PDA

Volledige versie bekijken : Iga



Wagons-Lits
19 november 2009, 17:51
Naam : Iga

Nationaliteit / taal : Poolse / Pools, wat Duits, iets Engels

Leeftijd : 25

Haarkleur/lengte : kort zwart haar

Lengte : een ruime 1.70m

Postuur /Cupmaat : vrij fors gebouwd / D-cup

Tatoeage / Piercing : Chinese karakters op rug (nog niet vertaald)

Service : PZC, NMC, FT, massage

Extra : nog niet geprobeerd

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had de laatste keer dat ik in Elsdorf was eerlijk gezegd niet verwacht Iga nog te zullen zien. Zo'n drie weken daarvoor, aan het eind van een vermoeiend bezoek (sessies met Leila en Mahe, wat wil je ?) had ik behoefte aan een rustige afsluitende sessie, en daar leek deze dame me prima voor. Ze is wat te fors voor een spreekwoordelijke DvP, en leest literatuur als ze op de bank wacht; het zou bij wijze van spreken een werkstudente kunnen zijn.

Ik ontmoette haar in de wirlpool beneden (met Jana) en heb daar een leuk kwartiertje met haar doorgebracht. Niets mis mee. Daarna op de kamer doorgegaan. Eerlijk gezegd was het ontroerend hoe amateuristisch dat ging. Het is een lieverd, maar ze moet nog wel het een en ander leren. Ze ging daarna even terug naar huis, en ik eigenlijk half en half verwacht dat ze haar carriere zou afbreken, maar voila, ze was toch weer terug. En nu ben ik eigenlijk best benieuwd naar haar vorderingen, dus....

Voor de liefhebbers van de wat forsere dames een prettige uitdaging, en de beschrijving in Babylon's website zelf spreekt van 'Erhabenem Service', dus we zijn benieuwd.


W-L

Wagons-Lits
24 januari 2010, 14:44
Dame is terug van kerstverlof. En haar leercurve (als DvP) is indrukwekkend.


vindt een prettig verraste,

W-L

Wagons-Lits
29 juli 2010, 18:13
Dame is - volgens website - verhuist naar de 'Relax-Lounge' in Recklinghausen.

Jammer, wat ondergetekende betreft.


W-L