PDA

Volledige versie bekijken : De top-10 wreedheden van vrouwen naar mannen

Picasso 1
17 november 2009, 23:26
Bij het lezen van een andere spam zag ik toevallig deze. Lief hè, die vrouwen :rolleyes:

Verliefde beertjes wil ik graag attenderen op nummer 7 ;)
Door nummer 3 schieten saunaclubs als paddestoelen uit de grond :thefinger:
Nummer 1 hebben enkele (ex-)beertjes overgenomen en noemen het met trots 'dissen' :heul:
Door nummer 5 beschouwen relnichten het forum als openbare ruimte :rofl:

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/Jouw-Wereld/article/detail/441813/2009/11/03/De-top-10-wreedheden-van-vrouwen-naar-mannen.dhtml

rolly
18 november 2009, 02:20
Mmmm, deze lijst is zeker opgesteld door een `vrouwenhater`

Of misschien toch beter gezegd...`een vrouwenkenner`;)

:biggrin:Rolly:biggrin:

phoenix
18 november 2009, 09:03
het wordt pas leuk als jij sex weigert bij een vrouw.....tijdens een relatie, want pijnlijk is het wel, en wegspelen van jou door uiteindelijk toch voor haar ex te kiezen die mis ik ..inde lijst van tien..een hele nare, intiem met je omgaan een hele tijd en dan als het erop aankomt gewoon weer teruggaan naar de oude liefde....

seksenfun
18 november 2009, 20:15
Da's dan ook niet typisch vrouwelijk of typisch een vrouwelijke slechte eigenschap. Ik wil helaas de mannen niet te eten geven die op straat gezet worden, zonder veel en een "matras" zoeken.

Zakkenleger
18 november 2009, 20:42
Nr 11: In Thailand willen boze dames nog wel eens de pik van hun overspelige echtgenoot afsnijden.

Nr 12: Sinds chirurgen steeds beter zo'n afgezet lichaamsdeel weer terug kunnen aannaaien (voelt zo'n man zich dan genaaid?) gooit de dame het afgesneden deel weg, evt na dit in kleine stukjes gesneden te hebben. 'Feeding the dogs' noemen ze dat. :eek:

De 1e 10 van dat lijstje is kinderspel vergeleken hiermee. ;)