PDA

Volledige versie bekijken : Sire, zijn er nog Belgen? Antwerpen?? Nederland, Belgie!



Pagina's : 1 [2]

Dalton
5 april 2010, 16:18
Dat verbaasd me niet echt , ik heb het altijd al vebazend bizar gevonden als je via limburg richting luik reed om dan te merken hoe het landschap veranderd zodra je de grens passeert.

Dat zijn de belgen met hun tunneltjes inplaats van een echte weg.
Maar zo gauw je de berg oprijdt de ardennen in dan lijkt het weer net of je jong bent en in een draaimolen zit.
Het duurde jaren voor ze de snelweg klaar hadden naar LUXEMBURG en zo lang is die niet.
Ik heb horen vertellen van de omwonenden dat ze het speciaal zo lang hebben laten duren om de nederlanders langer in belgie te houden.
Nederlanders op vakantie in belgie stond op de folders die verspreid werden.:baeh:

Goedemorgenallemaal
6 april 2010, 11:06
Belg of Nederlander, wat maakt het uit, als je maar gelukkig bent. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer kunnen lachen om een programma op televisie.
Dit keer op de Belgische televisie. http://www.youtube.com/watch?v=LFaWEHDAPGE :biggrin:

Die sjaggereinige Belgen hebben het er meteen af laten halen...

rplover
6 april 2010, 18:11
Die sjaggereinige Belgen hebben het er meteen af laten halen...
Commercieel zendertje van mijn kloten, die VTM :eek:
Kijkt geen mens naar die maar een greintje cultuur in zich heeft, alleen grensollanders willen wel eens afstemmen op deze commerciële brolzender.
Als jullie eens goed willen lachen (als jullie het al snappen) zoek dan eens naar de beste stukjes uit "De slimste Mens" of zoek naar Mortier, Uytterhoeven, het Huis van Wantrouwen, Alles Kan Beter, Philippe Geubels, Louis Tobback, of gewoon de Jempie :biggrin:

erpee :wink2: