PDA

Volledige versie bekijken : Kyra NL/D

thesickboy
12 november 2009, 13:22
Naam : Kyra

Nationaliteit /taal : NL Roots, beetje NL/Duits

Leeftijd : ongeveer 35

Haarkleur/lengte : sluik zwart haar (was vroeger blijkbaar blond en werkte toen onder de naam Nicole (volgens Diana)

Lengte : ongeveer 1m70

Postuur/Cupmaat : zeer strak, B-cup, het lijken sillis maar ze zijn het niet... beetje hoerige uitstraling :biggrin:

Tatoeage/Piercing : Tatoo op onderbuik + piercing boven de beide snijtanden

Service : standaard, lekker pijpen

thesickboy
12 november 2009, 13:28
MEt Kyra aan de praat geraakt op een bankje en dat bleek wel gezellig. Kyra trok mij aan omdat ze iets onvervalst hoerigs over haar heeft, en daarvoor was ik wel in de stemming.

Op de kamer bleek het zoenen niet zo lekker te gaan. Al na 1' dook Kyra naar onderen... ik dacht nog even 'dit wordt niks' maar wat Kyra ontbreekt aan zoentalent maakt ze ruimschoots goed op het andere orale vlak.

Het bleek uiteindelijk zo lekker dat ik gewoon een halfuur op mijn rug heb gelegen, Kyra netjes tussen mijn benen, met lange natte halen op en neer, handenvrij met intermezzo's van uitvoerig ballenlikken.

Na 30' wat lotion op Kyra's mooie tietjes aangebracht...

Lekker, ERG lekker, maar deze sessie zal ongetwijfeld al snel verdwijnen in de onmetelijke diepte van TSB's geheugen....

Befke
14 november 2009, 14:18
Mijn tweede kamerbezoek gisteren was met Kyra - bijn trok ze mijn nakomelingen binnen 10 minuten de ruimte in - wat kan die mevrouw lekker pijpen.

Na een kleine pauze wat rustig aan haar gepiercete poesje gelikt, waarna in een kleine 70 standjes uiteindelijk toch mijn sperma een buitenlichamelijke ervaring was beschoren.

Lekkah :biggrin: