PDA

Volledige versie bekijken : 1.000.....



neukie
15 april 2006, 21:49
....leden zijn nu bij ons. Het is voor mij niet zo belangrijk hoeveel leden wij hebben. De pret aan het werk aan deze forum en kijken op de kwaliteit is belangrijker. Wij admins doen het niet voor money. Alleen pret. hobby.

Ik zeg aan alle 1.000 een harte bedankt.:D :D :D :D :D

n.:wink:
Groetjes uit de buurt van Tarragona......:freu: :freu:

Gustomass
16 april 2006, 10:03
....leden zijn nu bij ons. Het is voor mij niet zo belangrijk hoeveel leden wij hebben. De pret aan het werk aan deze forum en kijken op de kwaliteit is belangrijker. Wij admins doen het niet voor money. Alleen pret. hobby.

Ik zeg aan alle 1.000 een harte bedankt.:D :D :D :D :D

n.:wink:
Groetjes uit de buurt van Tarragona......:freu: :freu:


Hoi Neuki,
proficiat met deze mijlpaal. Inderdaad kwaliteit is belangrijker dan quantiteit hoewel af en toe een kwakkie is ook niet weg.
nu je toch in de buurt van Tarragona bent.
Ben je wel eens naar Salou geweest, een grote club even buiten Salou aan de snelweg, heet iets als Dame Prive en wat verder zuidelijk club 249 ik dacht in Miammi Beach ook aan de grote provinciale weg.
Ben daar in verschillende clubs, lang niet het calliber wat wij in Duitsland gewend zijn, veel Roemeense tegen gekomen. Ben ze tóen voorbij gelopen, ze leken me wat gewoontjes en zeker niet de mooisten toen.
Nu na 7 maanden Roemeense bijscholing in GT weet ik pas echt wat voor liefs en goeds ik toen ben voorbijgelopen.....:rolleyes: :rolleyes:

ben even het spaanse woord voor eieren vergeten..

Vrolijk pasen van Gustomass.

YesMadam
16 april 2006, 11:38
@ Gustomass huevos ......

Te deseo una FELICES PASCUAS

neukie
16 april 2006, 12:56
Hoi Neuki,
proficiat met deze mijlpaal. Inderdaad kwaliteit is belangrijker dan quantiteit hoewel af en toe een kwakkie is ook niet weg.
nu je toch in de buurt van Tarragona bent.
Ben je wel eens naar Salou geweest, een grote club even buiten Salou aan de snelweg, heet iets als Dame Prive en wat verder zuidelijk club 249 ik dacht in Miammi Beach ook aan de grote provinciale weg.
Ben daar in verschillende clubs, lang niet het calliber wat wij in Duitsland gewend zijn, veel Roemeense tegen gekomen. Ben ze tóen voorbij gelopen, ze leken me wat gewoontjes en zeker niet de mooisten toen.
Nu na 7 maanden Roemeense bijscholing in GT weet ik pas echt wat voor liefs en goeds ik toen ben voorbijgelopen.....:rolleyes: :rolleyes:

ben even het spaanse woord voor eieren vergeten..

Vrolijk pasen van Gustomass.

bedankt mon cher ami. Sinds 40 jaaren ken ik de hele buurt zeer goed. Tarragona, Salou, Cambrils, Miami Playa, Hospitalet del Infante, Mora la Nueva, het Ebrodelta enzo. Ben nu sinds 10jaaren op www.tamarit.com (http://www.tamarit.com). in de noorden van Tarragona.

En nu eens lekker pasen ZONDER grieten.....Alleen met de family...Ik heb een beetje teveel in de laatste tijd met de engeltjes gespelt. Tzja, een beetje???

Groet neukie
vakantieganger

Jack42
27 november 2006, 23:46
Nog 1 lid te gaan en dan hebben we er 2500!!!!!
Een nieuwe mijlpaal :bowlol:

Jack42

Willem2
28 november 2006, 01:03
Nog 1 lid te gaan en dan hebben we er 2500!!!!!
Een nieuwe mijlpaal :bowlol:

Jack42


en je bent lid nr 2500 Maybel:inlove:


Het aantal leden kan eventueel nog een correctie ondergaan tegen het einde van het jaar. Dit heeft te maken met dubbele leden, fout ingeschreven leden en leden die al langer dan een jaar niet hebben ingelogd.

Groeten Willem2 :wink:

uurtje
28 november 2006, 18:20
Aha, een tweede kans om het 2500e lid te worden...
Bij deze een voorstel om hier een prijs aan te verbinden: 1 dag PHG, self arranged.

De Cock
28 november 2006, 18:25
Kan ik mij dan uitschrijven en ik meld mij dan nU als 2500e lid aan voor mijn prijs een hele dag in LICHTENBERG incl. gebruik van de Dames All inclusieve.

