PDA

Volledige versie bekijken : Maria (hongarije)



SFL
27 november 2009, 08:14
Naam : Maria

Nationaliteit / taal : Hongaarse/Duits

Leeftijd : tussen 18 en 22

Haarkleur/lengte : Donkerbruine haren/Lang

Lengte : 1.60

Postuur /Cupmaat : mager /B-cup

Tatoeage /Piercing : onderrug en op kuitbeen/diverse

Service : Tongen, PZC, NMC, anaal (mits overleg), laat zich beffen

Extra : hele mooie en speciale groene katachtige ogen. Dat was meteen ook de reden om met haar mee te gaan. Voor de rest zag ze er te breekbaar uit voor mij.... Gelukkig heb ik haar niet gebroken.


Nog geen kwartier na mijn blijde intrede in HG of ik liep dit puberale mokkeltje al tegen het lijf. Ze spreekt je vlug en ongegeneerd aan, maar is zeker niet opdringerig. Na een complimentje over haar speciale ogen, hield ze zoals verwacht lang oogcontact en vertrouwde me de nodige schunnigheid toe in mijn oor. Ga de sleutel maar halen, ik zal voorzichtig met je zijn...

Op de kamer accentueerde ze haar jeugdige leeftijd nog maar eens, want ze zat er onwennig en zelfs een tikkeltje verlegen bij. Stevige poten had ze niet onder haar lijf, haar bleke kont mocht meer omvang hebben en haar tietjes waren ook niet meteen de snoepjes van de dag, maar haar kut daarentegen... Die was superstrak en voelde claustrofobisch nauw aan.

Op het zuigen na, was de seks niet slecht te noemen, maar magie heerste er zeker niet in het kamertje. Omdat je van ogen alleen niet kan klaarkomen, was ze zeker ook geen optic fuck voor SFL. Daar het eerste kwakje van de dag ondanks haar spannende poes toch uitbleef, opteerde ik voor anaal. Normaliter niet haar ding, maar ze bekeek mijn pik nog eens goed (is bijlange geen monstercock) en daarom gingen we het proberen. Haar kakgat was dus nog veel nauwer dan haar kut en ik begon me al meteen thuis te voelen in de speleologie. Na vijf minuutjes traag en intens in haar endeldarm te dauwen, kwam ik toch tot een heuse climax.

Halfuurtje voor 100euro. Herhalingsgevaar niet meteen... Misschien wel binnen een paar jaar wanneer ze er meer vlieguren opzitten heeft. En ietwat kilo's aangekomen is. Aftersales kon naar mijn mening beter, want telkens we elkaar nadien tegenkwamen bleef het enkel bij een vluchtig wuifje. Toen de meeste vrouwen aanwezig waren en ik het aanbod overzag begrijpte ik mezelf niet waarom ik haar gekozen had. Ze lag telkens futloos als een ineengezakte pudding in de zetel, terwijl de meeste dames toch wel hun houding onderhouden en gracieus rechtop zitten. Maar goed, toch weer een pasport erbij!