PDA

Volledige versie bekijken : Jana



Wagons-Lits
19 november 2009, 17:38
Naam : Jana

Nationaliteit / taal : Duitse, deels Russische roots / Duits, iets Engels

Leeftijd : 30

Haarkleur/lengte : zwart halflang haar

Lengte : 1.55m

Postuur /Cupmaat : petite / B-cup

Tatoeage / Piercing : heb niet goed opgelet, sorry

Service : PZC, NMC, beffen, zoenen, FT, massage

Extra : doet het met enthousiasme overal: pool, (bio)sauna...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jana zit nu een aantal weken in Elsdorf en daar ze vrij makkelijk in de omgang is - op het ueber-assertieve af - was het onvermijdelijk dat we elkaar eens intiem zouden treffen. Ze legt vlot kontakt en is behoorlijk zorgzaam; geef een piep en ze voorziet je de hele dag van drinken en eten (ze let ondertijds zelfs op je vitaminen ;-) en desnoods zelfs van aardige dames... Ze is niet zelfzuchtig wat dat betreft.

Daar ze me al een keer goed geobserveerd had (terwijl ik zat te badderen met Iga), wist ze dat een bezoekje aan de wirlpool wel bij mij in goede aarde zou vallen, dus dat stelde ze voor. Daar zeg ik niet snel 'nee' tegen... en dus snel naar beneden gegaan. In de pool een gezellige tijd met wat orale attenties, en we hebben de sessie in de 'BioSauna' afgemaakt.

Ik vond eigenlijk de sex niet echt fantastisch. Wat de sessie goed maakte was Jana's constante 'client focus', als ik het zo mag noemen.

Herhalingsgevaar: weetnogniet, hangt van omstandigheden af.


W-L

Arbez
25 november 2009, 08:50
Gisteren een bezoek gebracht aan Babylon.
In de wirhlpool Jana tegen het lijf gelopen.
Was zeer attent, aangezien ik nieuwe ben heeft ze mij het gebruik van de wirhlpool uitgelegd. Was, naarmate de tijd vorderde, steeds meer met me bezig.
Zelfs FZC was in de pool geen probleem voor haar.
Hebben ons toen teruggetrokken in de "filmzaal", andere kamers waren bezet.
Heeft me totaal verwend. Heb haar op haar verzoek van achteren genomen en kwam al redelijk snel.
Het is een rustige vrouw die enorm om je geeft en je het gevoel geeft dat je alles voor haar bent(op dat moment). De GF6 in optima forma, voor mij.
Herhalingsgevaar, JA.
Pluspunt, ze rookt niet.

bigchic73
25 augustus 2010, 19:30
Ja Ja so kenne ich die Jana auch, ich habe schon viele schöne Stunden mit ihr im Whirlpool gesessen und auf dem Zimmer, sie gibt einem das Gefühl von wahrer Liebe.
Da muss man(n) aufpassen sich nicht zu verlieben

bigchic73
25 augustus 2010, 19:35
Donnerstag war es wiedermal soweit, ich war bei Jana, ich habe zwei sehrschöne Stunden mit ihr verbracht. Es war einfach super.

Ich mag sie und es wird bestimmt nicht das letzte Mal gewesen sein und nach dem Reinfall im Samya weiss ich jetzt dass das Babylon (für mich) der bessere Club ist.