PDA

Volledige versie bekijken : Eerste keer



rataplan
22 november 2009, 23:18
Hallo ijsberen .

Ik ben van plan maandag 30 november voor de eerste keer een partytreff te bezoeken .
Nu wou ik jullie vragen of jullie mij kunnen vertellen waar ik dan het beste heen kan gaan .

Alvast bedankt .

Gr. Ron

Big30
22 november 2009, 23:45
Welkom Rataplan! Een antwoord op je vraag moet ik schuldig blijven, ik kan niet meer zeggen dan de verschillende topics door te lezen en dan een keuze te maken.

Komt bij smaken verschillen nu eenmaal wat de een goed vindt hoeft een ander niet altijd goed te vinden.

Groet,
Big30

noglangnietuitgewandeld
23 november 2009, 07:53
Hallo,

Het hangt idd allemaal van je eigen voorkeur af. In Dorsten zijn de dames gemiddeld wat jonger en knapper. In Xanten is de sfeer meestal ook wel goed, een paar knappe jonge meiden, maar ook een paar oude dikke, die nog wel eens ongevraagd mee gaan doen.
Dit laatste vind ik persoonlijk een enorme afknapper :mad:.
Maar 30-11 is op een maandag, dan zou je Mettman kunnen overwegen. Dan is Silvia er, dan wordt het zeker een dolle boel. De dames daar zijn optisch niet de mooiste, maar wel de ongeremdste die ik ooit meegemaakt heb in een PT.
Omdat het je eerste keer is, kan het nogal confronterend zijn, maar dan ben je er ook in een keer doorheen :eek::biggrin:.

stallion italian
23 november 2009, 08:42
kijk eens op mijn discussie party treff top 10
daar wordt veel over gesproken en kan je een keuze maken
maar het hangt zeker ook van jezelf af
maar voor de eerste keer wordt je bij xanten zeker goed behandeld

jan j
23 november 2009, 18:13
overwegen. Dan is Silvia er, dan wordt het zeker een dolle boel. De dames daar zijn optisch niet de mooiste, maar wel de ongeremdste die ik ooit meegemaakt heb in een PT.
Omdat het je eerste keer is, kan het nogal confronterend zijn, maar dan ben je er ook in een keer doorheen :eek::biggrin:.



ik denk voor een eerste keer Mettmann iets te heftig kan uitpakken.:biggrin:
denk er aan sex zal nooit meer zijn zo als vroeger:eek:

voor een eerste keer is denk ik Xanten of Dorsten beter.

Jünther
23 november 2009, 19:26
Holzwickede, DO Flughafen.

nokia34
16 december 2009, 19:24
Moet je je ook registreren bij eerste bezoek?

Zakkenleger
16 december 2009, 19:49
Je registreert je alleen in cash :biggrin: geen naam of zo.

jan j
17 december 2009, 18:35
Moet je je ook registreren bij eerste bezoek?

nee hoeft niet , je hoef alleen cash te betalen en ze vragen je voornaam zodat ze weeten hoe ze je aan te kunnen spreken. ( en die mag je zelfs als je dat wil voor je zelf verzinnen )

pastprecies
17 december 2009, 22:36
Dat doet me denken aan mijn laatste bezoek aan Osnabruck waarbij de Thekevrouw me verbaast aankeek toen ik mijn "echte" naam doorgaf ipv mijn ijsberennaam;)

nokia34
22 december 2009, 17:30
Thanx alle!!!

wwimmm
28 december 2009, 12:21
Wie kent er Catclub in Bottrop? Ik wil een Partytreff bezoeken waar latex en etc het overwicht heeft... Of heeft er iemand een andere suggestie?

jan j
28 december 2009, 17:47
Wie kent er Catclub in Bottrop? Ik wil een Partytreff bezoeken waar latex en etc het overwicht heeft... Of heeft er iemand een andere suggestie?

In Duitsland heb je 2 soorten partytreff .

1e soort is met betaalde dames waar je een bedrag betaald en dan zoveel sex met die dames kan hebben als je wil.

het 2e soort is vergelijkbaar met een paaren/swinger cub in nederland waar je maar moet afwachten of je sex hebt ( zeker als man alleen)

en de Catclub in Bottrop is van het 2e soort .
het zal helemaal van je looks afhangen of je daar iets kan scoren.
en mischien heb je de pech dat er alleen oudere koppels op dat moment aanwezig zijn.
maar er is ook altijd een kleine kans dat je een super avond kan beleven.

maar een PT waar latex/lack enz. veel is te zien ken ik niet.

easydiver
2 januari 2010, 15:10
ik denk voor een eerste keer Mettmann iets te heftig kan uitpakken.:biggrin:
denk er aan sex zal nooit meer zijn zo als vroeger:eek:

voor een eerste keer is denk ik Xanten of Dorsten beter.

mettman te heftig, dan ben ik weer erg benieuwd en trek misschien de stoute schoenen aan en ga vandaag. of is het vandaag een slechte dag?
ben 1 keer eerder in een pt geweest. pole position en kerpen en die eigenlijk vies tegen.

jan j
3 januari 2010, 00:21
mettman te heftig, dan ben ik weer erg benieuwd en trek misschien de stoute schoenen aan en ga vandaag. of is het vandaag een slechte dag?
ben 1 keer eerder in een pt geweest. pole position en kerpen en die eigenlijk vies tegen.

Ben je nog geweest ?? , ik wel :biggrin: ,ik stapte ongeveer 15 minuten nadat jij je bericht hebt gepost daar binnen .

Het was vandaag wel een dag die ook goed was voor een beginner ,lekker rustig voor een zaterdag en niet veel aan de bar actie maar wel goede sex op de mat.:freu:
ik heb daar 1 nederlander gesproken ,mischien was jij het wel ??

De uitspraak van mij dat Mettmann mischien te heftig is voor beginners kan ik beter intrekken , beter een goede heftige dag in Mettmann dan een veel grotere kans op een slechte dag in een andere PT.

Ik zelf ben nog nooit in pole position geweest ,maar van andere mettmann gangers heb ik gehoort dat pole position veel slechter is.

maar je kan altijd op op het lijstje kijken dat mede Mettmann fan [forgetskinnyletgetfatty] heeft gepost ,dit geeft een goede beschrijving van het team https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4804&page=4

suc6
maar je mag ook een PM stuuren met vragen .