PDA

Volledige versie bekijken : Diane / Diana (Venezuela)

JANGAS
14 november 2009, 14:29
Naam : Diana / Diane
Haarkleur/-lengte : ZWART
Lengte dame : 175
Postuur/Cupmaat : C
Nationaliteit/Taal : VENEZUELA - Engels - Spaans
Leeftijd : 29jr
Tatoeages/Piercings : nee
Service:
Voordelen: TZ BEFFEN PZC GFE
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek:
Niet opdringerig bij kennismaking.
Maakt beloftes waar ( i will show you heaven )
Heerlijke massage ( i will kill you ))
Kijkt zeker niet op klok

Vorige donderdag kwam ik na een drietal maanden weer bij YY terecht. Ik was redelijk onder de indruk van de nieuwe omgeving alhoewel ik me er niet direct in thuisvond. Na een mindere eerste ronde met een blonde dame, die er nochtans prachtig uitzag, doolde ik in de sauna wat doelloos rond. Mijn gedachten gingen naar vorige ontmoetingen ( Tina, Nicole, Nippa, Simona en vele anderen ) en ik wou dat deze tijden terugkwamen, met of zonder nieuwe omgeving. Waar zijn deze lieve dames trouwens gebleven? Ik werd overmand door negatieve gevoelens, iets wat ik in deze club nog niet meegemaakt had. Hebben al die criticasters dan uiteindelijk toch gelijk? gelukkig niet. Na nog enkele dames afgewimpeld te hebben wegens te opdringerig, werd ik aangesproken door een mooie dame die eens te meer mijn gevoelige snaar raakte. Lief, grappig en met werkelijk mooie en lachende donkere ogen kon ze mij verleiden. Na een lange echte tongzoen werd ik door deze donkere dame tot in de kleinste details verwent en ik maakte er vlug een uurtje van. Heerlijk gebeft en een lekker neukfestijn waar zij ( denk ik ) ook van genoten heeft. Ze werd tijdens het likken zo nat alsof ik in een overrijpe perzik beet. Haar eerste zin van onze ontmoeting heeft ze alleszins waargemaakt ( i will show you heaven ). Nadien een heerlijke maar echte massage gekregen. Je voelde zo dat ze ook op dit gebied een goede opleiding heeft gehad. Alhoewel mijn tijd er ruimschoots opzat nog eens lekker klaargekomen in het mooie mondje en lekker bijgebabbeld. Een probleempje echter. Ze blijft maar een tiental dagen hier en vertrekt dan voor een vijftal weken. Ze beloofde me haar telefoonnummer te geven zodat ik kon informeren wanneer ze terug zou komen. Door een tweede maal te sexen is dat gewoon vergeten en ik hoop dat ze me op een of andere manier kan bereiken. Een absolute topper en ik kan me weer helemaal verzoenen met deze geweldige club. Ze is trouwens niet van de Antillen zoals in de alfabetische lijst is vermeld, maar is afkomstig uit Venezuela

Jimmy Doe
14 november 2009, 16:29
Ze is trouwens niet van de Antillen zoals in de alfabetische lijst is vermeld, maar is afkomstig uit Venezuela

Dan is dat een andere Diana als bedoeld in dit "draadje", die is echt Surinaams, woont in het zuiden des lands en spreekt uitstekend Nederlands. :smile: Gr. JD :smile:

JANGAS
14 november 2009, 22:49
Sqrry voor dit misverstand. Mijn Diane spreekt enkel Engels en woont zelfs niet in Nederland. Dit verandert niets aan de geweldige service van deze dame

Jansen
15 november 2009, 01:58
Deze Diana heeft toch een piercing en tatoo,s ??

HW1
26 november 2009, 08:52
Als dit de Diana is die me vorige week aansprak,heeft ze inderdaad geen tatoeages. Piercings weet ik niet. Ze kwam inderdaad uit Venezuela. Ook de C-cub zou wel eens een D kunnen zijn. Maar inderdaad een super mooie verschijning. Als ik geen afspraak had gehad met een andere dame was ik zeker voor de bijl gegaan, en met haar naar een kamer getogen.

HW1
17 december 2009, 08:45
Gisteren weer eens naar YY geweest, en deze Diana tegen het mooi lijf gelopen. In tegenstelling tot een eerder bericht van mij, heeft deze Diana inderdaad geen enkele tattoo. Ik moet vorige keer danig onder de indruk zijn geweest, want ik heb haar verwisseld met een andere dame.
Bij afwezigheid van mijn favoriete dame heb ik me door Diana laten ontvoeren. Ze vertelde me een groot programma voor me in petto te hebben, en daarvan was niets gelogen. Ze kust vol overgave, toont veel initiatief,pijpt erg lekker, en ook de sex in diverse standjes was goed. Tot slot nog een heerlijke massage van haar gekregen. Ook dit doet ze erg goed. Kortom een heerlijk uur, en zeker voor herhaling vatbaar.
Aanvulling op het paspport: ze zegt 29 jaar te zijn

stevekr
17 december 2009, 12:39
Een tijdje geleden ben ik ook met haar op de kamer geweest. De belofte van "i will show you heaven " heeft ze zeker waargemaakt.
Voor de liefhebbers van innig tongzoenen is zij zeker een toppertje.

JANGAS
2 januari 2010, 00:14
IS DIANE TERUG BEGIN 2010?

nassy
26 oktober 2010, 00:03
hi ik ken haar lekker ding ik wet ook war zij is kan je meet haar in kontakt brengen als je wilt leker dicke tite heft zij send antwort ik lat haar weten dat je scherp op har bent zij doet ook goed anal met achteraf slicken allen weten hou je moet doen pop haar regelmatig je hebt gelijk zij heft echt een nate kut en krijgt ok niet genuch van het neuken.........