PDA

Volledige versie bekijken : Essen, Alte Bottroperstraße 23, Agentur Eden.

noglangnietuitgewandeld
26 november 2009, 17:45
Van de week langs Essen gekomen, en aangezien ik noglangnietuitgewandeld ben maar weer eens op zoek gegaan naar wat erotisch vertier.
Dit vond ik: http://www.agentur-eden.de/
Op de site van dit huis viel mijn oog op deze jongedame, Jessy, duits meisje van 22 lentes, brunette, prachtig figuur, precies zoals ik ze graag heb. Dus even gebeld en een afspraakje gemaakt. Keurig huis in een rustig straatje in een industriegebied.
Alleen de parkeermogelijkheden zijn niet optimaal, je kunt wel eens even moeten zoeken. De dame die me binnenliet, deed mijn hart ook al een paar slagen overslaan, maar ik kwam voor Jessy. Ze ging haar halen. Rustig, vriendelijk meisje, knap en heel erg lekker. Haar uiterlijk komt goed overeen met de foto's.
Eerst even gedoucht, waarna ze op het bed in mijn armen kroop voor een zalige zoenpartij waar maar geen eind aan leek te komen. Ik streelde zachtjes haar fraaie billen en voelde achterlangs al een lekker nat gleufje :biggrin:.
Af en toe ging ik wat lager om haar in mijn borsthaar stijfgeschuurde tepels nog stijver te likken. Met lichte tegenzin maakten onze monden zich van elkaar los. Maar nu boog ze zich over mijn kruis en likte uitgebreid mijn ballen, dan tergend langzaam langs de schacht omhoog en dan, ineens zoog ze het hele apparaat naar binnen. Zachtjes zuigen werd afgewisseld met plagende likjes langs de gevoeligste plekjes. In de spiegel zag ik haar hoofd op en neer gaan. Toen ik het bijna niet meer hield, liet ik haar stoppen. Haar beurt om verwend te worden.
Ik ging langzaam naar beneden tot ik tussen haar benen lag. Om de spanning wat op te bouwen beperkte ik me eerst nog tot likken en zuigen aan de zachte binnenkant van haar dijen. Toen ik dan eindelijk de aanval op haar klitje inzette, ging er een kreunende huivering door dat prachtige meisjeslichaam. Ik bracht mijn handen omhoog, haar gevoelige tepels stijfdraaiend tussen duim en wijsvinger. Telkens zag ik haar platte buik sidderend op en neer golven, in hetzelfde ritme als haar verzaligde gekreun.
Ze kon er geen genoeg van krijgen. Maar ik wel. Met kramp in mijn tong liet ik me naast haar neervallen. En wederom pijpte ze me tot een bijna orgasme. Ze toverde ergens een condoom vandaan, deed het erom en trok me op zich.
Haar doosje was superstrak, onze wijdopen monden zaten nonstop op elkaar gekleefd, ik bracht een hand onder haar billen om er zo diep mogelijk in te komen. Ik wisselde steeds van ritme en stopte af en toe even, van zo'n lekker ding wil je zolang mogelijk genieten.
Uiteindelijk was ik toch niet bestand tegen dat likkende tongetje en die bezitterige armen en benen om me heen, en met haar zuchtende mondje aan mijn oor schoot ik mezelf leeg, diep in haar.
We lagen nog een poosje zoenend en pratend tegen elkaar aan en het feestje was helaas weer voorbij. Maar als ik weer eens in de buurt ben, ga ik dit schatje zeker nog eens opzoeken, ik ben noglangnietuitgewandeld :lostit:.

noglangnietuitgewandeld
19 januari 2011, 19:47
Naam : Amanda
Nationaliteit/Taal : Letse, Duits.
Leeftijd : ca 25
Haarkleur/-lengte : zwart, kort.
Lengte dame : 170.
Postuur/Cupmaat : stevig DD
Tatoeages/Piercings : Piercings overal.
Service: TZ, PZC, NMC.
Voordelen: Aardige meid.
Nadelen:
Tijdsduur : 45 min.
Prijs : 80,-
Extra’s bij het bezoek:

Vandaag nog eens op de site van Eden gezocht, had weer zin in Jessy, maar die was de hele week vrij. Met vrouwen uit Letland heb ik wel goede ervaring, dus maar een date met Amanda http://www.agentur-eden.de/service_amanda.htm geregeld. Ze is wel wat forser dan ze op de foto's lijkt en toen ik die piercings zag had ik zoiets van waar ben ik aan begonnen. Tepel, clitoris, tong enz. Maar wel een echte dubbel D, ze had ze zelfs een keer laten verkleinen. Ze vroeg naar mijn voorkeuren. Nou, zoenen en pijpen vooral. Gut, ich blase gerne. Dit was maar al te waar, onvermoeibaar sabbelde ze aan m'n lid, alleen die tongpiercing vind ik persoonlijk bij deze tak van sport nou niet zo'n succes. Ze hield er rekening mee, ging gewoon zo diep mogelijk, hield lange tijd haar hoofd stil en zoog tot ik sterretjes zag. Ik stond intussen op klappen, snel de jas eroverheengefloept en haar in missie gepakt. Ze klemde zich met armen en benen aan me vast, en reageerde zo goed op elke stoot dat ik me tot mijn eigen verbijstering in no time in haar leegspoot :eek:. Dat overkomt me zelden, ben gewoonlijk niet zo'n snelle. Letse vrouwen hebben gewoon iets. Ze moest meteen even pipi machen. Das muß ich immer nach gute Sex. Nach schlechte Sex brauche ich nicht. Kennelijk had ik dus toch de juiste snaar geraakt :biggrin: Toen ze terugkwam, was er genoeg tijd over om wat na te kleppen, haar Duits is perfekt, er kwam nog best een leuk gesprek uit. Ze heeft naar eigen zeggen in GT gewerkt maar de rust van dit huis bevalt haar beter. Al met al toch wel een geslaagde date gehad, reden om dit huis eens wat vaker binnen te wandelen als ik weer eens in de buurt ben :lostit:.