PDA

Volledige versie bekijken : trio met Christina en Nicole



Wagons-Lits
27 november 2009, 17:03
Wat doet ge met weinig tijd en toch goesting ?

Precies, met twee dames tegelijk naar boven. Efficient he ?


Nicole was me aangeraden door Jana, die niet zelfzuchtig is en weet dat, als ze goede meiden aanraadt, haar reputatie er ook beter van wordt. Maar: Nicole was pas een dag in Elsdorf (enige wapenfeit: een trio met Jana en een client), en nog onwennig. Ze wist niets beters te doen dan het eerste de beste meisje dat langs ons liep, aan te spreken bij ons te komen zitten. En laat dat nou net Christina zijn... En die wist wel raad met de situatie.

Rustig even gekletst in de barruimte, tot Christina, geheel correct de situatie overziend, voorstelde samen naar boven naar de 'Kino' te gaan. Daar had Nicole geen bezwaar tegen, en ondergetekende al helemaal niet. Boven was het Christina die het voortouw nam, en Nicole pakte het verrassend snel goed op. Er volgde een heerlijke stoeipartij, eerst op een bank, later - toen we wat meer ruimte nodig hadden voor diverse standjes - op het bed in het midden. De dames waren goed op elkaar ingespeeld en ik genoot volop.

Voor de finale stelde Christina een 'Franzozische' finish voor, maar Nicole deelde mede daar eigenlijk niet zo veel voor te voelen. Geen probleem, Christina bood aan dat deel voor haar rekening te nemen en Nicole kwam iets naar boven waar ik haar heerlijk kon knuffelen, terwijl Christina zich met mijn onderlijf bezig hield. Heren, een combinatie 'made in heaven'. Niets dan goeds voor de dames.


W-L