SFL
3 december 2009, 01:06
Eens naar een, denk ik, nieuwe club geweest richting Keulen. Club Opium, met toch wel een kudde lekkere diertjes.
Natuurlijk is het geheel niet te vergelijken met GT of PHG, maar het is zeker voor herhaling vatbaar.
Morgen of in de week zal ik er meer over schrijven...
SFL
15 december 2009, 10:24
Zoals beloofd wat meer uitleg over Opium Lounge (omgeving Keulen).
Correcties betreft de internetsite: ipv opening om 12u is de club pas open om 15u. Ook de foto's van de site komen niet overeen (of gedeeltelijk) met de dames die er effectief zitten (3 momenteel op foto die er toen ook waren). Voor de rest alles hetzelfde als andere saunaclubs (ook 50€ inkom)
Aantal dames die er ong 2 weken geleden zaten: 10 à 12tal
De bar oogt minder gezellig en kaler dan in de beter gekende saunaclubs. Ook de verwarming stond iets te zuinig, want alle dames liepen er rond met stijve tepels. Toch leek alles nieuw of was het pas gerenoveerd. Maar ondanks deze poging tot trendy, gaf het allemaal een kille indruk. Zowel kamer om met z'n tweetjes of drietjes terug te trekken alsook een grotere ruimte voorzien voor groepseks.
De dames waren vooral Duitse, Roemeense en enkele Poolse. De uiterlijke kwaliteit van de meisjes ligt lager dan bv in HG of LR. Vergelijk het eerder met het algemeen niveau van PT Willich. Op zich valt het mee en is het niet moeilijk om toch wel je type er tussen te vinden. Op het eerste zicht waren er toch minstens 4 dames die mij konden bekoren. De leeftijd varieert van 24 tot 36. Op enkele Roemeensen na, waren de dames niet te opdringerig, maar stonden wel open voor een praatje, wat getease en namen hun tijd. Waarschijnlijk ook omdat het er totaal niet druk was. Over een hele tijd verdeeld tussen 10 à 15 andere beren geteld.
Verder was de drankkaart vrij beperkt met maar één soort pils. Ook het eten stelde niet zo veel voor. Maar uiteindelijk gaan we niet alleen daarvoor! Er was ook mogelijkheid tot massage, maar de masseur is niet de volledige dag aanwezig.
SFL neukte er in totaal 2x en zijn kameraad 3x. De service is hetzelfde als in de andere saunaclubs, niet meer en niet minder. PZC, NMC, TZ, beffen... Sommige op aanvraag ook FT. De saunaclubstandaard, zeg maar!
SFL deed in een suite een triootje met de 2 enige Poolse die dag en enkele uurtjes later een sessie van een uur met de knapste van het etablissement: een Duitse blondine van 29 jaar. Met de twee Poolse heb ik me bijna 3 kwartier geamusseerd en dat koste mij 150€. De saunaclubstandaard + zij onderling met elkaar spelen... Een halfuur dat een beetje uitliep, maar waar zij niet moeilijk over deden. Ik hield er een zeer voldaan gevoel aan over. In tegenstelling tot de 2 Poolse die beperkt tongzoenden, ging de Duitse heel diep met haar tong en niet alleen met haar tong ging ze vrij ver... Dit was een redelijk vies en extreem meisje, maar aangezien ze vrij aantrekkelijk was, deerde mij dat niet. Met haar ging het vlotjes, ze wist waarmee ze bezig was en bracht me een uur en 10min lang in de zevende hemel. Ik betaalde enkel het uurtarief (100€).
Mijn kameraad neukte 3x, waarvan 2 wel op de foto's van de site staan. De derde laatste van de 2de rij (ik meen me te herinneren dat ze ook een Duitse was) en die blonde met de rode bikini op de eerste rij.
http://www.sauna-club-opium.de/index.php/girls.html
Beide dames waren volgens hem goed, maar niet super te noemen. Met de eerste was het voor hem duidelijk beter, gezien de ervaring. De tweede was knapper, maar bood minder service. Heel slecht zal het wel niet geweest zijn, want mijn makker is vandaag terug naar Keulen.
Conclusie: Opium lounge is een vrij nette club en biedt maximaal een dozijn hertjes aan, die er over het algemeen goed zouden uitzien in een PT, maar die zouden moeten onderdoen voor de concurentie in de door ons gekende clubs van NRW. Specifiek naar daar reizen zou ikzelf niet doen, maar als je in Keulen moet zijn dan is het wel eens interessant om binnen te wippen. Misschien een hint voor diegenen die naar de kerstmarkt in Keulen gaan. Volgende week ga ik ook naar de kerstmarkt en dan ga ik nog eens naar Pascha of Das Bordel ook... Zo snel opnieuw naar Opium is me de moeite niet. Maar de kans dat ik er nog eens binnenwandel, zit er wel dik in.
Groetjes