Volledige versie bekijken : Doe eens een suggestie...
Hemaworst
17 november 2009, 06:56
Zondag of maandag (waarschijnlijk niet de beste dagen voor een bezoek aan een van de clubs, maar het kan even niet anders) wil ik samen met een maat naar een van de in dit forum beschreven saunaclubs. Nou ben ik zelf niet kieskeurig wanneer het op vrouwelijk schoon aankomt, maar mijn maat valt echt alleen op Latinas en donkere dames. In welke club heeft mijn maat de meeste kans om ook aan zijn trekken te komen (om maar eens een passende metafoor te gebruiken)? Iemand een goede suggestie?
P.S. Moderator, ik kon geen general topic vinden, dus feel free om dit bericht naar een passender thread te slepen. :)
Ace2
17 november 2009, 07:22
Zondag of maandag (waarschijnlijk niet de beste dagen voor een bezoek aan een van de clubs, maar het kan even niet anders) wil ik samen met een maat naar een van de in dit forum beschreven saunaclubs. Nou ben ik zelf niet kieskeurig wanneer het op vrouwelijk schoon aankomt, maar mijn maat valt echt alleen op Latinas en donkere dames. In welke club heeft mijn maat de meeste kans om ook aan zijn trekken te komen (om maar eens een passende metafoor te gebruiken)? Iemand een goede suggestie?
P.S. Moderator, ik kon geen general topic vinden, dus feel free om dit bericht naar een passender thread te slepen. :)
In GT is een kolonie uit de Dom. Republiek actief en er lopen ook wat Afrikaanse meisjes rond.
Zondag is minder druk dan de rest van de week, en het aantal dames ligt dan wat lager. Maar de zondag is nog altijd beter dan de maandag.
The Joker
17 november 2009, 10:44
MA vind ik het van alle clubs de beste dag in YY qua M/V verhouding.
Het aantal donkere dames wisselt wel flink in de meeste clubs.
Zakkenleger
17 november 2009, 12:10
In PHG schijnen ook nog wel zuid amerikaanse dames te vertoeven, en ook enkele afrikaansen. In VV zijn die er niet of nauwelijks.
Bel anders even met wat clubs, die kunnen het je zo vertellen.
Hemaworst
18 november 2009, 21:55
Thanx, dan wordt het GT en PHG om te beginnen :)
Hemaworst
7 december 2009, 22:02
Mod: vraag beantwoord, dit draadje mag om zeep worden geholpen...