PDA

Volledige versie bekijken : DVPīs in hun vrije tijd!!!



jayvie
9 december 2009, 15:21
Dit jaar is het 3 maal gebeurd dat ik dvpīs in hun vrije tijd ontmoet heb. 1 maal tijdens het shoppen in een hele grote shoppingmall in Duitsland en 2 maal tijdens zakenreisen in oost-europese hoofdsteden. Bij 2 van de 3 kwamen ze bij mij zitten om een babbeltje te slaan en bij de laatste een luide "hello" en een wilde zwaai. In het begin was ik een beetje verbaasd door de hele situatie, maar hat ijs was snel gebroken. Een klein gesprek over koetjes en kalfjes en een afscheidskusje met een "tot binnenkort"-knipoogje.
Dat is voor mij weer een bewijs dat als je de meisjes met respect behandeld je niet gewoon een klant bent.
Nog iemand iets dergelijks meegemaakt?

Goedemorgenallemaal
9 december 2009, 16:03
Nog iemand iets dergelijks meegemaakt?
Yep, gewoon in een café in de stad.
"Hallo zeg, Hoe gaat het met jou??"
"Goed, met jou ook?"
"Iets drinken?"
"Ja doe maar een Colatje... Wel wat goedkoper hier he"
En dat was de enige toespeling op onze andere ontmoetingen. Een leuke maar platonische avond volgde...
Later ben ik haar in de club weer tegengekomen, gewoon als vanouds gekamerd maar ze vertrouwde me wel toe dat ze blij was dat we ook zonder sex plezier konden hebben.


Hoewel voorzichtigheid bij een begroeting wel geboden is heb ik ook eens een dame meegemaakt die zeer teleurgesteld was toen zij een van haar vaste klanten in de stad tegenkwam en hij haar NIET even begroette of vriendelijk toeknikte, hij wendde zelfs zijn hoofd af. Een andere dame die ik ken wil juist helemaal niks van klanten weten als ze vrij is.
`Maatwerk`denk ik.

The Saint
9 december 2009, 16:23
Dit jaar is het 3 maal gebeurd dat ik dvpīs in hun vrije tijd ontmoet heb. Nog iemand iets dergelijks meegemaakt?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=91282&postcount=48

CLUBSPORT
9 december 2009, 16:49
Na een YP bezoek aan de hofstraat ging ik regelmatig met vrienden nadien wat eten in het centrum van eindhoven .
eenmaal gebeurde het dat we wat zaten te eten en tot onze verassing de eigenaresse van yp en een andere dvp +klant binnen kwamen lopen .
we waren niet echt de grootste vrienden en de begroeting was er dus ook naar , maar toevallig was het wel .

Big30
9 december 2009, 17:16
Als je regelmatig in de grote clubs in NRW komt zul je daar tientallen dames van naam en zeker enige honderden dames van gezicht kennen. Die dames hebben ook wel eens vrij en gaan shoppen in de centra van steden als Krefeld, Düsseldorf, Bochum etc. of in de bekende shoppings mals als bv. Centro.

Als jij daar dan toevallig ook eens rond loopt is de kans dat je een dame eens tegen zult komen bepaald niet verwaarloosbaar klein natuurlijk!

Vrij normaal dus eigenlijk, geldt ook voor bepaalde tankstations en MCD's op strategische plaatsen die ik denk ik hier niet nader hoef aan te duiden :cool:;):biggrin:!

Big30

jayvie
9 december 2009, 17:56
Als je regelmatig in de grote clubs in NRW komt zul je daar tientallen dames van naam en zeker enige honderden dames van gezicht kennen. Die dames hebben ook wel eens vrij en gaan shoppen in de centra van steden als Krefeld, Düsseldorf, Bochum etc. of in de bekende shoppings mals als bv. Centro.

Als jij daar dan toevallig ook eens rond loopt is de kans dat je een dame eens tegen zult komen bepaald niet verwaarloosbaar klein natuurlijk!

Vrij normaal dus eigenlijk, geldt ook voor bepaalde tankstations en MCD's op strategische plaatsen die ik denk ik hier niet nader hoef aan te duiden :cool:;):biggrin:!

Big30

Dat kan ik wel geloven. Maar hoe groot is de kans dat je in 2 verschillende steden met miljoenen inwoners 2 dames tegen het lijf loopt waarmee je een paar maanden of weken geleden nog op kamer geweest bent. Ok, ik heb een nogal opvallend uiterlijk en het waren telkens de meisjes die mij als eerste herkenden, maar toch.

Big30
9 december 2009, 17:57
Dat kan ik wel geloven. Maar hoe groot is de kans dat je in 2 verschillende steden met miljoenen inwoners 2 dames tegen het lijf loopt waarmee je een paar maanden of weken geleden nog op kamer geweest bent. Ok, ik heb een nogal opvallend uiterlijk en het waren telkens de meisjes die mij als eerste herkenden, maar toch.

Die kans is verwaarloosbaar klein!

Big30

jayvie
9 december 2009, 18:02
Die kans is niet verwaarlosbaar klein, die is in feite nihil!
Gelukkig ben ik altijd alleen of met kollegaīs onderweg. Niet uit te denken in wat voor naare situaties je kan terechtkomen.

Picasso 1
9 december 2009, 18:35
Dat kan ik wel geloven. Maar hoe groot is de kans dat je in 2 verschillende steden met miljoenen inwoners 2 dames tegen het lijf loopt waarmee je een paar maanden of weken geleden nog op kamer geweest bent. Ok, ik heb een nogal opvallend uiterlijk en het waren telkens de meisjes die mij als eerste herkenden, maar toch.

Verkeerde kansberekening. Behalve deze dames ken je ook andere dames en anders zijn er genoeg andere mensen die je kent. Voor elk van de mensen die je kent zou je achteraf hetzelfde geredeneerd hebben "wat is de kans dat ik op die dag die persoon in die miljoenenstad zou aantreffen".
De correcte redenering is: de kans dat je ooit eens iemand van al je bekenden in een miljoenenstad of miljoenenland aantreft is aanzienlijk groot. Op het concrete moment dat het zich dan voordoet verbaas je je dan over het o zo grote toeval.

janjanjan
9 december 2009, 18:48
Verkeerde kansberekening. Behalve deze dames ken je ook andere dames en anders zijn er genoeg andere mensen die je kent. Voor elk van de mensen die je kent zou je achteraf hetzelfde geredeneerd hebben "wat is de kans dat ik op die dag die persoon in die miljoenenstad zou aantreffen".
De correcte redenering is: de kans dat je ooit eens iemand van al je bekenden in een miljoenenstad of miljoenenland aantreft is aanzienlijk groot. Op het concrete moment dat het zich dan voordoet verbaas je je dan over het o zo grote toeval.

Hoe vaak kom jij in een miljoenenstad?:rolleyes:

thesickboy
9 december 2009, 19:09
TSB is een paar weken terug in het plaatselijke frietkot een 'oude bekende' tegengekomen...

Een paar jaren gelden ook eens hetzelfde maar dan bij de bakker...

Tja, 'a mans gotta eat...', de dames blijkbaar ook.:rolleyes:

Picasso 1
9 december 2009, 19:20
Hoe vaak kom jij in een miljoenenstad?:rolleyes:

Berlijn, Hamburg, Keulen (net geen miljoen), Brussel, Parijs, Barcelona, Madrid, Praag, Londen......

Heb er al bekenden ontmoet. Ook grote steden moeten het vaak hebben van een grote shoppings en uitgaanscentrum waar iedereen heen gaat. Het is dan niet zo verwonderlijk dat je er eens bekenden aantreft.

rplover
9 december 2009, 19:28
Berlijn, Hamburg, Keulen (net geen miljoen), Brussel, Parijs, Barcelona - Madrid 1-0, Madrid - Barcelona 2-6, Praag, Londen......


:biggrin::biggrin::biggrin:

Zakkenleger
9 december 2009, 20:00
De correcte redenering is: de kans dat je ooit eens iemand van al je bekenden in een miljoenenstad of miljoenenland aantreft is aanzienlijk groot.


Een maand in Bangkok geweest, nooit een bekende gezien. :biggrin:

rplover
9 december 2009, 20:12
Een maand in Bangkok geweest, nooit een bekende gezien. :biggrin:
Daarom dat je ook terug bent, je liefje wilde je niet meer kennen :biggrin:;) (dat kan jij hebben, anders de bank op) :hammer:

erpee :gruebel:

jayvie
9 december 2009, 20:33
Verkeerde kansberekening. Behalve deze dames ken je ook andere dames en anders zijn er genoeg andere mensen die je kent. Voor elk van de mensen die je kent zou je achteraf hetzelfde geredeneerd hebben "wat is de kans dat ik op die dag die persoon in die miljoenenstad zou aantreffen".
De correcte redenering is: de kans dat je ooit eens iemand van al je bekenden in een miljoenenstad of miljoenenland aantreft is aanzienlijk groot. Op het concrete moment dat het zich dan voordoet verbaas je je dan over het o zo grote toeval.

Ok, volgende sitautie: je zit in een grote stad(in dit geval Moskau), je werk voor de dag zit erop, je bent met een kollega aan het eten in het hotelrestaurant, een groep meisjes komt binnen, je kijkt even maar er valt niets op(alhoewel ze op het eerste zicht allemaal echt lekker waren:smile2:) en iets later voel je een hand op je schouder en een "hello, how are you?". Het duurde een paar sekonden maar uiteindelijk toch alles op een rijtje kunnen zetten. Ik heb haar in het begin niet herkend omdat ik er natuurlijk ook niet aan denk iemand die ik ken daar aan te treffen. Van alle mensen die ik ken gaan 99% nooit naar deze stad reizen. In mijn leven heb ik dan wel een paar vrouwen leren kennen die uit dit land komen. Nu vertel mij eens hoe groot de kans is dat in een hotelrestaurant in Moskau een dvp die je 3 weken voordien in een club in duitsland dwars door de kamer geneukt hebt naar je toe komt om een babbeltje te slaan. Het gaat er niet enkel om dat ik ze ben tegengekomen, maar ook om het feit dat zij mij hebben aangesproken. In de clubs was het wel altijd leuk met de dames, babbeltje slaan, grapjes maken, toffe tijd op de kamer, ... maar ik heb er nooit bij stil gestaan dat je de meisjes ook in het "normale" leven tegen het lijf loopt. En nog minder dat ze dan ook nog kontakt met je zoeken. Vrijdag was het dan ook de 3de keer dit jaar dat het gebeurde. Hoe gaat het spreekwoord ook al weer: 3de keer, goede keer!:gruebel:

rplover
9 december 2009, 20:37
Ze volgen je jayvie, je bent in groot gevaar, en je hebt je 10 berichten, de chat is ook in groot gevaar :biggrin:

jayvie
9 december 2009, 20:41
Waarom "10 berichten"???

Picasso 1
9 december 2009, 20:48
Ok, volgende sitautie: je zit in een grote stad(in dit geval Moskau), je werk voor de dag zit erop, je bent met een kollega aan het eten in het hotelrestaurant, een groep meisjes komt binnen, je kijkt even maar er valt niets op(alhoewel ze op het eerste zicht allemaal echt lekker waren:smile2:) en iets later voel je een hand op je schouder en een "hello, how are you?". Het duurde een paar sekonden maar uiteindelijk toch alles op een rijtje kunnen zetten. Ik heb haar in het begin niet herkend omdat ik er natuurlijk ook niet aan denk iemand die ik ken daar aan te treffen. Van alle mensen die ik ken gaan 99% nooit naar deze stad reizen. In mijn leven heb ik dan wel een paar vrouwen leren kennen die uit dit land komen. Nu vertel mij eens hoe groot de kans is dat in een hotelrestaurant in Moskau een dvp die je 3 weken voordien in een club in duitsland dwars door de kamer geneukt hebt naar je toe komt om een babbeltje te slaan. Het gaat er niet enkel om dat ik ze ben tegengekomen, maar ook om het feit dat zij mij hebben aangesproken. In de clubs was het wel altijd leuk met de dames, babbeltje slaan, grapjes maken, toffe tijd op de kamer, ... maar ik heb er nooit bij stil gestaan dat je de meisjes ook in het "normale" leven tegen het lijf loopt. En nog minder dat ze dan ook nog kontakt met je zoeken. Vrijdag was het dan ook de 3de keer dit jaar dat het gebeurde. Hoe gaat het spreekwoord ook al weer: 3de keer, goede keer!:gruebel:

Wat ik je zeg is dat elke gebeurtenis op zich een erg kleine kans heeft dat die zich voordoet. Er zijn echter zo ongelooflijk veel mogelijke gebeurtenissen met allemaal een kleine kans dat daardoor de kans weer groot is dat enkele daarvan je overkomen :gruebel:.

janjanjan
9 december 2009, 20:50
Wat ik je zeg is dat elke gebeurtenis op zich een erg kleine kans heeft dat die zich voordoet. Er zijn echter zo ongelooflijk veel mogelijke gebeurtenissen met allemaal een kleine kans dat daardoor de kans weer groot is dat enkele daarvan je overkomen :gruebel:.


ik denk aan soa's:biggrin:

Dingo
9 december 2009, 21:27
De correcte redenering is: de kans dat je ooit eens iemand van al je bekenden in een miljoenenstad of miljoenenland aantreft is aanzienlijk groot. Op het concrete moment dat het zich dan voordoet verbaas je je dan over het o zo grote toeval.

Nou je het zegt, ik ben es wat vriendinnen uit m'n woonplaats in hartje New York tegengekomen, midden op een zebrapad (vop).

D.

CLUBSPORT
9 december 2009, 21:55
het is wel apart altijd : zo kom je in maanden geen bekenden tegen en zo kom je op 1 avond een ex collega en je neef die je anders nooit ziet tegen .

sofaking
9 december 2009, 22:18
het is wel apart altijd : zo kom je in maanden geen bekenden tegen en zo kom je op 1 avond een ex collega en je neef die je anders nooit ziet tegen .

Dat is niet verwonderlijk. Het spreekwoord zegt ook, "een ongeluk komt nooit alleen". Stel gewoon dat je een tijdbalk hebt waarbinnen een paar opmerkelijke gebeurtenissen plaatsvinden. Er zijn veel meer mogelijkheden waar de gebeurtenissen "in clustertjes" voorkomen, dan die waar ze evenredig verspreid zijn over de periode.
Zo zal er binnen de groep van ijsberen (15000 op dit forum), verspreid over verschillende jaren er wel eens een encounter of the third kind zoals die van jayvee plaatsvinden. De kans om de lotto te winnen is ook heel klein, maar toch zijn er regelmatig winnaars.

rolly
9 december 2009, 23:22
Wel vaker gebeurd dat ik een dvp in haar vrije tijd tegenkwam....altijd een vriendelijke goedendag gekregen, een paar keer een dame naar huis gebracht met haar gedane boodschappen........en een paar keer heel leuk wezen stappen.


Rolly

foots
9 december 2009, 23:41
Heren, beren,

Mijn ervaring is dat sommige liever niet herkent worden en al helemaal niet uitbundig met de clubnaam geroepen wensen te worden.

Daarentegen hangt het van de situatie af of je elkaar aanspreekt, gedag zegt en aan de situatie wat er dan eventueel uit volgt.

Toeval ? Nee toeval bestaat niet, neem het gewoon zoals het komt. En nog een laatste overbodige tip, mocht je verliefd worden op een dame ga haar dan niet persoonlijk lastig vallen in haar priveleven.

Groet, Foots :wink2:

Zakkenleger
9 december 2009, 23:52
...
En nog een laatste overbodige tip, mocht je verliefd worden op een dame ga haar dan niet persoonlijk lastig vallen in haar priveleven.


Niet overbodig, integendeel! Meer dat sommige beertjes dat te vaak moeten horen en dan nog niet luisteren. :hammer:

paul22
10 december 2009, 12:10
je bent met een kollega aan het eten in het hotelrestaurant, een groep meisjes komt binnen, je kijkt even maar er valt niets op(alhoewel ze op het eerste zicht allemaal echt lekker waren:smile2:) en iets later voel je een hand op je schouder en een "hello, how are you?".

Zou het kunnen dat de DVP niet met haar "vrije tijd" bezig was , maar simpel aan het werk.;)

Hotel met buitenlanders, DVP die een woordje buitenlands praten.:cool:

Dan blijft van je "miljoenen" opeens weinig over, en wordt de "kans" vele male groter.:smoke:

jayvie
10 december 2009, 12:44
Zou het kunnen dat de DVP niet met haar "vrije tijd" bezig was , maar simpel aan het werk.;)

Hotel met buitenlanders, DVP die een woordje buitenlands praten.:cool:

Dan blijft van je "miljoenen" opeens weinig over, en wordt de "kans" vele male groter.:smoke:

Op mijn vraag wat ze daar kwam doen zei ze dat ze iets kwamen eten om dan later de verjaardag van haar zusje te vieren(Who knows???). Heb de meisjes later in de bar dan ook niet meer gezien(wel een paar andere leuke "dames"). Wat ik dan wel nog moet zeggen is dat ik hoop dat haar jonger zusje ook in Duitsland komt werken:love: en dat ze de rest van haar vriendinnen ook meebrengt:teuflisch:.

Big30
10 december 2009, 16:18
Wellicht ten overvloede maar mocht je een dame buiten de club tegen komen dan dien je haar privaat sfeer te respecteren en zij de jouwe, zeker als je zelf ook in gezelschap bent.

Een hartelijke begroeting is dan van beide kanten ongepast. De enige uitzondering die ik zou kunnen bedenken is wanneer je zelf ook in gezelschap bent van een dame die in een club werkt en je beiden de dame die je tegen komt goed kent. Maar dan is het nog aan de dames te besluiten of ze een praatje willen maken.

Big30

Silvester
11 december 2009, 08:04
Wellicht ten overvloede maar mocht je een dame buiten de club tegen komen dan dien je haar privaat sfeer te respecteren en zij de jouwe, zeker als je zelf ook in gezelschap bent.

Een hartelijke begroeting is dan van beide kanten ongepast. De enige uitzondering die ik zou kunnen bedenken is wanneer je zelf ook in gezelschap bent van een dame die in een club werkt en je beiden de dame die je tegen komt goed kent. Maar dan is het nog aan de dames te besluiten of ze een praatje willen maken.

Big30
:gruebel:

Dit is een quote die genomineerd mag worden als slechtste post van de maand...

Lijkt wel een moslimstelling, wake up, we wonen in nederland!!

:cool:

Tiga
11 december 2009, 09:25
Lijkt wel een moslimstelling, wake up, we wonen in nederland!!


Dat heeft daar helemaal niets mee te maken. Het gaat hier om een stukje integriteit, elkaars privéleven respecteren en al zeker niet in gevaar brengen.

rplover
11 december 2009, 09:57
:gruebel:

Dit is een quote die genomineerd mag worden als slechtste post van de maand...

Lijkt wel een moslimstelling, wake up, we wonen in nederland!!

:cool:
Biggies posting kwam me ook een beetje raar over als ik hem voor het eerst las.
Maar hij doelt duidelijk op wederzijds respect en bescherming van de privacy voor beide kanten, en daarin heeft hij overschot van gelijk.
Respecteer elkaars privacy, niet meer of niet minder.

erpee

Picasso 1
11 december 2009, 13:43
je bent met een kollega aan het eten in het hotelrestaurant, ............................en iets later voel je een hand op je schouder en een "hello, how are you?". Het duurde een paar sekonden maar uiteindelijk toch alles op een rijtje kunnen zetten.


Wellicht ten overvloede maar mocht je een dame buiten de club tegen komen dan dien je haar privaat sfeer te respecteren en zij de jouwe, zeker als je zelf ook in gezelschap bent.

Een hartelijke begroeting is dan van beide kanten ongepast.




Dit is een quote die genomineerd mag worden als slechtste post van de maand...
Lijkt wel een moslimstelling, wake up, we wonen in nederland!!


Misschien dat het voor jou persoonlijk niks uitmaakt. Voor de meesten geldt dat ze in zo'n situatie in verlegenheid worden gebracht en snel een weinig geloofwaardige leugen ter plekke moeten verzinnen richting hun collega.

Vraagje aan Jayvie: wat zei jij tegen je collega? die russische dame is een DVP uit een duitse saunaclub die me de spectaculairste blowjob van mijn leven heeft gegeven en ik denk dat haar vriendin ook voor geld neukt? :rofl:

Big30
6 mei 2015, 22:21
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27575-Slap-geleuter-en-zinloze-discussies&highlight=geleuter

Ga in het slap geleuter topic maar lekker door met slap ouwehoeren!