PDA

Volledige versie bekijken : Miranda (Roemeense)

BSesamstraat
29 november 2009, 15:33
Naam : Miranda

Nationaliteit/Taal : Roemeens,Duits, Engels

Leeftijd : 22-26

Haarkleur/-lengte : Donker bruin tot over haar schouder

Lengte dame : 1,76

Postuur/Cupmaat : groot maar niet dik, stevige b/c cup

Tatoeages/Piercings :niks gezien

Service: Zoenen, PZC, NMC, Beffen waar ze erg van genoot, en ik denk ook FT.

Voordelen: Ze is erg vriendelijk en mooi als je wat van grote meiden hou

Nadelen: niks op gemerkt.. oh ja ze speek geen nederlands;)

Tijdsduur :1 uur

Prijs :75,-

Extra’s bij het bezoek:

Een lekkere massage op mn rug..

Vrijdagavond was ik op het laatst zoekende naar een laatste slachtoffer..:biggrin: Ik kwam die avond meerdere keren Miranda tegen maar ze had me nog niet overtuigd. Op het laatst stond ze tegen de muur bij de omkleedkamer toen ik weer langs kwam. Ze vroeg zullen we het volgende rondje samen lopen?? dat is goed meid maar neem dan gelijk de sleutel mee?? :eek:wat?? zij ze ik dag dat jij echt zo,n beer ben die alleen met vaste meiden meegaat. Ja heb een klein beetje gelijk maar elke week moet er 1 nieuwe bij zitten:biggrin: en nu ben jij dat. Op de kamer aan gekomen begon ze me voorzichtig tezoenen en voor dat ik het wist had ik dr tong vast zitten om die van mij... Wat kan zij lekker zoenen.... kleine bert was nog maar net tot rust gekomen van een sessie met Veronica maar stond nu al weer paraat. eerst haar maar langdurig verwent tot ze kronkelend van het bed op ging en mij tegen de muur aanzette om bertje in haar mond tenemen. :oha: en wat neemt ze hem weer lekker diep. Ik moest me in houden om niet al klaar tekomen. Ook mn balen werden flink gelikt. Daarna haar op de rand van het bed op zn hondjes genomen en dit was ook gelijk het eind van de strijd, ik moest me overgeven en dat heb ik met overgave gedaan:biggrin::fuck::fuck:gelukkig sliep ik in een hotel niet ver van GT want ik was echt gesloopt...tot volgende week damens

mrourke
5 februari 2010, 11:37
Vorige week was zij de eerste dame op mijn strooptocht. Het was vrijdag opvallend rustig. Had deze dame al vaker gespot maar verder weinig aandacht aan gegeven. Wel waren mij haar prachtig felle en heldere ogen opgevallen. Kijkers die mij in ieder geval in extase kunnen brengen.
Het is een vrij grote, forse dame. Net niet te stevig al moet ze wel oppassen dat het kapitaal niet in het velletje gaat zitten. Nee, zonder gekheid, ik vond de sessie meer dan geweldig. Ze kan voortreffelijk snorkelen, zoenen kan ze als een van de beste van de klas. En deze klas met dames in GT wordt voor mij steeds groter. Kortom een zeer goede sessie en zeker voor herhaling vatbaar.

Mink
7 juni 2010, 16:00
Afgelopen donderdag een prima sessie gehad met deze Roemeense schone. Op het eerste gezicht wat afstandelijk, maar zodra je haar aanspreekt laat ze die houding vallen. We hadden al eerder met elkaar gesproken, maar meer was er nooit van gekomen. Zoals eerder beschreven een grote en stevige dame, maar wel in de goede verhoudingen. Miranda is erg vriendelijk en laat je verdrinken in haar mooie kijkers.

Na een korte kennismaking op de bank al snel besloten een kamer op te zoeken. De wachttijd van 20 minuten wilde we omzeilen door buiten een tent op te zoeken, maar ook die waren allemaal bezet. Voorgesteld om het tentje naast de sauna te nemen. Neem van Mink aan, dat is eigenlijk te klein voor Miranda, maar goed daar kwam ik pas achter toen we eenmaal aan de gang waren. Mink is ook niet de kleinste, dus er viel af en toe een lichaamsdeel buiten de gordijntjes :tongue:

Miranda begon met een zachte massage en ging langzaam over tot PZC, dit deed ze heel behoorlijk en met overgave, voor de liefhebbers van nat en zacht. Vervolgens de rollen omgedraaid en haar klitje gelikt, waardoor ze steeds meer in de stemming kwam. Na enige tijd was er naar mijn idee genoeg spanning opgebouwd en verzocht Mink Miranda om op zijn paal te gaan zitten. Dit deed ze maar al te graag. Miranda bereed mij echt heerlijk, terwijl ze haar spieren steeds vaker en vooral steeds strakker aanspande. Ongelooflijk wat een kracht daar beneden. Het kwam er dan ook niet meer van om van positie te wisselen, ik werd echt leeg gemolken met een heerlijk orgasme als resultaat. Mink had echt vijf minuten nodig om weer op aarde te komen.

Kortom een heerlijke sessie, langzaam opgebouwd en zeer heftig geëindigd. Miranda gaat Mink zeker nog eens meemaken.

Mazzel,
Mink

itz
2 juli 2010, 00:29
Zoals eerder beschreven een grote en stevige dame, maar wel in de goede verhoudingen. Miranda is erg vriendelijk en laat je verdrinken in haar mooie kijkers.

Miranda bereed mij echt heerlijk, terwijl ze haar spieren steeds vaker en vooral steeds strakker aanspande. Ongelooflijk wat een kracht daar beneden. Het kwam er dan ook niet meer van om van positie te wisselen, ik werd echt leeg gemolken met een heerlijk orgasme als resultaat.
Mazzel,
Mink

Helemaal mee eens. Miranda is een topper met een prima service. Geen PSE maar daar hou ik ook niet zo van. Ze gaat mij vaker zien. Op de kamer uiteraard.

SFL
15 februari 2011, 09:53
Een zachtaardige meid. Een GFE in al haar glorie... Zeker geen wilde PSE zoals je zou denken als je haar ziet. Voor SFL persoonlijk heeft ze het ideale lichaam: ze is groot en sterk gebouwd, zeker niet te dik, bijlange niet te mager, heerlijk strak (ze deed jarenlang aan volleybal), heeft mooie tieten en een zachte kont. De kop op dat mooie lijf, was niet meteen mijn smaak, maar een lelijke snoet had ze zeker niet.

Ik zat op de stoep aan de kino, toen ze zonder verdere verplichtingen bij me kwam zitten. Een dame die een praatje komt maken ipv zichzelf op te dringen, dat zie je in GT niet vaak. Vandaar dat ik na een babbel van 20min haar de sleutel liet halen.

Ik had deze jongedame al wel vaker gezien in GT, maar nu ging ik voor het eerst met haar op de kamer. Daar had ik zeker geen spijt van. Ik had wel spijt dat ik het niet eerder gedaan had. Eindelijk heeft SFL er nog eens een favorietje bij in GT!

Op de kamer verliep het allemaal heel zachtaardig. Kussen, knuffelen, strelen... Met mijn eigen vrouw zou het niet beter zijn. Daarna ging ze me pijpen en ook daar ging het verder dan wat de meeste dames standaard aanbieden. Tussen mijn strop en zak werd er duchtig gelikt, mijn ballen werden haast volledig in haar bek genomen, mijn liezen werden met zoveel speeksel uitgelikt dat ik er nu nog een vochtigheidsschimmel van heb en mijn lul werd zo heerlijk gepijpt, dat ik haar maar liefst een kwartier liet begaan.

Normaal ben ik niet de man van lange pijpbeurten, maar zij was zo goed en lief voor kleine SFL dat ze zelf tot 2x toe moest vragen wanneer ik tot wippen wou overgaan. Uiteindelijk daarmee ingestemd en toen ze gehurkt boven op me zat duurde het nog geen 10 minuten alvorens ik een klodder havermoutpap in het condoom knalde.

Andermaal weer een Roemeense, die zich profileert als een topattractie in GT. Een ideale stand-in voor als mijn andere favorietje van GT (Eleni) er niet is.

Herhaling: Zeer Zekers !!!!!!!

CLUBSPORT
20 februari 2011, 02:31
deze dame regelmatig in GT gespot en ik vind haar altijd een beetje norsig overkomen , toch gisteravond maar eens nader kennisgemaakt in de vorm van een kort praatje en daar kwam ze toch wat vriendelijker over .
wellicht dat ik haar nog eens probeer maar er zijn nog zoveel andere meiden om uit te kiezen

koosje12
5 september 2013, 21:13
Vandaag deze dame ook mogen spotten en dat norsige zat er vandaag zeer zeker niet in.

Ik had eigenlijk wat andere dames op het oog voor een kamersessie, maar op een gegeven moment kwam de Roemeense Miranda naast me staan om even te kletsen. De vriendelijkheid sloeg er vanaf en vooral de zeer fraaie blauwe ogen maakten het bijna onmogelijk om uiteindelijk niet op een kamer te belanden :rolleyes:

Vanwege de warmte vandaag wilde ik me vantevoren nog even douchen. Miranda zou ondertussen op zoek gaan naar een sleutel. De sleutel bleek van een van de airconditioned tuinhuisjes, dus dat was goed vertoeven. Eenmaal ontkleed namen we plaats op het bed en de Roemeense schone begon met het nodig strelen en likken waarna onze tongen elkaar vonden. Vervolgens daalde haar lippen af naar beneden waar ze kleine Koosje begon te verkennen en daarbij ook de balletjes en de schacht de nodige aandacht gaf. Na een tijdje draaiden we de rollen om en kon ik haar andere lipjes verkennen om daarna nogmaals de rollen te wisselen waarna ze een condoom uit haar tasje nam. Nadat deze was aangebracht nam ze bovenop plaats. Al zoenend beëindigden we zo onze sessie.

Na nog wat kletsen en strelen over en weer was het weer tijd om de hut te verlaten en de hitte op te zoeken.

Later op de dag kwamen we elkaar nog regelmatig tegen en wisselden vrolijke blikken uit.

laplagne
3 mei 2014, 12:56
Moet toch even mijn hart luchten, want ik raak steeds meer onder de indruk van Miranda. Uitzonderingen bevestigen de regel, want deze Roemeense weet hoe zij een man moet verwennen. Vond haar altijd erg vriendelijk, maar je kent het wel: keuze genoeg in Golden Time. Tot Miranda mij ging versieren. Zij is natuurlijk niet de knapste dame binnen de muren van GT, maar dat maakt mevrouw op de kamer op allerlei andere manieren goed. Ben vorig jaar voor het eerst een keertje met de voor mij boomlange Miranda naar de kamer gegaan en hoe mevrouw het voor elkaar lukt weet ik niet, maar steeds kom ik binnen het uur tweemaal tot een explosie. Miranda is niet dagelijks aanwezig en daarom heb ik haar tijdens bliksembezoeken een paar keer gemist, maar zij maakt het steeds helemaal goed. Het moet je type zijn, maar dan heb ik je wel wat.

gostoso
26 mei 2014, 14:44
gisteren na lange tijd weer met Miranda gekamerd. zag haar zitten in de gang bij de kino en had meteen weer zin. wilde echter nog een beetje van het laatste zonnetje buiten genieten en afgesproken om daarna met haar naar de kamer te gaan.Ik trof haar later in de bar en ze had vrij snel een sleutel en ik heb weer een heerlijk half uurtje met deze heerlijke meid mogen beleven. Ze pijpt heerlijk en neuken is bij haar ook lekker in diverse standjes. nadat ik mijn rubbertje volgespoten had nog effe gezellig in haar armen liggen kletsen. Al met al een heerlijke, lieve meid waar ik altijd geweldige sex mee heb. voor mij in ieder geval een zekerheidje.

CLUBSPORT
14 augustus 2014, 19:41
vorige maand toen ik weer eens hier was , lag ik even te relaxen op de ligstoel bij de whirlpool toen MIRANDA langs kwam lopen , ik knikte vriendelijk naar haar en blijkbaar keek ik haar net lang genoeg
aan om haar interesse te wekken en ze stopte voor een praatje .
Ze kwam heel vriendelijk over , geen directe kamervraag of jaaggedrag , gewoon een praatje , ik vroeg haar hoe het nou mogelijk was dat we al zo lang langs mekaar lopen zonder dat er wat gebeurt,
ze moest het antwoord schuldig blijven en aangezien ik al 2 sessies achter de rug had kwam het er ook dit keer niet van maar ze staat absoluut hoog op mijn lijst voor de volgende keer .

Jamesbe
26 oktober 2014, 21:27
Miranda al een tijdje niet meer gezien.Is ze gestopt of verhuisd naar andere club?