Ik ben bereid om deze zware taak waar te nemen en zal zelfs het Forum naam op mijn rug laten schrijven door de DAMES.

Ik reken op uw steun :roll3:

Groeten,

Het 2500e lid,

De Cock2500.

NET TE LAAT STAAT AL Op 2005, maar na aanpassing op dubbele nick maak ik nog een kans :D

ps. ook alee dubbele nicks dienen verwijderd te worden van leden, is duidlelijker dan en meer dan 2 gewoon ONZINNIG.... rijp voor een BAN say it :loud: .

uurtje
28 november 2006, 18:28
Ja, je kunt natuurlijk ook de forum naam op de rug van de dames gaan schrijven, wat jij maar wilt....

De Cock
28 november 2006, 19:05
Ja, je kunt natuurlijk ook de forum naam op de rug van de dames gaan schrijven, wat jij maar wilt....


Bij de DAMES spuit ik hem liever :rubbel: die naam :roll3: .

uurtje
28 november 2006, 22:23
We have a winner!!!

Een IJsbeer
29 november 2006, 19:40
Hoorde op het hookersparty (ik weet niet of het toegestaan is om dat hier te melden) dat dit forum nog bestaat. Als lid 210 kom ik hier weer eens een kijkje nemen. Leuk om De Cock en Big30 hier te zien:smile:

Groet van een IJsbeer

PS Goed om te zien dat er nu meerdere volwassen forums zijn over betaalde sex, mijn felicitaties aan de forumleiding dat de 2500 is gepasseerd.

Big30
29 november 2006, 19:55
Hoorde op het hookersparty (ik weet niet of het toegestaan is om dat hier te melden) dat dit forum nog bestaat. Als lid 210 kom ik hier weer eens een kijkje nemen. Leuk om De Cock en Big30 hier te zien:smile:

Groet van een IJsbeer

Tis hier errug leuk he! Neem gerust een kijkje hier, doen er wel meer ... .

Groet big30, :wink:
voorzitter verkiezingscommissie ;)

little diablo
29 november 2006, 21:15
Hoorde op het hookersparty (ik weet niet of het toegestaan is om dat hier te melden) dat dit forum nog bestaat. Als lid 210 kom ik hier weer eens een kijkje nemen. Leuk om De Cock en Big30 hier te zien:smile:

Groet van een IJsbeer

PS Goed om te zien dat er nu meerdere volwassen forums zijn over betaalde sex, mijn felicitaties aan de forumleiding dat de 2500 is gepasseerd.


Dit forum wordt alleen maar beter en beter:freu: :freu: Welkom ;)


saluti L Diablo

De Cock
30 november 2006, 02:04
Hoorde op het hookersparty (ik weet niet of het toegestaan is om dat hier te melden) dat dit forum nog bestaat. Als lid 210 kom ik hier weer eens een kijkje nemen. Leuk om De Cock en Big30 hier te zien:smile:

Groet van een IJsbeer

PS Goed om te zien dat er nu meerdere volwassen forums zijn over betaalde sex, mijn felicitaties aan de forumleiding dat de 2500 is gepasseerd.


Dank u en tot snel :wink:

we zijn hoeren lopers of niet :fuck: .

Groeten,

De Cock.

Willem2
7 maart 2007, 02:15
Ik heb gemerkt bij de enquetes dat sommige leden dol zijn op cijfertjes ;)

Op de teller staan nu 3610 leden. Trek daar vanaf alle leden die zich fout hebben ingeschreven, dubbele leden,ééndagsvliegen etc en je houdt ongeveer 2800-3000 leden over.
Daarvan komen er iedere dag tussen de 350(zaterdag) en 450 (maandag/dinsdag) ijsberen weer terug. En dat stijgt nog steeds.
Het aantal nieuwe leden per dag is ongeveer 10.
Het aantal berichten is tussen de 80 en 130 per dag (met uitschieters zoals gisteren en eergisteren door een paar leden)

Groeten Willem2

little diablo
7 maart 2007, 20:25
En de leden teller gaat alleen maar sneller. Ijsberenforum wordt alleen maar bekender bij de echte beren;)

Saluti L Diablo

Rex
7 maart 2007, 20:27
Het aantal berichten is tussen de 80 en 130 per dag (met uitschieters zoals gisteren en eergisteren door een paar leden)
Groeten Willem2

Vandaar enkele opschoonacties???

Jansen
7 maart 2007, 20:32
Klopt en wat er dan opgeschoond wordt is net het mooiste wat er geschreven is.
Komt dat omdat ik ook een voorstander ben van SZC:rolleyes: :rolleyes: