PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Za-Zen (Well), Algemeen

Chicky
12 juni 2008, 10:08
Het lijkt me super leuk om hier ook eens na binne te lopen.
Eens kijken of dit zo ongeveer hetzelfde is als in de Ying Yang.

Ik hoop het..

Lieve groetjes Denise

hara1d
15 juni 2008, 14:28
der Club liegt an der Maas, etwa 1997 war hier bereits ein Club, dieser brannte aus, es waren alle Menschen geborgen, ein Mädel ging zurück um ihre Papiere zu holen und kam dabei um. Als ich Freitag dort vorbeifuhr hing ein Schild am Club: Eröffnung 1. Juli

RAUL7
18 juni 2008, 19:53
De site is actief :freu:!

http://www.saunaclubzazen.nl/

:wink:

seksenfun
18 juni 2008, 21:42
Best een mooie site :smile:.

Leuk om een YY-meisje op foto te zien waar je het bed al mee gedeeld hebt ;).

Ziet er vrij compleet uit en modern.

Er staat op de site FKK, doch zonder veel uitleg.

Begin juli zullen de verslagen wel binnenlopen....

laurent74
18 juni 2008, 21:47
Leuk om een YY-meisje op foto te zien waar je het bed al mee gedeeld hebt ;)

Dat hangt van de meisje af :rolleyes: Marina is altijd zeer goed. Wat betreft Karina ...:mad:

seksenfun
18 juni 2008, 22:05
het was Marina ;)

seqoya
19 juni 2008, 10:31
niet verkeerd en lekker dichtbij !! hoop dat er een goede keus dames komt...

seqoya
19 juni 2008, 11:23
is deze club pas op 1 juli open of al eerder ? wil best ff proefdraaien hoor ;)

Hollandmale
19 juni 2008, 19:43
Er staat op de site FKK, doch zonder veel uitleg......zie je dat alle dames naakt zijn, in gezelschap van heren met 'n omgeknoopte handdoek ;).
Dat zegt genoeg, er zal reden zijn om niet expliciet in tekst uit te leggen wat FKK betekent :cool:.

Ten overvloede voor de veteranen, maar wellicht nuttig voor de nieuwkomers, FKK houdt in:
Alle dames naakt, de beertjes slechts in handdoek, met pijpen op de banken in de bar :p.

thesickboy
20 juni 2008, 08:23
.....
Alle dames naakt, de beertjes slechts in handdoek, met pijpen op de banken in de bar :p.

Good, old fashioned fun...:roll::roll::roll:

dupke
30 juni 2008, 22:55
Vandaag even bij YY gaan kijken en aan de praat geweest met Maya , Claudia en Myriam.

Deze 3 dames gaan morgen kijken bij de opening van Zazen.
Ze bleken nog niet echt op de hoogte te zijn van de hoeveelheid dames die naar daar gingen, maar ze verwachten een 10 tal meiden.

Ik geloof dat ook de tweelingzusjes Carmen en Sandra ? even naar zazen verhuizen.

FKK principe : naakte dames dat wisten ze al, van dat pijpen op de bank waren ze niet op de hoogte :wand:

Gustomass
1 juli 2008, 08:28
...
FKK principe : naakte dames dat wisten ze al, van dat pijpen op de bank waren ze niet op de hoogte :wand:

Kijk als je ooit de kans hebt als ijsbeer om de nieuwe dames goede instructies te geven, grijp je kans.

Je moet het ijsberenijs opeten vóór het gesmolten is.
Weerverwachting omgeving Zazen vandaag bijna 30 C , buiten wel te verstaan en binnen....tja... zal nog wel een graadje of 7, minimaal bijkomen.

Ijsberenkoorts begint bij 39 C . Wie kan me helpen...

Gustomass die het hoofd probeert koel te houden, de rest is verloren energie......

seqoya
1 juli 2008, 09:54
weer een club gevaarlijk dichtbij jou Gusto !!!

jeepie
1 juli 2008, 20:10
als ik met mijn bootje het leukermeer opvaar. en leg mijn bootje voor anker bij de brug waar de rijksweg overloopt. dan hoef ik maar 2km te lopen. en misschien kom ik dan ook nog eens een paar leuke meiden tegen. die in hun vrije tijd aan het leukermeer recraeren. dan vraag ik gewoon of ze zin hebben om een stukje mee te varen. de rest komt vanzelf wel.

p.s ik denk dat de entree in augustus ook 35,- bedraagt i.v.m vakantie periode zoals ook bij yy elk jaar het geval is

pp1961
1 juli 2008, 23:05
Weet iemand of zij ook een tuin hebben, geen overbodige luxe bij deze temperaturen.

Bredero
1 juli 2008, 23:23
Weet iemand of zij ook een tuin hebben, geen overbodige luxe bij deze temperaturen.

En of er daar ook gesport wordt? :D

Johnny99
2 juli 2008, 08:46
Gisteren mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en naar ZZ gereden.

De club is makkelijk te vinden.

Van binnen ziet de club er zeer netjes uit. Een kleine bar met tafel waar het eten staat. De warme maaltijd kun je aan de bar bestellen er hangt een menukaart. Fris en bier bij de prijs inbergepen, geen sterke drank. In de bar (begane vloer) rondom bankstellen en in de midden een soort bed. 1e Verdiepeing kamers. In de kelder kleedkamer met 2 douches en kaptafel voor de dames. Hier zijn ook de sauna, het riante bubbelbad en een zonnebank-cabine. Ook hier nog 2 douches. Vanuit het sauna gedeelte kun je naar buiten naar en soort leefkuil als terras, hier staan 3-4 tafeltjes met stoelen.

Gisteren waren er een tiental dames aanwezig. Allemaal bekenden uit YY. Het is de bedoeling dat deze worden vervangen door een nieuw dames bestand, de meeste willen dan weer terug naar YY. Men wil naar een 15-tal dames. De dames lopen naakt, iet wat onwennig soms met handdoek om. In de bar en bij de sauna nog geen actie op de banken. Het mag wel hoorde ik van de dames. Het is nog wennen allemaal.

Gisteravond ook veel bekende ijsbeertjes aanwezig.

Een leuke en nette club, een gezellige avond gehad.

Stiffmaster
2 juli 2008, 11:08
Stiffie zal zeer binnenkort er ook even gaan kijken, scheelt met de andere clubs toch bijna 3 kwartier rijden en nu Yvonne weg is in YY wordt het weer eens tijd om mijn grenzen te verleggen :D:D

BSesamstraat
2 juli 2008, 15:16
Hier even een kort bericht. Ik heb een leuke middag/avond gehad. inderdaad alle damens uit YY zelf een leuk uurtje gehad met de duitse Kathy en Nadine. Het pand is echt zeer netjes en helemaal nieuw van binnen. Grote wirhlpool beneden waar het voor spel lekker kan beginnen. het is denk ik wel een club voor korter verblijf. er is bv geen kino en de sauna is wel klein. maar zeker voor herhaling vatbaar. En dupke nog met Agatha naar de zimmer geweest???

dupke
2 juli 2008, 23:11
30 juni met Maya afgesproken haar eens te komen opzoeken in Zazen.

Dadelijk de eerste openingsdag eens een kijkje gaan nemen.
De club is goed te vinden met een riante parking aan de achterkant. Enig probleem in de nabije toekomst : van 4 tot 9 ? juli zijn er werken aan de N270 en de afrit van de A73 is afgesloten van 11 tot 14 juli stond aangegeven toen ik naar Zazen ging.

Zoals door Johnny 99 geschreven maakt de club een zeer mooie indruk.

Boven bevinden zich nog een 3 tal met een shuifhekje half afsluitbare stoeihokjes : een overblijfsel van de vroegere parenclub die in dit pand zat.

Aan de andere kant op de boven verdieping is een speelmatras voor een 3 tal koppeltjes op 1 kamer samen met 1 douche.

Aan de achterkant is een terras op de bovenste verdieping : eens kijken of ze daar iets mee gaan doen.

Op de gelijkbvloerse verdieping heb je de bar en enkele kamers (sommige met andere zonder douche). Handdoeken zijn op vraag verkrijgbaar aan de ingang en liggen nergens vrij in de club beschikbaar

In de kelder verdieping de kleedruimte met een 40 tal lockers, douches, opmaaktafel voor de dames, een rookhoekje ( de bar is rookvrij) en het natte gedeelte met een mooie grote wirlpool en sauna ruimte met douches.

Buiten : de leeuwenkuil zoals ik ze noem : somber hier moet dringend iets aan gedaan worden.

Dames : alleen YY bekenden waarvan ongeveer de helft al weer na 1 dag terug naar YY was : veel verloop de eerste dagen vermoed ik.

Bepaalde dames liepen nog wat onwennig met een handdoekje om het middel rond. Toch niet de bedoeling in een FKK : maar ja dit waren saunaclub dames zonder FKK ervaring. Van enige actie in de openbare ruimte was hoegenaamd geen sprake : dit mag met iets animatie voor FKK principes. (geen handelingen op de bank gezien).

dupke
2 juli 2008, 23:14
En dupke nog met Agatha naar de zimmer geweest???

Ja, en die is zeer goed meegevallen

seqoya
4 juli 2008, 14:41
weinig berichten tot nog toe... is het nog niet druk daar ?>

Stiffmaster
4 juli 2008, 18:52
weinig berichten tot nog toe... is het nog niet druk daar ?>

Denk dat er nog maar weinig beertjes trek hebben in die zogenaamde FKK-club :cool::cool:

jeepie
4 juli 2008, 21:39
vandaag ook ff binnen gewipt. het is dat ik maar kort kon blijven. maar de volgendekeer blijf ik er wat langer hangen.

mr rocky
5 juli 2008, 11:01
bezoekers van yinyang kunnen met de shuttle voor 20 euro (heen en terug) naar Zazen en hoeven dan niet nog eens entree te betalen . Gisteren heb ik daar ook gebruik van gemaakt. De club is best mooi aangekleed en de dames waren inderdaad allen bekend van Yinyang. Er is ook een tuin (soort patio, niet al te groot) en liefhebbers van bubbelbad kunnen hier goed terecht.
Aanwezige dames: Karina, Christina, Kathy, Luana en nog 2 waarvan ik de naam niet ken. Rond 23 uur zijn we weer vertrokken en gingen Karina en Christana ook met ons mee richting YY.

Ik heb met Kathy nog een leuke sessie gehad op het bed, dat midden in de bar staat (ze is vlgs mij wel enigszins prettig gestoord, ging naderhand zelfs nog een keer op haar kop staan, denk dat het zonder haar vrij saai geweest zou zijn)

Conclusie; mooie nette club , maar ik zal er zelf niet snel weer naar toe gaan.:wink:

Bokito8
6 juli 2008, 02:03
jaja bokito was vandaag ook daar en nog meer ijsberen ik heb twee goede sesies gehad
toppers waren er maar 6 dat is genoeg ik ga zeker binnenkort weer terug goeie sfeer
Hollandmale vertelt de rest

Hollandmale
6 juli 2008, 13:49
Hollandmale vertelt de restTja, dat zal HM dan maar doen :smile2:.

Gisteren een leuke dag beleefd in ZZ, overigens zonder van die shuttle op de hoogte te zijn. Zoals gewoonlijk op zaterdag lekker vroeg aangekomen, tegen 14.00. Makkelijk te vinden vanuit de richting Nijmegen, je passeert pal van tevoren Club Hacienda aan je linkerhand. Vervolgens staat er eveneens links zo'n gele Smart met YY-reclame, goed zichtbaar aan de ingang van de grote parking. Binnengelaten door gastvrouw Claudia, bekend uit YY als Sophie, maar inmiddels weer onder haar eigen naam werkend. De bar werd gedaan door ons aller ROMY, heel gezellie, die rol is haar op het lijf geschreven :smkiss: ! Mooie en compacte club, alles schoon en zuiver, de indeling doet 'n beetje denken aan LR met die grote whirlpool en kleine sauna beneden. De kleedkamer met 40 lockers en 2 gescheiden douches is ook beneden, evenals de rookruimte. Je kleedt je om, temidden van halfnaakte dames die zich zitten op te maken voor de spiegel, want de dames gebruiken dezelfde kleedkamer en lockers. Zo ook Poolse topper Luana en jongere blonde Poolse Agatha, beide bekend uit YY.

Het ontbijtbuffet in de bar is goed. Genoeg en verschillende soorten broodjes, vlees-, kaas- en zoetbeleg, gekookte eitjes, cornflakes, melk, jus d'orange en koffie. Vanaf de late namiddag is er warm eten. Geen buffet, maar per bestelling aan de bar en je eet het op de bank op. Gisteren konden we kiezen uit Belgische fritten met snacks en salade, of macaroni met Japanse teriyaki (rundvleesschotel met verse groenten uit de wok). Heb halverwege de avond het tweede gekozen en later op de avond het eerste, verder kregen we 's-avonds ook nog allemaal 'n Magnum-ijsco. Het gelik en geslurp van diverse dames deed HM alweer acute trek krijgen :green_smi.

Zoals Bokito al aangaf, waren er 6 dames, allen uit YY: Luana en Agatha, Pamela Anderson-lookalike Lucia, zwartharig konijntje Carmen, Hongaarse brunette Karina en nog 'n brunette wiens naam HM is vergeten. Kennelijk is er 'n roulatierooster met de YY-dames afgesproken, hoewel enkelen aangaven langer in ZZ te blijven omdat ze erg tevreden zijn. Wat gisteren opviel, waren de goede dameslooks en het goede serviceniveau. Diverse dames hebben kennelijk besloten een nieuwe doorstart te maken met bijbehorend verbeterd serviceniveau. Lovende reacties van diverse medebeertjes over dames die in YY wel kwa looks maar niet kwa service tot de beteren hoorden. Naar eigen zeggen bevalt deze intiemere setting hen beter dan de YY-hectiek. In elk geval doen ze veel beter hun best en hebben het veel drukker.

Met name blonde Slowaakse Lucia was een positieve verrassing en kreeg het Bokito-keurmerk :p.

HM's indruk van deze eerste FKK op Hollandse bodem is best goed, hoewel je zeker geen Freude- en al helemaal geen Bernds-taferelen moet verwachten. Heb gisteren in de bar geen actie gezien, maar wel in de whirlpool en op de patio buiten. HM kreeg van Luana 'n goeie blowjob in de pool en van Carmen 'n FT op de bank buiten. Had dat het liefst ook nog in de bar gedaan, maar kon er helaas geen bereidwillige dame voor vinden :o. De dames lopen in principe naakt, sommigen hadden af en toe een handdoek om hun middel. Daar moet de clubleiding op letten, met name in de bar. Want in FKK-termen betekent het, dat 'n dame even niet beschikbaar is. HM vindt dat omgeknoopte handdoeken bij dames in de bar uit den boze zijn, uitgezonderd als ze 'n bord eten op schoot hebben. Aandachtspuntje :cool:.

Dat doet overigens weinig af aan de goede sfeer, die veel intiemer is als in de grotere clubs. Wat dat betreft is deze setting erg geschikt als FKK-club. De ijsberenbelangstelling viel me alleszins mee; naar schatting doorlopend 12 beertjes aanwezig vanaf de namiddag en 's-avonds. Dan zijn 6 dames eigenlijk te weinig. 's-Middags ging het nog wel, maar 's-avonds moest je de dames echt afvangen. Gezien de clubgrootte en het aantal kamers lijkt 15 het maximale damesaantal. Gisteren had 8-9 dames afdoende geweest, gelet op het aantal beertjes. Het rookverbod heeft z'n positieve kanten, behalve 'n frissere lucht. Op de bank in de rookruimte, naast de kleedkamer, komen geregeld dames zitten om 'n peukje te roken. Da's dus meteen 'n goed oppikpunt buiten de bar en ligt in de loop van/naar de lockers :rolleyes:.

Resumerend: HM heeft zich goed vermaakt, 't-is voor herhaling vatbaar :smile:.

Goedemorgenallemaal
7 juli 2008, 11:42
Daar moet de clubleiding op letten, met name in de bar. Want in FKK-termen betekent het, dat 'n dame even niet beschikbaar is. HM vindt dat omgeknoopte handdoeken bij dames in de bar uit den boze zijn, uitgezonderd als ze 'n bord eten op schoot hebben. Aandachtspuntje :cool:.

Het is inderdaad wel zo netjes en hygienisch om tijdfens het eten een handdoek om te hebben, staat gewoon hygienischer.

seqoya
7 juli 2008, 16:57
Net terug van een kort bezoek aan ZAZEN... vind het een mooie club...klein weliswaar maar heeft wel potentie... er waren 4 dames aanwezig... hetgeen voor een saunaclub niet veel is... waren ook maar 3 andere ijsberen aanwezig...

leuk alternatief als je niet veel tijd hebt en geen zin om ver te rijden... (voor mij maar 20min) maar ik hoop dat ze het wel gaan redden... maar denk dat ze toch meer dames moeten gaan inzetten willen ze ons beertjes binnenhouden ;)

maar goed...geen slecht eerste bezoek !!

Chicky
7 juli 2008, 17:43
Sans Soucis is zeker een leuke club,
ben al paar keer daar geweest.
En vind het steeds leuker.

Ik raad de ijsbeertjes ook aan om daar echt eens na toe te komen,
voor iedereen loopt er wel iets rond.

Willem2
7 juli 2008, 19:02
Sans Soucis is zeker een leuke club,
ben al paar keer daar geweest.
En vind het steeds leuker.

Ik raad de ijsbeertjes ook aan om daar echt eens na toe te komen,
voor iedereen loopt er wel iets rond.

En daarom zet je het maar neer bij Za-Zen :rolleyes:

Rob10
7 juli 2008, 22:11
Ook net terug van deze club, eerst een bezoek aan YY gebracht en toen met eigen vervoer naar ZZ. Ik weet het, het kan ook met een busje wat ook goedkoper is maar ik rij toch liever zelf. Eerst ff gebeld, er zouden 7 dames zijn, het waren er maar 4. Stuk of 8 klanten geteld, die soms maar 5 minuten bleven, ze vonden er blijkbaar weinig aan. Eigenlijk was dat ook zo, dames vonden het eten in YY veel beter, ik had het idee dat ze verplicht worden daar een dag te werken en dan weer terug mogen naar YY.Van mijn kant ook geen aktie,vond er eigenlijk niks aan.:green_smi

Net terug van een kort bezoek aan ZAZEN... vind het een mooie club...klein weliswaar maar heeft wel potentie... er waren 4 dames aanwezig... hetgeen voor een saunaclub niet veel is... waren ook maar 3 andere ijsberen aanwezig...

leuk alternatief als je niet veel tijd hebt en geen zin om ver te rijden... (voor mij maar 20min) maar ik hoop dat ze het wel gaan redden... maar denk dat ze toch meer dames moeten gaan inzetten willen ze ons beertjes binnenhouden ;)

maar goed...geen slecht eerste bezoek !!

Willem2
8 juli 2008, 00:11
Vanavond ging nog een bekende ijsbeer voor het eerst naar Za-Zen. Hij vond het wel een mooie club. Een beetje klein maar wel goed verzorgd. Het eten vond hij gewoon wel goed. Je kon alleen roken in het kleine tuintje en bij de whirlpool/sauna. En dan het probleem wat hij had op de maandag : een gebrek aan vrouwen. Er waren wel geteld twee russische vrouwen aanwezig. Deze dames zagen er wel goed uit maar ze werden voor zijn neus weggepikt door een russische ijsbeer. De bekende ijsbeer is daarop maar doorgereden naar een andere club.

przybo
8 juli 2008, 01:49
Vandaag ook een bezoekje gebracht aan deze club.
Inderdaad zeer mooi en netjes verzorgd. Na het binnenkomen korte rondleiding en daarna onder de douche en handdoek om.
Een koffietje gaan benutten aan de bar. Werd me dadelijk al gevraagd of ik gaan honger had. Toch vriendelijk bedankt omdat ik al gegeten had.
Op het bed in de bar lag een zwartharige duitse zich wat te vervelen en was na een min of 10 toch vertrokken met een ijsbeer.
Na m'n koffietje richting rookruimte, zat al het volk daar.
3 dames. De slavaakse Lucia en de poolse Agatha en een Duitse wiens naam me ontsnapt.
De YY dames begroet, ze kenden me toch nog, erbij gezet, sigaretje gesmoort en wat bijgebabbeld.

Er waren wel geteld twee russische vrouwen aanwezig. Deze dames zagen er wel goed uit maar ze werden voor zijn neus weggepikt door een russische ijsbeer

De Dames waren dus pools en slovaaks en de Russische ijsbeer me, belg met poolse roots :D
( Een voordeel als ge taal kent, Lucia praat dus ook pools )

Daarna me een tijdje teruggetrokken met Lucia.
Tijdje : 2 heerlijke uurtjes :love:
Toen ik terugkwam was een ijsbeer Agatha het hof aan het maken waarna ze beiden richting kamer vertrokken.

Er waren nog welgeteld 2 andere ijsberen aanwezig en de duitse meisjes hadden het bekeken voor vandaag. Ze vertrokken rond 23h00.

Heb nog wat gedronken, saunake genomen, nog een praatje met Lucia gedaan. Ze wou toch nog verleiden voor een tweede ronde en was er bijna in geslaagd. Maar omdat ik nog een lange rit voor de boeg had, toch niet toe geven aan de zwakte van het vlees.

Agatha was weer verdwenen met de laatste aanwezige klant toen ik het pand verliet.

Een goeie eerste indruk. Zeker voor mensen die zoals ik van rust houden.
Een kleine tip: De dames hier wachten om uitgenodigd te worden, ze nemen niet zelf het initiatief. Maar zal wel van dame tot dame afhangen.

Waarschijnlijk ga ik de club nog wel eens een bezoekje brengen, maar zal niet de komende tijd zijn wegens werk-verplichtingen.

Oja, Lucia verhuisd vanaf woensdag voor een tijdje terug naar YY.

seqoya
8 juli 2008, 09:56
lucia vond het wel toffer in ZAZEN minder hectisch.... maar ze willen niet de dames op een plek houden om klanten toch regelmatig andere dames te kunnen bieden..dus gaan de dames op toerbeurt naar Zazen..

Snoepveter
8 juli 2008, 12:44
lucia vond het wel toffer in ZAZEN minder hectisch.... maar ze willen niet de dames op een plek houden om klanten toch regelmatig andere dames te kunnen bieden..dus gaan de dames op toerbeurt naar Zazen..

...Dus iedereen komt aan de beurt :D

Rob10
8 juli 2008, 12:57
Ja zoiets:D Heb het idee dat sommigen het zien als een "deportatie" voor een paar dagen.

Stiffmaster
8 juli 2008, 16:11

Of bedoel je nu, iedereen krijgt een beurt :teuflisch:teuflisch

Toppie
10 juli 2008, 21:52

minder hectisch dan wat? Toch niet als YY zeker, want dan is het daar toch een zeer slaapwekkende vertoning........

seqoya
11 juli 2008, 09:03
ja ik weet ook niet wat ze daar mee bedoeld maar denk dat er minder concurrentie is ... maar ja er zijn ook wat minder beertjes....

Jorah Mormont
11 juli 2008, 12:01
minder hectisch dan wat? Toch niet als YY zeker, want dan is het daar toch een zeer slaapwekkende vertoning........

Ik denk dat Toppie toe is aan een dagje Oase:roll3:

Sonny:wink:

wodwod
13 augustus 2008, 14:52
iemand enig idee hoe het er daar nu voor staat?

ik overweeg om daar eens te gaan kijken maar ik twijfel nog gezien de beperkte reacties hier?

facial
13 augustus 2008, 16:34
Kan iemand vertellen wat hier de tarieven zijn, en als de dames naakt rondlopen, moeten de beertjes dat dan ook, voor mezelf vind ik dit niet zo erg, maar als er van die vieze naakte kerels rondlopen word ik niet echt vrolijk van. Welke dagen is het hier het drukst met dames en liefst zo min mogenlijk kerels. :D:D:D

Bredero
13 augustus 2008, 16:39
voor mezelf vind ik dit niet zo erg, maar als er van die vieze naakte kerels rondlopen word ik niet echt vrolijk van.

Kan je je die dames inbeelden. Die moeten er dan ook nog eens allerlei rare dingen mee doen! :teuflisch

Silvester
13 augustus 2008, 17:09
Silvester is inmiddels enkele malen in ZaZen geweest.

Het is zoals was te verwachten een rustige FKK, en ja, de dames lopen echt FKK, de ijsberen gelukkig niet...:cool:
De 4-6 (?) dames komen denk ik om toerbeurten uit het schap van YY, ik heb iedere keer verschillende -bekende- dames uit het Roermondse getroffen.
Qua aantallen heb ik gelijkertijd ook niet meer dan 4-6 ijsberen tegelijk gezien.

Het is verder een hele nette club, heel mooi, ZaZen ingericht met een ZaZen lounge, alleen past de muziek daar niet altijd bij.....
Fanny speelt nog steeds graag met de knopjes....:rolleyes:

Kamers zijn -zover ik ze nu gezien heb- groot tot heel groot, luxe, met douche/bad.
Eten kun je op afroep, het bordje wordt vers voor je klaargemaakt.
De ontvangst, de bediening is allervriendelijkst, en nieuwsgierig naar je ervaringen, top dus.

Nadeel is wel dat je pal aan de rijksweg zit, dus op de warme kamers wordt je getrakteerd op 'n berg verkeersgeweld als je het raam wat opent voor wat frisse lucht.

Tja, het is als met alle nieuwe clubs, de kip en het ei verhaal.
Maar als er meer hanen in het kippenhok komen worden er ook meer eieren gelegd, komen er meer kippen enzovoorts.

De kamerprijzen zijn als in YY, nu is de promotie inkom van € 35,-- nog steeds de gehele dag geldig.

Ze zullen me er vaker zien, maar ja, ZaZen ligt ook zowat in mijn achtertuin...

:love2:

tattoo1000
14 augustus 2008, 19:42
pas aangekomen tegelijker tijd met drie belgiesche jongens die net voor mij aanbelden kregen we te horen dat het vol zat leek me heel erg sterk aangezien er maar twee auto's geparkeerd stonden ???? maar oke onverrichter zake maar weer verder zou de eerste keer in zo een club worden helaas niet gelukt toen maar richting pico bello waar ik wel vaker kom waar ze nu steeds meer nieuwe leuke dames krijgen (na periode van slapte klimt weer op) was nieuwe dame aanwezig larissa leuk en gezellig aan de bar goed op de kamer probeer het binnenkort nog een keer bij zazen:green_smi als weer deur beleid gevoerd wordt wordt dat ook direct de laatste keer:ranting2: was niet cool om te worden geweigerd om ????????????????????? ja om wat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgenallemaal
18 augustus 2008, 00:27
Dus ik dacht laten we eens kennis maken met Zazen.... Ik was wel nieuwsgierig.
Helaas, bij het binnengaan ging er net iemand naar buiten en werd er verontschuldigd voor het geringe aantal meisjes... Sjit nou... Hoeveel "umm maar drie, er zijn er drei niet gekomen vandaag.
Ondergetekende in dubio.... Doorrijden naar YY of GT? Of maar gewoon naar huis? Of toch maar proberen.....

Dat laatste dan maar. Eerst even douchen....
Het kostte wat moeite voordat de dames er waren maar even kunnen eten.
Nette club, lekker klei maar gezellig en zoals reeds opgemerkt, wie we daar hebben, Romy uit BB aan de bar! Gezellig.
Maar daar komen we toch niet voor.

Eerste sessie met de enige dame die niet bezet was, een Thaise met de naam Nipa. Heerlijke sessie.
Weer naar beneden alwaar de ander twee dames even aan het eten waren. Nadine kende ik al en die ander had ik ook al eens bj YY gezien en op mijn to-do lijstje geplakt. Wie nu eerst???
Het probleem werd door de dames zelf opgelost...
"Willst du uns zusammen?"
Goed idee dames.
Hmmmm....Wat er allemaal gebeurde, ik wewt het eigenlijk niet meer zo goed.
Tell hun beider recensies bij YY maar bij elkaar op en dat is het zo'n beetje.
De avond afgesloten met een massage door Nipa.... Joepie

pp1961
19 augustus 2008, 16:12
De eerste keer Za-Zen bezocht. Ja, je moet ervan houden, maar het is niet "mijn bier"
Had gevraagd of Nadine ook kwam, en men verzekerde mij dat zij er om 11.30 uur was.
Niet dus, jammer. Heb wel een super sessie met Gill gehad, zij was er pas sinds gisteren.
Deze club is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Steven_69
20 augustus 2008, 21:16
De eerste keer Za-Zen bezocht. Ja, je moet ervan houden, maar het is niet "mijn bier"
Had gevraagd of Nadine ook kwam, en men verzekerde mij dat zij er om 11.30 uur was.
Niet dus, jammer. Heb wel een super sessie met Gill gehad, zij was er pas sinds gisteren.
Deze club is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

En hoeveel dames zijn er eigenlijk in deze club gemiddeld actief ?

Hollandmale
20 augustus 2008, 22:36
En hoeveel dames zijn er eigenlijk in deze club gemiddeld actief ?.....gemiddeld 4 dames per dag, gezien de recente berichten :cool:.

Goedemorgenallemaal
20 augustus 2008, 23:26
.....gemiddeld 4 dames per dag, gezien de recente berichten :cool:.
Mij werd gezegd "normaal 6 maar nu helaas maar 3".
Nou ja, als het dan drie goeden zijn, en niet teveel actieve beren, dan kan het best heeel gezellig worden.

Willem2
20 augustus 2008, 23:56
Mij werd gezegd "normaal 6 maar nu helaas maar 3".
Nou ja, als het dan drie goeden zijn, en niet teveel actieve beren, dan kan het best heeel gezellig worden.

Juist. Het gaat om de verhouding en dan kan je ook in kleinere clubs vaak heel goed terecht.

amigo70
24 augustus 2008, 00:11
Vandaag geregistreerd voor ijsberenforum. Heeft even geduurd nadat ik tijdens m'n eerste saunaclub bezoek op 5 juli in Za-Zen Hollandmale heb ontmoet. Kreeg netjes van hem een visitekaartje. Toevallig kwam ik daar terecht na autorit door Well. Was behoorlijk zenuwachtig, had geen idee wat daar te verwachten. 4 dames aanwezig (allen volledig naakt) en me tussen diverse oudere mannen proberen te relaxen. Lukte niet echt. Na een wirlpool en sauna kwam ik pas tot rust met een sigaret samen met hollandmale en meen me te herinneren 'Bokito'. Sinds die tijd na info op andere website naar Golden Time en Villa Vertigo geweest. Ervaringen zal ik op ijsberenforum van deze club's melden.

Gustomass
24 augustus 2008, 00:22
Vandaag geregistreerd voor ijsberenforum. Heeft even geduurd nadat ik tijdens m'n eerste saunaclub bezoek op 5 juli in Za-Zen Hollandmale heb ontmoet. Kreeg netjes van hem een visitekaartje. Toevallig kwam ik daar terecht na autorit door Well. Was behoorlijk zenuwachtig, had geen idee wat daar te verwachten. 4 dames aanwezig (allen volledig naakt) en me tussen diverse oudere mannen proberen te relaxen. Lukte niet echt. Na een wirlpool en sauna kwam ik pas tot rust met een sigaret samen met hollandmale en meen me te herinneren 'Bokito'. Sinds die tijd na info op andere website naar Golden Time en Villa Vertigo geweest. Ervaringen zal ik op ijsberenforum van deze club's melden.

Ola Amigo,
welkom.
Bienvenidos.
We zijn erg benieuwd naar je ervaringen . Doet me terugdenken aan mijn eigen eerste bezoeken. Alles was nog nieuw, en spannend, en .....nou ja...
Ben echt benieuwd hoe je GT en VV hebt ervaren, als je begonnen bent in Zazen..

Gusto heeft zijn vuurdoop, nou ja het vuur werd eerder door de brandweer geblust, nietwaar Claudia( de Duitse toen in YY en juist ex GT) in Yinynag mogen beleven en overleven.
Daarna heeft ie zijn intrek in GT genomen...

kortom ben errug benieuwd...

Gustomass

seksenfun
25 augustus 2008, 23:30
Na Sans Soucis werd het maar eens tijd om ook de nieuwe club ZaZen een bezoekje te brengen. Mijn saunaclubmaat Dupke was er al eens geweest. De eerste dag dat de club openging. Hij verwachtte dat het er helemaal niet druk zou zijn. Enkele dames en misschien nog één andere ijsbeer. We hadden dan ook al in gedachten om eventueel na een tijdje door te steken naar Golden Time.

Bij aankomst op de parking iets na één uur bleek echter dat het drukker zou zijn dan gedacht. Druk is een verkeerd woord. Er was meer volk dan gedacht. Het is dan ook maar een heel kleine club. Nog kleiner dan Bernds. Zodadelijk een beschrijving van de club.

Van twee aanwezige toppertjes van dames waren wel al op de hoogte. Dat hadden we gisteren vernomen in YY. Nipa en Simona. Van Mirjam had ik een vermoeden en dat vermoeden klopte. Ze was present. Verder ook nog Alifia en Lucy. 5 dames, waarvan 4 toppertjes. Lucy is professioneler en zoent niet. Met deze damesbezetting was er dus ook aan het oog van de man gedacht http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_smile.gif . 5 dames voor gemiddeld ongeveer iets minder dan 10 beren. Die verhouding was dus heel goed. De dames hadden ook stuk voor stuk hun drukke bezigheid. Vooral dan Nipa, simona en Mirjam. Voor het eerst liepen deze meiden ook in FKK-tenue. Nipa was een beetje terughoudend en zag gisteren in YY haar nog niet zo direct in haar blootje rondlopen. Ze ging vooral mee omwille van haar goede vriendin Simona. Nu wil ze er al niet meer weg. We zullen Nipa naar alle waarschijnlijkheid de eerste dagen dan ook niet meer zien in YY.

Maar tussen ‘een woord’ en ‘de daad’ ligt vaak een groot verschil bij de dames, dus….

De club zelf.
Ze is erg klein, wat op zich geen nadeel is voor wie van rust houdt. Zoals ik bijvoorbeeld. Wie houdt van een heksenketel moet hier natuurlijk niet zijn. Ondanks de kleinschaligheid krijg je hier toch geen familiaire indruk, zoals dat in de merkelijk grotere club (maar ook nog één van de kleinere clubs) Sans Soucis wel het geval is. De ontvangst, de bediening en de service van het personeel is uitstekend. Ook hier brengen ze je drank en eten aan tafel als je wilt.
Je komt binnen op het gelijkvloers. Net voorbij het onthaal rechts heb je dan de bar. Dit gedeelte noemt men de bar. Het is echter niet een bar zoals we die voorstellen. Barkrukken ontbreken bijvoorbeeld. Het is een heel ander opzet. Een toog waar je drinken en eten kan bestellen. Links voor de toog staat op de middag de brunch voor je klaar. Meer dan voldoende trouwens. Muslies, brood, broodjes, verschillende vleessoorten, kaassoorten en verse groentjes. Op de bar staat ook een grote schaal met verschillende fruitsoorten. Later op de middag wordt deze plek omgetoverd tot een vieruurtjes-tafel, een lekkere soort cake gisteren. Ook staat er in de loop van de namiddag en avond steeds soep klaar. Zoals we dat gewend zijn van deze uitbater in YY is ook hier het eten erg lekker. Gisteren lekker champignonsoep. Ook de hoofdschotel was lekker en wordt met zorg bediend.
Dat wat het culinaire betreft. De drank tot slot is gratis. Sterke dranken zijn er niet. wijn is enkel voor de dames.
De bar is heel chique en prachtig. Witte beelden en knusse witte lederen zetels, blauw-grijs zacht tapijt en op de juiste plaatsen spiegels om de ruimte ogenschijnlijk te vergroten en om stiekem te kunnen gluren zonder dat de meiden het (zogezegd) door hebben http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_wink.gif . Achter de bartoog hangt een videoscherm met porno. Het is zo eens wat anders, om je eten op te peuzelen bij een pornofilm. Ik vond de films (voor de fragmenten die ik er van zag) van beter kwaliteit (dan in de meeste clubs). Het beeld was ook van perfect kwaliteit. Het bargedeelte loopt in een L-vorm met toch een ruim middengedeelte. In dit middengedeelte staat ook een heel grote witte lederen ovaalvormige poef waar je gezellig met een aantal in het openbaar kan… doen wat je wil. De club is helemaal vernieuwd en dat zie je. Erg mooi totaalinterieur. De muziek staat op een babbelniveau. In de kamers is geen muziek. Dat is toch wel aan de stille kant. Je komt bij de kamer als je het bargedeelte buitenloopt en de trap naar het eerste of het tweede neemt. Sommige kamers zijn zonder douche en ondanks dat ze weer het chique witte uitstralen eerder eenvoudig en vrij klein te noemen. Andere kamers zijn dan weer ruim met douche en ook weer heel mooi. Er is ook één heel ruime kamer met HWP. Voorlopig dient er voor deze kamer niet extra betaald te worden. Op het tweede verdiep bevinden zich wat aparte kamers. Een grote kamer, die je eerder een speelkamer kan noemen. De kamer is verdeeld in kamertjes met matrassen. Hier hoor je niet alleen mekaar bezig maar op de deur van deze kamer is ook geen slot zodat iedereen kan komen meegenieten. Een andere kamer boven betreft ook weer een grote kamer met verschillende witte lederen bedden naaste mekaar. Dit wordt later de kino.
Als je van de barruimte de trap naar beneden neemt kom je in de kelder. Geen rommelige kille kelder met spinnenwebben maar wederom een sjiek gedeelte. Je komt eerst de rokersruimte tegen, dan de kleedkamers en ook het wellnessgedeelte bevindt zich hier. Een aparte ruimte met zonnehemel, sauna, douches (ook in de omkleedruimte, met erg praktische opbergkastjes) en een hele grot HWP (ongeveer 4 op 4 m). De douchesproeiers zijn van het gewone type die je zelf in je handen moet houden, dus niet uit het plafond, wat ik toch nog het meest praktische vind. De HWP kan een echte ontmoetingsplek worden voor de dames en de beertjes. Een voorspel tot meer. De sauna is niet groot, doch voldoende voor een kleine club. In het rokersgedeelte staat ook een gokautomaat. Daarop staat een bord met de tekst dat deze automaat enkel mag gebruikt worden door +18-jarigen. Komen er dan ook kinderen in deze club? Tja,… wettelijke verplichtingen hebben soms eigenaardige gevolgen, zoals Dupke opmerkte. Via het wellnessgedeelte kan je ook naar buiten. Een luchtje happen. Een ronde koer omsloten door grauwgele hoge muren en enkele tafeltjes. Een soort leeuwenkuil uit de Middeleeuwen, daarmee kan je het vergelijken. Dit zou nog wel wat mogen opgefleurd worden. Het staat in schril contrast met de overigens zeer mooie club. De sanitaire ruimte is ook zeer proper. Nog een groot voordeel aan kleinere clubs is dat je veel makkelijker contact kan maken met alle dames. Niemand verdwijnt in de drukte van de massa. Een vervelend nadeel, vooral tijdens het eten, zijn de vele vliegen die aanwezig waren in de club, waar ze ook mogen vandaan komen. Uit het keldergedeelte, via de weilanden tegenover de club? Er hangt wel een lamp om de vliegen te elektrocuteren maar blijkbaar weten die vliegen dat ook en blijven ze op een veilige afstand van dat ding.
Over het bargedeelte tot slot nog even zeggen dat het indirect blacklight perfect gekozen is bij de witlederen zetels. Het straalt intimiteit uit en je krijgt een mooi gebruind lichaam.

Bij het binnenkomen van de club meteen Mirjam gespot. Na het omkleden en douchen kwam Dupke Nipa tegen op de trap. Ik stond nog in het rokersgedeelte, Nipa was verrast Dupke te zien. Wij wisten dat zij er was, zij wist dat niet van ons. Ik kroop gauw achter een muurtje toen Nipa de trap afkwam naar het rokersgedeelte om haar te laten verschieten. Daarna zijn we in de bar iets gaan drinken en wat gepraat. Ook van de brunch was ik aan het eten. Al gauw kwam Nipa op mijn schoot ons vergezellen. Nu kan ik al zelfs niet meer rustig eten http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_smile.gif . Op dat moment wist ik nog niet helemaal zeker met wie ik zou gaan kameren. Met Nipa hoogstwaarschijnlijk, maar ook Alifia en ook Mirjam behoorden zeker tot mijn verlanglijstje. Uiteindelijk zou ik 1,5 uur met Nipa op kamer gaan. Mirjam… iets maakt dat ik nog steeds niet met haar heb gekamerd. Hoewel ze altijd even lief en vriendelijk tegen me is en met kusjes gedag zegt. Het is eerder de ‘overacting’ op de kamer dat me doet twijfelen. Bovendien is ze bijna continue bezet, vaak lange sessies, wat mee een rol speelt. Je moet al snel zijn om deze mooie meid te pakken te krijgen. Wat Alifia betreft, die opereert tegenwoordig altijd samen met Lucy. Gisteren merkte ik in YY voor het eerst op hoe ze samen langdurig een man probeerden te verleiden tot een triootje. Vandaag in zo een kleine club viel deze trio-operatie des te meer op. Hierdoor maakte Alifia een minder mooie indruk, wat ook Dupke vond.

Na een drankje in de bar zijn we met Nipa naar de rokersruimte getrokken. Gelukkig betreft het hier geen dampige leraarskamer zoals vroeger op school. Net als in de bar deden Nipa en ik al heel ondeugende dingen wat in een FKK natuurlijk gewoon heel gewoon is. Het trok blijkbaar toch de aandacht van een oudere beer. Hij had al verschillende andere dames die bij hem kwamen zitten gelaten voor wat ze waren, zei Nipa. Zo zie je maar weer hoe de dames de mannen in het oog houden, ook terwijl ze zitten te foefelen met andere beren. Ik had nu ook al wel door dat deze oudere beer zat te geilen op Nipa. Voor mij was het nog iets te vroeg om al in actie te schieten dus zei ik tegen Nipa dat ze maar naar hem moest gaan. Iets later gebeurde dat ook. Er kwam wel nog net een beer binnen die Nipa kende. Ze zei dat als die met een dame naar de kamer gaat het steeds voor 5 – 6 uur is. Ook deze beer zijn doen en laten bleek ze te kennen. Ze zei dat hij voor Mirjam zou kiezen als die vrij was. Omdat hij ook graat met Nipa kamert wou ik niet het risico nemen om Nipa aan hem kwijt te spelen en maakte ik voor de tweede dag op rij een afspraak met Nipa, tegen mijn gewoonte in. De andere beer ging inderdaad voor Mirjam voor inderdaad van 3 – 9.

Nipa op weg naar de klant die haar zo geil en lekker vond. Ik naar de grote HWP. Ik zat nog maar even in de HWP en die oude beer was al terug van de kamer met Nipa. Moet die geil gestaan hebben zeg. Maar 10’ op kamer met Nipa?! Hoe doe je dat? Nipa werkt je nooit af. Deze beer wou dat gewoon zo, vertelde ze me later. Ik vond 1,5 uur met Nipa voor mezelf al een hele prestatie http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_biggrin.gif .

Na mijn HWP-sessie Nipa opgezocht om na nog wat keuvelen met haar samen een kamer uit te gaan kiezen. In de gezamenlijke HWP gaat Nipa niet graag omwille van een mij bekende reden. Wat ze met andere beren niet wil ga ik haar dan ook niet vragen, hoewel ik ze wel zo ver zou krijgen als ik het eens heel lief vraag. Daarom gingen we eigenlijk richting kamer met privé-HWP. Spijtig genoeg voor ons werd die voor onze neus ingepikt door Mirjam http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_mad.gif . Het systeem van de kamers is als in Bernds en YY, geen sleutel gaan halen maar een vrije kamer kiezen. We kozen dan maar kamer nummer 5 op de eerste verdieping. We lieten dat niet aan ons hartje komen. Een ruime chique kamer met douche. Weeral een spetterende en fijne tijd gehad met Nipa. Elke keer worden onze sessie beter en beter. Nipa tongzoent als de beste, pijpt heel lekker en werkt actief mee tijdens de daad, geen overacting, pure GFE met klasse. Dit was de eerste keer dat ik ging kameren vooraleer ik mijn eerst wellnessronde had gedaan. Op aanraden van Nipa gisteren. Toen merkte ze tijdens de sessie dat ik rap moe was. Saunarondjes vergt nu eenmaal een inspanning van je lichaam.

Na de sessie werd het stilaan tijd om te gaan eten. Samen met Dupke, Simona en Nipa. Toen ik het bargedeelte binnenstapte was Lucy haarzelf aan het bevredigen en keek ze uitdagend naar mij met haar tong uit haar mond. Dit was wel het laatste dat ik van haar verwacht had. Ik wou dan ook maar eens onverwacht uit de hoek komen. Ik praatte nog nooit met haar. Ik stapte op haar af en toverde mijn lul vanonder mijn omgeslagen handdoek en kwam naar haar toe alsof ik haar ter plaatse wou penetreren. Uiteraard was dat niet mijn bedoeling. Evenmin wou ik nog verder onnozel doen. Het ging hem louter maar even om het verrassende effect. Maar dat wist zij natuurlijk niet. “Nee, nee, ik doe het zelf wel”, zei ze (haar laten klaarkomen). Ik ging wat soep halen en mijn eten bestellen aan de toog. Na wat gelonk naar een andere ijsbeer riep Lucy “kom”. Toen ik nee zei, antwoordde ze dat ze tegen die ander ijsbeer bezig was. Die ging echter niet op haar seksuele expressies in. Ze riep weer, “kom we gaan neuken” tegen mij, waarop ik haar zei dat ze daarnet nog haarzelf wou bevredigen en ik niet nodig was dus dat ik dan ook maar niet mee op kamer ging. Ze kon er mee lachen, gelukkig maar. Ik was dan ook braaf. Ik had ook kunnen zeggen dat de pornofilm een stuk beter was dan haar showke.groene smile http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_mrgreen.gif

Na het eten ben ik wat gaan broebelen en nog wat later in de lekker warme sauna geweest. Een pittig detail viel me plots op. De glazen deur van de sauna geeft uit op de muur waar de kapstokken hangen om je handdoeken aan op te hangen. De deur had beter uitgegeven op de HWP. Dan had ik bijvoorbeeld kunnen zien wat Alifia en Lucy zoal uitspookten in de HWP met die 3 gasten waar ze waren gaan bijzitten. Ik hoorde wel van alles maar dat was het dan ook.

Na de sauna weer naar de bar om m’n dorst te lessen. Daar nog efkes een paar erotische dansacts gedaan met Nipa. Zij gaf trouwens op haarzelf en even met Alifia en Lucy (die even op een zetel danste) het beste van haarzelf op de beats van de muziek. Best sexy. Zo ging de ambiance er ongeveer aan toe in de bar, tussen de sessies door. De topact van de avond moet toch het moment geweest zijn dat Alifia (omdat het niet steeds Nipa moet zijn die de losbol uithangt en plezier maakt) op haar buik met haar poep de lucht in op de grote witte lederen poef, in het midden van de bar, ging liggen en kreunde en zogespeeld verlangde ze naar een pik. Nipa ging er bovenop liggen. Ik kon het niet laten om op Nipa te kruipen en Lucy kwam even later op mij paardje rijden. Op dat moment denk je daar even niet aan maar ondanks dat de rest flink in de lach schoot moest het allicht niet zo’n pretje meer zijn om onderaan te liggen of voor Nipa, ondanks het pornografisch-hillarisch gehalte van deze stunt.

Nog een beetje eten besteld, nog wat gedronken en tegen iets na negen uur de club verlaten. Natuurlijk niet zonder innig afscheid te nemen van Nipa, Mirjam een kusje te geven en 2 werpkusjes naar Lucy en Alifia. Simona zag ik even niet. Toch een pluspunt in zo’n kleine club dat je even iedereen goedendag kan zeggen.

Romy liet ons buiten. Romy die haar duidelijk goed voelt in deze nieuwe job, dat merk je. Ze zag er trouwens stralend uit.

ZaZen is een sjiek aandoende club waar toch levendigheid en spontaniteit losbreekt als vanzelf. Daar kan Villa Vertigo nog flink van leren. Weeral een toffe derde saunaclubdag gehad in dit weekend van 21 juli. Mij zien ze er nog.

seqoya
28 augustus 2008, 13:49
Gisteren even een snelle pitstop bij Zazen...was hier net na de opening een keer geweest en kon het niet laten. Had liever naar GT gegaan maar wegens tijdgebrek zat t er niet in...

Onderweg onze grote vriend Gusto gesmst maar die kon niet want hij was druk aan het piepers bakken ;) dus moest het maar alleen gaan doen....

aangekomen zag ik dat er niet veel autos waren (16u) naar binnengegaan en zag er welgeteld 3 dames waaronder Luana... ik wist nu dat het in ieder geval een keer kamerbezoek zou worden.... verder liepen er 3-4 ijsberen rond.... ben direkt bij Luana gaan zitten en na even gebabbeld te hebben naar de kamer..

voor mij was dit de eerste keer met haar maar had al wat verhalen over haar gehoord dus stond ze op mijn verlanglijstje... Heerlijke sessie met haar gehad van een uur met 2x in het bekkie spuiten (sorry 2horny4u kon het toch weer niet laten !!!!!) Al met al super GFE met haar.... zeker voor herhaling vatbaar schijnt dat Luana vast zit in Zazen ze vind het relaxter daar...

na deze sessie gedouched en anderhalf uur na aankomst zat ik al weer in de berenauto !

Zazen is echt een club voor een kort bezoek van een aantal uurtjes...vind het geen club waar ik een dag zou kunnen zitten zoals GT maar als je niet veel tijd hebt dan is het zeker de moeite waard even te gaan

seksenfun
28 augustus 2008, 22:02
Nog een voordeel van die kleinere clubs is dat je makkelijker met de dames contact kan leggen, waar ze anders opgaan in de massa of om één of andere reden moeilijk benaderbaar zijn/lijken.

zeppos58
18 september 2008, 22:52
Vandaag naar YY geweest men was juist bezig met het aanpassen van de reclame borden voor Za Zen.
7 dagen geopend werd 5 dagen
En naast zaterdag en zondag stat voortaan GESLOTEN.

zeppos58
18 september 2008, 23:01
.....Bij het binnenkomen van de club meteen Mirjam gespot......

Ondertussen is deze Pools Italiaanse terug in YY gespot (meermaals)

Silvester
19 september 2008, 15:47
Vandaag naar YY geweest men was juist bezig met het aanpassen van de reclame borden voor Za Zen.
7 dagen geopend werd 5 dagen
En naast zaterdag en zondag stat voortaan GESLOTEN.

Jammer dat het zo gaat in Well, met de achtergrond van YY moet dit toch anders kunnen?.
Ik ben er nu meerdere malen geweest, en iedere keer is het verblijf toch wel als geslaagd te betitelen.
Omdat het zo klein is, en omdat er behoudens wat bubbelen geen overig vermaak is, babbel je ook veel met de dames, en babbelen doen alle dames graag..
De plek bij uitstek is dan het rookholletje.

De dames -en de meeste bezoekers- vinden het zonder enige uitzondering een machtig mooie club.
Maar zo'n club draaiende houden met 4 - 6 dames is een heel lastige opgeve, zeker als er ook maar enkele ijsberen binnenglijden.
De dames zijn een beetje in mineur omdat er te weinig ijsberen komen.
De moderne ijsberen zijn verwend, ook zij zijn in mineur, ze vinden 4 dames te weinig.
Als je die spiraal niet doorbreekt, kom je er dus nooit uit.

Dus ZaZen, trek eens paar maanden flink aan de bel, maak promotie, bedenk wat acties, maar zorg ook voor wat extra dames, en dan ook nog het liefst een blijvende vaste kern.
Het probleem zit hem nu denk ik in het feit dat de dames vanuit YY gerecruteerd worden.
Daar kun je ook niet zomaar 'n 10-tal dames blijvend wegtrekken, hebben ze daar een probleem er bij.

Ik weet het, beste stuurlui staan altijd aan wal, maar ik vind het jammer als deze club met deze potentie nu al gaat beperken.
Je geraakt in een verdere neerwaartse spiraal.

Kom op zou ik zeggen!

Silvester die weet dat veel personeel een drama is.
Silvester die snapt dat te weinig personeel ook een drama is.

zeppos58
19 september 2008, 18:09
....Het probleem zit hem nu denk ik in het feit dat de dames vanuit YY gerecruteerd worden.
Daar kun je ook niet zomaar 'n 10-tal dames blijvend wegtrekken, hebben ze daar een probleem er bij.....

Gelukkig hebben ze dat gisteren NIET gedaan, of er waren geen dames in YY.:green_smi

jeepie
19 september 2008, 20:08
ze kunnen er beter een saunaclub van maken. dan komen er wel meer dames naartoe misschien.

Johnny99
20 september 2008, 10:19
Donderdag avond nog eens naar ZZ gereden, wat een pokke eind trouwens met al die files.

Het was rustig met beertjes deze avond, zolang ik er was een stuk of 8. Het was een beetje komen en gaan dus die waren er niet gelijk.

Er waren 5 dames aanwezig: Luana, Lucia, Nora, Melissa en een voor mij onbekende slanke dame met lang donker haar.

Na een drankje eerst een beetje relaxen, sauna en bubbelen. Terug in de bar lag Nora heerlijk naakt en uitdagend op het bed midden in de bar. Het werd dus tijd om eindelijk eens met haar te gaan kameren. In YY nooit aan toe gekomen. Alhoewel haar service beperkt is (niet zoenen en geen andere gekke dingen) een heel leuk half uur met haar gehad.

Daarna een hapje eten, bami vandaag op het menu, lekker.

Nog een saunatje pikken en nog effe bubbelen en klaar voor een tweede ronde.

Lucia zag er ook lekker uit en met haar was ik ook nog nooit wezen kameren. Zij werd de tweede keuze vanavond. Op de kamer kwam ze langzaam op gang en leek het een goede sessie te worden. Totdat een overvloed aan glijmiddel een einde aan de pret maakte, jammer.

Daarna nog wat drinken en opweg naar huis.

Club beheerder F... vertelde mij dat het langzaam aan steeds beter gaat lopen. Er komen meer beertjes, voor de short stay dat wel. Volgende week zouden er 8 dames aanwezig zijn. We'll see.

Er was donderdag ook in ZZ controle geweest maar alles was ok.

De genoemde dames gaven zelf aan in ZZ te blijven en horen dus tot de vaste crew daar. Wordt misschien tijd om ze in de ZZ rubriek te plaatsen.

pietpotent44
15 oktober 2008, 06:20
Ik zou ook Za Zen eenzelfde tip(s) willen geven:

Op zaterdag (en zondag) open zijn is echt een must! Dan hebben namelijk de meeste ijsberen tijd voor een leuk avontuurtje.

Daarnaast is het denk ik inderdaad het belangrijkste dat je (zeker omdat het een kleine club is) echt absolute topvrouwen daar wegzet, en vooral nauwelijks verloop hebt.
Kijk, er moet gewoon echt een bepaalde reden zijn waarom je speciaal naar Zazen zou gaan, en niet naar een van de grote saunaclubs, waar volop vrouwen lopen. Want qua aantal vrouwen zal Zazen het nooit winnen.
De enige reden zou voor mij zijn als daar een heel speciale vrouw zou rondlopen, of een aantal klasse vrouwen.

Ik weet niet hoe het nu is, maar vlak na de opening rouleerden ze gewoon steeds een aantal vrouwen uit YY naar Zazen. Dat is te begrijpen, maar wellicht toch niet de juiste aanpak. Want in mijn ogen kun je dan beter 'gewoon' naar YY gaan, die club is groter, heeft meer dames, faciliteiten etc. En zo hebben meer beertjes gedacht.

Zorg dat je 6 beste vrouwen daar komen, geef ze desnoods een salaris / bonus of iets als ze veel (vaste) klanten trekken, beetje vergelijkbaar met de Partytreffs. Dan kun je daarmee misschien nog concurreren.

Ik begrijp ook wel dat het niet zal meevallen voor Zazen, en dat het kostenplaatje een grote rol zal spelen in het huidige beleid, maar er zal wellicht toch iets moeten veranderen om het een succes te maken.

Ze hebben wel een van de leukste gastvrouwen in ijsberenland... :D.

Ik wens Zazen in elk geval veel succes... :wink:.

Eric2
15 oktober 2008, 10:52
Zorg dat je 6 beste vrouwen daar komen, geef ze desnoods een salaris / bonus of iets als ze veel (vaste) klanten trekken, beetje vergelijkbaar met de Partytreffs. Dan kun je daarmee misschien nog concurreren.

Je begrijpt er weinig van pietpotent44. Wanneer een saunaclub in Nederland bedragen gaat betalen aan een daar werkende dame is er zonder discussie sprake van een dienstbetrekking. Dat is iets wat noch een club noch een daar werkende dame wilt. Dan hoef je niet eens meer te discussiëren of de fiscale opting-in regeling van toepassing zou moeten zijn.

Gevolg zou zijn: de club moet belasting en premies afdragen aan de Belastingdienst. De club moet de dame doorbetalen wanneer ze ziek is. En dan zullen de tarieven welke de ijsberen gaan betalen aanzienlijk boven de gebruikelijke tarieven van een saunaclub uitstijgen. Die komen gewoon op het niveau te liggen van een luxe privéclub.

Kortom niet goed nagedacht.

seqoya
15 oktober 2008, 11:57
ga naar meetingpoint !!

pietpotent44
15 oktober 2008, 19:50
Je begrijpt er weinig van pietpotent44. Wanneer een saunaclub in Nederland bedragen gaat betalen aan een daar werkende dame is er zonder discussie sprake van een dienstbetrekking. Dat is iets wat noch een club noch een daar werkende dame wilt. Dan hoef je niet eens meer te discussiëren of de fiscale opting-in regeling van toepassing zou moeten zijn.

Gevolg zou zijn: de club moet belasting en premies afdragen aan de Belastingdienst. De club moet de dame doorbetalen wanneer ze ziek is. En dan zullen de tarieven welke de ijsberen gaan betalen aanzienlijk boven de gebruikelijke tarieven van een saunaclub uitstijgen. Die komen gewoon op het niveau te liggen van een luxe privéclub.

Kortom niet goed nagedacht.

Toch wel. Sterker nog, dat bestaat al.
Als een dame niet zelfstandig werkt, valt ze (automatisch) onder de opting in regeling. Dan moet de club administratie en belasting etc. voor haar regelen. Anders is ze zelfstandig, en moet ze zelf(standig) belasting betalen en alles regelen.
Sommige dames kiezen bewust voor opting in, hoeft niet altijd nadeliger te zijn, er zitten ook voordelen aan. Het is net als met een werknemer in het 'gewone' leven, en een ondernemer, dat blijft een persoonlijke keuze.

Er bestaan gewoon (betaalbare) clubs die alle dames in dienstbetrekking hebben, en een salaris van de club ontvangen. Zonder dat dat gelijk een dure luxe priveclub hoeft te zijn. De partytreffs in Duitsland zijn daar een mooi voorbeeld van. Daar betaal je 150 euro voor een hele dag! Zoveel seks als je maar wil. Voor die prijs kun je in een Nederlands bordeel tegenwoordig ongeveer een uur blijven.

Dus eerst zelf goed nadenken Eric2. En beter dit forum lezen :wink:.

Gustomass
16 oktober 2008, 00:17
.... De partytreffs in Duitsland zijn daar een mooi voorbeeld van. Daar betaal je 150 euro voor een hele dag! Zoveel seks als je maar wil. Voor die prijs kun je in een Nederlands bordeel tegenwoordig ongeveer een uur blijven.

Dus eerst zelf goed nadenken Eric2. En beter dit forum lezen :wink:.

er zijn legio partytreffs voor 150 euro, maar daarvoor kun je bij Jenny's party treff Xanten anderhalve dag vertoeven...
Tis maar een weetje....

Gustomass die graag de puntjes op de i zet....

Hollandmale
17 oktober 2008, 09:53
.....'s-avonds minstens 6 dames en was de entree 25,- :cool:.

HenFleur
21 oktober 2008, 23:27
Deze namiddag voor het eerst deze Club een bezoekje gebracht.
Aangenaam verrast, werd uiterst vriendelijk onthaald in deze kleine maar heel mooie en gezellig ingerichte Club.
Eerst koffie met gebak, en dan die grote Jacuzy in, zalig en heel verzorgd.

6 meisjes aanwezig, naar verluid zouden de meesten hier nu een vast stekje hebben. FKK Ja, maar zowel de beren als de meiden met handdoek om...
Ganse namiddag trouwens slechts een 8tal wandelaars opgemerkt.

Kon niet weerstaan aan die mooie slanke blondine Lucia uit Slovakije, met haar een heerlijke tijd doorgebracht, liet zich langdurig likken tot ze zo geil natjes werd dat van extra glijmiddel geen sprake was. dan pzc heeel goed, en hoe ze je berijd, laat ik aan jullie verbeelding over.. Zalig.
Voor mezelf toch als enig minpuntje meld ik dat Lucia niet wil kussen, zonde.:nee:

Voor een rustige namiddag/avond in een mooi kader met enkele mooie meisjes kom ik vast terug. Ingang is naar verluid tot einde jaar 25€! :lostit:

H.:wink:

Hollandmale
25 oktober 2008, 12:29
Ingang is naar verluid tot einde jaar 25€! :lostit:.....staat dat prominent op de ZZ-site vermeld :freu:.

wooley
26 oktober 2008, 16:24
yep,25 euro staat ook in de trompetter....ga vlgde week eens na het werk kijken.????

seqoya
29 oktober 2008, 16:16
van de week even een paar uurtjes tijd en geen tijd om helemaal naar GT te gaan dus even naar ZaZen.. 25 euro entree niets van te zeggen... er zaten 5-6 vrouwen...waaronder michelle polen en Luana... direkt Luana meegesleurd naar de kamer want dat is altijd goed !

er waren zo'n 4 ijsbeertjes en later kwamen er toen ik wegging nog 4 binnen...

Lijkt er op dat het beter gaat lopen nu ....

supersessie met luana gehad zoals alleen luana dat kan doen... niet slecht voor een snellle pitstop ZaZen..

de vliegende hollander
29 oktober 2008, 23:02
vandaag naar Zazan geweest. ziet er allemaal gelikt uit. er heerst ook een goede atmosfeer ( lekker losjes en spontaan) heb 2 kamersessies gehad. de eerste met een meidje uit bulgarije, de tweede met een duitse ( helaas ben ik geen ster in het onthouden van namen ) het was echt super, en ga gauw weer terug

Mike
6 november 2008, 11:47
Dat is helemaal de ideale oplossing

Wigwam3
11 november 2008, 22:46
Zazen was de eerste sauna club waar ik ben geweest.Ben wel een paar keer in een club geweest maar niet in een sauna.Het is me wel goed bevallen.Maar vaak kan ik er niet naar toe vanwege mijn portomonaie.Ik ben nog jong ik moet nog beginnen.Heb pas een baantje en heb nog wat studie af te betalen.Die heren met die grote auto;s hebben bijna allemaal een zaak of zo te horen Maar zo ver ben ik nog lang niet.Trouwens als ik zo veel geld had dan wist ik het wel Ik blijf voorlopig maar in de buurt van Maastricht .Is voor mij dicht bij en niet zo duur.

Stiffmaster
12 november 2008, 17:01
Is een zeer verstandige opmerking van je WigWam3, hopenlijk blijf je zo verstandig, Stiffie heeft ook ooit eens zo verstandig gepraat, het is er niet van gekomen om verstandig te blijven, Stiffie die er nog steeds van kan genieten maar dat nu met beleid doet. :cool::cool:

Zazen was de eerste sauna club waar ik ben geweest.Ben wel een paar keer in een club geweest maar niet in een sauna.Het is me wel goed bevallen.Maar vaak kan ik er niet naar toe vanwege mijn portomonaie.Ik ben nog jong ik moet nog beginnen.Heb pas een baantje en heb nog wat studie af te betalen.Die heren met die grote auto;s hebben bijna allemaal een zaak of zo te horen Maar zo ver ben ik nog lang niet.Trouwens als ik zo veel geld had dan wist ik het wel Ik blijf voorlopig maar in de buurt van Maastricht .Is voor mij dicht bij en niet zo duur.

Wigwam3
13 november 2008, 07:57
Het is voor jou misschien iets gemakkelijker.Maar ik sta er helemaal alleen voor en wil toch wel iet in mijn leven berijken.Ik hoef nie zo nodig een groot huis of een joekel van een aoto maar wil veeeeeeeeeeel later misschien wel een vast honkje

jeepie
16 november 2008, 19:43
heeft luana vroeger ook in gt gewerkt

laurent74
16 november 2008, 19:51
heeft luana vroeger ook in gt gewerkt
ja

Wigwam3
17 november 2008, 08:43
Ga er Donderdag naar toe.Dan ga ik mijn baas verrassen.Want volgens mij moet hij daar naar een belangrijke vergadering?????????????????????????

jeepie
18 november 2008, 21:02
ja
dan ken ik haar wel luana . ze is een echte pijp wonder. ik heb haar al 4x gehad. ze zei tegenmij. pijpen vind ik nog lekkerder dan neuken

Goedemorgenallemaal
18 november 2008, 21:25
Ga er Donderdag naar toe.Dan ga ik mijn baas verrassen.Want volgens mij moet hij daar naar een belangrijke vergadering?????????????????????????
ben je carrierejager???:rofl:

Wigwam3
19 november 2008, 21:51
Maar niet bij mijn baas. Want zijn feestje gaat niet door morgen.Zijn vrouw
vroeg hem vanmorgen of ze mee kon naar Roermond morgen dan ging zij inkopen doen.Maar zijn vergadering was afgelast.De jokke brok.Ik dacht dat het in N Limburg lag.Had best willen zien hoe hij zijn stropdas en driedelig maatpak verruilde voor een badhanddoek en badslippertjes.Staat vast leuk bij zijn grijze bolletje.:madgo:

jeepie
20 november 2008, 08:27
hoe is het aantal eigenlijk met de dames op s'maandags gesteld. iemand hier ervaring mee

Wigwam3
20 november 2008, 12:39
Zet jouw werkgver in de agenda dat hij naar...... gaat??
ERg slimme werkgever vind ik dat.

Misschien beter dat hij gelijk zijn "mannelijk" personeel meeneemt.

Nee dat verteld hij ons .Gaat er ook nog trots op:plapper:

Stiffmaster
20 november 2008, 16:17
Nu nog schrijven door hem, wie weet leer je er wat mee dat nog eens van pas kan komen. :teuflisch:teuflisch

Nee dat verteld hij ons .Gaat er ook nog trots op:plapper:

Wigwam3
20 november 2008, 17:39
Mag jij zeker wel gratis mee??:D

Nee jammer he.Neemt niemand van ons mee.:mad:

foempje2
20 november 2008, 19:26
Je kunt het anders eens voorstellen, is eens iets anders dan met je baas gaan golfen om aan de relaties te werken ;-)

jeepie
20 november 2008, 21:38

volgens mij wil je gewoon de vrouw van de baas neuken. en je baas ermee chanteren

jeepie
20 november 2008, 21:46
vandaag bij zazen geweest. en kreeg te horen van de gastvrouw Claudia. dat Luana er niet meer werkt :frown:. en ook niet meer in YY

Goedemorgenallemaal
20 november 2008, 23:08
vandaag bij zazen geweest. en kreeg te horen van de gastvrouw Claudia. dat Luana er niet meer werkt :frown:. en ook niet meer in YY
Ja maar, wat heeft dat met de baas van WigWamBam te maken=

Silvester
21 november 2008, 10:19
Ja maar, wat heeft dat met de baas van WigWamBam te maken=

Helemaal niets, maar dat verhaal hoort hier ook niet thuis...
Elders is een topic over leuterberichten, heel toepasselijk weer dus...

On topic:

Silvester is weer eens bij ZaZen binnengestapt, en jawel, in navolging van moeder YY wordt ook nu weer gewoon in de bar gerookt :freu:.
Is ook een stuk gezelliger.

De sponde ditmaal gedeeld met lange Maldiva -of was het Malvina?-, lijkt me een heerlijk meisje om mee naar de Maladiven te gaan snorkelen...

Deze perfect duits sprekende russische dame heeft een flinke tattoo over d'r zijkant gedrappeerd en 2 berepootjes op d'r pronte borstjes.
(Net als de foute hollandse Joyce, hopelijk wordt ze hier niet op afgerekend.)

Ze heeft wel wat weg van oude bekende Harley uit PHG/GT, zelfde type, zelfde looks.
Met de service is ook niks mis mee, heerlijk lijfje om te verwennen, wil ook graag verwend worden, superkletsnatte DT blowjob, jammie!

Normaal werkt ze in YY, hoe ze daar heet?

:love2:

Edit: Gevonden, bij YY heet ze Marina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4690)...

Wigwam3
21 november 2008, 17:52
volgens mij wil je gewoon de vrouw van de baas neuken. en je baas ermee chanteren

Dat heb ik niet nodig.Laat zijn vrouw daarom met rust.Maar ik zal vragen of jij een keer mag.

jeepie
21 november 2008, 18:35
Dat heb ik niet nodig.Laat zijn vrouw daarom met rust.Maar ik zal vragen of jij een keer mag.
nou als ze aantrekkelijk eruit ziet. altijd welkom :p

cockboot
24 november 2008, 17:59
is er al wat bekend over de 2 azen in well ?

waardeloze tent ,dames met heel erg grote bek en een half uur betalen en na 10 minuten al afgekat worden en terug in de asociale ongezellige beddenbar

seqoya
24 november 2008, 19:03
ben er een keer of 6 geweest heb dat niet zo ervaren

wooley
24 november 2008, 20:04
hebben ze hier ook een jacuzzi?

Johnny99
25 november 2008, 18:10
hebben ze hier ook een jacuzzi?

Ja die hebben ze, denk de grootste van alle clubs.

jeepie
25 november 2008, 18:25
Ja die hebben ze, denk de grootste van alle clubs.

yep een hele grote kijk maar eens op hun site. ik ben er gisteren nog geweest

jeepie
25 november 2008, 18:27
waardeloze tent ,dames met heel erg grote bek en een half uur betalen en na 10 minuten al afgekat worden en terug in de asociale ongezellige beddenbar
je kletst maar wat. ik heb er gisteren 2 heerlijke uurtjes met de dames op de kamer doorgebracht

wooley
28 november 2008, 23:05
leuke kleine knusse club met reuzen jacuzzi...
ben met sloveense dame (blond cup c) op kamer geweest...top!
de club is netjes en schoon,eten redelijk en erg vriendelijk.
jammer dat dames erg passief zijn,en je er zelf op af moet gaan...
vlgde keer toch maar weer naar SS

wooley
20 december 2008, 18:42
SS was voorlopig dicht dus gisteren even naar zazen geweest...
GFE sessie met duitse Katja gehad,deze dame werkt in YY en zazen,daarna nog lekker gestoeid met turks/duitse Aisha...helemaal TOP!!!

Goedemorgenallemaal
27 december 2008, 11:49
volgens de site...:nee:

seqoya
14 januari 2009, 16:23
iemand nog recent bij Zazen geweest ? hoor hier zo weinig over ??

Goedemorgenallemaal
17 januari 2009, 12:52
Misschien berenwinterslaap

sofaking
7 maart 2009, 22:33
Wou ook nog eens polsen of iemand hier onlangs geweest is.

Mijn winterslaap loopt naar zijn einde dus ga binnenkort misschien weer een uitstapje maken.
Kan niet naar Duitsland, dus Za Zen of Yin Yang zijn de enige mogelijkheden denk ik.
In Yin Yang ben ik een keer geweest, maar dat viel wat tegen.
Sans Soucis daarentegen beviel me wel, misschien dat Za Zen, ook een kleinere club, dus wel zal passen. Nadeel is wel dat het nog een stuk verder weg is. Zal dus waarschijnlijk langer onderweg zijn dan ik er kan blijven.
Wat recent nieuws (over dames, drukte, onthaal, catering) zou dus zeer geapprecieerd worden.

HornyDevil
8 maart 2009, 16:42
ben er half februari eens poolshoogte gaan nemen... was me nogal een dooie boel. Ben er sedertdien niet meer terug geweest.

H.D

Silvester
12 maart 2009, 14:46

Ben hier tussentijds nog 'n paar keer naar toe gewandeld.

Inkom is voortaan € 35,-- nu wel inclusief een wit ijsbeervel...

De kleedruimte is ruimer geworden door het verwijderen van een groot aantal lockers.
Boven heeft men nu een kamer omgebouwd tot een lounge/pornokino.

De laatste keren was het behoorlijk drukker dan voorheen, van de week was er zelfs even een sleutelcrisis...
Ik heb toen de sponde gedeeld in 1 van overgebleven requisieten uit het parenclub-tijdperk: de "verstopte hokjes" in het massagekamertje...

Heeft ook wel wat als je achter de dame door het gat mag kruipen....;)

O ja, vrijwel alle dames hebben vergeten hun slip- of stringetje aan te doen...

:rolleyes:

seqoya
12 maart 2009, 14:53
hoeveel dames waren er toen ??

Silvester
12 maart 2009, 18:41
hoeveel dames waren er toen ??
Toen ik naar boven liep zat er 1 dame te bubbelen, op de gang kwam ik een lucky ijsbeer tegen die met 2 dames aan de haal ging.
Bij de bar kwam 'n dame (was dat niet duitse Katja???) 3 drankjes halen, dus zal ook wel een multisessie geweest zijn..
En toen waren er nog 'n drie- of viertal beschikbare dames over....precies weet ik het niet want ik was geobsedeerd door een heerlijk ronde volle sliploze opgestoken bips...

Gezien de sleutelcrisis zou dit aantal wel kunnen kloppen met de beschikbare kamers...

wooley
14 maart 2009, 11:11
Afgelopen vrijdag de 13e waren er 7 dames
Heb een leuke trio gemaakt met blonde fiona en half turkse/iraanse dame.
Inkom was nog steeds 35 euro menu frietjes met snacks naar keuze....
Was wat rustigjes daarzo.....

Hollandmale
14 maart 2009, 13:13
Afgelopen vrijdag de 13e waren er 7 dames.....Was wat rustigjes daarzo..........is het damesbestand toch groeiende in ZZ.
In 2008 waren er dagelijks 4 dames gemiddeld.

bootyfan
15 maart 2009, 19:26
Weet er iemand of bij de dames van ZaZen ook regelmatig een mooie blonde Isabella is?
Heb haar laatst ontmoet bij YY, waar ze mij vertelde dat ze meer bij ZaZen zat dan bij YY. Is zij doordeweeks ook aan te treffen?
Alvast bedankt...
Bootyfan

BSesamstraat
16 maart 2009, 00:16
Weet er iemand of bij de dames van ZaZen ook regelmatig een mooie blonde Isabella is?
Heb haar laatst ontmoet bij YY, waar ze mij vertelde dat ze meer bij ZaZen zat dan bij YY. Is zij doordeweeks ook aan te treffen?
Alvast bedankt...
Bootyfan

Doe je wel rustig aan?? zo tezien aan je berichten neuk je bijna elke dag. :freu:

bootyfan
16 maart 2009, 03:00
Doe je wel rustig aan?? zo tezien aan je berichten neuk je bijna elke dag. :freu:

Hahaha.... ben ik je concurrent of zo? Ik bedoel maar, als ik jouw berichtjes lees van de laatste weken, ben je ook goed in de weer geweest. :fuck:
Maar daarmee is mijn vraag niet opgelost... Wie zegt me waar en wanneer ik Isabella kan vinden? Let wel op, niet de Poolse, maar de Duitse !!!
Bootyfan

bootyfan
12 april 2009, 22:19
zou Zazen open zijn zoals altijd op een maandag, of wordt Paasmaandag als feestdag/zondag aanzien en blijft het dicht?

Hollandmale
13 april 2009, 08:40
zou Zazen open zijn zoals altijd op een maandag, of wordt Paasmaandag als feestdag/zondag aanzien en blijft het dicht? .....het laatste :cool:.

Goedemorgenallemaal
13 april 2009, 10:33
zou Zazen open zijn zoals altijd op een maandag, of wordt Paasmaandag als feestdag/zondag aanzien en blijft het dicht?

.....het laatste :cool:.
Tja Booty, word het toch de meubelboulevard vandaag....

bootyfan
13 april 2009, 12:13
.....het laatste :cool:.

HM... ik heb gebeld, ze zijn open, om 12u was de damesbezetting echter nog maar heel beperkt (4 dames). Straks bel ik nog eens en anders wordt het toch YY.

Tja Booty, word het toch de meubelboulevard vandaag....

Goedemiddag, Goedemorgen... ik zal dan toch geluk hebben... ga jij maar meubels kijken :green_smi

Goedemorgenallemaal
13 april 2009, 12:23
Goedemiddag, Goedemorgen... ik zal dan toch geluk hebben... ga jij maar meubels kijken :green_smi

Ik ben bang dat mijn tuintje smacht naar een kleine onderhoudsbeurt...

bootyfan
13 april 2009, 21:03
Yeahhh ! Waar waren alle beren vandaag !
De afwezigen hadden ongelijk.
Ik had vandaag het plezier, nou ja, het was bijna bedreigend, om op een bepaald moment in de namiddag, de ENIGE gast te zijn bij ZaZen !
Nochtans was ik daar in zeer verfijnd gezelschap van o.a. Katja, Natasja, Nipa en nog een twee of drie andere dames, ook uit YinYang...
Toen ik aankwam onder een heerlijk middagzonnetje, was het precies nog niet bekend in de berenwereld, dat ZZ open was op paasmaandag. Er liep één verdwaalde bruine beer rond en toen ik even in de bar binnenloerde lag er één dametje op de ovalen zetel in het midden van de kamer, Nipa... Toen ze me zag binnenkomen, begon ze al te stralen en met haar immervrolijke stemmetje riep ze al op me...
Maar ik had eerst mijn zinnen gezet op Katja, waarmee ik vorige week tot twee keer toe een ware uitputtingsslag geleverd had. And so it was... Op de trap naar onder kwam in haar al tegen, een eerste meevaller! Nadat ik mij omgekleed had, ging ik in mijn iets te kleine witte berenvel naar de bar en vleide mij neer langs haar. Het vervolg leest u onder Katja's topic.
Mijn tweede ronde heb ik volbracht met Nipa... Ik kende haar nu al sinds november vorig jaar en nog nooit kwam het verder dan wat over en weergeknuffel en zot gedoe in YY.
Nu had ik de kans om er een voluit voor te gaan met dit Thais schatje.
Waarover dan weer meer in haar topic.
Die tweede sessie werd meteen mijn laatste van de dag, want tegen 19 u ging ZaZen vandaag vervroegd dicht, wegens te weinig volk. Waren ze nog open gebleven, zou ik misschien nog wel een rondje overwogen hebben met Natasja, die er ginder even charmant en bijna ontoelaatbaar lekker rondliep.
Tja, mij niet gelaten, ik heb me kostelijk geamuseerd met twee pareltjes van vrouwen...
Volgende zaterdag toch maar weer naar mijn vertrouwde stekje in Roermond...
Bootyfan :cool:

seqoya
15 april 2009, 09:51
gisteren in Zazen geweest snelle pitstop en isabella was er ...ben met haar op kamer geweest...echt een nymphomane...deepthroat pijpen... oh oh oh ...wat een feest weer !! T blijft de ideale tent voor een snelle pitstop en de kwaliteit van de dames zijn altijd goed.. nog nooit teleurgesteld weggegaan ! niet de club voor een hele dag chillen maar voor een paar uurtjes goed te doen

seqoya
15 april 2009, 09:52
Maar daarmee is mijn vraag niet opgelost... Wie zegt me waar en wanneer ik Isabella kan vinden? Let wel op, niet de Poolse, maar de Duitse !!!
Bootyfan[/QUOTE]

Isabella werkt een dag of 4 per week en eigelijk exclusief in Zazen..gaat alleen naar YY als ze er afspraken heefft met vaste klanten .

succes dus

zeppos58
15 april 2009, 11:04
Bootyfan

Isabella werkt een dag of 4 per week en eigelijk exclusief in Zazen..gaat alleen naar YY als ze er afspraken heefft met vaste klanten .

succes dus[/quote]

Vraaf het haar zelf dan weet je het, of bel naar ZZ voore je vertrekt:p

seqoya
15 april 2009, 11:13
uhmmmmmm sorry maar denk dat dit een misverstand is... ik heb een oude quote van bootyfan gebruikt...waarin hij die vraag heeft gesteld.. ik denk met mijn antwoord van vandaag dat hij wel verder kan !

zeppos58
15 april 2009, 11:17
uhmmmmmm sorry maar denk dat dit een misverstand is... ik heb een oude quote van bootyfan gebruikt...waarin hij die vraag heeft gesteld.. ik denk met mijn antwoord van vandaag dat hij wel verder kan !

