PDA

Volledige versie bekijken : Melissa (Roemeens) Ex-Bella World



timjava
2 november 2009, 19:00
Naam : Bella

Nationaliteit/Taal : Roemeens / duits

Leeftijd : 21 (geschat)

Haarkleur/-lengte : zwart / lang

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat : slank / a-cup

Tatoeages/Piercings : geen

Service: PZC, NMC, TZ,

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 euro

Deze dame stond mij lekker op te geile, door tegen mij aan te rijden. Ik was nog maar een half uurtje binnen en besloot om met haar naar de kamer te gaan. Tongen als een bezetenen, dit was een beetje veel van het goede. Het leek wel een staafmixer op de hoogste stand. Verder de sessie netjes afgemaakt. Dame ziet er leuk uit en doet ook haar best op de kamer. Echter het was geen topervaring. Herhalingsgevaar klein. Later op de avond probeerde ze ook Rex nog te verleiden, door tegen hem aan te rijden. Rex heeft ze echter niet kunnen overtuigen.

timjava
7 maart 2010, 09:08
In FKK Oase kwam ik deze dame tegen. Hoewel ik altijd moeite met haar naam had, noemde ik haar Bella. En zij antwoorden altijd daarop:biggrin:. Het bleek dat haar naar in FKK World Melanie was. In Oase gaat ze door het leven als Melissa. Moderators, willen jullie het paspoortje verplaatsen en de namen corrigeren.

MichelJ
5 september 2010, 12:12
Uit het algemene draadje van Oase:


Bij de whirlpool kom ik dezelfde meid tegen die ik eerder buiten bij het zwembad zag, het bleek Melissa te zijn, uiteraard een Roemeense met zwart haar :biggrin:. Na een kort gesprekje belanden we op een ranzige kamer :eek:. Tsja...gelukkig wist ik van te voren dat de kamers smerig waren... Melissa heeft een leuk koppie met een lekker lichaam, waarvan de tietjes wel iets groter hadden mogen zijn, maar ok...je kunt niet alles hebben :wink:. Ze gaf me een goede blowjob, in het begin ietwat te ruw, maar daarna was het prima. Ik had nog geen zin om te neuken, pijpen deed ze prima en het duurde dan ook niet lang, voordat ik in het luchtledige spoot. Een korte sessie, een minuut of 15, misschien hooguit 20, maar het was goed.