PDA

Volledige versie bekijken : Speelplaats voor ZL en P1 ("de sleutelprocedure")

Zakkenleger
8 november 2009, 17:13
In VV loopt de thekefrau nu (nieuwe procedure sinds meer dan een maand) voor je sleutel helemaal naar het bureau en terug en duurt het minutenlang voordat je je kan omkleden.

Die procedure is nog niet helemaal verankerd zoals jij beschrijft. De laatste keren heb ik dat 1x meegemaakt. De andere keren was er een aantal sleutels gewoon bij de thekenfrau.

Ondertussen staan andere klanten te bellen maar die moeten even wachten totdat ze je de sleutel brengt. Of je bent al maanden niet in VV geweest
Onzin, maar stook jij lekker kinderachtig verder :rolleyes:. Tip: probeer volgende keer eens wat minder doorzichtig? ;)

of je bent helemaal doorgeslagen naar een kritiekloze houding mbt de club waar je fan van bent (ik noem het maar geen stamclub van je want zo vaak kom je er niet ;)).
Kritiekloos? Ik? Ik doe niet anders dan kritiek geven, hier op dit kutforum. Oh ja, en jouw fouten corrigeren, dat is ook al bijna een dagtaak :biggrin:.

Sinds een maandje of zo duurt het bij PHG dus niet langer dan bij andere
clubs :capito[1]:En dus is dat 'goed'? En LR en GT dan? Je lult weer uit je nek, Picasso. :cool:

Bosco
8 november 2009, 17:33
:biggrin::biggrin::biggrin: heren jullie neuken te weinig :biggrin::biggrin::biggrin:

rplover
8 november 2009, 17:34
Mag ik meespelen?
Schlussel, is het magische woord, ZL, niet bankhangen, of stel je je zo strategisch op dat je alles ziet in VV? Hebben ze een bank speciaal voor je bij de theke geplaatst? Ik was er al een tijdje niet, ben gewoon nieuwsgierig hoor ;)

erpee

thesickboy
8 november 2009, 17:37
Het niveau van deze topic is vooralsnog veel te hoog om van een échte speelplaats te spreken:biggrin:
ZL en P1 te kennen komt dit vast nog wel goed.

Veel speelplezier en zorg ervoor dat er geen geschaafde kniëen en bloedneuzen van komen.

TSB

Zakkenleger
8 november 2009, 17:51
Ik was er al een tijdje niet, ben gewoon nieuwsgierig hoor ;)

erpee

Kom gewoon zelf kijken erpee. Als je op Picasso 1 afgaat zou je snel een verkeerde indruk kunnen krijgen :biggrin:.

Zakkenleger
8 november 2009, 17:53
Het niveau van deze topic is vooralsnog veel te hoog om van een échte speelplaats te spreken:biggrin:

Tja, onze voorbeelden TSB en BB hebben ons te lang niet meer geinspireerd. Maar: we doen ons best. :biggrin:

foots
8 november 2009, 20:15
De sleutel haalt de dame in het kantoor naar de trap, duurt wellicht een minuut, wat een kwats om hierover te gaan emmeren, zeker niets anders te doen.

Groet, Foots :baeh:

InDerKoffer
8 november 2009, 23:15
De sleutel haalt de dame in het kantoor naar de trap, duurt wellicht een minuut, wat een kwats om hierover te gaan emmeren, zeker niets anders te doen.

Groet, Foots :baeh:

Volgens mij gaat het om de sleutel van de locker? Laatste keer dat ik er was, eind oktober, ging de thekefrau ook de sleutels in het kantoor halen toen ik met 2 vrienden binnen kwam.

Picasso 1
9 november 2009, 02:45
:biggrin::biggrin::biggrin: heren jullie neuken te weinig :biggrin::biggrin::biggrin:
:biggrin::biggrin::biggrin: En jij slaapt te veel :biggrin::biggrin::biggrin:

Ik heb in elk geval net geneukt :dance[1]:. Tja, als ik de bloemetjes buiten ga zetten laat ik wat speelgoed achter zodat anderen zich ook kunnen vermaken :biggrin:

Zakkenleger
9 november 2009, 09:55
erpees aan/afwezigheid heeft geen enkele invloed op bezoekersaantallen van een club. Zoveel eer verdient hij nou echt niet hoor :rolleyes:.
Aan de andere kant, zakkenlegers afwezigheid in VV valt wel op bij de heren die wel aanwezig zijn :biggrin:

ZL wilde het eerst niet zeggen, bescheiden als hij is, maar soms is het nodig:
a) het was niet best in VV afgelopen weekend volgens de meeste schrijvers
b) dames waren lusteloos, zelfs wanhopig
c) Zakkenleger was niet aanwezig

Moet ik nog het uitspellen voor jullie? :rolleyes: