PDA

Volledige versie bekijken : Orgasmekoningin eindelijk aan de man

mjgl_39
18 november 2009, 19:57
Een chronisch opgewonden vrouw heeft eindelijk een man gevonden die haar aan kan.

De 43-jarige Michelle Thompson lijdt aan het ‘Persistent sexual arousal syndroom’, dat ervoor zorgt dat ze altijd opgewonden is. Op goeie dagen komt ze 300 keer tot een hoogtepunt, weet News of the World te melden.

Eerdere vriendjes konden de vrouw uit Lancashire maar moeilijk seksueel bevredigen. Na een paar weken raakten ze uitgeput en namen de benen.

Haar aandoening ging zo ver dat ze ook haar baan bij een koekjesfabriek moest opzeggen. Het geluid van de machines zorgde ervoor dat ze extreem opgewonden werd.

Een half jaar geleden diende eindelijk een oplossing zich aan. Haar ruim tien jaar jongere overbuurman Andrew Carr bleek zo onverzadigbaar dat het stel nu tien keer per dag seks heeft.

“Andrew heeft mijn leven veranderd. Ik heb de oplossing voor mijn probleem gevonden”, aldus Thompson.

Bron: NU.nl

facial
18 november 2009, 20:33
Ze had beter in een duitse club kunnen gaan werken dan liep ze er van binnen om heel de dag volgepompt te worden:biggrin: