Volledige versie bekijken : Jessica, Hongaars
Pistol Pete
21 november 2009, 20:33
Naam : Jessica
Nationaliteit/Taal : Hongaars / beetje Duits
Leeftijd : 19
Haarkleur/-lengte : zwart / half lang
Lengte dame : 160 cm
Postuur/Cupmaat : slank / appel-a-cupjes
Tatoeages/Piercings : geen / navel en lipppiercing
Service: NMC / PZC / TZ / beffen/ GFE
Voordelen: Hele mooie meid, nieuw in het vak (2e dag) met volle inzet / overgave.
Nadelen: moet dat?
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Heerlijke meid om te zien. Tjjdens mijn bezoek aan World wist ze me met haar looks te vangen. Communicatie is wat moeizaam maar met wat kunst en vliegwerk lukt dat wel. Body language is wel prima. Zo goed dat ik voor mijn vertrek met haar een tweede sessie wou. Valentina stak daar een stokje voor toen ik tijdens mijn laatste rondje op haar uitdagende lolita-uiterlijk aanliep.
Jessica zal ik zeker een keer herhalen als de gelegenheid zich voordoet. Hele goede sessie 8,5 / 10 (cijfer voor de sessie niet de dame).
Pistol Pete
29 november 2009, 19:37
Ook afgelopen zaterdag ben ik bezweken voor deze superlekkere dame. Toen ik rond twaalven binnenkwam zat ze in het restaurant te eten met haar vriendin Camilla. Dat trof, ik had ook wel trek en ik schoof bij de dames aan. Aan tafel begon de verleiding al en toen ik opstond om even een toetje te halen vertoonde mijn rondgeslagen handdoekje een vreemde bobbel :biggrin:. Na het eten belanden we op de sofa en begon aldaar een heerlijke voel / zoen sessie. Ik was in notime supergeil en vroeg of ze de whirlpool mee in wou. Dat was ok. In de whirlpool ontstond hot steaming sex. Op een gegeven moment werd ik gepijpt in het kolkende water en even later kon ik haar heerlijke grotje met mijn tong bewerken terwijl zij met haar poesje boven mij kwam staan. De enkele vroege vogels die al in de club rondliepen moesten wel even stilstaan bij dit intieme schouwspel. Toen ik op het punt stond het water van de whirlpool te bevuilen besloten we naar een kamertje te gaan even verderop. Ik zal daar maar niet te veel over uitwijden. Een uur pure GFE sex van hoog nivo.Toen ik een uur later van de kamer kwam was het nog maar half twee in de middag en ik stond al trillend op mijn benen te wankelen als een dronkeman. Gelukkig heb ik nog geen definitieve top 2009 samengesteld maar deze dame moet daar wel heel hoog in gaan eindigen. Inmiddels hebben we al zo een twee uur gekamerd dus aan de toegangseis voldoet ze al bijna....
Deze dame doet mij nu alweer voor de tweede keer voelen waarom het de moeite dubbel en dwars waard is af te zakken naar veel verder gelegen clubs dan die in Nordrhein-Westfalen. Superdame met super GFE. Het is vanwege het verleidelijke optreden van Hymena dat ik Jessica niet als afsluiter van de dag heb gekozen. Ik heb er lang over getwijfeld maar de superlolita Hymena maakte mij weer zo wild met haar sexy dansjes, zeg maar bijna lapdance, dat ik niet mer kon nadenken. Qua sex is Jessica super, veel beter dan de profi benadering van Hymena. Maar ja als je zo een superlolita uitstraling hebt als Hymena dan wordt je wel gedwongen je profi op te stellen. Overigens was ook mijn derde sessie met Hymena wel weer erg geil, zoals de vorige twee het waren. Maar dat komt dan voornamelijk door haar uitstraling.
Als Jessica nou ook nog wat beter duits of engels sprak zou ik in de gevarenzone komen. Gelukkig is er daardor geen aftersales mogelijk, anders was ik verkocht.
:herz::herz::herz::herz::herz::herz::herz::herz:
Pistol Pete
14 december 2009, 22:31
Afgelopen zaterdag weer deze dame opgezocht op de Christmasparty in world. Jessica werkt er nog maar enkele weekjes maar is een snelle leerlinge. Helaas houdt dit in dat de prilheid en de frisheid er wat af is. eigenlijk heel begrijpelijk voor wie ziet hoe deze dame af en aan naar de kame tippelt. Ik ws er ook zelf debet aan toen ze mij voorstelde een uurtje plezier te maken was ik er, met de vorige whirlpoolsessie nog in mijn hoofd, als de kippen bij om een uur af te spreken. Helaas wou Jessica dit maal niet het warme water in maar als alternatief stelde ze een lekkere massage beurt voor. dat viel zeker niet tegen. Wat wel tegenviel was dat Jessica twee keer probeerde een extraatje te slijten voor 50 euro meerprijs. Als ik ergens niet van hou is het dat wel. Voorts was ze redelijk gehaast. Na krap 50 minuten was alle rek eruit en wraakte de beperkte mogelijkheid om te kletsen zich. Jessica vond het wel genoeg en ik kon er geen tweede hoogtepunt meer uitpersen.
Al met al in vergelijking met de eerdere sessies toch wat tegenvallend. Veel gehaaster en minder opzwepend. Jessica is aan vakantie toe en zal ws rond de 20e december enkele weekjes terugkeren naar Hongarije. Als ze fris terug is zal ik het nog wel een keertje proberen maar dan max een half uurtje. Bij opnieuw tegenvallende service zal dat dan waarschijnlijk de laatste keer zijn....