PDA

Volledige versie bekijken : Ronde vrouwen zijn slimmer ...

Willem2
13 november 2009, 12:19
AMSTERDAM - Vrouwen met rondingen zijn slimmer dan hun dunnere seksegenoten. ............. http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode_beauty/5310292/__Ronde_vrouwen_slimmer__.html?p=36,1

facial
13 november 2009, 13:49
vrouwen met mooie dikke ronde tieten zijn in ieder geval lekkerder :biggrin: daardoor krijgen ze weer meer klanten, dus een slimme vrouw laat er mooie ronde tieten inzetten en heeft meer omzet

intense002
13 november 2009, 14:01
vrouwen met mooie dikke ronde tieten zijn in ieder geval lekkerder :biggrin: daardoor krijgen ze weer meer klanten, dus een slimme vrouw laat er mooie ronde tieten inzetten en heeft meer omzet

vrouwen met vierkante tieten zijn niet gemakkelijk te vinden he:biggrin:

neen, serieus...ieder zijn goesting hé Facial.
Ik persoonlijk heb het meer voor het kleinere formaat maar wil daarmee niet zeggen dat ik "andere" zou afslaan hoor... :cool: het totale plaatje moet gewoon kloppen.
Maar om nu te zeggen dat vrouwen met dikke tieten slimmer zijn....???:gruebel::gruebel:

Miry
13 november 2009, 15:10
Ik mis uitleg, details en waarop zich gebaseerd wordt. Wat voor onderzoek werd gedaan?
Ik zelf was altijd slimmer dan mijn collega's in de Aarschotstraat maar dat is, denk ik, eerder te wijten aan het feit dat je daar nu eenmaal weinig hooggeschoolden tegenkomt :P

Zakkenleger
13 november 2009, 15:30
Ik mis uitleg, details en waarop zich gebaseerd wordt.

Gebeurt wel vaker in de Teleroddel... :rolleyes:

Wat voor onderzoek werd gedaan?

'Welke journalist heeft de dikste duim?'

Onzinnig 'onderzoek'. Zeker weer komkommertijd. :biggrin:

Jünther
13 november 2009, 17:57
Bonny St. Claire heeft weinig verschil tussen taille en heupen, dus het kan zomaar kloppen. Agnes Kant idem dito.

Agnes Jongerius (AOW-discussie) bevestigt de regel (wel slim).
En Sacha de Boer ook.

Maar dan zou Karin Bloemen ook slim moeten zijn; uitzondering op de regel?
Meltem (niet echt een rakketgeleerde) zou dan ook slim moeten zijn; nog een uitzondering?
Caroline Tensen zou zelfs slim moeten zijn.....nèhhhhh

En Linda de Mol zou dan een gemiddeld IQ moeten hebben. Die schat ik juist hoger in.

Iets te veel uitzonderingen, om in de stelling te gaan geloven.

Picasso 1
15 november 2009, 03:36
Mijn persoonlijke ervaring is dat bij het zien van vrouwen met mooie rondingen mijn denkvermogen tijdelijk wordt uitgeschakeld :liebe2: