PDA

Volledige versie bekijken : Julia (Bulgaars)

timjava
2 november 2009, 19:35
Naam : Julia

Nationaliteit/Taal : Bulgaars / duits

Leeftijd : 21 (geschat)

Haarkleur/-lengte : zwart / lang

Lengte dame : 170 cm

Postuur/Cupmaat : slank(mager) / a-cup

Tatoeages/Piercings : geen

Service: PZC, NMC, TZ,

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 euro

Het begon op 3 oktober. Julia is een mooi Bulgaars meisje met een heel strak lichaam. Helaas stond ze bij het uitdelen van de tieten achteraan in de rij. Julia ging eerst bij Rex op schoot zitten, maar kwam er snel achter dat dat niet ging lukken. Ze draaide zich om en toen lag ze tegen mij aan. Al snel zat ze aan mijn pik te trekken en er op te spugen. Maar ook ik had nog geen zin in een kamersessie. Omdat ik de dag ervoor al 5 sessie achter de rug had in Oase, besloot ik het maar een rustig aan te doen.

Omdat Julia mij toch wel erg bezig had gehouden op 3 oktober, voelde ik mij schuldig dat ik niet met haar naar de kamer was geweest. Zaterdag kwam ik haar weer tegen en begon ze mij op de zwarte bank (achter het gordijntje) te pijpen. Het pijpen doet ze bijzonder lekker. We wilde dit verder voortzetten in een kamer maar die waren allemaal bezet. De kino was een oplossing. Julia dacht dat ik na 3 keer stoten wel klaar zou komen, maar dat was niet het geval. Ze liet duidelijk merken dat ze dat niet leuk vond. Ook had ze haar aandacht bij heel andere dingen. Ze zat naar iedereen die de kino in kwam te kijken. Ik had totaal geen klik met deze dame. Herhalingsgevaar: geen

benijsbeer
20 maart 2012, 00:47
Juliana, Bulgaars

Vriendin van Georgina,
Kleine peervormige borstjes, cub b, puur natuur.
Goed figuur, 1.60m lang
Leeftijd vandaag wordt ze 20 jaar vertelde ze me gisteren.
Haar zwarte haren heeft ze hoog opgestoken en dan in een staartje. Daardoor valt ze me weer op. Ze zat aan de bar naast Georgina Ik moest en zou mee naar de kamer met haar. Wie ben ik om dan tegen te sputteren nietwaar.
Eigenlijk wilden ze een trio, maar dat zie ik in deze clubs zo onvoorbereid niet zo zitten.
Op de kamer ging ze gelijk klaar liggen met de benen breed uit elkaar, duidelijk hadden de beide dames info uitgewisseld tijdens mijn douchen.
Zo eenvoudig ging dat bij mij ook niet, dus liet ik haar eerst even pijpen. Dat bleek ze duidelijk veel minder goed te doen als haar vriendin. Alhoewel ze 6 maanden langer was als zij, bakte ze er veel minder van.
Na een poos heb ik haar op dr rug gedraaid, en ging ik op onderzoek uit. Haar borsten waren heerlijk stevig en ze vod het niet erg als ik eraan sappelde. Haar kleine tattoos waren redelijk ged gelukt maar waren zwart/wit niet in kleur.
Na een pos

Os toch maar begonnen haar te likken, op zoek naar haar clitje. Dat viel redelijk mee en ik kon me er redelijk op concentreren. Het duurde behoorlijk lang voordat ze haar hoogtepunt kreeg. Blijkbaar te veel seks.

Uiteindelijk kwam ze dan na enkele aanloopjes toch klaar. Daarna haar heerlijk geneukt en toen doggy afgemaakt.

vrije jongen
25 maart 2012, 17:13
Dit zou best een andere Julia kunnen zijn, afhankelijk van hoe streng ze in World met dubbele namen zijn. Gisteren volgens mij met de Julia van Benijsbeer gesproken en eind vorig jaar met een hele andere Julia (maar 1 week in World gewerkt) op de kamer geweest...we zijn dus al een paar recycle rondjes verder.

bocariver
26 maart 2012, 17:26
I fucked the tall and bitchy Julia From Bulgary several time. She is very PSE and anal is available with her.
The little Julia is not the same.
The point is that bulgarians girls are a little bit silly or do not care about marketing because they do not take care if two have the same name.