveel
p) Berichten zijn belangrijk
q) NL/B kentekens ook
r) Totaal plaatje van een club is belangrijk
s) Samenscholing is niet verboden
t) Bankhangen met dames zou verboden moeten worden (teller tikt)
u) Normaal gesprek moet kunnen (muziekvolume omlaag)
v) Vrijkaarten helpen wel degelijk ( zie SW)
w) Investeringen om verdere schade te voorkomen (zie Timjava)
x) Kwaliteit loont
y) y)
z) Zo tevreden heer Local Hero :wink: