PDA

Volledige versie bekijken : Lena, Russisch, 20 jr.

Pistol Pete
10 december 2009, 11:50
560

Haarkleur/-lengte : hoogblond met zwarte uiteinden (ca. 15 cm)/ schouderlang

Lengte dame : 160 cm

Postuur/Cupmaat : slank / kleine a-cup (zelfs voor een a-cup klein :))

Nationaliteit/Taal : russisch (mgl. lets)/ prima engels

Leeftijd : 21

Tatoeages/Piercings : geen tattoos / tongpiercing en navelpiercing.

Service: PZC / NMC / FT / TZ / GFE / eierlecken met varianten zeer uitgebreid en met gevoel.

Voordelen: heerlijke dame, fraai om te zien en traditioneel goede russische service.

Nadelen: geen

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 euro

Extra’s bij het bezoek: Tegen het einde van mijn bezoek aan YY besloot ik nog kennis te maken met deze sexy blondine. Na wat presalen en teasen bij de bar besloten we er toch nog een sessie aan te wagen. Al bij de bar voelde ze heerlijk aan en dat bleek op de kamer helemaal goed te zijn. Lena neemt de tijd voor een uitgebreid oraal voorspel. Ze heeft een superbody met een heerlijke kont. Al met al waren we zo een 40 minuten op de kamer en het werd een hele goede sessie, misschien nog net geen topsessie maar dan had ik nog wat langer de tijd moeten nemen. Ook deze Russiche dame is bij gelegenheid van een nieuw bezoek aan YY zeer herhalingsgevaarlijk. Ze werkt nog maar enkele weekjes in Ying Yang, hiervoor kort bij een Duitse club. 19 december gaat ze terug maar ze heeft mij beloofd half januari weer in Ying Yang te zijn. Een dame die zeker ook bij mijn vriend tegeil hele hoge (geile) ogen zal gooien.

lieget
10 december 2009, 19:36
Een dame die zeker ook bij mijn vriend tegeil hele hoge (geile) ogen zal gooien.

Ik zal eens ter plekke gaan kijken.
Gelukkig is het niet zo heel erg ver rijden !!

capitola
24 januari 2010, 21:06
is she back at YY ?