PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 14/1, Jane

JANGAS
21 november 2009, 22:53
Vorige donderdag nog eenS gaan kijken in het schipperskwartier Antwerpen. Ik was eigenlijk nog eens op zoek naar Da die me reeds mooie momenten liet beleven in dit op het eerste gezicht niet meer zo gezellige buurt. Teveel Oosteuropese meiden die zichtbaar tegen hun zin achter de ramen zitten. Een lieve meid is dan ook moeilijk te vinden. Niet ver van het raam waar vroeger Da was zag ik een een meisje met dezelfde blik en lieve lach en ik was dan ook direct verloren. Jane is een jonge Filipijnse van 28 die er 22 uitziet. Pijpen is dan wel met condoom, maar ze doet dit wel lekker. Vooral omdat ze eerst lekker en zonder condoom alles lekker onderhanden neemt. Ze heeft ook dezelfde look als Da. Klein en met een A/B cup die heel zacht aanvoelt. Het enige nadeel is dat ze er niet van houdt dat er aan haar kutje gelikt word. Alhoewel ze van het vingeren erg nat werd. Lekker klaargekomen terwijl ik haar diep mocht neuken. Nadien nog lang nagepraat. Ze vertelt veel over haar prive en ik ben zeker dat ik deze lieve meid nog eens zal bezoeken. Alhoewel de keuze tussen haar en Da moeilijk zal zijn.

Ground_Zero
22 november 2009, 09:15
Jane is een jonge Filipijnse van 28 die er 22 uitziet.

JG. Ik zie geen adres van deze dame:confused::confused:

Andere wandelaars willen haar misschien ook bezoeken en dan is het wel handig om te weten waar deze dame werkzaam is.
Een formuliertje zou ook al een hulp zijn:cool:

GZ

Anvers
23 november 2009, 10:26
JG. Ik zie geen adres van deze dame:confused::confused:GZ

Schippersstraat 14/1; dame werkt in de dag. :)

Anvers
11 maart 2012, 01:54
Iemand deze schoonheid nog ergens opgemerkt ? :confused: