Volledige versie bekijken : Victoria
Leutje
30 november 2009, 22:01
Deze dame heb ik een tijdje geleden op de kamer gehad. Toen ik haar zag bij YY was ze mij direct opgevallen; een zeer knappe verschijning, blond haar en (ik denk) ongeveer 22 jaar. Duitse dame. Ze is een type fotomodel. Ik ben met haar een half uur naar de kamer geweest. Op zich is deze dame goed op de kamer, alleen jammer dat ze niet aan tongzoenen doet en fr zonder. Voor de rest was het een hele aardige meid. :lostit:
janjanjan
30 november 2009, 22:52
Is dit niet Kim? ---> https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7842
vrije jongen
2 mei 2011, 19:03
Mijn eerste bezoek van deze Koninginnedag was met de blonde stoot Victoria. Meestal val ik meer op lolita types, maar deze vrolijke 23 jarige Duitse past meer in de categorie playboy model. Ze zegt alleen af en toe te werken en aan de gesprekken die ik met haar had is het voor haar echt iets wat ze doet als ze wat geld nodig heeft, ze gaf ook aan dat ze geen zin had een hele week drankjes te serveren als ze ook 1 dag dit kan doen. Ze zei in oktober te willen stoppen maar gaf meteen toe dat ze dit vorig jaar juni ook al had geprobeerd. Ik zit nogal te twijfelen over de rating die ik moet geven omdat haar service niet echt een saunaclub service is maar meer op een hele goede ‘raamsessie’ leek.
Ik had haar al eerder zien lopen dus nadat ik een beetje was bijgekomen van de Haagse Koninginnenach ging kijken waar ze uithing. Ik zag haar in gesprek met een jongen waarvan mij eerder al was opgevallen dat hij meer voor het zuipen en kijken was gekomen dan voor het kamerbezoek; ik let over het algemeen niet zo veel op andere beren, maar dit was een groep Amerikanen (of Engelsen) die de hele dag al in zwembroek (!) bij het zwambad lagen en behoorlijk luidruchtig alcoholische versnaperingen aan het nuttigen waren. Aangezien ik dacht dat dit dus wel nergens toe zou leiden ging ook maar even aan de overkant van het zwembad liggen waar ik erg heb genoten van het Jack van Gelder-achtige live commentaar over het nergens toe leidende gesprekje tussen de twee.
Een half uurtje later kwam ik haar eindelijk tegen bij de bar. We spraken even kort en ze vroeg al snel of ik zin in wat ‘fun’ had (meisje sprak uitstekend Engels trouwens) ze leek niet blij toen ik zei nog even te willen praten, maar dat veranderde toen ik het begon te hebben over wat we allemaal op de kamer gingen/konden doen*. Na de berichten hier te hebben gelezen heb ik ook naar de prijs gevraagd waarbij ze een leuke variant had bedacht voor de uurprijs. Het was 75, maar de meeste mannen gaven 100, ik kon zelf kiezen wat ik wilde. Ik denk dat veel mannen voor deze subtiele manipulatie vallen en niet als gierig willen overkomen. Ik hoefde deze beslissing niet te nemen aangezien ik er al redelijk snel uit was dat het maximaal een half uur werd omdat ze aangaf niet te zoenen, dit was iets voor liefde en niet voor sex…ze ging dus duidelijk niet voor de girlfriend experience. Aangezien ik vorige week in Acapulco voor dezelfde reden niet naar de kamer was gegaan (met spijt achteraf) besloot ik – mede door haar vrolijkheid – om toch maar mee te gaan.
Zoals ik al zei was de sex gelijk aan een goede ‘raamsessie’. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze lekker pijpte en heerlijk meedeed bij alle standjes (niks exotisch, gewoon de standaard 3). Ze keek me ook veel en vaak lachend aan en maakte het tot een hele leuke ervaring. Aan het eind hebben we nog een tijdje op bed liggen praten over van alles en nog wat en ik moet zeggen dat ik dit nakletsen met zijn tweeen naakt op bed misschien nog wel leuker vind dan het flirten vooraf. Het is hoe dan ook een leuke spontane meid die op de kamer hetzelfde is als aan de bar.
Het pijpen was trouwens met condoom, maar daar had ik van te voren ook niet naar gevraagd. Om eerlijk te zijn maakt dit me ook niet zoveel uit, ik hou liever de goeie sfeer erin dan de extra sensatie van pzc. Ook is er niet gebeft omdat ze heel natuurlijk van het pijpen overging naar cowgirl en ik had geen zin om tijdens het neuken nog even terug te stappen naar beffen. Dit is voor mij precies wat ik bij de ramen kan krijgen (al is het gehaaster) en eigenlijk niet waarvoor ik naar een suanaclub kom, maar dit alles wist ik toen ik met haar meeging. Al met al heb ik een hele leuke tijd met haar gehad, maar je moet wel goed afspreken wat je wilt doen
*Later op de kamer vertelde ze me dat ze eerst door de eerder genoemde jongens aan het lijntje was gehouden en daarna door een andere ijsbeer die het kennelijk nodig vond om haar uit te leggen hoe ze de mannen moest benaderen en ook niet tot actie wilde. Ze gaf aan dat praten best was, maar dat ze dan maar moesten betalen. Ik ben er maar niet op ingegaan dat deze voor en na service juist datgene is wat we komen zoeken in een saunaclub.
PS voor de moderator, dit is een kopie van een bericht dat ik onder dezelfde username op een ander bekend nederlandstalig forum heb gezet. Ik hoop dat dit ok is (zelfde geld voor de andere berichten die ik vandaag online zet)
Naam: Victoria - Duits
Haarkleur/-lengte : blond, halflang haar
Lengte dame : ongeveer 1,80
Postuur/Cupmaat : Slank, B
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits denk ik
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :
Service: uitgebreid reportoir FT, NMC, PZC, Beffen,
Voordelen: Goede service bij deze dame
Nadelen:
Tijdsduur :30
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:
Bijzonderheden:
Uitgebreid repertoire heb ik vandaag ook niet gezien: geen FT & TZ. Deed ook liever PMC ipv PZC.
Verder mooie, verzorgde dame, die best sluw is. Probeerde ook E 100 voor 1u te slijten, maar E85,- werd het. Ook prima, leuke after-sales.
Zou ik nog wel eens meenemen alleen al om haar mooie C-sili's vast te houden icm mooie kop.
@Nami dat kan dan zijn dat ze bij verschillende personen (klanten) anders is met haar service.