PDA

Volledige versie bekijken : De poets vrouw Alexa.

Josef
23 november 2009, 20:28
Ook deze Alexa die de ganze dag aan het zwoegen was.Om de handoeken en badjassen weer helder en schoon en fris op de planken te leggen.
Kwam af op het feest wat Josef geregeld had.
Josef had namelijk kado,s mee genomen voor de dames.S,middags had ik al een grote doos met mercie chocolade mee genomen voor de dames.
En ik heb wel eens gehoord dat ze er erg geil van worden.
Of dat waar is weet ik niet? Want Josef lust geen chocolade.
Maar wel weet ik dat die dames die ik gehad hebt. Eennorm geil waren en ze ook van de chocolade gesnoept hadden.
En Mel was zo opgeruimd en vrolijk die stopte zelf chocolade geld tussen haar nylon kousen.
Die had ik ook mee genomen en een fles met snoepjes toffees in de vorm van een champagne fles.
En toen Josef zag dat er een aantal dames aanstalte maakte om naar huis te gaan.
Besloot ik om de kado,s uit de auto van mijn vriend te halen.
En ik had een berijdwillige ijsbeer gevraagt of hij Josef wilde helpen!
En deze aardige Hollandse ijsbeer wou Josef graag helpen.
En deze man ging de dames af om een nummer + naam op een papiertje te schrijven.
En ik had de kado,s in gepakt en op de buiten kant een geschreven. En zo kon ik en die gezellige Hollandse ijsbeer de dames roepen en gaven wij de kadotjes.
En ook had ik een joker prijs dat was een grote barbie pop die geluid maakt.
En het spul sprak wie won die mooie pop,dat was die supper knappe Poolse blonde dame die de helen middag naast die gezellige Hollandse ijsbeer zat.
En de prijs was goed terecht gekomen ,want deze blonde stoot had een dochtertje.
En de anderen kado,s waren mok met een beertje er in! Nee geen ijsbeertje maar een bruin beertje.
En ook had ik enkelen vogeltjes in een boom die vloten op geluid.Als je in je handen klapten begonnen ze te fluiten.
En ook een pop in de vorm van een mans persoon die zong en danste.
En verschillende kerstmannetjes die geluid en licht gaven.
En ook heb ik in de club 2 bloemstukjes neer gezet die licht gaven in verschillende kleuren [glas vezel] en op kleine batterije werken.
En voor de dames waar ik geen kado voor had .Daar had ik licht gevende zwaarden :fechten:voor die rood,neon blauw,roze licht en geluid maakte.
Ook had ik balonnen mee genomen.
De dames vroegen s,middags al of ik jarig was ,maar dat was niet zo.
En s,avonds dachten ze dat ik sinterklaas was.
Wat waren de dames blij,en wat geniet Josef van die blijde gezichtjes van de dames.
En tot slot heeft Josef die blonde Poolse poets vrouw haar een top avond bezorgt.
Ja uw leest het goed die Poolse poets dame wou ook wel eens een toetje na een dag zwaar zwoegen.
En deze dame had een zwart jurkje aan getrokken en haar blonde haar los hangen.
Nou en met haar ben ik dan ook nog een uurtje op de kamer geweest.
Maar ik heb haar lekker laten genieten,alleen Josef werd moe.
Maar er kwam toch nog een hoogte punt.
Diep in de nacht naar huis en Josef weer in de auto van zijn vriend gereden.
Maar Josef was zo oververmoeid dat het rijden niet meer ging .
En toen nam mijn vriend het stuur over.
Maar toen moest hij nog maar een kwartiertje rijden naar Josef zijn huis.
En hij moest toen nog een klein half uurtje rijden.
Josef lach om klokslag 6.00 uur in zijn bed.
En zondag om 14.00 uur kwam ik uit bed en ging naar beneden.
En mijn moeder zij ben je nu al thuis,die was in de veronderstelling dat wij een hotel geboekt hadden.
Maar dat was eigelijk wel de bedoeling geweest.mijn vriend vond dat niet nodig maar Josef wel ik was kapot dood op van de slaap.
En toen vroeg moeder of ik zin had om naar Simonis in Scheveningen te gaan om vis te eten.
Ja Josef is dol op vis en lekkeren vrouwen.:festeer::tietjes::welcome::s026[1]::bye: