PDA

Volledige versie bekijken : Park Sauna Residenz of FKK World ?

primus1968
3 november 2009, 15:48
Wie heeft er tips, zit te twijfelen tussen deze 2 (zijn op weg naar een klant namelijk). Zien er beiden top uit !!

The Saint
3 november 2009, 15:58
Als je de algemene verslagen/faq leest van seksenfun betreffende PSR weet je al heel veel, zoniet bijna alles over deze club.

World heeft pakken meer en mooiere dames.... psr heeft de beste wellnessfaciliteiten en steekt erbovenuit qua eten... echter niet veel dames en weinig stunners

Als je graag hebt dat de dames je opgeilen, ga dan naar world; wil je alles rustig overschouwen en zelf de dames benaderen kies dan voor psr

primus1968
3 november 2009, 16:13
OK Top !! Bedankt, ga het allemaal wel regelen...

primus1968
3 november 2009, 18:06
Laatste vraag, is het niet raar om alleen een club binnen te gaan ?? Misschien een domme vraag maar dit word de eerste keer, denk ik...(want ik weet niet of ik durf...)

Zakkenleger
3 november 2009, 18:07
Dat is heel raar, vandaar dat er direct 6 dames op je af stormen om je gezelschap te houden :biggrin:

Don't worry, have fun!

primus1968
3 november 2009, 19:15
Lekker eten, lekkere sauna's en lekkere wijven !! Potverdorie wat vervelend !!! Die dames ruiken natuurlijk dat ik onwijs zenuwachtig ben.....

Tiga
3 november 2009, 19:21
Die dames ruiken natuurlijk dat ik onwijs zenuwachtig ben.....

Yep, maar 'nee' zeggen is geen doodzonde. Je kunt geen 80 dames bekoren. Ben duidelijk als je niet wil en zeg beleefd dat je geen interesse hebt. Zeg niet 'misschien later'...daar kunnen ze niet zo goed tegen ;)

seksenfun
3 november 2009, 19:27
Daarom hou ik het bij vielleicht später of maby later :smile2:.

Jetliner
3 november 2009, 19:48
Laatste vraag, is het niet raar om alleen een club binnen te gaan ??

Het spreekt voor zich dat je in je eentje zulk etablissement binnenstapt.
Van een man alleen wordt niet anders verwacht ;)
Op restaurant of andere gelegenheden (bijeenkomst, feest) is die drempel hoger. Daar ondervind je meer gène van bekeken te worden.
PSR of World? Probeer ze allebei en vorm je zo een indruk.
Niet bibberen maar in het water duiken :bibber_2:

MiniME
3 november 2009, 21:17
Als dit de eerste keer is dat je naar een Saunaclub gaat, zou ik PSR adviseren. De ambiance is wat rustiger, je kunt wat makkelijker ergens even zitten zonder gelijk besprongen te worden en de dames hebben over het algemeen meer tijd voor een praatje of wat voorspel zonder dat je gelijk de kamer in getrokken wordt. Zeg tegen de dame bij de theke waar je ontvangen wordt ook gewoon dat je graag eerst even rustig wilt acclimatiseren, daar wordt zeker rekening mee gehouden in deze persoonlijke club (en je kunt altijd nog naast "dat mannetje achter de balie" gaan zitten :cool:).

Hangt verder wel een beetje van de dag af dat je gaat, want op bv zondag is het wel heel rustig, maar de overige dagen zijn prima.

World is schitterend, maar voor een 1e saunabezoek mogelijk te massaal/overweldigend, waardoor je de intense ervaring mist, en je wordt daar continu besprongen (vaak niet door de beste dames).

Veel plezier en laat ons weten hoe het geweest is!

PS: het is zeker niet vreemd als je alleen naar binnen stapt, dat geldt voor 90% van de mannen, alleen die idiote nederlanders denken dat het leuk is om met een hele groep naar binnen te stormen en dan de bar te veroveren :biggrin:

primus1968
3 november 2009, 21:21
Het probleem is dat psr pas midden op mijn route ligt en world dichterbij. Moet anders na het saunabezoek nog 2.5 uur rijden voor mijn hotel. Er is ook nog een club in de buurt. www.fkk-traumland.de, te ver weg voor de meeste ijsberen dus geen recensie kunnen vinden. Ziet er wel mooi uit..

Weet nog steeds niet of ik durf (Weet niet of ik me schuldig ga voelen t.o.v. mijn vriendin..) maar het lijkt me zo spannend en interessant. (Misschien klink ik nu wel als een mietje op dit forum).

Als ik ben geweest krijgen jullie nog wel verslag....

MichelJ
3 november 2009, 23:06
Bezint eer ge begint. Saunaclub-bezoek kan verslavend werken. YBF kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor welke schade dan ook. Hahaha

Even serieus...Lekker gaan naar de club die je nu het meeste aanspreekt. Alleen binnenkomen in een club is uiteraard helemaal geen probleem, hoewel het met bekende ijsbeertjes gezelliger kan zijn. Gewoon gaan en hier je ervaringen neerpennen! Veel plezier!

foots
3 november 2009, 23:30
Allebei, is het beste advies van een ervaren loper en teken nooit geen contract.

Groet, Foots :freu:

Jack42
3 november 2009, 23:39
Allebei, is het beste advies van een ervaren loper en teken nooit geen contract.

Groet, Foots :freu:

Dat lijkt me niet zo slim :eek:

Willem2
3 november 2009, 23:44
Dat lijkt me niet zo slim :eek:

Dat gaat over het eventuele huwelijk tussen primus en zijn vriendin (volgens foots)

:wink2:

timjava
4 november 2009, 12:19
Het probleem is dat psr pas midden op mijn route ligt en world dichterbij. Moet anders na het saunabezoek nog 2.5 uur rijden voor mijn hotel. Er is ook nog een club in de buurt. www.fkk-traumland.de, te ver weg voor de meeste ijsberen dus geen recensie kunnen vinden. Ziet er wel mooi uit..

Weet nog steeds niet of ik durf (Weet niet of ik me schuldig ga voelen t.o.v. mijn vriendin..) maar het lijkt me zo spannend en interessant. (Misschien klink ik nu wel als een mietje op dit forum).

Als ik ben geweest krijgen jullie nog wel verslag....

Je moet keuzes maken in het leven, of je vriendin of naar de dvp's. Kies je voor de dvp's dan is het wel zo netjes om dit aan je vriendin te melden. Dan heeft zij de keuze om het te accepteren of je te verlaten. Hoe zou jij het vinden als je vriendin vreemd gaat?

Club keuze: Ik zou adviseren FKK World, daar zijn veel mooie vrouwen je zal je daar geen moment vervelen. En ervaring of geen ervaring, ik ben wel 80 keer naar een club geweest, maar krijg het nog steeds voor elkaar om de verkeerde vrouwen uit te zoeken. Dus ik zal het waarschijnlijk nooit leren en zal altijd onervaren blijven;)