PDA

Volledige versie bekijken : Afscheid nemen van het YBF

Racebeertje
17 november 2009, 11:16
Hoi ijsbeertjes,

Ik ben geen grote prater,en vele kennen me ook niet persoonlijk,maar ik ben al een tijdje hier op het forum,en was ook regelmatig in de saunaclubs te vinden.
Maar de laatste tijd ben ik steeds minder in de sauna's te vinden geweest,omdat ik na mijn eigen gevoel en niets meer te zoeken had.
Ik heb zeker een hele leuke tijd gehad zowel op het forum ,maar ook in de clubs en die mensen die ik heb mogen leren kennen zijn,altijd goede mensen geweest,gezellig en spontaan,zowel de dames als ook de mede beren.

Ik liep nu al 2 weken rond wat ik moest doen,doorgaan op deze manier of STOPPEN.
Er was een dvp,die mij toch wel de ogen geopend heeft,en me op een zodanige manier de ogen geopend heeft dat ik nu een besluit neem,om te stoppen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijn eigen leven weer op pak en die dingen weer ga doen die ik voor mijn eigen belangrijk vind.
En er is iemand in mijn leven getreden,waar ik misschien een leuke tijd mee op kan bouwen,(Het IS GEEN DVP)maar iemand die ik zo heb leren kennen.
Ik heb een HEERLIJKE tijd gehad,maar mijn tijd zit erop.

Ik zal nog 1x een waardig afscheid nemen van die mensen die ik heb leren kennen,zowel van de dames en beren.
En laat tegen die tijd het jullie wel weten wanneer en waar ik de laatste keer te vinden ben.

groetjes Racebeertje

TT Man
17 november 2009, 11:29
Het ga je goed racebeertje! Veel geluk in het echte leven.

thesickboy
17 november 2009, 12:51
Veel succes ermee!

Stoppen met wandelen is vrij gemakkelijk, ik deed het al vele malen...;)

facial
17 november 2009, 17:20
succes beertje, het is mij nog nooit gelukt.:wink:

Tiga
17 november 2009, 18:10
RB, mooi om te horen dat je iemand hebt getroffen. Ik hoop dat we je niet meer terug hoeven te verwelkomen ;)

Het ga je goed!

joop slim
17 november 2009, 18:24
Heel veel geluk wens ik je toe en hoop voor jou dat het alleen maar mooier gaat worden !

Groet, Joop Slim

CLUBSPORT
17 november 2009, 18:53
ik ken je wel niet persoonlijk racebeertje maar wil je toch veel succes toewensen in je verdere wandelloze cariërre .:)

Local Hero
17 november 2009, 19:05
hey racey, may the raceForce be with you!http://users.telenet.be/rijder17ra/afbeeldingen/smiley_biker.gif

MichelJ
17 november 2009, 20:14
Veel geluk, plezier, succes en sterkte toegewenst!

seksenfun
17 november 2009, 20:28
Als de dag zich aanbiedt... om samen het echte leven te beleven... moet je de kans grijpen. Weet dat het echte leven niet alleen uit rozengeur en maneschijn bestaat. Werk er samen aan, om het tot een succes te laten worden.

En... dat ik je écht niet meer tegenkom in een club of hier op het forum, want da's niet o.k. dan :smoke:.

Cupido
17 november 2009, 23:37
Ha die RB, heel veel geluk en liefde toegewenst. En veel geldplezier!!! Ik hoop dat het je lukt, net als dat ik dat doe voor de dames die er mee uitscheiden.

Het gaat je goed joh.

lustman
17 november 2009, 23:38
.
En er is iemand in mijn leven getreden,waar ik misschien een leuke tijd mee op kan bouwen,(Het IS GEEN DVP)maar iemand die ik zo heb leren kennen

Dat maakt het al een stuk eenvoudiger. :wink: Veel geluk toegewenst. :freu:

Picasso 1
17 november 2009, 23:45
Velen wensen afscheid nemende ijsberen veel geluk en spreken de hoop uit dat ze nooit meer terug komen en vinden dat er een goed besluit is genomen. Wat hebben die ijsbeertjes toch een ellendig leven :biggrin:.

Veel geluk toegewenst Racebeertje ;)

Jansen
18 november 2009, 00:11
Heel attent van je om afscheid te nemen van ons.
Ik kan uit je berichtgeving lezen dat je happy bent met je nieuwe relatie.
Kan alleen niet lezen of het een Hij of een Zij is :biggrin:

succes verder

Jansen ( die het niet kan laten met een vrouw,vriendin en dan ook de clubs nog ) verslaving noemt men dat :biggrin:

rolly
18 november 2009, 02:12
Hij of een zij...is om `t even....het beste

Rolly

Stiffmaster
18 november 2009, 10:14
Wel racebeertje, op de chat zal ik je wel gaan missen, maar ik hoop dat je iets moois kan gaan opbouwen en een tof leven tegemoet gaat. Heel veel succes voor in de toekomst, het ga je echt goed.

gr.Stiffie :wink2::wink2:

Jünther
18 november 2009, 20:28
Hoi ijsbeertjes,

Ik Ik heb een HEERLIJKE tijd gehad,maar mijn tijd zit erop.

Tot over een half jaar :smoke:.

Racebeertje
22 november 2009, 14:04
Tot over een half jaar :smoke:.

Hhahahahaha Junther

Ik weet zeker dat ik over een half jaar niet meer Hier of elders te vinden zal zijn.

Ik heb gisteren ervaren dat dit wereldje niets meer voor mijn is en dat ik definitief mijn BERENjasje aan de nagel hang.

HEREN BEREN EN DAMES,IK WENS JULLIE VEEL PLEZIER EN GOEDE TIJDEN,IN DE CLUBS ,VOOR MIJ ZIT HET ER NU ECHT OP.

IK BEDANK JULLIE VOOR DE FIJNE EN GEZELLIGE TIJD,HEREN EN DAMES HAVE FUN

HET RACEBEERTJE