PDA

Volledige versie bekijken : IJsberen vallen uit de lucht (filmpje)

Willem2
11 december 2009, 19:50
http://www.ad.nl/ad/nl/1008/Planet-Watch/article/detail/450095/2009/12/11/IJsberen-vallen-uit-de-lucht.dhtml

Beetje ziek :cool:

Jünther
11 december 2009, 21:10
Naar filmpje, erg realistisch, dat wel.

Josef
14 december 2009, 21:33
Heb ook dat filmpje met die uit de lucht vallende ijsberen gezien .Wel een beetje leguber !
Josef is zaterdag nog met zijn moeder uit eten geweest bij Simonis aan de haven in Scheveningen.Daar hebben ze net naast de ingang een plekje ingericht met 1 rendier en 2 grote ijsberen en 2 jonge ijsbeertjes en ook nog 3 pingwings.
Ik moet je zeggen ik heb lekker vis gegeten bij Simonis en moeder ook !
Maar bij het verlaten van het restaurant toen Josef naar die ijsberen keek!!!!
Kreeg ik weer honger ??? Maar in iets heel anders!:liebe2: Nog veel lekkerder dan vis.:fuck::tietjes::happy:
Maar wel verder dan Simonis,Ja bij onze oostenburen kan je lekker glauwen en dauwen ,zoenen en mikken en lekker prikken. Ja een schot in de roos in zo,n lekkeren doos.
En dan krijgt Josef weer honger! en dan denkt hij weer aan de vis van Simonis zo goed als het daar is.
En als hij daar dan weer heb gegeten ,dan denkt hij weer!!!!
Ja aan die lekker meiden uit Duitsland in die clubs zoet of stout ze hebben een :herz: hart van goud .
En buiten wordt het weer koud.:cool:

Picasso 1
14 december 2009, 22:21
De steeds verdergaande terrorisering van burgers door milieu-activisten.
Vandaag op tv ook nog eens de wetenschappelijke bewering dat een huisdier (hond of kat) net zo milieuvervuilend is als een grote SUV.....pfff. Valt het toch heel erg mee met die SUV lijkt me dan (geen grotere vervuiling dan een normaal levend wezen)

Dat de klimaat verandert dat kan best zijn (dat doet het al duizenden jaren), maar waar mensen de arrogantie vandaan halen om te beweren dat het door hun handelen komt (geen enkele studie die dit aantoont) is me een volledige raadsel.