Volledige versie bekijken : Maria
Jovibeer
12 december 2009, 12:50
Haarkleur/-lengte : blond haar tot net op haar rug
Lengte dame : ca. 1m 80
Postuur/Cupmaat : slank en klein cup b
Nationaliteit/Taal : Slowakije/ Duits
Leeftijd : 33
Tatoeages/Piercings : niet
Service: TZ, pzc (moest er wel om vragen), nmc, beffen, vingeren
Voordelen: leuke dame om te zien
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50,- halfuur
Extra’s bij het bezoek: Ze vertelde dat ze nog niet zo lang in VM aan het werk was. Ze is drie dagen aanwezig....dan weer twee dagen thuis.
Jovibeer
12 december 2009, 16:56
Nadat ik op vrijdag 11 december voor de eerste keer in VM aan was gekomen en me in mijn berevel had gehesen......kreeg ik kort een rondleiding door Manon. Daarna kwam ik al snel (bij toeval) in gesprek met Maria. Daarna hebben we op de bank nog wat samen gepraat in de kamer die naast de Barruimte staat. Na ongeveer een halfuurtje besloot ik om met haar een kamer op te gaan zoeken. Ben naar boven geklomen en in de kamer aangekomen kon het feest beginnen. Nadat ik op bed op haar zat te wachten hebben we eerst wat gezoent en heb ik haar borsten in RL bewonderd. Het voelde niet helemaal natuurlijk...en vroeg of ze silliconen erin had.....maar volgens haar was dat wat anders dat er in zat (????). Op bed gingen we rustig van start. Omdat het hier mogelijk was om ook 20 min. op de kamer te zitten had ik dat tegen haar gezegd, nadat ze vroeg of ik haast had.......dus zei ......dat ik voor die 20 min. ging. Later kon het altijd nog meer worden. Gedurende het voorspel van zoenen, vingeren en beffen.....vond ik het vreemd dat ze weinig aanstalte maken voor een blowjob. Ze er al een condoom omgeschoven en vroeg of ze dat niet zonder deed......dus kon die condoom er weer af. Na de blowjob heb ik haar geneukt....zoals een Ijsbeer behoort te doen (hahaha.) Door het langzame van haar werd de 20 min. toch 30 min. en heb daarna met haar 50,00 euro afgerekend.
Na de sessie hebben we nog samen gedouched.....Doordat ik het niet gemakkelijk vond om mijn geld in het kluisje te bewaren (voor een rollende ijsbeer) had ik dit meegenomen naar boven in een van die zakjes van mijn berevel.
Herhalingsgevaar met deze vrouw: Mocht het zo zijn dat ik VM nog eens ga bezoeken, dan ga ik zeker niet meer met deze vrouw naar boven...dan denk ik dat mijn voorkeur nu ligt bij Zoe....en mooie duitse jonge dame. Hmmm eigelijk is er wel een vrouw in VM die mij linearecta terug kan halen.....dat is de bazin...en jonge....mooie/blonde vrouw, waarvan ik zeker weet dat als ik daarmee naar de kamer kan ik geen moment twijfel!!! haha, maar dat geluk zal deze beer wel niet hebben