Opes

bootyfan
15 april 2009, 11:48
Opes

Collegaberen, bedankt voor de info, maar intussen al enkele keren bij Zazen geweest. Ik weet ondertussen dat Isabella daar inderdaad practisch 'vast' werkt.
Een van de volgende keren zal ik wel eens het geluk hebben om dit schitterende vrouwtje nog eens aan te treffen.
Het uitstel van een tweede ontmoeting maakt het straks waarschijnlijk alleen maar beter als we mekaar dan uiteindelijk toch eens zien !

Gustomass
15 april 2009, 18:11
gisteren in Zazen geweest snelle pitstop en isabella was er ...ben met haar op kamer geweest...echt een nymphomane...deepthroat pijpen... oh oh oh ...wat een feest weer !! T blijft de ideale tent voor een snelle pitstop en de kwaliteit van de dames zijn altijd goed.. nog nooit teleurgesteld weggegaan ! niet de club voor een hele dag chillen maar voor een paar uurtjes goed te doen

Toch een leuke tent blijkbaar voor de snelle hap.! En voor de dame een snelle slok??:cool:.
Misschien heeft Gustomass t even niet gevolgd, maar de Isabella waarover hier wordt gesproken, is dat de Poolse Isabella die in Sans Soucis ook al haar gretige kunsten op ons mannen losliet??
Ik had nl gehoord dat deze Isabella in Lomm in Club Uniek zou zijn neergestreken...
Probeer t allemaal maar eens te volgen...

Gustomass.

bootyfan
15 april 2009, 18:39
Toch een leuke tent blijkbaar voor de snelle hap.! En voor de dame een snelle slok??:cool:.
Misschien heeft Gustomass t even niet gevolgd, maar de Isabella waarover hier wordt gesproken, is dat de Poolse Isabella die in Sans Soucis ook al haar gretige kunsten op ons mannen losliet??
Ik had nl gehoord dat deze Isabella in Lomm in Club Uniek zou zijn neergestreken...
Probeer t allemaal maar eens te volgen...

Gustomass.

Het is zeer zeker NIET de Poolse Isabella...!
Dit dametje is van Berlijn afkomstig en heeft me zelf bij onze kennismaking erop attent gemaakt dat ik haar maar niet moest verwarren met de Poolse versie...

Om je wat meer info te bezorgen, hierbij de link naar mijn recensie over haar. Toen was ze (achteraf blijkbaar uitzonderlijk) aanwezig bij YY : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16007

BSesamstraat
15 april 2009, 18:47
ohoh bootyfan je heb een 2e favo club dat is niegoet nie:freu::freu:

bootyfan
15 april 2009, 19:43
ohoh bootyfan je heb een 2e favo club dat is niegoet nie:freu::freu:
Kweenie... de ene club sluit absoluut de andere niet uit hoor.
Zaterdag ga ik weer naar YY, ik mis Flo :green_smi en maandag kom ik misschien weer in Roermond met een 'nieuwe' ijsbeer. Kwestie van het berenbestand op peil te houden :cool:!

Zazen vind ik inderdaad een coole club, maar is heel anders opgevat als yy.
Ik ga zeker nog eens terug voor Isabella en zeker ook nog wel eens voor Katja, maar is niet dringend. Bij YY is nog zoveel te ontdekken...

Hope to see you again !
Greetz

BSesamstraat
15 april 2009, 20:25
Oke tot gauw .. neem je ook nieuwe damens mee?? lijkt me een beter plan. haha

wooley
18 april 2009, 23:58
vlgs website is club zazen in well per 20-4-2009 gesloten

Saunaclub ZaZen
Geachte dames en heren,

Vanaf MAANDAG 20 april is Saunaclub ZaZen gesloten.
Bij deze willen we al onze trouwe gasten bedanken en welkom heten in Saunaclub Yin Yang, Roermond.

Partyclub ZaZen is te huur voor privéparty's, parenavonden en besloten fuiven.
Heel discreet kunt u hier uw feest houden inclusief personeel.

Voor meer informatie kunt U bellen 0478 636011 of e-mailen naar info@saunaclubzazen.nl.

Helaas:mad::confused:

BSesamstraat
19 april 2009, 09:37
Jammer voor de mooie club, maar misschien beter voor de damens aanbod in YY.... we zullen het volgende week donderdag nachecken

bootyfan
19 april 2009, 14:11
Heeel jammer, zeer mooie club. Niet te geloven, dat er zo weinig volk komt, want de service en de dames waren top!

Johnny99
19 april 2009, 17:07
Das heel erg jammer!

Goedemorgenallemaal
19 april 2009, 17:28
Heeel jammer, zeer mooie club. Niet te geloven, dat er zo weinig volk komt, want de service en de dames waren top!
Helaas bracht mijn werk met zich mee dat ik er sinds de weekendsluiting ingevoerd werd niet meer ben gekomen.
Maar er is al eens een draadje geweest of wel of geen FKK in Nederland en ik denk nog steeds dat een FKK in Nederland niet echt van de grond kan komen wegens te weinig aanloop. Zelfs een saunaclub is eigenlijk al gewaagd, anders waren er wel meer. De gemiddelde Nederlandse man is gewoon te bescheten om in handdoek in een club met topless of naakte dames gezien te willen worden.

Nu kun je wel gaan zeggen "er zijn er zoveel in Duitsland.." Ik denk dat dat wel meevalt, ik denk dat dat gewoon alle mannen zoals U en ik zijn...

Willem2
19 april 2009, 17:58
Helaas bracht mijn werk met zich mee dat ik er sinds de weekendsluiting ingevoerd werd niet meer ben gekomen.
Maar er is al eens een draadje geweest of wel of geen FKK in Nederland en ik denk nog steeds dat een FKK in Nederland niet echt van de grond kan komen wegens te weinig aanloop. Zelfs een saunaclub is eigenlijk al gewaagd, anders waren er wel meer. De gemiddelde Nederlandse man is gewoon te bescheten om in handdoek in een club met topless of naakte dames gezien te willen worden.

Nu kun je wel gaan zeggen "er zijn er zoveel in Duitsland.." Ik denk dat dat wel meevalt, ik denk dat dat gewoon alle mannen zoals U en ik zijn...

Nee, het heeft meer met belastingregels en vestigingsregels te maken dat er niet veel meer saunaclubs in nederland zijn.
Dat het niet gelukt is met Zazen heeft meer met het feit te maken dat Zazen te dicht in de buurt van de grote duitse saunaclubs gelegen is.

Goedemorgenallemaal
19 april 2009, 19:35
Nee, het heeft meer met belastingregels en vestigingsregels te maken dat er niet veel meer saunaclubs in nederland zijn.
Ik weet dat niet zo zeker, er zijn zat "gewone"clubs dus dat kan wel...
En die hebben volgens mij met dezelfe regels te maken, voor de regelgeving zal het toch niet uitmaken of een dame haar topje aan heeft of niet.

Ik blijf erbij, het ligt aan de Nederlandse man... Een goed indicatie daarvoor lijkt me dat in de meest wesetleijke poging om een Saunaclub achtig ietsop te starten (BB te H) verreweg het merendeel van de beren met een onderbroek onder de badjas loopt te paraderen...

Dat het niet gelukt is met Zazen heeft meer met het feit te maken dat Zazen te dicht in de buurt van de grote duitse saunaclubs gelegen is.
Misschien moesten de meeste doorgewinterde beren ook een beetje wennen aan het kleinschalige en gemoedelijke. Maar de kwaliteit was top. Bij ZZ bestond mijn "to do"lijstje vrijwel altijd uit 100% van de aanwezige dames, zo niet dan toch zeker wel 80%. Ga ik naar YY of GT, dan moet het wel heel erg mee zitten wil ik daar hetzelfde aantal (let op , aantal dames, geen percentage) op mijn "to do" lijst kunnen zetten. En vaak stond er dan nog eentje op die achteraf een "not to be done" geval bleek te zijn...

Silvester
20 april 2009, 18:37
:o
....Misschien moesten de meeste doorgewinterde beren ook een beetje wennen aan het kleinschalige en gemoedelijke. Maar de kwaliteit was top....
Hier wrong de schoen, wij ijsberen zijn verwend met clubs met liefst (veel) meer dan 10-tallen dames, want dan pas heb je "iets te kiezen"....

Recensies spreken ook vaak boekdelen, "er was niet veel loos, amper 30 DVP's gespot..."

Tja, en in Zazen (en SS en Queenie's) was het met 6 dames al redelijk bezet.

Jammer, ging er graag op de fiets naar toe...

Elders in dit forum wilden ijsberen een clubje starten, welnu, in Well staat een "running company"..., dus... :rolleyes:

Goedemorgenallemaal
21 april 2009, 09:37
Hier wrong de schoen, wij ijsberen zijn verwend met clubs met liefst (veel) meer dan 10-tallen dames, want dan pas heb je "iets te kiezen"....

Recensies spreken ook vaak boekdelen, "er was niet veel loos, amper 30 DVP's gespot..."

En als je geluk had waren er 50-60, met een stuk of 4-5 "to do's"
In ZZ waren er vaak 6 waarvan 5-6 "to do's", da's bijna 100 %.

zeppos58
21 april 2009, 09:54
En zo zie je, ik ben ook wel te vinden voor kleine, intieme clubs. Met weinig meisjes en dito beren, waar bijna iedereen iedereen “kent” maar blijkbaar zijn de kosten te hoog om zoiets in leven te houden. Ook SS in tgelen moest de deuren sluiten.

seqoya
21 april 2009, 11:21
das nou echt jammer... dit was echt een ideale tent... lekker in de buurt voor de snelle pitstop...zonde zonde zonde..

Gustomass
21 april 2009, 19:40
das nou echt jammer... dit was echt een ideale tent... lekker in de buurt voor de snelle pitstop...zonde zonde zonde..

Tja, degenen die er geweest zijn vinden het erg jammer. Vriend Seqoya je hebt me zo vaak uitgenodigd, wat zeg ik proberen over te halen. Het is er gewoon niet van gekomen. Al die clubs, grote en vooral kleine. Tis er niet van gekomen.
We zouden er samen nog altijd eens naar toe gaan....maar uuh, misschien kan dat tóch nog wel... Hoe zou het zijn om eens..laten we zeggen ...een club te gaan runnen...
Hoe het er aan onze kant aan toe gaat, dat menen we nu onderhand wel te weten... Hoe het er van achter de schermen aan toe gaat en wat er bij komt kijken, daar weten we niet veel van, misschien wel bijna niks......uuh Hoewel????

Gustomass een beetje door de hitte bevangen...of toch niet??;)

Silvester
21 april 2009, 19:57
....Hoe zou het zijn om eens..laten we zeggen ...een club te gaan runnen...
...Gustomass een beetje door de hitte bevangen...of toch niet??;)
Elders in dit forum wilden ijsberen een clubje starten, welnu, in Well staat een "running company"..., dus... :rolleyes:

Straks staat er nog een rij gegadigden voor de deur...:teuflisch

Silvester die weer een sprankje hoop heeft...

:freu:

kater
21 april 2009, 20:55
:smile2: euh volgens alles was t er gister "feest"

Wie oh wie :D ????

seqoya
22 april 2009, 09:28
tja gusto... idd heb ik je vaak proberen over te halen maar t is nie gelukt je mee te krijgen... en ja hoe zou het zijn zo'n club te hebben.... ik denk voor ons geile beren niet goed..want je mag nooit van je eigen snoepgoed eten als je een snoepwinkel hebt dus ik denk dat het maar beter is dat wij maar geen saunaclubs beginnen ! ;)

Silvester
22 april 2009, 23:26
..want je mag nooit van je eigen snoepgoed eten als je een snoepwinkel hebt dus ik denk dat het maar beter is dat wij maar geen saunaclubs beginnen ! ;)

Een gezegde luidt inderdaad: "de bakker vreet niet van zijn eigen brood"

Maar of dat hier op gaat..... :hammer: